home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:48:32 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I dag kl. 13:27:35 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589698 gange)
jimmi90
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3345: 22 Maj 2008, 01:17 »

en af de bedste finaler i langtid. tillykke til manchester united

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3346: 22 Maj 2008, 07:30 »

Sikke en aften igår. En fremragende sejr. Vi var klart bedst i 1.halvleg, men mavepusteren med det heldige mål fra Chelsea fik os til at gå i stå. I stedet måtte vi tage arbejdshandskerne på, og prøve at holde dem væk. Samtidig kan man sige, at vi "rode our luck" med to gange træværk, men så igen - Chelsea var også heldige på et par af vores store chancer.

Straffe-sparkene var en god afslutning på kampen, hvor jeg var ret overrasket over Uniteds spillere. Se hvem det er der sparker. Tevez, Carrick, Ronaldo, Nani, Anderson, Giggs og Hargreaves. Bortset fra en mand, så var det den unge garde, som skal tage os videre - sikke en fantastisk erfaring for dem...

Derudover så er det imponerende at se Giggs igår. Med kort tid tilbage, så går han over til Ferguson, og peger på Anderson - tydeligvis fordi denne skal ind og spille, så han kan sparke straffe. Det er fantastisk!

Tillykke til alle United-fans!

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3347: 22 Maj 2008, 07:47 »

Og så bør ENHVER diskussion om Ronaldo's fremtid i United da ophøre! Han bliver:

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB069%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=5993282

Zone 43
Manager

« Svar #3348: 22 Maj 2008, 08:38 »

Tillykke med trofæet. Fuldt fortjent set over hele over CL sæsonen, selvom Chelsea var en tand bedre i finalen tbh. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #3349: 22 Maj 2008, 10:05 »

Der er kun en ting at sige: Tillykke med trofæt, det var ikke fortjent igår men set over hele sæson så ja..

Ronald græder altid, er han bare en lille dreng.. Ej driller bare, men hvor er det bare typisk at han skal græde..  Peace

Thore
Manager

« Svar #3350: 22 Maj 2008, 10:38 »

Ronald græder altid, er han bare en lille dreng.. Ej driller bare, men hvor er det bare typisk at han skal græde..  Peace

Det var der nu ret mange der gjorde  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3351: 22 Maj 2008, 10:40 »

Ville jeg også sige - men folk lægger mere mærke til når Ronaldo gør det.
Det vil jeg kalde typisk!

JKJ
Gæst

« Svar #3352: 22 Maj 2008, 10:41 »

Tillykke med titlen  Thumbs Up

Af 2 onder så så jeg dog helst jer løbe med titlen... Djævel

kie
Landsholdsspiller

« Svar #3353: 22 Maj 2008, 10:41 »

Ja, men det har jeg set ham gjort mange gange..

Prøv og kig tilbage til EM, men han har os knoklede hårdt for det, har pespekt fior den mand  Peace

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3354: 22 Maj 2008, 10:42 »

Og så bør ENHVER diskussion om Ronaldo's fremtid i United da ophøre! Han bliver:

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB069%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=5993282

Eller:
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3596232,00.html

Jeg synes det er usmageligt, at han skal udtale sig på den måde. Hvorfor ikke bare sige, at han agter at blive hos United, og hvis han så pludselig bliver solgt, så tage den derfra. Der er ingen grund til at gøre sig selv upopulær på forhånd.

Metsu1
Manager

« Svar #3355: 22 Maj 2008, 10:51 »

I bund og grund, siger han vel bare at han vil blive, men man ved aldrig.....

Bliver Glazer familien tilbudt en milliard for ham, så vil de helt sikkert sige ja og så er det ikke længere hans beslutning.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #3356: 22 Maj 2008, 11:04 »

han kan jo altid sige nej til det kontrakt tilbud den bydende klub giver ham.. for det har Glazer familien ikke nogen indflydelse på..

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #3357: 22 Maj 2008, 11:29 »

Et eller andet sted.. Han har allerde vundet meget hos Manure... Kan godt forstå hvis han vil prøve noget nyt... Men der er jo ingen tvivl om at Manure ikke vil være det samme uden ham...

Så håber da han bliver solgt Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

ManUtd83
Manager

« Svar #3358: 22 Maj 2008, 13:23 »

Jaaaah ! Jeg er så glad ! Det er så dejligt for klubben, spillerne og manageren - de manglede lige det sidste store trofæ. Fantastisk at United nu har den, og glæder mig til næste sæson med både verdensmesterskab for klubhold og Europæisk Supercup.

Jeg synes det var ganske rimeligt at kampen gik ud i straffe. United skulle have lukket kampen allerede i første halveg, hvor Chelsea var virkelig svage. Carrick og Tevez skulle begge have scoret i hvert fald, men så fik Chelsea deres typiske heldige mål. Hold kæft hvor var jeg arrig der!
Anden halveg var naturligvis Chelseas, men alligevel synes jeg ikke de spillede sig frem til direkte målchancer, som United gjorde i første halveg. De forsøgte sig mere udefra, og var uheldige med skudene på stolpen.
En skam Giggsy ikke fik scoret der i overtiden, men skidt pyt.

Hold kæft, hvor var det bare fedt lavet af Tevez - det elsker jeg ham virkelig for! Så kan Chelsea bare få den direkte tilbage i ansigtet, og at Drogba så blev smidt ud lo jeg i fryd! Det viser bare alt om den usympatiske spiller.

Jeg var sikker på, at vi havde tabt da John Terry lagde bolden på pletten, men der var heldet også på deres side. Jeg var aldrig i tvivl om hvorvidt Giggs ville score, men det imponerede mig lidt at både Anderson og Nani scorede. Well done.

Ved ikke helt, hvem der skulle være man of the match. Ronaldo var klart bedst i første, mens Vidic bare gav alt i anden halveg! Superpræstation af ham - tror ikke vi havde vundet uden.

Som SAF også har været inde på, har der været noget skæbne over holdet her på det seneste. Først sparker Scholes United i finalen, som han missede for nogle år siden pga. karantæne. Så scorer Giggs det mål der sikrer titlen i den kamp, hvor han udlignede Charltons rekord. I kampen hvor han rent faktisk slår rekorden scorer han minsandten det afgørende straffe.

United-styrer
Gæst

« Svar #3359: 22 Maj 2008, 13:34 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Hvor er det dog stort! 50 efter at Busby Babes skulle have vundet pokalen, gør vi det. Jeg kan slet ikke finde ord for det. Fantastisk, simpelthen utroligt. Giggs, der kommer ind og slår kamprekorden og scorer på et afgørende straffe. Sindssygt.

Hvad angår kampen, så udspiller vi dem jo i første halvleg og bør føre 3-0, da de får et mål så heldigt, at det næsten var surrealistisk - og så alligevel ikke; det er jo Chelsea.

Klichéen om, at et mål lige før pausen giver en psykologisk fordel fik desværre ret i går, og vi er helt klart heldige i anden halvleg. Til gengæld bør Tevez score for os i overtiden, hvor Fat Frank dog også rammer overliggeren. Tevez burde have scoret hattrick.

Alt for nice at se verdens nok mest usympatiske spiller, Drogba, blive vist ud. Han er og bliver en klovn i mine øjne.

Straffesparkskonkur rencen var næsten uudholdelig. Jeg var overbevist om, at Terry ville score, og stemningen inde på Grisen var simpelthen fantastisk, både da han brændte, og selvfølgelig da vi vandt. Hold da kæft. Tillykke.

Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010