home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:59:27 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 17:46 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
28 Jan 2026, 14:15 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  2 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590937 gange)
manchester-01
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1770: 31 Jan 2008, 22:21 »

Helt enig. Svært at allerede kåre årets spiller, men ufatteligt så godt han gør det. Et utroligt plus for Manchester United at have en midtbane mand der scorer så mange mål. Tror jeg aldrig jeg har set før.
Jeg behøver vel ikke at nævne en hvis United legende, Georg Best  Rullende Øjne

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #1771: 31 Jan 2008, 22:26 »

Jeg behøver vel ikke at nævne en hvis United legende, Georg Best  Rullende Øjne
Ja okay. Men i nyere tid, hvor de fleste forsvarer er blevet bedre osv.

manchester-01
Gæst

« Svar #1772: 31 Jan 2008, 22:31 »

Ja okay. Men i nyere tid, hvor de fleste forsvarer er blevet bedre osv.
Ja, selvfølgelig.
Men den med at forsvarerne er blevet bedre, er lidt en dårlig undskyldning, hvis man kan kalde det det.
For de offensive krafter er jo også blevet bedre, ligesom midtbanen, og alle andre positioner på banen.
En journalist har faktisk også spurgt Ronaldo, om han tror han kan nå op og stikke Georg Best rekord på 34 mål (ret mig hvis jeg er forkert), og det sagde han også bare, at det må de snakke om i maj.   Cool

Don W
Ynglingespiller

« Svar #1773: 31 Jan 2008, 22:55 »

Altså man kan jo ikke tage den mand (Ronaldo) seriøst længere... Hver gang han scorer så tager jeg mig selv i at sidde og grine og ryste på hovedet istedet for at juble...
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen, han er den mest komplette spiller i verden, Derfor er han verdens bedste!

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Chris
Gæst

« Svar #1774: 31 Jan 2008, 22:57 »

Georg Best?! Og så kalder i jer United fans. GEORGE.

Don W
Ynglingespiller

« Svar #1775: 31 Jan 2008, 23:02 »

Noget helt andet!

Transfervinduet nærmer sig slutningen, men Sir Alex har været passiv.... Godt eller skidt?

Jeg havde gerne set Silvestre og Saha solgt og en ny angriber købt (f.eks Huntelaar)...

Hvad siger i?  Peace

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

fc-hansen
Manager

« Svar #1776: 31 Jan 2008, 23:05 »

Tror ikke at de har solgt dem grundet at de spillere som skulle hentes i stedet bare ikke har været tilgængelige og derfor ikke ville satse noget ved at sælge hvis de ikke kan få fat på en afløser

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

manchester-01
Gæst

« Svar #1777: 31 Jan 2008, 23:09 »

Georg Best?! Og så kalder i jer United fans. GEORGE.
Forlegen Forlegen
Noget helt andet!

Transfervinduet nærmer sig slutningen, men Sir Alex har været passiv.... Godt eller skidt?

Jeg havde gerne set Silvestre og Saha solgt og en ny angriber købt (f.eks Huntelaar)...

Hvad siger i? Peace
Arhhh, Saha synes jeg i hvert fald skal blive, men Silvestre kan godt komme på tale  Thumbs Up

fc-hansen
Manager

« Svar #1778: 31 Jan 2008, 23:10 »

Altså man kan jo ikke tage den mand (Ronaldo) seriøst længere... Hver gang han scorer så tager jeg mig selv i at sidde og grine og ryste på hovedet istedet for at juble...
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen, han er den mest komplette spiller i verden, Derfor er han verdens bedste!
hehe den er der så delte meninger om Smiley syntes personligt at Zlatan er den bedste Thumbs Up

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don W
Ynglingespiller

« Svar #1779: 31 Jan 2008, 23:15 »

hehe den er der så delte meninger om Smiley syntes personligt at Zlatan er den bedste Thumbs Up

Han er også verdensklasse, mener bare at Ronaldo både kan score, drible, stærk med hovedet, sparker gode frispark og han har et sindsygt højt bundniveu, det har Zlatan ikke, han er en humørspiller (Ligesom Balíc i Håndbold  Peace)

Forlegen :-[Arhhh, Saha synes jeg i hvert fald skal blive, men Silvestre kan godt komme på tale  Thumbs Up

Saha har bare aldrig rigtig fanget mig, og han er bare alt for tit skadet! Raus!  Peace

--John Locke - LOST

BokaaJ
Ynglingespiller

« Svar #1780: 31 Jan 2008, 23:16 »

Præcis, du har ret! Han er den mest komplette spiller pt, han er uhyggelig, alle frygter ham jo !! Opstemt FANTASTISK SPILLER Wink

Chris
Gæst

« Svar #1781: 31 Jan 2008, 23:21 »

For lige at hive et andet emne op, Park Ji-Sung; Jeg synes han spiller under niveau til en klub som United. Ok, han har lige været langtidsskadet, så måske kan han forsvares i øjeblikket, men jeg har bare aldrig været imponeret over ham.

Han er alt for svag fysisk, mangler overblik og falder for meget ud af kampene efter min mening.

Don W
Ynglingespiller

« Svar #1782: 31 Jan 2008, 23:22 »

Enig, ham havde jeg helt glemt at han stadig spillede i klubben... Ja ja, ham også RAUS.....!  Peace

--John Locke - LOST

Chris
Gæst

« Svar #1783: 31 Jan 2008, 23:24 »

Jeg er ked af at sige at en United-spiller skal forlade klubben, men jeg synes ikke rigtigt Park har nogen indflydelse. Hans indsats i går var ret frustrerende.

Don W
Ynglingespiller

« Svar #1784: 31 Jan 2008, 23:26 »

Fordi man kan li' en klub behøver man jo heller ikke kunne li' alle spillere... én af mine kammerater er Arsenal-fan men han hader Adebayour og en anden af mine kammerater er Real-fan men hader Robinho.... osv osv....

--John Locke - LOST

Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010