home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:59:27 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 17:46 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
28 Jan 2026, 14:15 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  2 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590937 gange)
Red love
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1740: 28 Jan 2008, 17:06 »

Ganske god lodtræknig, må siges at være det klart svageste hold vi kunne trække.. Så den videre deltagelse burde være sikret..

United-styrer
Gæst

« Svar #1741: 28 Jan 2008, 19:56 »

Klasselodtrækning! Jeg glæder mig allerede til at se os tæske Arsenal. En fed kamp mod Tottenham med højt tempo og endnu en sejr.

Cristiano Ronaldo er latterligt god i øjeblikket. Det er næsten snyd at bruge ham.
« Seneste Redigering: 28 Jan 2008, 20:11 af United-styrer » Logged

manchester-01
Gæst

« Svar #1742: 28 Jan 2008, 20:21 »

Yes, dejlig lodtrækning! Opstemt
Arsenal stiller med 99,99 % sikkert med en opstilling dominerene af unge krafter, som jeg modsat tror Fergie vil gøre, så der burde vi ha' en god chance. Men Arsenals unge folk gør det jo også pænt godt, må man jo indrømme, så det bliver en klasse kamp. Det er endda også på Oldtrafford  Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #1743: 29 Jan 2008, 07:32 »

Yes, dejlig lodtrækning! Opstemt
Arsenal stiller med 99,99 % sikkert med en opstilling dominerene af unge krafter, som jeg modsat tror Fergie vil gøre, så der burde vi ha' en god chance. Men Arsenals unge folk gør det jo også pænt godt, må man jo indrømme, så det bliver en klasse kamp. Det er endda også på Oldtrafford  Cool

Jeg tror ikke du skal regne med ungdomsholdet fra Wenger's side. Tror ikke han vil risikere endnu en øretæve af en rival. Kunne forestille mig 3-4 ungdomsspillere fik chancen, men heller ikke flere. Det er alligevel en fed lodtrækning, fordi det er på OT - glæder mig super meget til at se den !

Man Utd's nye angriber imponerer virkelig for Angola og scorede forleden 2 mål mod Senegal ! Ud fra hvad jeg har set er han en rigtig targetman - høj, stærk og med et godt hoved.

SirToby
Manager

« Svar #1744: 30 Jan 2008, 23:22 »

Endnu en god præstation og endnu tre point. Allerede inden kampen sad man og tænkte, at nu måtte Ronaldo holde en scoringspause - men nej. Han scorede efter 10 minutter. To minutter senere bliver der begået frispark. Fra samme position scorede han også imod Portsmouth i sidste sæson, også på frispark. Man tænkte, at det ville nærme sig det urealistiske, bare hvis han scorede. Det gjorde han, og målet var oven i købet helt fantastisk. Sublim! Absolut sublim sparketeknik.

Sejre burde have været større. Rooney og Anderson havde jeg gerne set komme på tavlen. Ingen negative punkter ved aftenens kamp; klasse!

Desuden er det i mine øjne ikke længere berettiget at kalde Messi, Kaka og hvad fanden de alle sammen hedder, bedre end Ronaldo.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2008, 23:25 af SirToby » Logged

Red love
Gæst

« Svar #1745: 30 Jan 2008, 23:36 »

Rooney var ikke i hopla i aften, han bør lave mindst 2 kasser.. Derudover spillede Carrick, og Park temmelig skidt..

Men så længe Ronaldo spiller som han gør, ja så er det jo blot detaljer...

Måske han endelig kan begynde at sparke de frispark ind nu, virkelig en god kasse han lavede i dag, og fantastisk teknisk flot udført det spark..

N17
Manager

« Svar #1746: 30 Jan 2008, 23:37 »

Nogen der har et link til målet?!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SirToby
Manager

« Svar #1747: 30 Jan 2008, 23:39 »

Rooney var ikke i hopla i aften, han bør lave mindst 2 kasser.. Derudover spillede Carrick, og Park temmelig skidt..

Men så længe Ronaldo spiller som han gør, ja så er det jo blot detaljer...

Måske han endelig kan begynde at sparke de frispark ind nu, virkelig en god kasse han lavede i dag, og fantastisk teknisk flot udført det spark..

Carrick var ikke så synlig, men jeg vil mene, at han gjorde sit defensive arbejde godt. Park løb og hjalp og konstant - præcis som Rooney.

Ronaldo har længe sparket de frispark ind. Det ville have været dumt ikke at have tålmodighed til hans sparketeknik, som er fremragende. Hans sparker dem oftere ind i øjeblikket - frugten af hans fantastiske træning!

Nogen der har et link til målet?!

http://www.dailymotion.com/search/Ronaldo/video/x47zfx_manchester-united-portsmouth-20-but_sport

Metsu1
Manager

« Svar #1748: 30 Jan 2008, 23:40 »

Endnu en god præstation og endnu tre point. Allerede inden kampen sad man og tænkte, at nu måtte Ronaldo holde en scoringspause - men nej. Han scorede efter 10 minutter. To minutter senere bliver der begået frispark. Fra samme position scorede han også imod Portsmouth i sidste sæson, også på frispark. Man tænkte, at det ville nærme sig det urealistiske, bare hvis han scorede. Det gjorde han, og målet var oven i købet helt fantastisk. Sublim! Absolut sublim sparketeknik.

Sejre burde have været større. Rooney og Anderson havde jeg gerne set komme på tavlen. Ingen negative punkter ved aftenens kamp; klasse!

Desuden er det i mine øjne ikke længere berettiget at kalde Messi, Kaka og hvad fanden de alle sammen hedder, bedre end Ronaldo.

Det er Ronaldo, der er i en klasse for sig selv og må snart betegnes som verdens bedste fodboldspiller!

Hans vigtighed for United er enorm, måske større end Kaka's for Milan

Metsu1
Manager

« Svar #1749: 30 Jan 2008, 23:43 »

Hold kæft en klasse-kasse  Shockeret

Det er vist kun Pirlo og Juninho, der kommer i nærheden af den sparketeknik

Chris
Gæst

« Svar #1750: 30 Jan 2008, 23:44 »

Alle der ikke kan se Cristiano's klasse, som gør ham til verdens bedste spiller, må være retarderede.

N17
Manager

« Svar #1751: 30 Jan 2008, 23:45 »

Jeg må bukke mig i støvet - den mand ER verdens bedste... Har jeg nu ment længe, men for helvede hvor er han dog bare god!! Det jo uvirkeligt!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Red love
Gæst

« Svar #1752: 30 Jan 2008, 23:46 »

Carrick var ikke så synlig, men jeg vil mene, at han gjorde sit defensive arbejde godt. Park løb og hjalp og konstant - præcis som Rooney.

Ronaldo har længe sparket de frispark ind. Det ville have været dumt ikke at have tålmodighed til hans sparketeknik, som er fremragende. Hans sparker dem oftere ind i øjeblikket - frugten af hans fantastiske træning!
De med frisparkene har jeg svært ved at være enig, hvad lavede han et direkte på frispark hele sidste sæson..? Hans stabilitet som skytte har på den front ikke været i nærheden af becks som jo selvfølelig også er unik..
Men lad os da håbe det ændrer sig, og det er det jo allerede ved at gøre...

Jo park og rooney løber meget, men når chancerne er der, var specielt rooney temmelig uskarp..

Altså Porsmuth havde jo ikke et skud på må hele kamp, selvfølelig lidt i kraft af carrick, men trusslen var til at overse.. Derudover synes jeg godt nok han var dårlig med bolden, har mange fejlavleveringer, og fordeler gennerelt ikke boldene ret godt, hvilket ellers plejer at være hans styrke..

Men vi vinder helt sikkert 2-0, og ligger nr.1, så det går nok alt sammen..

Chris
Gæst

« Svar #1753: 30 Jan 2008, 23:47 »

Jeg må bukke mig i støvet - den mand ER verdens bedste... Har jeg nu ment længe, men for helvede hvor er han dog bare god!! Det jo uvirkeligt!

Din kommentar gav mig gåsehud!

Red love
Gæst

« Svar #1754: 30 Jan 2008, 23:47 »

Din kommentar gav mig gåsehud!
Det hedder Ståpels

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010