home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:59:27 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 17:46 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
28 Jan 2026, 14:15 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 628 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590976 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1710: 18 Jan 2008, 14:57 »

Kunne godt have forestillet mig en Juande Ramos som manager i stedet. Han vandt trods alt to trofæer og har været utrolig for Sevilla.

Red love
Gæst

« Svar #1711: 18 Jan 2008, 15:37 »

Kunne godt have forestillet mig en Juande Ramos som manager i stedet. Han vandt trods alt to trofæer og har været utrolig for Sevilla.
Vi personligt blive ked af hvis vi fik en spansk træner det må jeg indrømme..

Manden jeg helst så som ny træner er David Moyes, han har den rigtige alder, og vil helt sikkert være sulten efter at vinde titler. Han er desuden utrolig passioneret, og går som fergie ind med hele hjertet i sit job. Så ja, jeg tør ikke tænke på den dag Fergie stiller træskoene, men på et eller andet tidspunkt sker det jo nok desværre.

Og der ville mit bud være David Moyes, eller ihvertfald en lignende type, og jeg syne det er vigtigt vi får en britte.

Ellers kan gamle hlte som Mark Hughes, Keano,Steve Bruce, osv. Måske også komme i betragtning..
« Seneste Redigering: 18 Jan 2008, 15:39 af Red love » Logged

SirToby
Manager

« Svar #1712: 18 Jan 2008, 15:41 »

Vi personligt blive ked af hvis vi fik en spansk træner det må jeg indrømme..

Manden jeg helst så som ny træner er David Moyes, han har den rigtige alder, og vil helt sikkert være sulten efter at vinde titler. Han er desuden utrolig passioneret, og går som fergie ind med hele hjertet i sit job. Så ja, jeg tør ikke tænke på den dag Fergie stiller træskoene, men på et eller andet tidspunkt sker det jo nok desværre.

Og der ville mit bud være David Moyes, eller ihvertfald en lignende type, og jeg syne det er vigtigt vi får en britte.

Ellers kan gamle hlte som Mark Hughes, Keano,Steve Bruce, osv. Måske også komme i betragtning..

Tror du misforstod hans indlæg. Det var ikke et bud på en ny manager.

Men nu vi har emnet oppe, ser jeg helst Mark Hughes eller Carlos Queiroz som ny manager.

DelPiero1
Gæst

« Svar #1713: 18 Jan 2008, 16:04 »

Så gælder det Reading. Mon ikke vi løber af med en 3-4 - 0 sejr?

Til det med manegeren tror jeg at Steve McLaren kunne blive en fantastisk United manager. Han kender klubben ud og ind.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1714: 18 Jan 2008, 16:05 »

Juande Ramos har også gjort det super for Sevilla, men han har da ikke imponeret for spurs? synes det er fantastisk, at Fergie kan holde gnisten oppe efter alle de år. Og så viser han jo en fantastisk rutine. Det vil blive utroligt svært at finde en afløser for ham, når den tid kommer.

Red love
Gæst

« Svar #1715: 18 Jan 2008, 16:07 »

Til det med manegeren tror jeg at Steve McLaren kunne blive en fantastisk United manager. Han kender klubben ud og ind.
Steve Mclaren er den sidste mand jeg ønsker til at træne united.. Ukompetente Narrøv, at han ikke får england med til EM siger vist alt om hans evenr, eller mangel på samme..

At han har den frækhed at smiden kongen af engelsk fodbold Beckham helt af holdet, ja det trækker så heler ikke op.. Så jeg vil fandme håbe han holder sig LANGT væk!

SirToby
Manager

« Svar #1716: 18 Jan 2008, 16:08 »

Ham havde jeg sgu egentlig ikke tænkt på, men det virker ret fremragende. Det kunne være godt.

Men som sagt kan ingen erstatte Fergie. Både kærligheds- og resultatsmæssigt.

Steve Mclaren er den sidste mand jeg ønsker til at træne united.. Ukompetente Narrøv, at han ikke får england med til EM siger vist alt om hans evenr, eller mangel på samme..

At han har den frækhed at smiden kongen af engelsk fodbold Beckham helt af holdet, ja det trækker så heler ikke op.. Så jeg vil fandme håbe han holder sig LANGT væk!

Du kan da ikke give ham skylden! I øvrigt var han med til at vinde CL i 99.

Red love
Gæst

« Svar #1717: 18 Jan 2008, 16:11 »

Du kan da ikke give ham skylden! I øvrigt var han med til at vinde CL i 99.
Jeg kan give lige hvem jeg vil skylden. Men som træner så er han da temmelig oplagt, at skyde skylden på synes du ikke? Og når han så ovenikøbet er så snotdum og respektløs at smide Beckham væk, ja så er det jo bare endnu mere oplagt.

Ja han blev ansat det sidste halve år eller sådan noget, triumfen var en kulmination af et årtis hårdt arbejde af fergie, og Manchesters ungdomsafdeling, så det havde han absolut ingen aktier i..
« Seneste Redigering: 18 Jan 2008, 16:15 af Red love » Logged

LosCules
Gæst

« Svar #1718: 18 Jan 2008, 16:13 »

Du kan da ikke give ham skylden!

Det synes jeg godt, man kan. Det er hans job at motivere spillerne samt at lægge en ordentlig taktik, hvilket han åbenlyst ikke formåede med den spillertrup, han havde. Javist er det ikke udelukkende hans skyld, men en stor del af den bærer han.

madzen
Lilleputspiller
*

« Svar #1719: 18 Jan 2008, 16:15 »

Hej er der nogen som ved hvad det ca kan koste hvis man skal over og se UTD på Old Trafford fra nordjylland af?

Fckquadtfck
Reserveholdsspiller

« Svar #1720: 18 Jan 2008, 16:18 »

mange penge

SirToby
Manager

« Svar #1721: 18 Jan 2008, 16:18 »

Hej er der nogen som ved hvad det ca kan koste hvis man skal over og se UTD på Old Trafford fra nordjylland af?

Det kommer da så afgjort an på, hvilken kamp du skal se, selvom min United - Arsenal til april var overraskende billig.

Hvilken kamp havde du forestillet dig? Skal der hotel med?

Red love
Gæst

« Svar #1722: 18 Jan 2008, 16:19 »

mange penge

Super svar..

Oldtafford.dk har en ganske fin rejseguide, siden er dog nede lige nu. Men de har stadig et forum omkring det at rejse over og se united spille: http://www.man-utd.dk/forum/forumdisplay.php?f=5

madzen
Lilleputspiller
*

« Svar #1723: 18 Jan 2008, 16:23 »

eksempel mod westham, wigan eller hold som fulham... små hold du ved. uden hotel. jeg søgte på Euroteam.info efter billetter til nogle kampe, og der kostede en billet 1700-2000 kr!!!! kan det virkelig passe??? det er dyrt og gå til bold for den alm mand i England så!!!

SirToby
Manager

« Svar #1724: 18 Jan 2008, 16:31 »

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={932F65DC-9AE7-433B-A16F-F827B5F1D40D}

Der er priserne for billetterne de forskellige steder. Jeg har altid siddet på East Stand Tier 2, og det koster £33/£16.50.

Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010