home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 787 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1519958 gange)
JonasP3
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #825: 04 Jul 2007, 23:07 »

Tror i Manchester formation bliver til den nye sæson her ? Opstemt ..
håber det bliver sån her ;                                                       
                                                                   Kuszczak
                       G.Neville              R.Ferdinand             N.Vidic         P.Evra

Carrick           Hagreaves

C.Ronaldo                          Anderson                       Nani/Giggs

W.Ronney

Ingen kan slå Manchester næste sæson !! Opstemt

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #826: 04 Jul 2007, 23:29 »

Tvivler og håber ikke Anderson og Nani vil blive stam spillere i den første sæson, da de skal have en tilvendingsperiode.
Tror mere det bliver noget lignende det her;

VDS/Foster

G.Neville    R.Ferdinand    N.Vidic    P.evra

C.Ronaldo    M.Carrick   P.Scholes    R.Giggs

W.Ronny     L.Saha

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #827: 04 Jul 2007, 23:34 »

måske  . Men de har været rygter om at Giggs ikk sgu have en så fremtræden rolle i denne sæson . Jo self. skal han spille men han skal så småt begynde at tænke på der er kommet ny på pladsen . Nani ! .

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #828: 05 Jul 2007, 08:44 »

Det var da ellers et rygte der vil noget:

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21799

Men igen mange penge for en mand som minder meget om de spiller vi har.
Syntes det var bedre med en rigtig goal getter. Så som Huntelaar Smiley

Tvivler og håber ikke Anderson og Nani vil blive stam spillere i den første sæson, da de skal have en tilvendingsperiode.
Tror mere det bliver noget lignende det her;

VDS/Foster

G.Neville R.Ferdinand N.Vidic P.evra

C.Ronaldo M.Carrick P.Scholes R.Giggs

W.Ronny L.Saha

Tror også mere på denne opstilling en den anden som er postet af JonasP3. Også i enkelte kampe får de lov at starte Nani og Anderson er og i andre kommer de ind i anden halvleg. Men det formation som er over var jo stort set den som fik mesterskabet i hus så det ville da være mærkeligt hvis de samme spiller ikke skulle skyde den nye sæson igang. Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #829: 05 Jul 2007, 08:50 »

Kuszczak

W.Ronney

Jeg kan godt li' taktikken, ville dog mene at Scholes skal ind på den centrale offensive plads, mens VDS skal i mål , da jeg ikke er synderlig imponeret af ham polakken.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #830: 05 Jul 2007, 08:55 »

Jeg kan godt li' taktikken, ville dog mene at Scholes skal ind på den centrale offensive plads, mens VDS skal i mål , da jeg ikke er synderlig imponeret af ham polakken.

Kuszczak vil jeg helst ikke have på mål.. han virker utrolig usikker hver gang han skal ud og gripe bolden i feltet. Nej så heller VSD eller Foster når han bliver sin skade kvit. Ellers så skal Scholes når var at finde på holdet. Tror også at formationen kan komme til at se sådan ud. Altså en 4-2-3-1 ellers spiller vi bare 4-4-2/4-4-1-1. Som United altid har spillet. Men spænende bliver det sku at få sæson skudt igang. Djævel

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #831: 05 Jul 2007, 08:57 »

Fair nok. Her er en anden siden som skriver det samme:

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21776

Dog ligger vi stadig nr1 Wink

Den kilde fortæller i det mindste at det er BBC der skriver det - men det var nu heller ikke fordi jeg betvivlede positionerne, jeg ville såmænd bare gerne læse det ved kilden selv Wink

Metsu1
Manager

« Svar #832: 05 Jul 2007, 09:03 »

Kuszczak vil jeg helst ikke have på mål.. han virker utrolig usikker hver gang han skal ud og gripe bolden i feltet. Nej så heller VSD eller Foster når han bliver sin skade kvit. Ellers så skal Scholes når var at finde på holdet. Tror også at formationen kan komme til at se sådan ud. Altså en 4-2-3-1 ellers spiller vi bare 4-4-2/4-4-1-1. Som United altid har spillet. Men spænende bliver det sku at få sæson skudt igang. Djævel

Enig - Scholes skal med i start 11, han er jo Englands bedste offensive midtbanespiller  Thumbs Up

Jeg havde håbet, at de droppede Kuszczak og i stedet satsede på Foster og VDS, men så længe han kun bliver brugt ved skader til de andre to og i Liga Cuppen, så går det nok.

United-styrer
Gæst

« Svar #833: 05 Jul 2007, 11:28 »

Kuszczak

W.Ronney

Jeg ikke bare tror, jeg ved, at ovenstående ikke bliver opstillingen. Kuszczak er elendig, så hvorfor skal han stå? VDS skal have endnu en sæson, men når han er færdig, er det da absolut Ben Foster og ikke Kuszczak, der skal stå. Forsvaret har du ret i.

Til gengæld forbigår du Scholes, hvilket jo er dybt, dybt useriøst. Det bliver Carrick/Hargo - Scholes på midtbanen. Kun når Scholes skal restituere, kan man se Carrick og Hargo danne midtbane. Du kan godt fjerne Nani fra venstrekanten, for det bliver forhåbentlig og formentlig Giggs (går jeg da også ud fra, at du håber), ligesom Anderson ikke kommer til at starte inde. Rooney spiller skidt, når han er alene fremme, så han skal have en makker. Det bliver enten Saha eller en ny spiller.

Ovenstående hold er 1000 procent sikkert ikke den faste startopstilling i den kommende sæson.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2007, 11:31 af United-styrer » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #834: 05 Jul 2007, 11:38 »

Meget tyder nu på, at Tevez bliver Rooneys nye makker. Det forstår jeg ikke helt, er han ikke til en hvis grad meget lig med Rooney hvad angår spillertype?

United-styrer
Gæst

« Svar #835: 05 Jul 2007, 11:41 »

Meget tyder nu på, at Tevez bliver Rooneys nye makker. Det forstår jeg ikke helt, er han ikke til en hvis grad meget lig med Rooney hvad angår spillertype?

Hvis der er hold i rygterne, så krydser jeg fingre for, at han dumper lægetjekket, eller at noget andet forhindrer transferen. Jeg vil personligt klart hellere have, at man bruger Saha/Smudge/Rossi som Rooneys makker frem for Tevez.

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #836: 05 Jul 2007, 11:41 »

når når rolig nu .. Var også bare sådan som jeg gerne ville se deres holdopstilling Smiley .. ingen har sagt det skal være sån ..

United-styrer
Gæst

« Svar #837: 05 Jul 2007, 11:43 »

når når rolig nu .. Var også bare sådan som jeg gerne ville se deres holdopstilling Smiley .. ingen har sagt det skal være sån ..

Vil du helt ærligt helst have, at man bænker en vaskeægte United-mand i form af Paul Scholes, som oven i købet var helt fantastisk i sidste sæson? Det giver jo slet ikke mening.

Og så kunne jeg også gerne tænke mig et par argumenter for, at Kuszczak (kan ikke stave til det navn) skal vogte buret.

Hvor mange United-kampe har du set i sidste sæson? For hvis du har set en del, så vil du vel vide, at spillet ikke fungerede, når Rooney ligger alene fremme, hvorfor jeg ikke forstår, at det er sådan en løsning, som du vil foretrække.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2007, 11:47 af United-styrer » Logged

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #838: 05 Jul 2007, 11:49 »

ærligt indrømme at jeg ikk har set så mange. Nogle få og så når de har spillet i Champions League .. Men sys da de har brugt Kuszckak i den kampe ogs' ..  & Scholes er jo ved at blive gammel Smiley .. Kangodt være han starter inde . som han nok også gør. MEn jeg sys at Owen Hagreaves er en spændene spiller , og god konkurrence til Scholes :d . Og med Rooney var jeg også lidt usikker , om jeg ville placere ham helt fremme , for er vel en lidt 'hængene' angriber .. Såe . Saha og Rooney kunne det også , men vil så gerne se Anderson i aktion Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #839: 05 Jul 2007, 11:54 »

ærligt indrømme at jeg ikk har set så mange. Nogle få og så når de har spillet i Champions League .. Men sys da de har brugt Kuszckak i den kampe ogs' ..  & Scholes er jo ved at blive gammel Smiley .. Kangodt være han starter inde . som han nok også gør. MEn jeg sys at Owen Hagreaves er en spændene spiller , og god konkurrence til Scholes :d . Og med Rooney var jeg også lidt usikker , om jeg ville placere ham helt fremme , for er vel en lidt 'hængene' angriber .. Såe . Saha og Rooney kunne det også , men vil så gerne se Anderson i aktion Smiley

Tomasz Kuszczak (tak Wiki) spillede blot seks Premier League-kampe i den forgangne sæson og imponerede mig på ingen måde. I stærk kontrast står Ben Fosters indsats for Watford, for trods enkelte drops, så stod han alt i alt en strålende sæson, så jeg kan ikke se nogen grund til, at Kuszczak skulle stå foran ham (og for den sags skyld VDS) i målmandshierakiet.

Scholes er ved at blive gammel, ja, men hvad ændrer det, når han var vores næstbedste spiller i sidste sæson? Kun Ronaldo havde sæsonen igennem et højere niveau, og var det ikke for Scholes, så havde vi næppe vundet Premier League. Derfor virker det hovedløst at bænke en så trofast og dygtig spiller.

Du skal nok få Anderson at se med tiden, men i den kommende sæson håber og tror jeg absolut ikke, at det kommer til at ske fra start - i hvert fald ikke vanvittig ofte. Til gengæld kan han nemt vise sig at blive en giftig joker.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2007, 11:58 af United-styrer » Logged

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010