home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1488367 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #810: 02 Jul 2007, 15:00 »

Skuffende design måske, men så vidt jeg husker er det vist den "treble-røde" farve, de har givet den  Wink

Synes bestemt, at den nye trøje ser lysere ud.

Men det er lidt trist, for trøjen i den forgangne sæson var i mine øjne sindssygt fed. Heldigvis er det ikke tøjstil, der sikrer mesterskaber :-D

Metsu1
Manager

« Svar #811: 02 Jul 2007, 15:04 »

Synes bestemt, at den nye trøje ser lysere ud.

Men det er lidt trist, for trøjen i den forgangne sæson var i mine øjne sindssygt fed. Heldigvis er det ikke tøjstil, der sikrer mesterskaber :-D

Hmm, jeg tror, vi skal se den nye trøje "live" før vi kan sammenligne (synes dog farven ligner meget godt), men som du selv siger, så betyder trøjen heldigvis ikke noget i kampen om mesterskabet  Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #812: 02 Jul 2007, 15:33 »

Lol, AMDRKs kommentar er latterlig, men det er udsagnet "det her er en tråd for Manchester United Fans - ikke for folk som ikke kan lide os! SÅ SMUT!!!" også. Jeg er ikke manchester united fan, og jeg bryder mig ikke synderligt om dem, men derfor vil jeg da alligevel knytte et par ord til den nye trøje.
Jeg håber den sidder strammere end det ser ud til, for ellers er den godt nok lidt fesen. Jeg ville have håbet, at et hold som United, med financerne i orden, havde turde at satse på en lidt ny trøjestil, men det her er jo næsten for almindeligt.

Det jeg mente var bare, at efter min mening er "Arsenal-tråden", "Brøndby-tråden" og hvad de nu ellers hedder velforbeholdt for brugere der holder med de respektive hold i trådene.. Men, Ja der skal da også være plads til, at I ikke MU-fans synes at den nye trøje er grim.. Der er bare ingen grund til at formulere det som AMRDK' gør det.. Det er jo bare for at svine.. Men det er bare min mening og vi lever da heldigvis i et samfund, hvor alle har ret til at have deres egen frie mening..  Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #813: 02 Jul 2007, 19:28 »

Så kan man ikke længer holde det tilbage. Nani, Anderson og Kuszczak har i dag skrevet under med United.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=440998

Så kan du vist godt sætte dem til at skifte i næste update som du kommer med Gaylord Peace

Med hensyn til den nye trøje er der ikke så meget at komme efter. Den er rød og ikke meget lal ved den. simpel.
Jeg ser den som okay fin nok. Men den trøje som vi spillede i sidste sæson var fed og den kunne de nu godt have beholdt lidt længer.

Hvorfor bliver folk ved med at nævne Anderson og Nani som argument for, at vi bliver uovervindelige i den næste sæson? De kommer ikke til at starte inde (i så fald vil det i hvert fald være en meget klar fejltagelse)! De er nye i truppen, skal spilles ind, og desuden er ingen af dem på niveau med Ronaldo og Giggs endnu. Ganske udmærkede backups er de dog, og så har de begge et kæmpe potentiale. Hargo skal nok vise sit værd, men som du skriver det foroven, så vil du have ham til at danne midtbane med Carrick? Hvor er Scholes, som i den forgangne sæson var vores næstbedste spiller (i mine øjne) set over hele sæsonen, og som uden tvivl er vores bedste centrale midtbanespiller? Selvfølgelig skal Scholes starte inde i de vigtigste kampe.

Det vil da ikke være en fejltagelse at lade Nani og Anderson starte inde i nogen kampe. Og går det så ikke så sætter man Giggs og Ronaldo. Der skal være plads til Nani og Anderson blandt de første 11 mener jeg. For pauser skal de andre have. Jeg tror der bliver lidt flere rokeringer fra kamp til kamp denne sæson så alle er friske når vi når April og Maj næste år.

Men ellers er jeg enig U-S Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #814: 02 Jul 2007, 19:30 »

Det vil da ikke være en fejltagelse at lade Nani og Anderson starte inde i nogen kampe. Og går det så ikke så sætter man Giggs og Ronaldo. Der skal være plads til Nani og Anderson blandt de første 11 mener jeg. For pauser skal de andre have. Jeg tror der bliver lidt flere rokeringer fra kamp til kamp denne sæson så alle er friske når vi når April og Maj næste år.

Men ellers er jeg enig U-S Thumbs Up

Naturligvis kommer de til at starte inde i nogle kampe, men der kan ikke herske nogen tvivl om, at når det virkelig gælder, så hedder fløjene Giggs og Ronaldo.

Og jeg tror også, at vi kan forvente en del rotation. Man skal dog passe på, at det ikke tager overhånd, for rotation er ofte ensbetydende med mindre kontinuitet, og så bliver resultaterne ustadige. Spørg bare Liverpool Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #815: 02 Jul 2007, 19:35 »

Naturligvis kommer de til at starte inde i nogle kampe, men der kan ikke herske nogen tvivl om, at når det virkelig gælder, så hedder fløjene Giggs og Ronaldo.

Og jeg tror også, at vi kan forvente en del rotation. Man skal dog passe på, at det ikke tager overhånd, for rotation er ofte ensbetydende med mindre kontinuitet, og så bliver resultaterne ustadige. Spørg bare Liverpool Wink

Jeg vælger at gøre det kort denne gang.

ENIG Smiley

Thore
Manager

« Svar #816: 02 Jul 2007, 22:19 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70478

Det kunne da være lidt fedt og se ham i superligaen trods alt  Peace

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #817: 02 Jul 2007, 22:20 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70478

Det kunne da være lidt fedt og se ham i superligaen trods alt  Peace

Lyder liiiidt vildt Opstemt

Thore
Manager

« Svar #818: 02 Jul 2007, 22:21 »

Lyder liiiidt vildt Opstemt

Der skal vel være lidt fordele med en engelsk træner  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #819: 02 Jul 2007, 22:22 »

Der skal vel være lidt fordele med en engelsk træner  Smiley

Ja det lader da til det Smiley Tilgengæld tror jeg Lars O. vil blive savnet Smiley

Thore
Manager

« Svar #820: 02 Jul 2007, 22:24 »

Ja det lader da til det Smiley Tilgengæld tror jeg Lars O. vil blive savnet Smiley

Ja det tror jeg også. Men alligevel det er nu fedt de har fået Todd, i sær hvis de får gamle united spiller  Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #821: 02 Jul 2007, 22:29 »

Ja det tror jeg også. Men alligevel det er nu fedt de har fået Todd, i sær hvis de får gamle united spiller  Opstemt

Hehe, ja, glæder mig til at se hvordan RFC klarer sig uden Lars og Fall Smiley
Men TT Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #822: 04 Jul 2007, 08:54 »

Ja så ligger vi igen nr1. Denne gang over mest værdifulde klubber i verden: Thumbs Up

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7297

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #823: 04 Jul 2007, 09:29 »

Sådan en nyhed fra et Man Utd site kan jo ikke bruges til noget når der ikke er kilde på Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #824: 04 Jul 2007, 22:58 »

Sådan en nyhed fra et Man Utd site kan jo ikke bruges til noget når der ikke er kilde på Smiley

Fair nok. Her er en anden siden som skriver det samme:

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21776

Dog ligger vi stadig nr1 Wink

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010