home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1335175 gange)
LosCules
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #30: 07 Okt 2005, 17:49 »

Som andre folk også sagde, mener jeg at Ferguson skulle have stoppet, da han annoncerede at han ville. Han har IMO kørt holdet i sænk og har mistet noget af sin respekt, men han har klart stadig meget respekt skulle jeg mene Smiley.

Afløser: Van Gaal? Ronald Koeman? Bo Zhao Grin?
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #31: 07 Okt 2005, 18:05 »

"En 4-4-3 er vejen frem"

Den har jeg stemt på. Kunne være spændende at se ManUtd med 12 mand på banen. Det vil nok gøre livet lidt lettere for Ferguson.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


tim
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #32: 07 Okt 2005, 18:09 »

Som andre folk også sagde, mener jeg at Ferguson skulle have stoppet, da han annoncerede at han ville. Han har IMO kørt holdet i sænk og har mistet noget af sin respekt, men han har klart stadig meget respekt skulle jeg mene Smiley.

Afløser: Van Gaal? Ronald Koeman? Bo Zhao Grin?

Hehe Bo. Jeg er sikker på at du er den rette mand! Wink

Men en vis David Moyes eller Chris Coleman er også et bud!
Logged

tim
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #33: 07 Okt 2005, 18:10 »

"En 4-4-3 er vejen frem"

Den har jeg stemt på. Kunne være spændende at se ManUtd med 12 mand på banen. Det vil nok gøre livet lidt lettere for Ferguson.


Haha! Nu er jeg ved at være godt træt af den joke! Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #34: 07 Okt 2005, 18:15 »

Tja.. Ved ikke om i derude kan se det, men jeg har hvert fald  rettet det til en 4-3-3
Logged

tim
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #35: 07 Okt 2005, 18:17 »

Tja.. Ved ikke om i derude kan se det, men jeg har hvert fald  rettet det til en 4-3-3

 Huh
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #36: 07 Okt 2005, 18:21 »

Emner:

Sven Göran-Eriksson, David Moyes, Sam Allerdyce, Louis van Gaal, Vicente del Bosque, Søren Kusk  funny
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #37: 07 Okt 2005, 18:23 »

Huh

Kig på afstemningen knægt  Cool
Logged

Nisse
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #38: 07 Okt 2005, 22:28 »

Jeg er Chelsea-fan, men vil da gerne lige ligge en besked herinde. Jeg var Man U fan, da jeg var helt lille... Det skal helt klart være den gamle taktik 4-4-2, som ''gudeholdet'' brugte i 90'erne. Deres taktik nu er helt forfærdelig. Det går jo skidt. De har ikke rigtig vundet noget siden slutningen af 90'erne, så synes de skulle skifte til 4-4-2 opstillingen.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #39: 08 Okt 2005, 21:47 »

Jeg er Chelsea-fan, men vil da gerne lige ligge en besked herinde. Jeg var Man U fan, da jeg var helt lille... Det skal helt klart være den gamle taktik 4-4-2, som ''gudeholdet'' brugte i 90'erne. Deres taktik nu er helt forfærdelig. Det går jo skidt. De har ikke rigtig vundet noget siden slutningen af 90'erne, så synes de skulle skifte til 4-4-2 opstillingen.

Ikke for noget vel... men MEDLØBER!!! Når man vælger et hold som ung, skal man sq stå ved det i tykt og tyndt Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #40: 08 Okt 2005, 21:53 »

Ikke for noget vel... men MEDLØBER!!! Når man vælger et hold som ung, skal man sq stå ved det i tykt og tyndt Wink

Jeg må indrømme at jeg os engang var Manchester fan. Jeg blev ældre, og nu har jeg fundet ud af at West Ham er vejen frem.

Dette skyldes holdets (Man utd.) kedelige spillestil. Smiley Dog var jeg 12 år, da jeg blev West Ham fan, og 8 da jeg blev Man Utd fan.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #41: 08 Okt 2005, 22:02 »

Jeg må indrømme at jeg os engang var Manchester fan. Jeg blev ældre, og nu har jeg fundet ud af at West Ham er vejen frem.

Dette skyldes holdets (Man utd.) kedelige spillestil. Smiley Dog var jeg 12 år, da jeg blev West Ham fan, og 8 da jeg blev Man Utd fan.

Det er heller ikke så slemt med West Ham da de lige er rykket op, men at rykke til en London Rival som lige har fået olie milliarder, er skammeligt!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #42: 08 Okt 2005, 22:10 »

Det er heller ikke så slemt med West Ham da de lige er rykket op, men at rykke til en London Rival som lige har fået olie milliarder, er skammeligt!

Han siger da heller ikke han holdte med Chelsea, efter de fik gysser Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #43: 08 Okt 2005, 22:17 »

Det siger jeg heller ikke, men han er ikke ligefrem gammel, og hvis han holdte med Man Utd som "lille" kan han ikke have været Chelsea fan i forfærdeligt mange år Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #44: 19 Okt 2005, 16:16 »

Jeg må indrømme at jeg os engang var Manchester fan. Jeg blev ældre, og nu har jeg fundet ud af at West Ham er vejen frem.

Dette skyldes holdets (Man utd.) kedelige spillestil. Smiley Dog var jeg 12 år, da jeg blev West Ham fan, og 8 da jeg blev Man Utd fan.

Ey, endnu en Hammers-fan? Woohoo, god stil Thumbs Up.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010