home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1180 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1139 1140 [1141] 1142 1143 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412201 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #17100: 17 Aug 2014, 23:08 »

Bayern napper ham nok, ja!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Newton Heath
Manager

« Svar #17101: 18 Aug 2014, 22:34 »

Himmelråbende elendigt mod Swansea. Videre.

Skal man tro langt de fleste rygter de sidste par dage er interessen for Mehdi Benatia (naturligvis) kølnet, og gode gamle kompetente Woodward har vendt snuden mod ganske middelmådige Marcos Rojo. Bevares, han er da en upgrade på det vi har og venstrebenet, men kan alligevel ikke undgå at sidde lidt tilbage med en meh-fornemmelse hvis/når vi spenderer £16-18 milloner på ham.

Der er stadig så mange svagheder i den her trup, og selvfølgelig bliver vi påvirket af at mangle ni spillere mod Swansea, men ikke desto mindre er vi nødsaget til stadig at bringe to spillere mere (udover Rojo) ind hvis vi har de ambitioner som United skal have. Af disse to skulle den ene meget gerne være enten Vidal eller Di Maria, hvis det skal lykkedes for Woodward at komme ud af det her vindue med æren nogenlunde i behold.

Når det er sagt er jeg ikke mange sekunder i tvivl om, at vi om godt to ugers tid når vinduet lukker står tilbage med Daley Blind og Marcos Rojo. Eller måske kun den ene af dem.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2014, 22:36 af Newton Heath » Logged

Bradley Beal
Gæst

« Svar #17102: 18 Aug 2014, 22:40 »

Hvor skal Daley Blind spille, hvis han kommer? DC?

Newton Heath
Manager

« Svar #17103: 18 Aug 2014, 22:49 »

Tror han skal være lidt af en brandslukker. CB, wingback eller CM er alle muligheder. Han kan vidst lidt af hvert, selvom mit bekendtskab til ham begrænser sig til VM, og den smule Ajax jeg har set, når jeg har fulgt Fischer/Eriksen.

U-4-E
Manager

« Svar #17104: 19 Aug 2014, 20:15 »

Så skulle Marcos Rojo være i hus.

Rojo kan spille både i midterforsvaret og som venstre back, og hvis man fulgte med i VM, burde man have set lidt til ham. Han spillede nemlig alle Argentinas kampe, på nær kvartfinalen hvor han havde karantæne. Han var desuden en del af Castrols All-Star hold.

http://web3.cmvm.pt/sdi2004/emitentes/docs/FR51803.pdf

Hvis dette er sandt betaler vi 20 mio. euro, fordelt på 10 mio. nu, 5 mio. til december og 5 mio. til juli. Derudover skifter Nani til Sporting på en lejeaftale sæsonen ud.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #17105: 20 Aug 2014, 20:48 »

5 år og #5 til Rojo. Håber han er €20M værd.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

DeBuur
Manager

« Svar #17106: 20 Aug 2014, 21:47 »

Så skulle Marcos Rojo være i hus.

Rojo kan spille både i midterforsvaret og som venstre back, og hvis man fulgte med i VM, burde man have set lidt til ham. Han spillede nemlig alle Argentinas kampe, på nær kvartfinalen hvor han havde karantæne. Han var desuden en del af Castrols All-Star hold.

http://web3.cmvm.pt/sdi2004/emitentes/docs/FR51803.pdf

Hvis dette er sandt betaler vi 20 mio. euro, fordelt på 10 mio. nu, 5 mio. til december og 5 mio. til juli. Derudover skifter Nani til Sporting på en lejeaftale sæsonen ud.

hmmm ser det ud til at Man Utd ikke har likvide midler til rådighed siden en så stor klub skal betale via rater ?

Jeg kan godt få øje på at Angel Di Maria vil forstærke de fleste hold - men hvilken plads og hvilken taktik vil Van Gaal arbejde udfra for at få Di Maria udnyttet bedst

IMO så mangler I en spiller som Pogba eller Vidal på midten så der skabes meget mere herfra.

Daley Blind har jeg set spille rigtig meget idet jeg har se alle de kampe med Ajax jeg har kunnet komme til - han er en spiller der kan bruges over alt og han må være en hver managers drøm - tilgengæld tror jeg aldrig han bliver verdensklasse men en spiller der vil kunne forstærke et hvert hold i PL og som bestemt ikke er færdig udviklet... så ham gerne i en anden rød trøje Peace

YNWA

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #17107: 20 Aug 2014, 22:03 »

hmmm ser det ud til at Man Utd ikke har likvide midler til rådighed siden en så stor klub skal betale via rater ?

Jeg kan godt få øje på at Angel Di Maria vil forstærke de fleste hold - men hvilken plads og hvilken taktik vil Van Gaal arbejde udfra for at få Di Maria udnyttet bedst

IMO så mangler I en spiller som Pogba eller Vidal på midten så der skabes meget mere herfra.

Daley Blind har jeg set spille rigtig meget idet jeg har se alle de kampe med Ajax jeg har kunnet komme til - han er en spiller der kan bruges over alt og han må være en hver managers drøm - til gengæld tror jeg aldrig han bliver verdensklasse men en spiller der vil kunne forstærke et hvert hold i PL og som bestemt ikke er færdig udviklet... så ham gerne i en anden rød trøje Peace

Hvad jeg kender til nutidens måde at handle ind på er det meget normalt det falder i rater.
Det gøres hvis pga. regnskabs talene, da 10 millionær pund vil betyde ret meget for det næste regnskab.

F.eks betaler Barcelona jo Neymar over 4 år, det gør at Santos altid vil kunne fremvise et sundt regnskab. Hvor de hver eneste år ligger på i forhold til sidste år, det gør det meget mere interessant at investere penge i en sund forretning, i stedet for en der har plus 100 millionær for kvartal 3, og minus 20 for kvartal 4.

Men giver dig fuldstændig ret både angående Blind og Vidal/Pogba, men vi må også til at se ind ad og indrømme at spiller som Vidal og Pogba muligvis er for svære at tiltrække grundet vores nuværende tilstand.

Så dog gerne vi hentede eksempelvis Lucas Romero fra Benfica, han har alle midlerne til at blive en verdensklasse spiller med tiden. Uhyggelig boldsikker, lyn hurtig og en kontra spiller af øverste kaliber til trods for hans defensive udgangpunkt, sidste år lavede han 0,38 assist pr. kamp hvilket må siges at være godkendt for en defensiv spiller. Samtidig er hans arbejdsstyrke på niveau med flere rigtigt store navne, der vil frigive noget mere plads til Ander Herrera så han kan bruge hans kræfter offensivt.
« Seneste Redigering: 20 Aug 2014, 22:07 af nikovic » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #17108: 21 Aug 2014, 08:56 »

Hvad jeg kender til nutidens måde at handle ind på er det meget normalt det falder i rater.
Det gøres hvis pga. regnskabs talene, da 10 millionær pund vil betyde ret meget for det næste regnskab.

F.eks betaler Barcelona jo Neymar over 4 år, det gør at Santos altid vil kunne fremvise et sundt regnskab. Hvor de hver eneste år ligger på i forhold til sidste år, det gør det meget mere interessant at investere penge i en sund forretning, i stedet for en der har plus 100 millionær for kvartal 3, og minus 20 for kvartal 4.

Se her er du sku helt skæv på den, regnskabsmæssigt kan du ikke sammenligne med betalingerne. Et selskab (En klub) skal indregne omkostningen ved et køb på tidspunktet hvor handlen går igennem, hvilket vil sige at United/Barcelona, vil skulle indregne købsprisen i det regnskabsår på den dato handlen falder på plads. Så bogfører de det som en omkostning resultatopgørelsen og enten som en betaling eller som et gæld på balancen alt efter betalingens art og tidsmæssige placering.

Det samme gælder for den sælgende klub, som skal indregne hele salget i regnskabsåret på den dato handlen er på plads. Så bogfører de en omsætning i resultatopgørelsen og betalingen på banken samt tilgodehavender alt efter betalingens art og tidsmæssige placering. Det vil aldrig kunne udvise en bedre resultatopgørelse over perioden hvor betalingerne finder sted.

Nå - ikke mere fagligt herfra.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #17109: 24 Aug 2014, 14:11 »

Så ser det sku ud til, at Di Maria bliver hentet ind for den nette sum af 75 millioner euro. Høj pris, men fy forsatan han er også en god spiller. Bliver spændende at se, hvordan han kommer til at passe ind. Får vi ham, Mata, Rooney og RVP til at fungere sammen bliver det ondt. Den bedste offensiv i ligaen.

oh boy:
"If only we had Champions League to offer, we could have got Lambert and Lallana. We'll have to settle for di Maria now. Sad stuff."

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #17110: 24 Aug 2014, 14:47 »

Hvis LvG ynder at bruge ham som i Real sidste sæson på den centrale midtbane, så tror jeg det er lige hvad vi har brug for!

3-5-2

David de Gea
          Phil Jones - Ny CD - Marcos Rojo               
Valencia                                      Luke Shaw
Ander Herrera - Angel Di Maria
Juan Mata
Robin van Persie - Wayne Rooney

Så ser jeg gerne Mats Hummels lande i klubben sammen med evt. en erstatning for Valencia/Rafael. Det kunne snildt være Cuardrado!

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #17111: 24 Aug 2014, 17:31 »

1-1 ...

Så gik den ikke længere.

Elendig opdækning, men vi skaber heller intet frem af banen med dum og dummere på den centrale midtbane Skuffet

Manager89
Reserveholdsspiller

« Svar #17112: 24 Aug 2014, 19:17 »

Jeg gad godt vide om de træner i at lave indlæg, Young beviser ihvertfald han ikke magter den nemme opgave! Håber Shaw kan smide ham ud på bænken...

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #17113: 24 Aug 2014, 19:30 »

Hold da op. Fletcher og specielt Cleverley bliver da også dårligere og dårligere for hver kamp de spiller. Magen til ringe midtbane skal man lede længe efter.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Erzael
Manager

« Svar #17114: 24 Aug 2014, 20:55 »

Hold da op. Fletcher og specielt Cleverley bliver da også dårligere og dårligere for hver kamp de spiller. Magen til ringe midtbane skal man lede længe efter.

Heldigvis et problem der snart er løst, hvis vi får Maria ind. Så skal alle bare holde sig skadesfrie ( funny )

Sider: 1 ... 1139 1140 [1141] 1142 1143 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010