home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1141 1142 [1143] 1144 1145 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1337441 gange)
Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17130: 27 Aug 2014, 13:40 »

Du er da gået hen og blevet en hård type nu, er du ikk'?

Det var egentligt bare et mod-argument mod:

Men den verden hvor vi gerne vil have bedre og lavere priser på spillerne, den er vel stille og roligt ved at uddø.

Ingen tvivl om at spillerne bliver dyrere og dyrere, men det kan altså stadig lade sig gøre at lave solide handler. Shaw er også et fint eksempel på det - hvis man ser bort fra hans latterlige løn.

Jeg kan godt lide Angel di Maria, men jeg tror langt hen ad vejen, at han er et produkt af et god offensiv. Der har været plads til ham i Real med Cristiano Ronaldo og Gareth Bale, og jeg synes, det er vanvittigt, at Real igen-igen kan sælge en af deres breddespillere for så mange penge (Özil er samme historie).

Jeg synes, Alexis var bedre end Angel di Maria sidste sæson, og han blev solgt langt billigere.

EDIT: Og så synes jeg ikke, di Maria var "klart bedre end Bale". Igen: Han var god, men hans betydning er blevet overdrevet, særligt af FCB-fans. Real blev også doomed, da Özil blev solgt.
« Seneste Redigering: 27 Aug 2014, 13:42 af Bradley Beal » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17131: 27 Aug 2014, 14:06 »

United er nok det hold i verden, som har fået mindst value for de penge, som de har smidt, så jeg tilslutter mig Grün og Vino. Hvis United var et franchise i amerikansk sport, havde det set sort ud med de mange tvivlsomme summer I smider om jer med, men det ser så selvfølgelig heller ikke så lyst ud foreløbigt.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17132: 27 Aug 2014, 14:27 »

Det var egentligt bare et mod-argument mod:

Ingen tvivl om at spillerne bliver dyrere og dyrere, men det kan altså stadig lade sig gøre at lave solide handler. Shaw er også et fint eksempel på det - hvis man ser bort fra hans latterlige løn.

Jeg kan godt lide Angel di Maria, men jeg tror langt hen ad vejen, at han er et produkt af et god offensiv. Der har været plads til ham i Real med Cristiano Ronaldo og Gareth Bale, og jeg synes, det er vanvittigt, at Real igen-igen kan sælge en af deres breddespillere for så mange penge (Özil er samme historie).

Jeg synes, Alexis var bedre end Angel di Maria sidste sæson, og han blev solgt langt billigere.

EDIT: Og så synes jeg ikke, di Maria var "klart bedre end Bale". Igen: Han var god, men hans betydning er blevet overdrevet, særligt af FCB-fans. Real blev også doomed, da Özil blev solgt.

Fair nok, du har vel også set flere spanske kampe end jeg har. Jeg kan bare slet ikke se, at Alexis har være bedre. Også lidt fesent at kalde ham en breddespiller, når stort set alle Madrid fans er enige om, at han var deres bedste spiller sidste sæson, hvorfor de er så sure over de har ladet ham gå.
Ved godt at stats aldrig siger det hele, men på næsten samtlige parametre outshinned han folk som Ronaldo, Neymar, Bale, James og Suarez sidste sæson.

Men det er bare min mening, og jeg er vanvittig excited over vi har købt ham. Alt i alt er jeg også en meget tilfreds mand ift. de spillere vi har fået ind.

United er nok det hold i verden, som har fået mindst value for de penge, som de har smidt, så jeg tilslutter mig Grün og Vino. Hvis United var et franchise i amerikansk sport, havde det set sort ud med de mange tvivlsomme summer I smider om jer med, men det ser så selvfølgelig heller ikke så lyst ud foreløbigt.
Var vi en håndbold klub, med de penge vi har brugt, havde vi nok også vundet den danske liga en gang eller to samt haft en god chance i Champions League.
« Seneste Redigering: 27 Aug 2014, 14:28 af Scholesy » Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17133: 27 Aug 2014, 14:54 »

Håndboldklub? Hvad fabler du om?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17134: 27 Aug 2014, 15:11 »

Jeg tror desværre ikke, at du fik fat i pointen. Det er fint at bruge så mange penge, men jeg snakker om, hvad I så har fået tilbage ved at lange et godt stykke over en milliard udover disken (hvad jeg ikke mener er deres reelle værdi).

Og ift. til håndbold tror jeg, at du har helt ret. I havde i hvert fald have rigtigt gode vinderchancer. Herpaderp
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17135: 27 Aug 2014, 15:21 »

Fair nok, du har vel også set flere spanske kampe end jeg har. Jeg kan bare slet ikke se, at Alexis har være bedre. Også lidt fesent at kalde ham en breddespiller, når stort set alle Madrid fans er enige om, at han var deres bedste spiller sidste sæson, hvorfor de er så sure over de har ladet ham gå.

Well, Alexis er langt mere målfarlig end Angel. Mht. assists: det kommer jeg til.

Han er naturligvis ikke bedre end Ronaldo, og han var det heller ikke sidste sæson. Og han var afgjort ikke breddespiller sidste sæson - jeg tænker på den kommende sæson, hvor han ikke virkede til at få den store rolle hos Real (Özil var jo heller ikke bredde sæsonen før, han røg).

Ved godt at stats aldrig siger det hele, men på næsten samtlige parametre outshinned han folk som Ronaldo, Neymar, Bale, James og Suarez sidste sæson.

Altså... Neymar og James vil jeg gerne give dig, og Bale vil jeg mene var nogenlunde på niveau med ham. Der hvor jeg synes, man skal være lidt påpasselig med Angel di Maria, er at stirre sig blind på hans assist-tal. De er imponerende, ingen tvivl. Men han spiller for Real og har Ronaldo på holdet. Enhver god, kreativ spiller, vil kunne pumpe sine assisttal her, er min mening. Özil er også et eksempel på det.

Men det er bare min mening, og jeg er vanvittig excited over vi har købt ham. Alt i alt er jeg også en meget tilfreds mand ift. de spillere vi har fået ind.

Jeg skal heller ikke tale di Maria meget ned: Han ER god, men før sidste sæson var han ret ustabil, synes jeg. Og han er klasser bedre end Young, Nani og hvad de ellers hedder. Jeg tror også, han bliver god for United - men 600 millioner-god? Der ved jeg ikke helt.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17136: 27 Aug 2014, 15:55 »

Well, Alexis er langt mere målfarlig end Angel. Mht. assists: det kommer jeg til.

Han er naturligvis ikke bedre end Ronaldo, og han var det heller ikke sidste sæson. Og han var afgjort ikke breddespiller sidste sæson - jeg tænker på den kommende sæson, hvor han ikke virkede til at få den store rolle hos Real (Özil var jo heller ikke bredde sæsonen før, han røg).

Altså... Neymar og James vil jeg gerne give dig, og Bale vil jeg mene var nogenlunde på niveau med ham. Der hvor jeg synes, man skal være lidt påpasselig med Angel di Maria, er at stirre sig blind på hans assist-tal. De er imponerende, ingen tvivl. Men han spiller for Real og har Ronaldo på holdet. Enhver god, kreativ spiller, vil kunne pumpe sine assisttal her, er min mening. Özil er også et eksempel på det.

Jeg skal heller ikke tale di Maria meget ned: Han ER god, men før sidste sæson var han ret ustabil, synes jeg. Og han er klasser bedre end Young, Nani og hvad de ellers hedder. Jeg tror også, han bliver god for United - men 600 millioner-god? Der ved jeg ikke helt.
Selvfølgelig hjælper det at have Ronaldo at ligge bolde til, men det er nu heller ikke dumt, at have Messi man kan fodre. Han havde trods alt over dobbelt så mange assist.

Jeg tager udgangspunkt fra disse tal:



Ja, han har også været ret så ustabil for Madrid før sidste sæson, men sidste sæson spillede han også en ny position for ham - en position jeg håber, han kommer til at spille i United. Alt andet end lige synes jeg, prisen er acceptabel taget alle ting i betragtning, og jeg synes da også i den grad, at han er en bedre spiller end Alexis. Men fair nok..

Håndboldklub? Hvad fabler du om?
Sjovt som det er dig, der pejer noget bestemt ud og skriver "Hvad fabler du om?" ikke?  Thumbs Up
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17137: 27 Aug 2014, 16:09 »

Selvfølgelig hjælper det at have Ronaldo at ligge bolde til, men det er nu heller ikke dumt, at have Messi man kan fodre. Han havde trods alt over dobbelt så mange assist.

Bestemt, Messi er også rar at have, men laver Messi ikke også flere u-assisterede mål end Ronaldo? Jeg har ikke konkrete tal på det, men en artikel fra sidste år antyder det lidt: https://www.bsports.com/statsinsights/messi-and-ronaldo-who-gets-more-help#.U_3juPl_uEM

(Det Angel havde i assists, havde Alexis så i mål - lavede alligevel 19 mål i ligaen alene).

Ja, han har også været ret så ustabil for Madrid før sidste sæson, men sidste sæson spillede han også en ny position for ham - en position jeg håber, han kommer til at spille i United. Alt andet end lige synes jeg, prisen er acceptabel taget alle ting i betragtning, og jeg synes da også i den grad, at han er en bedre spiller end Alexis. Men fair nok..

Du kan også finde en milliard mennesker, der er uenige med mig. Også utallige Barca-fans. Du kan også finde mange eksperter, der synes sammenligningen er helt ved siden af, fordi Angel er klasser bedre end Alexis, og i Uniteds system er Angel di Maria nok også klart at foretrække.

Jeg vil dog stadig hellere have Alexis til prisen end Angel di Maria, men jeg foretrækker så også en mere målscorende kant end Angel.

EDIT: Ud fra den graf vil jeg nu mene, at Suarez var bedre sidste sæson - mange kampe til forskel på de to jo!
« Seneste Redigering: 27 Aug 2014, 16:11 af Bradley Beal » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17138: 27 Aug 2014, 16:13 »

Bestemt, Messi er også rar at have, men laver Messi ikke også flere u-assisterede mål end Ronaldo? Jeg har ikke konkrete tal på det, men en artikel fra sidste år antyder det lidt: https://www.bsports.com/statsinsights/messi-and-ronaldo-who-gets-more-help#.U_3juPl_uEM

(Det Angel havde i assists, havde Alexis så i mål - lavede alligevel 19 mål i ligaen alene).

Du kan også finde en milliard mennesker, der er uenige med mig. Også utallige Barca-fans. Du kan også finde mange eksperter, der synes sammenligningen er helt ved siden af, fordi Angel er klasser bedre end Alexis, og i Uniteds system er Angel di Maria nok også klart at foretrække.

Jeg vil dog stadig hellere have Alexis til prisen end Angel di Maria, men jeg foretrækker så også en mere målscorende kant end Angel.

EDIT: Ud fra den graf vil jeg nu mene, at Suarez var bedre sidste sæson - mange kampe til forskel på de to jo!
Ja, jeg er også af den mening, at Messi laver flere u-assisterede mål. Det har du sku ret i.

Jeg sagde nu også i starten, mener jeg, at Suarez selvfølgelig var bedre end Di Maria sidste sæson.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17139: 27 Aug 2014, 16:23 »

Jeg sagde nu også i starten, mener jeg, at Suarez selvfølgelig var bedre end Di Maria sidste sæson.

Ah, yes, det tror jeg nu også, du mener (og skrev) - men du skrev, at han statswise outshinnede blandt andre Suarez på alle parametre, men hvis man tager højde for deres stats pr. kamp, så ser det vel lidt anderledes ud? Nevertheless: Angel er sgu god, så jeg tvivler slet ikke på, at han bliver en succes.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17140: 27 Aug 2014, 16:26 »

Ah, yes, det tror jeg nu også, du mener (og skrev) - men du skrev, at han statswise outshinnede blandt andre Suarez på alle parametre, men hvis man tager højde for deres stats pr. kamp, så ser det vel lidt anderledes ud? Nevertheless: Angel er sgu god, så jeg tvivler slet ikke på, at han bliver en succes.
Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17141: 28 Aug 2014, 16:06 »

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17142: 28 Aug 2014, 16:32 »

600 millioner for en spiller, som kun har præsteret på højeste niveau en sæson - det synes jeg er voldsomt. Han var udskældt, og langtfra imponerende i han første tre sæsoner i Real. 22 mål i 124 ligakampe for Real, det er slet ikke imponerende for en offensiv spiller. Så 600 millioner er alt for meget, men United er desperate. Hans løn ligger vel også på den anden side af 1.5 millioner om ugen. Di Maria var ikke engang på årets hold i La Liga.
Logged

Liverpool F.C

nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17143: 28 Aug 2014, 16:42 »

Dejligt at få Di Maria handlen i hus. Tror virkelig han har den fart der har manglet på den sidste tredjedel af banen.
Fik også helt lyst til at lave lidt grafik igen. Ved ikke hvor godt det er blevet - det er noget tid siden jeg sidst forsøgte mig.

http://i1376.photobucket.com/albums/ah13/Ceitex/dimariacutea_zpscb9a7ee7.jpg

Mener dog stadig vi mangler både en cb og en central midtbane... det går simpelthen ikke længere med cleverly...
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17144: 28 Aug 2014, 16:43 »

Så han skal kun måles på hans mål?
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 1141 1142 [1143] 1144 1145 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010