home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1113 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1125 1126 [1127] 1128 1129 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412559 gange)
Erzael
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16890: 01 Apr 2014, 20:43 »

Så for satan. I aften render vi ind i en ordentlig snitter med disse startende:
De Gea, Jones, Ferdinand, Vidic, Büttner, Valencia, Carrick, Fellaini, Giggs, Rooney, Welbeck

Subs. Lindegaard, Hernandez, Nani, Young, Fletcher, Januzaj, Kagawa.

En opstilling som primært er lavet på at undgå et stort nederlag, samtidig med at der kun er en 3-stykker som kan fastholde i bolden, og de ligger alt andet lige oppe i angrebet.

Kan kun være enig. Det her kan virkelig blive grumt.

Newton Heath
Manager

« Svar #16891: 01 Apr 2014, 21:35 »

Godkendt første halvleg, men drønhamrende ærgerligt, at vi ikke har udnyttet de to gigantiske muligheder vi har haft.

Welbeck gør det fantastisk, men burde have kronet det med en scoring på friløberen. Derudover må man tage hatten af for den gamle garde i defensiven, der har været urokkelig indtil videre.

Føler mig stadig overbevist om, at Bayern kommer på tavlen, så lad os se om ikke vi kan få puttet en enkelt ind også, så vi da trods alt har en kamp på Allianz om en uge.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16892: 01 Apr 2014, 22:38 »

Rigtig god kamp, Bayern kan trille bolden fra side til side udenfor feltet lige så tosset de vil. Vores forsvar står fantastisk idag, bliver en utrolig svær udekamp. God holdindsats & trist Welbeck ikke får scoret i første halveg.

Newton Heath
Manager

« Svar #16893: 01 Apr 2014, 22:45 »

You said it.

Er ovenud tilfreds. Vi ryger sku nok ud på Allianz, men vi har givet os selv et udgangspunkt, og ikke mindst undgik vi endnu en afklapsning foran vores egne fans. Presset er på Bayern i returen, og vi må forsøge at gå ned og gøre det svært for dem i München, hvor de trods alt må undvære Schweinsteiger og Martinez.

Var sindssygt imponeret af Jones, Ferdinand, Vidic og Welbeck i dag, mens Carrick også gjorde det hæderligt. Büttners præstation kan vi heller ikke kritisere, og for at være ærlig synes jeg ikke længere, at Evra er bedre. Giv hollænderen chancen indtil slutningen af sæsonen, og lad Evra smutte tilbage til Frankrig.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16894: 01 Apr 2014, 22:56 »

Glæder mig helt vildt til at se om vi kan få Luke Shaw til sommer, men ellers er Büttner faktisk begyndt og spille meget bedre (Det kunne næsten også kun gå fremad)

Newton Heath
Manager

« Svar #16895: 01 Apr 2014, 23:03 »

Tror ikke på at vi kan tiltrække Luke Shaw i forhold til hvor eftertragtet han er, men han er heller ikke mit mest foretrukne mål, selvom han naturligvis ville være en ideel løsning. Allerhelst vil jeg, at vi henter Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg, der efter min mening er den bedste venstreback i Bundesligaen, og virkelig har en stor fremtid foran sig til rimelig penge også. Han er i hvert fald mere realistisk end Shaw, og har næste lige så mange år tilbage i sig.

Allermest realistisk er det dog nok, at vi smider en £10-15 millioner efter Coentrao, der ville være en ok løsning, men som alligevel ikke er blandt de bedste. Han har mange af de samme defensive mangler som Evra i hvert fald.

Men enig, Buttner gør det bedre. Kan godt lide hans aggressivitet, for han taber heller ikke hovedet modsat en hvis anden back vi har i klubben. Synes han gjorde det fint mod Robben, og han bliver utvivlsomt kun bedre jo flere kampe han får.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16896: 01 Apr 2014, 23:08 »

Har ikke set Rodriquez så meget desværre, men har godt læst mig frem til han skulle gøre det rigtig godt. Men klart heller ham end Coentrao, har aldrig synes om ham.

JimmyGP
Manager

« Svar #16897: 01 Apr 2014, 23:29 »

Fin fin kamp.. Med vores lortesæson er 1-1 et vanvittig flot resultat mod verdens nok bedste hold pt.. Jeg var vildt imponeret over vores 4-back kæde i aften Thumbs Up

Jeg tror også at vi desværre ryger på Allianz, men vi har da et udemærket udgangspunkt og Bayern er da uden både Martinez + Schweinsteiger.. så hvem ved..  Wink

- Veni, vidi, vici -

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16898: 01 Apr 2014, 23:35 »

Tror ikke på at vi kan tiltrække Luke Shaw i forhold til hvor eftertragtet han er, men han er heller ikke mit mest foretrukne mål, selvom han naturligvis ville være en ideel løsning. Allerhelst vil jeg, at vi henter Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg, der efter min mening er den bedste venstreback i Bundesligaen, og virkelig har en stor fremtid foran sig til rimelig penge også. Han er i hvert fald mere realistisk end Shaw, og har næste lige så mange år tilbage i sig.

Allermest realistisk er det dog nok, at vi smider en £10-15 millioner efter Coentrao, der ville være en ok løsning, men som alligevel ikke er blandt de bedste. Han har mange af de samme defensive mangler som Evra i hvert fald.

Men enig, Buttner gør det bedre. Kan godt lide hans aggressivitet, for han taber heller ikke hovedet modsat en hvis anden back vi har i klubben. Synes han gjorde det fint mod Robben, og han bliver utvivlsomt kun bedre jo flere kampe han får.
Hey hey hey, min ven.

Har du ikke hørt om ham der David Alaba?

Newton Heath
Manager

« Svar #16899: 01 Apr 2014, 23:37 »

Hey hey hey, min ven.

Har du ikke hørt om ham der David Alaba?

Hvem er han?

Ej, du har selvfølgelig ret, ham skal man også tage i betragtning, men jeg mener bestemt ikke, at Rodriguez er langt efter ham i forhold til hvad jeg har set. Der er ingen tvivl om, at han bliver en af verdens bedste venstrebacks, og han er en spiller, som jeg meget gerne ser i United, for han har alle redskaber, både defensivt og offensivt.

Erzael
Manager

« Svar #16900: 02 Apr 2014, 07:48 »

Det resultat kom alligevel bag på mig. Og hvor kunne det have været fantastisk, hvis Welbeck havde puttet sin store afbrænder i kassen. Men uafgjort hjemme havde jeg ikke set komme - at vi så formodentlig ryger i Bayern, er hvad det er. Men indtil videre er det ikke blevet den store røvfuld, som mange regnede med. Så æren kommer forhåbentlig til at være i behold, hvis/når vi ryger på Allianz.

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #16901: 03 Apr 2014, 08:59 »

Man må tage hatten af for Moyes for kampen mod Bayern. Et dårligt resultat i CHL ville smide mere benzin på målet omkring hans jobstatus. Fræk defensiv træk han tager i, at hive Valencia med ned på backen, når Bayern havde bolden. Det lukkede fuldstændig ned for Ribery, at han skulle passere Valencia, Phil Jones, Ferdinand og evt. også Vidic, for at komme frem til en ordentlig afslutning. Det var ikke for sjovt vi så Valencia med krampe problemer efter ca. 65 minutter - Men flot holdindsats af United, og Moyes viste en snært af genialitet. Det bliver spændende, på Allianz Arena!

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16902: 13 Apr 2014, 11:50 »

Valencia said of this season with the Reds: “I would like to have more minutes. I would like to have a more important role here. In fact, I would have liked to have more importance inside the team.

“But I have not been given the chance. I hope next season will be better for me as well as for Man United.”

Åååh Tony V forfanden.  Grin Grin Grin

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16903: 20 Apr 2014, 16:17 »

#MUFC: De Gea, Jones, Smalling, Evans, Buttner, Fletcher, Carrick, Mata, Kagawa, Nani, Rooney (C)

Dat front four. Fremragende!

Erzael
Manager

« Svar #16904: 21 Apr 2014, 16:17 »

Så røg Moyes

Sider: 1 ... 1125 1126 [1127] 1128 1129 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010