home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 944 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1124 1125 [1126] 1127 1128 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412554 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16875: 22 Mar 2014, 23:30 »

Rigtig god kamp fra vores side idag, i hvert fald hvis man ser på sæsonen. Rooney spiller endelig en god kamp igen, han har ikke været specielt god i de sidste par kampe. Glæder mig til Manchester Derby, tror sgu Moyes er ved at få det vendt bare en smule!

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #16876: 25 Mar 2014, 14:13 »

Så møder vi City som har et mega stærkt hold men jeg håber virkelig vi kan overaske og vinde kampen selvom det nok bliver svært.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #16877: 25 Mar 2014, 14:16 »

Så møder vi City som har et mega stærkt hold men jeg håber virkelig vi kan overaske og vinde kampen selvom det nok bliver svært.

hvem holder du egentlig med? Du skriver 'vi' om mange hold, synes jeg. Peace

Neal Caffrey!

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #16878: 25 Mar 2014, 14:50 »

hvem holder du egentlig med? Du skriver 'vi' om mange hold, synes jeg. Peace
Jeg holder med 3 hold FC Midtjylland i superligaen og i PL holder jeg med Manchester United og så mit klart favorit hold FC Barcelona. Så holder klart mest med Barca men er også lidt Manchester United fan Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16879: 25 Mar 2014, 14:55 »

Hvem holder i United-fans egentlig med i aften? Har set mange united-fans skrive ting om at de håbede City vandt, så det kunne holde Liverpool fra mesterskabet. Eksempler: "I hope City beat us next week. Liverpool can't win the league". og "Id rather City beat us 10 nil than Liverpool win the league."

Synes det er en lidt mærkelig holdning, så ville lige høre om i United-fans herinde deler samme holdning? Ville dog undre mig lidt hvis i gjorde  Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #16880: 25 Mar 2014, 15:07 »

Hvem holder i United-fans egentlig med i aften? Har set mange united-fans skrive ting om at de håbede City vandt, så det kunne holde Liverpool fra mesterskabet. Eksempler: "I hope City beat us next week. Liverpool can't win the league". og "Id rather City beat us 10 nil than Liverpool win the league."

Synes det er en lidt mærkelig holdning, så ville lige høre om i United-fans herinde deler samme holdning? Ville dog undre mig lidt hvis i gjorde  Peace
Jeg håber personligt at vi self slår City kan ikke fordrage den klub. Så jeg ligeglad med Liverpool kommer tættere på mesterskabet.

Jeg forstår slet ikk, hvordan en United fan håber at City skal vinder på old Trafford.

Håber også at Chelsea vinder mesterskabet og ikke City eller Liverpool. Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16881: 25 Mar 2014, 15:10 »

Jeg håber personligt at vi self slår City kan ikke fordrage den klub. Så jeg ligeglad med Liverpool kommer tættere på mesterskabet.

Jeg forstår slet ikk, hvordan en United fan håber at City skal vinder på old Trafford.

Håber også at Chelsea vinder mesterskabet og ikke City eller Liverpool. Smiley
Det var også lidt det jeg tænkte. Ville personligt heller aldrig håbe på mit eget hold tabte (specielt ikke til en rival), for at det skulle mindske Uniteds-chancer for et mesterskab. Måske medmindre det var i ALLER sidste runde af Premier League Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #16882: 25 Mar 2014, 15:13 »

Det var også lidt det jeg tænkte. Ville personligt heller aldrig håbe på mit eget hold tabte (specielt ikke til en rival), for at det skulle mindske Uniteds-chancer for et mesterskab. Måske medmindre det var i ALLER sidste runde af Premier League Smiley
Fuldstændig enig Smiley som du siger hvis det var sidste runde United skulle møde Chelsea og hvis United tabte ville Chelsea vinde istedet for Liverpool/City Smiley så ville det være fint Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16883: 25 Mar 2014, 18:48 »

Der er idiotiske fans i hver klub, og du har fundet frem til nogle der. Værste hold der kan vinde ligaen er selvfølgelig Liverpool, skarpt efterfulgt af City. Chelsea må også meget gerne undgå at vinde, hvorfor jeg selvfølgelig har håbet at Arsenal kunne tage den.

Men det skal absolut ikke komme i vejen for, at vi selvfølgelig skal håbe vores hold vinder hver eneste kamp, og da i særdeleshed en hjemmebane kamp mod byrivalerne. At sige andet er sku hul i hovedet.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16884: 25 Mar 2014, 21:40 »

Vores latterlige præstationer på hjemmebane fortsætter. Vi er heldige at være bagud med kun 1-0 og stadig være 11 mand på banen.

Hvorfor fanden i helvede spiller Cleverley højrekant? Få Januzaj ind i pausen.. nå nej, han er ikke med på bænken............. ................... ................... ................... ............

Erzael
Manager

« Svar #16885: 25 Mar 2014, 22:44 »

Kan næsten ikke engang hidse mig op over det her. Det lå pretty much i kortene inden kampen, og jeg tror bare, vi skal være glade for, at ydmygelsen ikke bliver total, som den gjorde i 1-6 kampen. 0-3 er et fair resultat, og med den hurtige scoring, så havde jeg egentlig set endnu et tenniscifret resultat komme.

De er bare et bedre hold pt., og sådan er det.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16886: 27 Mar 2014, 23:26 »

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #16887: 28 Mar 2014, 06:47 »

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #16888: 28 Mar 2014, 11:42 »

Oplagt til FM og blog, det tror jeg nok.
præcis!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16889: 01 Apr 2014, 20:05 »

Så for satan. I aften render vi ind i en ordentlig snitter med disse startende:
De Gea, Jones, Ferdinand, Vidic, Büttner, Valencia, Carrick, Fellaini, Giggs, Rooney, Welbeck

Subs. Lindegaard, Hernandez, Nani, Young, Fletcher, Januzaj, Kagawa.

En opstilling som primært er lavet på at undgå et stort nederlag, samtidig med at der kun er en 3-stykker som kan fastholde i bolden, og de ligger alt andet lige oppe i angrebet.

Sider: 1 ... 1124 1125 [1126] 1127 1128 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010