home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1024 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1437354 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #360: 08 Jan 2007, 22:12 »

Absolut en god start for Larsson i det engelske, lad os nu se om han kan holde niveauet  Thumbs Up
Og Solskjær netter jo som han plejer at gøre, nu mangler vi bare en dansker oppe i front  Smiley

Hvordan går det med Hargreaves sagen?

Uniteds plan ser nu ud til at være en handel, hvor Heinze går den anden vej. Heinze har ikke fundet det niveau, han havde, før han blev skadet, hvorfor Fergie pønser på at hive Gareth Bale ind som ny backup for Evra og derved spare nogle af transferpengene i Hargreaves-handlen.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #361: 08 Jan 2007, 22:18 »

Uniteds plan ser nu ud til at være en handel, hvor Heinze går den anden vej. Heinze har ikke fundet det niveau, han havde, før han blev skadet, hvorfor Fergie pønser på at hive Gareth Bale ind som ny backup for Evra og derved spare nogle af transferpengene i Hargreaves-handlen.

Lyder som en god plan selvom jeg syntes Heinze skal have en chance for at vise at han er god nok. Tror ikke han ryger den anden vej. Men som du skriver U-S lyder det som om at det godt kunne ske. Nu får vi at se hvad der sker.

Don AA
Manager

« Svar #362: 18 Jan 2007, 15:30 »

Ja så er Meulensteen tilbage i Man U
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64697

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #363: 18 Jan 2007, 15:37 »

Ja så er Meulensteen tilbage i Man U
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64697

Der passer han helt sikkert også bedre til. Ikke så meget pres ikke så meget tv. Det er bare at træne de unge spiller. Godt at have Rene tilbage. Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #364: 18 Jan 2007, 15:59 »

Rigtig god nyhed, som jeg havde håbet, men også regnet med. Han er helt fantastisk i det job, så det bliver ikke bedre.

Så skal Arsenal bare dø på søndag Djævel

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #365: 18 Jan 2007, 16:03 »

Rigtig god nyhed, som jeg havde håbet, men også regnet med. Han er helt fantastisk i det job, så det bliver ikke bedre.

Så skal Arsenal bare dø på søndag Djævel

Enig det kan han finde ud af Rene. Selv er jeg heller ikke super overrasket over at han kom tilbage til United.

Søndagens kamp bliver uhyggelig spænende. Må håbe at lfc vinder over cfc lørdag. Det ville være en pæn hjælp vil jeg mene. Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #366: 18 Jan 2007, 19:11 »

Så blev kampens dommer til søndagens brag fundet. Det blev Mike Riley som bliver manden med fløjten. Han har dømt United tre gange tidliger denne sæson og United har vundet i alle de kampe. Riley havde Arsenal så sent som d.2-01-2007 og der vandt Arsenal over Charlton men hvem gør ikke det lige pt Wink

Robie Van Persie skulle angivligt være blevet skadet til træning og er tvilvsom. Plus at Gilberto er i karentæne. Vigtig vist det altså passer. Troede ikke Gilberto vil sidde med karentæne til den her kamp eftersom han blev udvist i sidste kamp. Så det vil jeg se før jeg tror det.

Ellers er United tæt på at købe Gareth Bales ene fod. Læs mere her:

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=6522

Zone 43
Manager

« Svar #367: 18 Jan 2007, 19:14 »

Så blev kampens dommer til søndagens brag fundet. Det blev Mike Riley som bliver manden med fløjten. Han har dømt United tre gange tidliger denne sæson og United har vundet i alle de kampe. Riley havde Arsenal så sent som d.2-01-2007 og der vandt Arsenal over Charlton men hvem gør ikke det lige pt Wink

Robie Van Persie skulle angivligt være blevet skadet til træning og er tvilvsom. Plus at Gilberto er i karentæne. Vigtig vist det altså passer. Troede ikke Gilberto vil sidde med karentæne til den her kamp eftersom han blev udvist i sidste kamp. Så det vil jeg se før jeg tror det.

Ellers er United tæt på at købe Gareth Bales ene fod. Læs mere her:

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=6522

Aston Villa kan da ikke slå dem funny

Gad vide, hvad Utd skal bruge en fod til? Det kan ikke være lækkert.. Stakkels Bale Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #368: 18 Jan 2007, 19:17 »

Aston Villa kan da ikke slå dem funny

Gad vide, hvad Utd skal bruge en fod til? Det kan ikke være lækkert.. Stakkels Bale Skuffet

Okay det var jeg ikke lige klar ovar at Villa ikke ku slå Charlton.

Nej man må sige at det vil ødelægge Bales chancer inden for fodbolden hvis handlen bliver til noget og han må af med sin ene fod Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #369: 21 Jan 2007, 16:44 »

Er der nogen der ved hvor man kan se kampen på computeren? Skuffet

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #370: 21 Jan 2007, 16:45 »

Er der nogen der ved hvor man kan se kampen på computeren? Skuffet

Ja, men det er hamrende ulovligt Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #371: 21 Jan 2007, 16:47 »

jeg kender det også. Rigtig hvad Hawk1nZ siger det er skide ulovlig. Men jeg bruger det nok lige idag ellers plejer jeg aldrig at bruge det.

Hala Madrid!

Mikkellas
Gæst

« Svar #372: 21 Jan 2007, 16:47 »

jeg kender det også. Rigtig hvad Hawk1nZ siger det er skide ulovlig. Men jeg bruger det nok lige idag ellers plejer jeg aldrig at bruge det.

Hvor er det henne man kan det? Vil da gerne lige gøre det idag, bare fordi det er Arsenal - Manchester United der spiller Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #373: 21 Jan 2007, 16:49 »

Og hvad så Hawkinz Djævel
Lige idag Rullende Øjne

Zone 43
Manager

« Svar #374: 03 Feb 2007, 22:57 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010