home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1119 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1116 1117 [1118] 1119 1120 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412819 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16755: 13 Feb 2014, 15:34 »

Carrick har været bedre end Cleverley i år. Bare lige, så vi får det på det rene.

Begge har været aldeles middelmådige.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #16756: 13 Feb 2014, 15:45 »

Carrick har været bedre end Cleverley i år. Bare lige, så vi får det på det rene.
Tjoh, men set i forhold til deres normale niveau har Carrick været lige så dårlig (hvis ikke dårligere) end Cleverley.

welbz is dat guy

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16757: 13 Feb 2014, 16:03 »

Det ændrer jo ikke på, at Carrick har været bedre. Forskellen er bare, at Cleverley ikke er bedre end det, han viser nu, og at Carrick normalvis er en af ligaens bedste midtbanespillere.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2014, 16:10 af Daniel Nordentoft » Logged

ptrN
Manager

« Svar #16758: 13 Feb 2014, 16:18 »

Det ændrer jo ikke på, at Carrick har været bedre. Forskellen er bare, at Cleverley ikke er bedre end det, han viser nu, og at Carrick normalvis er en af ligaens bedste midtbanespillere.
Jeg er enig med dig i at Cleverley nok ikke bliver meget bedre end det nuværende, men Carrick er en etableret spiller og har været det i flere år. Derfor er et også naturligt at han viser mere end han gør nu, og også at han ikke bare er marginalt bedre end Cleverley, men flere længder bedre.

welbz is dat guy

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16759: 13 Feb 2014, 16:27 »

Jeg er enig med dig i at Cleverley nok ikke bliver meget bedre end det nuværende, men Carrick er en etableret spiller og har været det i flere år. Derfor er et også naturligt at han viser mere end han gør nu, og også at han ikke bare er marginalt bedre end Cleverley, men flere længder bedre.
Jeg er enig. Jeg bebrejder dog ikke Carrick det store, eftersom han ikke har nogen ordentlig makker. Det var Woodwards og Moyes' opgave at få en kvalitetsfuld midtbanespiller ind med et offensivt drive. Carrick bliver aldrig nogensinde spilleren, der tager de dynamiske løb op igennem banen. Det skal vi have en anden spiller til.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16760: 13 Feb 2014, 19:49 »

Jeg er enig. Jeg bebrejder dog ikke Carrick det store, eftersom han ikke har nogen ordentlig makker. Det var Woodwards og Moyes' opgave at få en kvalitetsfuld midtbanespiller ind med et offensivt drive. Carrick bliver aldrig nogensinde spilleren, der tager de dynamiske løb op igennem banen. Det skal vi have en anden spiller til.
Carrick havde en ordentlig partner i Cleverley i går, men det hævede bestemt ikke hans niveau. Carrick havde en ikke specielt imponerende kamp i går, og skal nogen kritiseres efter kampen i går, må det være Carrick, da han ikke var sit vanlige jeg. At flere (ikke nødvendigvis herinde fra) stadig kritisere Cleverley for kampen i går, viser jo bare, at han sammen med Young er de 2 der skal hagles ned, når vi ikke spiller godt.

Spillere som Carrick, Rooney og RVP spillede langt fra deres topniveau i går, og skal nogen kritiseres, er det de 3. Det er stadig hårdt at bedømme Mata, eftersom han er ny i klubben og spilles ude af position. Det burde simpelthen være ulovligt, at bruge ham på kanten i en 4-4-2. Den formation har været død længe, med mindre man har 2x beast på midtbanen ala City har det. Jeg håber virkelig, at vi går over og spiller mere 4-2-3-1 eller 4-3-3. Det er den eneste måde jeg tror, vi kan få mest ud af Rooney og Mata når de spiller sammen.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #16761: 13 Feb 2014, 20:25 »

Nu følger jeg ikke specielt meget med i United, men jeg undrer mig over noget, hvad sker der egentlig for Fellaini for tiden?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16762: 13 Feb 2014, 20:34 »

Nu følger jeg ikke specielt meget med i United, men jeg undrer mig over noget, hvad sker der egentlig for Fellaini for tiden?
Han har været skadet sin jul, og er lige blevet klar igen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16763: 14 Feb 2014, 01:20 »

Carrick havde en ordentlig partner i Cleverley i går, men det hævede bestemt ikke hans niveau. Carrick havde en ikke specielt imponerende kamp i går, og skal nogen kritiseres efter kampen i går, må det være Carrick, da han ikke var sit vanlige jeg. At flere (ikke nødvendigvis herinde fra) stadig kritisere Cleverley for kampen i går, viser jo bare, at han sammen med Young er de 2 der skal hagles ned, når vi ikke spiller godt.

Spillere som Carrick, Rooney og RVP spillede langt fra deres topniveau i går, og skal nogen kritiseres, er det de 3. Det er stadig hårdt at bedømme Mata, eftersom han er ny i klubben og spilles ude af position. Det burde simpelthen være ulovligt, at bruge ham på kanten i en 4-4-2. Den formation har været død længe, med mindre man har 2x beast på midtbanen ala City har det. Jeg håber virkelig, at vi går over og spiller mere 4-2-3-1 eller 4-3-3. Det er den eneste måde jeg tror, vi kan få mest ud af Rooney og Mata når de spiller sammen.
Cleverley gjorde det over niveau i går (i forgårs), og Carrick spillede langt fra det bedste, han kan, men jeg synes, det ville være direkte unfair at vurdere Carrick på baggrund af en kamp i går, fordi hans makker gjorde det godt. Carrick har selvfølgelig været hæmmet af, at vi som hold har været så elendige igennem længere tid. Som jeg skrev tidligere, så bliver han aldrig nogensinde spilleren, der pludselig sætter sig igennem og dribler to-tre mand op igennem banen, før han trykker af. Den type spiller er han jo slet ikke.

Angående formationsskifte så jeg også gerne, at det snart blev foretaget. Moyes skal begynde at tænke ud af boksen nu, for det her er så langt fra holdbart i længden. Alle holdene har læst os, og vi har intet modtræk. Det er for alvor begyndt at blive alarmerende.

Jeg synes dog modsat dig ikke, at vi spiller et 4-4-2-system, når Rooney er på banen. Det er vel netop 4-2-3-1-systemet, der bliver praktiseret oftest. Men jeg er fuldstændig enig i, at det er tåbeligt at placere Mata på en venstrekant. Helt igennem sygt at springe alle transferrekorder og så bruge manden ude af position.

Metsu1
Manager

« Svar #16764: 14 Feb 2014, 11:34 »

Jeg synes, det kunne være sjovt at se en offensiv tre mands midtbane med Kagawa (venstre), Rooney (centralt) og Mata (højre) og med Carrick og Feillaini centralt, med Carrick som den mest defensive.

Vi har vanvittig offensive backs, så hvorfor ikke lade dem om fløjspillet og så bruge de tre offensive til at forsøge og dirke modstandernes forsvar op centralt?

verdenskrig
Manager

« Svar #16765: 14 Feb 2014, 11:44 »

Jeg synes, det kunne være sjovt at se en offensiv tre mands midtbane med Kagawa (venstre), Rooney (centralt) og Mata (højre) og med Carrick og Feillaini centralt, med Carrick som den mest defensive.

Vi har vanvittig offensive backs, så hvorfor ikke lade dem om fløjspillet og så bruge de tre offensive til at forsøge og dirke modstandernes forsvar op centralt?

Interessant tanke som jeg også selv har tænkt, uagtet at jeg ikke bryder mig om jer, men derfor kan man jo stadig have en holdning til tingene Wink

Jeg synes bare ikke Fellaini passer ind overhoved her.. Manden har simpelthen ingen spilvision, og lever på sin kraft og råstyrke.. En central midtbane med de to er ganske enkelt for tung, og mangler noget kreativitet, som i hvertfald en af de to defensive midtbanespillere i dag skal have. En af dem skal i mine øjne også gerne have nogle rappe fødder. Et eksempel på det hos os er Henderson der dækker et enormt område, dels fordi han er en evighedsmaskine rent løbemæssigt, men heller ikke er langsom.

Har man ikke det bliver man let overspillet på kontraangreb.
Rent offensivt giver det tilgengæld god mening. Det understreger for mig at Moyes er taktisk indkompetent, når han smider en så kreativ spiller som Mata ud og kridte stregerne for at slå indlæg som en anden Etherington...

Hvis i køber Gündogan bliver jeg nervøs, men jeg bliver først nervøs den dag Moyes bliver fyret, og i ansætter en træner med et moderne syn på fodbold.. Det er en skandale at en taktisk analfabet som Moyes ( Rent offensivt) kan få lov at stå for Manchester United.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

cartoon
Reserveholdsspiller

« Svar #16766: 17 Feb 2014, 13:35 »

« Seneste Redigering: 17 Feb 2014, 13:36 af cartoon » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16767: 17 Feb 2014, 16:35 »

Ja, det ser ud til at Rooney forlænger sin kontrakt. Aviserne skriver 300k(!!!!!!!!!!) i ugen, hvilket jo er decideret vanvittig, men vi giver ham vel ikke den løn, hvis vi ikke har råd. Det giver et godt signal at kunne forlænge med ham, nu når vi ikke skal spille CL næste år. Jeg er stadig ret negativt anlagt overfor Rooney, og gud forbyde han bliver gjort til anfører, men man kan ikke nægte at han er en helt fantastisk fodboldspiller.

Og så var der lige den her:
Pellegrini on the balance of power in Manchester: "The biggest team is City now, but we can't forget the last few years"
Grin Grin Grin

ptrN
Manager

« Svar #16768: 17 Feb 2014, 17:57 »

Ja, det ser ud til at Rooney forlænger sin kontrakt. Aviserne skriver 300k(!!!!!!!!!!) i ugen, hvilket jo er decideret vanvittig, men vi giver ham vel ikke den løn, hvis vi ikke har råd. Det giver et godt signal at kunne forlænge med ham, nu når vi ikke skal spille CL næste år. Jeg er stadig ret negativt anlagt overfor Rooney, og gud forbyde han bliver gjort til anfører, men man kan ikke nægte at han er en helt fantastisk fodboldspiller.

Og så var der lige den her:
Pellegrini on the balance of power in Manchester: "The biggest team is City now, but we can't forget the last few years"
 Grin Grin Grin
Hvad er der sjove ved Pellegrini's quote?

welbz is dat guy

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16769: 17 Feb 2014, 19:19 »

City er ikke en større klub end United. Og så siger han, at "vi ikke kan glemme Uniteds succes de sidste par år". Det er jo også lidt lol sagt. Vi har næsten samtlige rekorder de sidste 20 år, og flest trofæer. De sidste par år har næsten været som det altid har været.

EDIT:
Det ser så ud til, at de nogle aviser ikke underligt nok har drejet de ord han sagde lidt. BBC quoter ham således, hvilket også er helt rigtigt, da de er bedre denne sæson: "If we only consider this season, there is just one club in Manchester and it is ours," he said.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2014, 19:23 af Scholesy » Logged

Sider: 1 ... 1116 1117 [1118] 1119 1120 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010