home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1110 1111 [1112] 1113 1114 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412939 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16665: 28 Jan 2014, 21:39 »

Jeg er godt nok ikke vild med Young. Jo, han skinner engang imellem, men ville meget hellere se en Januzaj på den position. Sidder faktisk bare og venter på, at han skal dive igen, hvis det ellers ikke er blevet banket helt ud af ham. I mine øjne er han i hvert fald ikke forrest i køen til den position.
Man sidder bare og venter på, at Young, Giggs og til dels Valencia bliver erstattet på det hold, og aldrig brugt i startopstillingen mere. Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vi fik Rooney og Januzaj ind i stedet for Valencia og Young på et tidspunkt i 2. halveg, hvor Januzaj har udgangspunkt på venstrekant, Rooney i midten og Mata til højre. Det kunne være fedt at se, hvordan det vil fungere.

Men at vi spiller med en 40-årig og en central forsvarsspiller på midtbanen, viser jo også bare, at vores centrale midt er helt fucked. Man kan som altid se, at vi mangler Carrick.

Erzael
Manager

« Svar #16666: 28 Jan 2014, 21:44 »

Ja, en Rooney og Januzaj i anden halvleg i stedet for Young og Valencia, det kunne live kampen lidt mere op forhåbentlig Wink

Metsu1
Manager

« Svar #16667: 28 Jan 2014, 21:46 »

Mange i vores startopstilling er simpelthen ikke optimale.

Rafael var god sidste år, i år nej. Smalling burde ikke starte inde, Evans er god, men ikke verdensklasse. Evra er over the hill.
Samme med Giggs, Jones burde være i forsvaret, Young er elendig, Valencia har ikke været god i 1,5 år. Mener virkelig ikke at vores hold er ret godt. Vi har INTET kvalitet på banen udover målmand, og vores 2 forreste. Kagawa burde få chancen fremfor Young, Januzaj burde være inde.

Puha, er negativ. Forza Mata

Spot on!

Forsvaret er slet, slet ikke godt nok til toppen af PL.

Forskellen på i år og sidste år er, at sidste leverede offensiven, det har det knebet med i år og derfor ser det så elendigt ud!

Erzael
Manager

« Svar #16668: 28 Jan 2014, 22:38 »

Og så leverer han en kasse. Desværre stadig ikke en pragt præstation fra hans og Valencias vedkommende i dag.

Men kæft hvor er det godt at se Mata i gang. Som kommentatorerne også snakkede om, så vil det blive alt for vildt at møde Arsenal i en kamp, hvor alle fire stjerner er klar.

Newton Heath
Manager

« Svar #16669: 29 Jan 2014, 00:02 »

Mange i vores startopstilling er simpelthen ikke optimale.

Rafael var god sidste år, i år nej. Smalling burde ikke starte inde, Evans er god, men ikke verdensklasse. Evra er over the hill.
Samme med Giggs, Jones burde være i forsvaret, Young er elendig, Valencia har ikke været god i 1,5 år. Mener virkelig ikke at vores hold er ret godt. Vi har INTET kvalitet på banen udover målmand, og vores 2 forreste. Kagawa burde få chancen fremfor Young, Januzaj burde være inde.

Puha, er negativ. Forza Mata

Rolig nu. Rafael er en god spiller, og vi kan ikke få en bedre højreback, der er ledig, og Smalling er nok vores bedste defensive midterforsvarer. Han skal forbedre sine evner med bolden, og så er han en god option til den position, som jeg godt kunne se starte i fremtiden. Evans er mere end god nok, og har nok været vores bedste midtstopper det sidste halvandet års tid. Personligt stoler jeg på de tre spillere, men ville være godt at krydre defensiven med en spiller, der har lidt af det hele, hvis både Vidic og Rio forlader os til sommer, og så naturligvis en god venstreback. Der er ingen grund til at bitche over de ovenstående tre, de skal ingen steder og er mere end gode nok, men er enig med dig i, at Young og Valencia ikke har klasse til United, selvom førstnævnte var vores bedste i dag. Sidstnævnte er dog en fin trupspiller, synes jeg.

Midtbanen er dog der det nævneværdige problem skal findes i, hvilket vi jo allerede godt ved. Vi kan ikke dominere end kamp om det gælder vores liv, så længe vi ikke forstærker os. Giggs, Fletcher, Jones og Cleverley er ikke et mesterhold værdigt, og Carrick er aldrende. Vi bliver nedspillet på midtbanen uanset hvem vi møder, og det er så problematisk. Personligt frygter jeg, at vi kan kigge langt efter top 4, hvis ikke vi når at få forstærket den centrale midtbane, men omvendt tror jeg heller ikke det lykkedes. Vi må håbe Carrick kommer hurtigt tilbage.

Mht. kampen, så var det lækkert at se Mata i den røde trøje, og en fin debut. Vi bliver nødt til at løbe mere omkring ham, for at gøre ham så god som mulig, og så skal han selvfølgelig have tid for at falde til. En firekløver med Mata, Rooney, Januzaj og RvP må meget gerne spilles sammen hurtigst muligt, for kan det fungere, så bliver vi svære at håndtere.

Stoke og Fulham skal give seks point i de næste to kampe, inden Arsenal, Palace og City vil give flere problemer i de efterfølgende kampe. Forhåbentligt kan vi hente minimum 10 point, og helst 12 af slagsen i disse fem opgør, og så står vi fint rustet til den resterende del af sæsonen, og i forhold til den 4. plads. Der er ingen tvivl om, at kampen på Old Trafford mod Liverpool skal give tre point, når vi kommer så vidt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16670: 29 Jan 2014, 17:42 »

Hvad er jeres mening om Tom Cleverley? Personligt synes jeg virkelig, at han er dårlig, og jeg har aldrig nogensinde set noget i ham. Men nu spiller han jo trods alt en del kampe for jer og har gjort det over en del sæsoner. Selvfølgelig med rotationer.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16671: 29 Jan 2014, 17:48 »

Hvad er jeres mening om Tom Cleverley? Personligt synes jeg virkelig, at han er dårlig, og jeg har aldrig nogensinde set noget i ham. Men nu spiller han jo trods alt en del kampe for jer og har gjort det over en del sæsoner. Selvfølgelig med rotationer.
Jeg er enig. Cleverley har ingenlunde niveauet til at spille i Manchester United. At han så i denne sæson nærmest har spillet på fast basis er mig en gåde og vel mest af alt blot et udtryk for, at vores problemer med at besætte midtbanepladserne er større end som så.

Jeg tør ikke være jubeloptimist og forvente, at vi henter en midtbanespiller i sidste øjeblik af dette transfervindue, men jeg håber det inderligt. Især fordi Carrick jo igen er ude med en skade.

ImAndersenTheGuy3
Lilleputspiller
*

« Svar #16672: 29 Jan 2014, 17:49 »

i har da hentet Mata Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16673: 29 Jan 2014, 17:53 »

Han er en fin spiller at have i truppen. Han skal dog aldrig kunne blive en fast mand i startopstillingen. Han er engelsk, og har været igennem akademiet, hvilket selvfølgelig giver enorme plusser i min bog, og derfor synes jeg stadig, at vi skal beholde ham.

Jeg er enig. Cleverley har ingenlunde niveauet til at spille i Manchester United. At han så i denne sæson nærmest har spillet på fast basis er mig en gåde og vel mest af alt blot et udtryk for, at vores problemer med at besætte midtbanepladserne er større end som så.

Jeg tør ikke være jubeloptimist og forvente, at vi henter en midtbanespiller i sidste øjeblik af dette transfervindue, men jeg håber det inderligt. Især fordi Carrick jo igen er ude med en skade.
Hvordan kan det være en gåde?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16674: 29 Jan 2014, 18:00 »

Hvordan kan det være en gåde?
Fordi han er ringe. Hans force ligger i pasningspillet, men selv der er han relativt middelmådig. Jeg er hverken tryg, når han er på bolden, eller når han skal forsvare.

Vi har selvfølgelig været ramt af en del skader, hvilket er en del af forklaringen på, at han har fået så mange minutter, og derudover er vores midtbane generelt ringe besat, men jeg stiller mig undrende over for, hvordan Cleverley har kunne spille så meget, som det har været tilfældet i denne sæson.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16675: 29 Jan 2014, 18:06 »

Fordi han er ringe. Hans force ligger i pasningspillet, men selv der er han relativt middelmådig. Jeg er hverken tryg, når han er på bolden, eller når han skal forsvare.

Vi har selvfølgelig været ramt af en del skader, hvilket er en del af forklaringen på, at han har fået så mange minutter, og derudover er vores midtbane generelt ringe besat, men jeg stiller mig undrende over for, hvordan Cleverley har kunne spille så meget, som det har været tilfældet i denne sæson.
Eeeeeeh, hvem skulle have spillet i stedet for, i de kampe han har startet inde?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16676: 29 Jan 2014, 18:13 »

Eeeeeeh, hvem skulle have spillet i stedet for, i de kampe han har startet inde?
Phil Jones, Fellaini, Fletcher, Carrick og Anderson. Sidstnævnte havde jo ikke ligefrem væltet sig i spilletid, selvom manglen på kvalitet hos især Cleverley har været tydelig.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16677: 29 Jan 2014, 18:15 »

Phil Jones, Fellaini, Fletcher, Carrick og Anderson. Sidstnævnte havde jo ikke ligefrem væltet sig i spilletid, selvom manglen på kvalitet hos især Cleverley har været tydelig.
Ja, for de 4 førstnævnte har jo være skadesfri hele sæsonen... Anderson ser jeg ikke bedre end Cleverley. Men ja, han kunne selvfølgelig have spillet i stedet for ham.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16678: 29 Jan 2014, 18:18 »

Ja, for de 4 førstnævnte har jo være skadesfri hele sæsonen... Anderson ser jeg ikke bedre end Cleverley. Men ja, han kunne selvfølgelig have spillet i stedet for ham.
Hvor skriver jeg det henne? Jeg siger jo netop, at Cleverleys mange spilleminutter skyldes, at vi har været ramt af skader, men derfor forstår jeg ikke, hvorfor Cleverley har spillet så meget, som det har været tilfældet i år. Han har tydeligvis ikke løst opgaverne godt nok. Spilletiden kunne sagtens være mere jævnt fordelt mellem midtbanespillerne, når Cleverley ikke har været bedre.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16679: 29 Jan 2014, 18:25 »

Det var bare fordi du beskriver det som en gåde, og du undrer dig over, at en så ringe spiller som Cleverley har spillet så meget. Jeg spørger så, hvem der skulle have taget al den spilletid fra ham, hvorefter du nævner 4 spillere der alle har været skadet stort set hele sæsonen. Og når de ikke har være skadet, har de spillet i stedet for Cleverley.

Jeg prøvede bare at hjælpe dig med at løse din gåde.  Smiley

Sider: 1 ... 1110 1111 [1112] 1113 1114 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010