home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1112 1113 [1114] 1115 1116 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1412833 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16695: 30 Jan 2014, 00:39 »

Kroos, Carrick
Mata         Rooney        Januzaj

RvP

Manchester United

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16696: 30 Jan 2014, 00:44 »

Hvordan skal der være plads til både Kroos, Mata og Carrick som eftersigende skulle være jeres bedste midtbanespiller, inden Mata kom..? Er det ikke lige lovlig mange boldflyttere, når det vel er en rigtig skraldemand der er brug for?

For ikke at tale om Januzaj
Nu behøver vi jo ikke nødvendigvis at spille med en skraldemand, men den rolle kan både Jones, Fletcher og tildels Fellaini udfylde.

Toni Kroos har et godt drive med bolden og en god spilforståelse. Jeg ville sagtens kunne forestille mig, at han indgik i en konstellation med Carrick på midten. Carrick er et fantastisk balancepunkt at have på holdet. Dertil må man ej heller undervurdere det disciplinerede stykke arbejde, han lægger for dagen, når vi ikke er i boldbesiddelse.

Mata er forhåbentlig slet ikke med i ligningen på den centrale midtbane. Hans løbepensum er alt for begrænset, og det ville også være spild af en offensiv kapacitet at få ham til at udføre en stykke arbejde, han ikke egner sig til.

22
Landsholdsspiller

« Svar #16697: 30 Jan 2014, 01:02 »

Er enig i, at Carrick er en god balance spiller, men medmindre man er verdens bedste hold, så tror jeg altså ikke at det er nok..

Barca spiller også med en enkelt balancespiller, men synes nu alligevel at han er bedre defensivt end Carrick, og Barca er da også et bedre hold, hvorfor det kan lade sig gøre for dem.

Men igen, da de ikke længere var verdens bedste, og mødte nogle tyskere i ChL sidste år, var det jo tydeligvis ikke nok, hvorfor jeg heller ikke tror at det vil være det for United. Igen har man så Fellaini som jo er udmærket defensivt, især med sin voldsomme styrke, men hvordan kommer opstillingen så til at se ud?

--------- Carrick - Fellaini ----------
Valencia - XXXX - XXXX - Januzaj?
---------------- Mata ---------------
-------------- Van Persie -----------

Så kan man jo bytte lidt rundt, og evt. smide Mata ud på fløjen, men det er igen bare et kæmpe spild af hans evner.. Og hvad med Rooney? Han gør det godt når han bliver trukket lidt tilbage i banen, men hvad så med Mata?

Yessir
Manager

« Svar #16698: 30 Jan 2014, 17:30 »

Rio Ferdinand, Sam Johnstone og Anders Lindegaard har svaret på reddit spørgsmål. Har ikke læst det selv, men mon ikke det er meget interessant for mufc tilhængere?

http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1wjy9a/hi_reddit_were_rio_ferdinand_sam_johnstone_and/

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16699: 01 Feb 2014, 15:12 »

Dave; Jones, Smalling, Evans, Evra; Carrick, Cleverley; Mata, Rooney, Young, RvP.

Fedt at Mata, Rooney og RVP alle starter inde. Havde håbet på Januzaj som den sidste af de 4 offensive, men Young har også fortjent genvalg, efter hans fine form på det seneste. Selvom Stoke altid er et svært sted at spille, har vi vundet 4 ud af de sidste 5 gange vi har været der, og i dag skal virkelig også give 3 point. Jeg ser ekstremt meget frem til at se, hvordan offensiven vil fungere.

Newton Heath
Manager

« Svar #16700: 01 Feb 2014, 16:56 »

Ud af et offensivt skadeshelvede og ind i et defensivt af slagsen. Pisse fedt, og symptomatisk for den her sæson. Specielt Jones så alvorligt ud, håber ikke det er alt for slemt med ham, man kunne se med det samme, at det gjorde naller.

Men ja, der er ikke så meget at sige synes jeg, vi lukker det mest nederen mål ind jeg længe har set, og må tage både Evans og Jones ud med skader. Smalling og Carrick i resten af kampen tegner ikke godt mod Stokes bøller.

ØV

Metsu1
Manager

« Svar #16701: 01 Feb 2014, 17:06 »

Ud af et offensivt skadeshelvede og ind i et defensivt af slagsen. Pisse fedt, og symptomatisk for den her sæson. Specielt Jones så alvorligt ud, håber ikke det er alt for slemt med ham, man kunne se med det samme, at det gjorde naller.

Men ja, der er ikke så meget at sige synes jeg, vi lukker det mest nederen mål ind jeg længe har set, og må tage både Evans og Jones ud med skader. Smalling og Carrick i resten af kampen tegner ikke godt mod Stokes bøller.

ØV

Må desværre give dig ret, NH

Det bliver en træls anden halvleg på Britannia, er jeg bange for Skuffet

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #16702: 01 Feb 2014, 18:05 »

Nu vil jeg ikke bebrejde dommeren for vores elendige spil, men synes godt nok der er nogen Stoke-spillere der slipper billigt i den kamp.

Med det sagt er det mig stadig en gåde hvordan Cleverley spiller for os, og sågar starter inde. Magen til middelmådig boldskubber skal man IKKE lede længe efter.

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Ariana Grande
Manager

« Svar #16703: 01 Feb 2014, 18:11 »

Nu vil jeg ikke bebrejde dommeren for vores elendige spil, men synes godt nok der er nogen Stoke-spillere der slipper billigt i den kamp.

Det forstår jeg ikke.
I hvilke situationer?

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #16704: 01 Feb 2014, 18:21 »

Med det sagt er det mig stadig en gåde hvordan Cleverley spiller for os, og sågar starter inde.

Ja for ikke at nævne Young, Smalling og Welbeck som også er LORT!

Der er dælme mange der skal skiftes ud til sommmer..

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #16705: 01 Feb 2014, 18:29 »

Det forstår jeg ikke.
I hvilke situationer?

Der er en episode ude på kanten i 2 halveg hvor Young bliver nærmest flæsket og ikke får frispark. Desuden senere i 2 halveg bliver Evra tacklet med knopperne først, uden at få frispark. Carrick laver så et mindre frispark og trækker et gult kort på den.

22
Landsholdsspiller

« Svar #16706: 01 Feb 2014, 18:45 »

Der er en episode ude på kanten i 2 halveg hvor Young bliver nærmest flæsket og ikke får frispark. Desuden senere i 2 halveg bliver Evra tacklet med knopperne først, uden at få frispark. Carrick laver så et mindre frispark og trækker et gult kort på den.
Det kommer da vel ikke bag på nogen at Young og Evra ikke får frispark hver eneste gang de bliver tacklet - hård tackling eller ej.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #16707: 01 Feb 2014, 18:48 »

Det kommer da vel ikke bag på nogen at Young og Evra ikke får frispark hver eneste gang de bliver tacklet - hård tackling eller ej.

Det burde det da i højeste grad! En dommer skal da ikke forskelsbehandle spillere uanset om den pågældende spiller har tendens til at smide sig eller ej!
« Seneste Redigering: 01 Feb 2014, 18:50 af Robberman » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #16708: 01 Feb 2014, 18:51 »

Det burde det da i højeste grad! En dommer skal da ikke forskelsbehandle spillere uanset om den pågældende spiller har tendens til at smide sig eller ej!

Tror ikke det var det han mente..

22
Landsholdsspiller

« Svar #16709: 01 Feb 2014, 19:11 »

Både og.. Suarez er da i den grad blevet bortdømt fordi han tidligere har haft en tendens til (meget) ofte at smide sig, brokke sig osv.
Nu hvor han er begyndt at opføre sig normalt, er han jo også begyndt at få straffespark - og andre kendelser - igen.

Derfor kan jeg da godt se hvorfor en dommer betvivler frisparkets 'ægthed', hvis han ikke ser det krystalklart. Især når nu Young måske er den eneste spiller i England der har filmet mere end Suarez, og Evra der er notorisk usympatisk..

Og så kan man da heller ikke forvente at dommeren ser alt. Det sker måske et par kampe om året, at dommeren dømmer til ug med kryds og slange.

Sider: 1 ... 1112 1113 [1114] 1115 1116 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010