home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1156 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1081 1082 [1083] 1084 1085 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413851 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16230: 21 Jul 2013, 14:28 »

Hvis vi går efter dagens rygter, Rooney ud, og Fabregas og Bale ind. Hvad ville i synes om det?

de Gea
Rafael, Rio, Vidic, Evra
           Cesc, Carrick
Valencia  Kagawa  Bale
              RvP

- Det ser da ikke helt dumt ud i min optik.

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg hverken i får Fábregas eller Bale. Grunden er simpel: De er simpelthen ikke til salg. Barcelona har været ude oppe til flere gange og nævne Cesc ikke er til salg, og United skal op og betale en vanvittig sum, i og med Arsenal skal have 50 % af salget. Barcelona vil naturligvis ikke sælge for 300 millioner, så de kun får 150 millioner for ham selv - og jeg tror ikke United er villig til at springe banken for at få Cesc. Moyes burde i mine øjne hentet Fellaini - da han både er billigere og de kender hinanden fra fælles fortid.

Bale er ikke til salg. Tror virkelig ikke Levy vil sælge en af de bedste fodboldspillere i verden i dette vindue - og slet ikke til en direkte konkurrent.

Derudover tror jeg samtidig at United har mistet lidt af deres ry - i og med verdens bedste træner ikke er der mere. Ingen ved rigtig hvor United står henne af på nuværende tidspunkt.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #16231: 21 Jul 2013, 14:35 »

Hvis vi går efter dagens rygter, Rooney ud, og Fabregas og Bale ind. Hvad ville i synes om det?

de Gea
Rafael, Rio, Vidic, Evra
           Cesc, Carrick
Valencia  Kagawa  Bale
              RvP

- Det ser da ikke helt dumt ud i min optik.

Jeg håber virkelig ikke det sker, for så står United endnu mere sikkert ind de i forvejen gør. Og det kunne tage noget af spændningen udad PrL.
Det vil også koste Spurs en del, hvis de sælger Bale. Da han er deres klart bedste spiller, også vil de nok komme ned og ligge omkring 6-10 pladsen Peace
Ganske simpelt, hvis det sker, bliver United til at lægge endnu mere i front, men midten vil tilgængæld blive større Wink

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Marcus4cs
Gæst

« Svar #16232: 21 Jul 2013, 16:04 »

Jeg håber virkelig ikke det sker, for så står United endnu mere sikkert ind de i forvejen gør. Og det kunne tage noget af spændningen udad PrL.
Det vil også koste Spurs en del, hvis de sælger Bale. Da han er deres klart bedste spiller, også vil de nok komme ned og ligge omkring 6-10 pladsen Peace
Ganske simpelt, hvis det sker, bliver United til at lægge endnu mere i front, men midten vil tilgængæld blive større Wink
Det er jeg dog ikke enig med dig i, da Moyes i min optik skal bruge noget tilvænnings tid udover preseasonen. Jeg kan virkelig ikke se United genvinde titlen i år!

PhilipFlink
Manager

« Svar #16233: 21 Jul 2013, 16:26 »

Det er jeg dog ikke enig med dig i, da Moyes i min optik skal bruge noget tilvænnings tid udover preseasonen. Jeg kan virkelig ikke se United genvinde titlen i år!

Ah, så vinder Arsenal jo i år efter din optik Wink Super

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #16234: 21 Jul 2013, 18:24 »

Aah.. mon dog  Tunge

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

PhilipFlink
Manager

« Svar #16235: 21 Jul 2013, 18:26 »

Aah.. mon dog  Tunge

Jeg tror ikke du forstod den ..

Marcus4cs
Gæst

« Svar #16236: 21 Jul 2013, 18:34 »

Arsenal? Nej for fanden da?Shockeret Jeg tænker på Newcastle!  Opstemt

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #16237: 21 Jul 2013, 18:35 »

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg hverken i får Fábregas eller Bale. Grunden er simpel: De er simpelthen ikke til salg. Barcelona har været ude oppe til flere gange og nævne Cesc ikke er til salg, og United skal op og betale en vanvittig sum, i og med Arsenal skal have 50 % af salget. Barcelona vil naturligvis ikke sælge for 300 millioner, så de kun får 150 millioner for ham selv - og jeg tror ikke United er villig til at springe banken for at få Cesc. Moyes burde i mine øjne hentet Fellaini - da han både er billigere og de kender hinanden fra fælles fortid.

Bale er ikke til salg. Tror virkelig ikke Levy vil sælge en af de bedste fodboldspillere i verden i dette vindue - og slet ikke til en direkte konkurrent.

Derudover tror jeg samtidig at United har mistet lidt af deres ry - i og med verdens bedste træner ikke er der mere. Ingen ved rigtig hvor United står henne af på nuværende tidspunkt.
Fabregas er nok den mest sandsynlige af de to, og lig dertil at Barca også skal ud at have ny træner. Og Bale er til salg - spørgsmålet er bare prisen på ham, som så nok skal være høj..
Men hvis disse to kommer, så er der nok brugt ca. 7-900 mio.

PhilipFlink
Manager

« Svar #16238: 21 Jul 2013, 18:36 »

Fabregas er nok den mest sandsynlige af de to, og lig dertil at Barca også skal ud at have ny træner. Og Bale er til salg - spørgsmålet er bare prisen på ham, som så nok skal være høj..

Fabregas den mest sandsynlige? No.. Bale er klart mere sandsyndlig selvom prisen er så høj.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #16239: 21 Jul 2013, 18:44 »

Jeg tror ikke du forstod den ..

har du squ nok ret i

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16240: 21 Jul 2013, 18:59 »

Arsenal skal have 50 % af salget.

Arsenal får så vidt vides kun 50% af en eventuel profit på næste salg.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #16241: 21 Jul 2013, 21:29 »

Hvad skulle det med en ny træner ligges til for?

Tror også Bale er mest sandsynlig. Barca er et bedre hold end United, og er ikke tvunget til at sælge. De har alle de gode kort på hånden i en handel. Tottenham derimod er et dårligere hold end United, og spillere skifter af og til, til United fra Tottenham.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16242: 28 Jul 2013, 11:36 »

Vores bedste spiller, Michael Carrick, fylder 32 år i dag. Stort tillykke til ham. Jeg tror på, at han går endnu en stor sæson i møde, men han spiller desværre også på de sidste tangenter. Jeg er så glad for, at han endelig bliver værdsat for det fantastiske arbejde, han laverer hver eneste weekend.

På transferfronten er vi stadigvæk angiveligt på jagt efter Fábregas, som jeg dog ikke tror, vi får. Jeg håber dog, at vi finder et alternativ, hvis handlen glipper, da vi mangler en spiller, der kan tilføre dynamik i vores maskinrum. Jeg drømmer stadigvæk om Gündogan. Ham og Carrick ville være den ideelle midtbanekonstellati on i mine øjne.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16243: 06 Aug 2013, 21:32 »

1-1 imod AIK i en Showkamp i Sverige, og vi er et skridt tættere på sæsonstart. Vores Pre-season har været noget af en blandet fisk, og resultatmæssigt har det ikke været godt. Det er dog godt, at vi ikke kan bruge det til noget som helst. Nogle spillere har virkelig leveret varen på turen, og specielt Januzai, Lingard og Zaha har vist, at de render rundt med en stor potion talent. Zaha tror jeg faktisk allerede bliver et stort hit til næste sæson, da det han har vist indtil videre, allerede har overgået Valencia's niveau sidste sæson med flere længder. Han bliver meget spændende at følge. 2 andre spillere jeg også ser meget frem til næste sæson er Welbeck og Kagawa, da jeg tror, at begge 2 vil få en stor sæson.

Og i den halve time Nani spillede i dag (skiftet ud pga. skade) viste han, at han i særklasse er vores bedste kantspiller, og jeg fatter intet af, at vi vil lade ham skifte.

Transfermæssigt sker der fortsat ikke en skid, og det kunne næsten være sjovt at gå hele sommeren igennem uden at tilføje en eneste spiller til førsteholdstruppen. Håbløse bud på Fabregas er vel det eneste, vi med sikkerhed ved, har været igang de seneste uger. Ham tror jeg ganske enkelt ikke på vi får, selvom vi vel må blive opmuntret af Cesc lejren til at byde, eftersom vi har budt 2-3 gange på ham.
Derudover ryger Rooney vel snart. Jeg kan ikke rigtig se anden udvej på den sag, og jeg synes også det ville være bedst for alle, hvis han forlod klubben. Fatter ganske enkelt ikke, at vi ikke har fået en forklaring/kommentar/etellerandet fra Rooney i løbet af sommeren.

Det snart årti lange håb om en midtbanespiller til truppen ser ud til at fordufte ligeså stille endnu engang, selvom der selvfølgelig er et helt måned tilbage af vinduet endnu. Jeg kan ikke se, hvem vi realisktisk skal kunne hente, som skal kunne gå ind i startopstillingen på midten. Men der er lang tid endnu, og vi må se hvad der sker.

Dommedagsprofetier fra diverse fans, specielt vores egne fans, omkring næste sæson er simpelthen tragikomisk.

Newton Heath
Manager

« Svar #16244: 08 Aug 2013, 16:47 »

Enig med dig i det meste Serux. Har specielt været imponeret af Zaha, som jeg slet ikke troede havde så mange facetter i sit spil. Hvis Nani kan holde sig skadesfri i den kommende sæson, så har vi en kantduo, som jeg ikke ville bytte for nogen i ligaen, og med kompetente afløsere i Valencia og Young.

Januzaj har potentialet til at blive sindssygt god, og jeg håber virkelig, at han får noget spilletid i den kommende sæson, samtidigt med, at jeg håber vi snart får udstyret ham med en ny kontrakt. Hvis jeg husker korrekt, så har han blot et år tilbage af sin nuværende aftale.

For også lige at runde vores transfersituation, så må det virkelig siges, at have været en skuffende sommer indtil videre. Navne som Thiago, Ronaldo og Cesc har været nævnt hyppigt, men når alt kommer til alt, så regner jeg med, at vi ender med Fellaini, som ikke er nogen dårlig spiller, men som bestemt heller ikke er nogen Fabregas. Vi må vente og se. Desuden tror jeg også, som du Serux, at Rooney har spillet sin sidste United-kamp. Og efterhånden håber jeg det egentligt også lidt. Han fortjener ikke længere snor, end hvad han har fået, og han er på ingen måde større end klubben. Det ville dog være en skam, at se ham smutte til Chelsea eller en anden engelsk klub.

Personligt glæder jeg mig bare til at sæsonen går igang, så vi kan se hvor vi står, og om det kommer til at fungere for Moyes. Vi har stadig en glimrende trup med en masse store talenter, og selvom vi ikke får handlet det store, så er jeg ikke nervøs mht. truppens kvalitet. Vi går uden tvivl et spændende år i møde.

Sider: 1 ... 1081 1082 [1083] 1084 1085 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010