home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1155 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1079 1080 [1081] 1082 1083 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413843 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16200: 28 Jun 2013, 16:12 »

Pat er lige blevet 32, Baines bliver 29 til jul. At køre Baines ind som en langsigtet løsning er ikke en mulighed som sådan, idet manden kun er godt et par år yngre end Pat. Baines er skide god, og havde han været fem år yngre, så havde jeg sagt all in, men hans fremskridende alder gør, at jeg måske godt kunne se os hente en lidt yngre back med fremtidsudsigter. Her tænker jeg på Lucas Digne eller måske Luke Shaw, selvom jeg ikke har set meget til sidstnævnte. Desuden så er Fabio Coentrao også til at hente denne sommer (hvis jeg husker rigtigt), og han er altså kun lige blevet 25. Coentrao har mange af de samme kvaliteter som Baines, og så er han altså fire år yngre. For mig er det også en no brainer.

Desuden så er snakken de sidste par dage, udover selvfølgelig Thiago, gået meget på Sevilla-spilleren Geoffrey Kondogbia, som vi skulle være i forhandlinger med. Jeg har siddet og set lidt U/20-VM her de seneste dage, hvor han spiller på Frankrigs centrale midtbane ved siden af Pogba, og jeg synes at Kondogbia har overstrålet Pogba med flere længder. Han er stor og stærk, atletisk, hurtig og så er han faktisk god på bolden også. Hans alder gør desuden, at jeg klart hellere ser os hente Kondogbia frem for spillere som Strootman og Fellaini. I forhold til at Kondogbia blot er 20 år, så spiller han virkelig som en der er ti år ældre. Min førsteprioritet er dog stadig at få Thiago, som ville være det vådeste køb denne sommer. Jeg håber virkelig det går igennem, selvom jeg stadig har min tvivl.

Newton Heath
Manager

« Svar #16201: 01 Jul 2013, 13:56 »

David Moyes har i dag sin første arbejdsdag hos Manchester United, og i takt med denne fik vi også langt om længe sat navne på de trænere, der skal afløse nogle af de koryfæer der stoppede med Sir Alex denne sommer. Med sig, alle fra Everton, har Moyes ikke overraskende taget Steve Round (42) som assistent manager, Chris Woods (53) som målmandstræner, og til sidst Jimmy Lumsden (65), der er træner, og har været med Moyes, siden han begyndte sin trænerkarriere i Preston North End. På billedet ses i øvrigt Round til venstre og Lumsden til højre for Moyes.

Og lad os håbe at vi nu endelig kan få handlet de spillere der skal handles, inden gutterne starter deres pre-season tour. Vi plejer stort set altid at handle de mest markante handler inden vi for alvor går igang, og jeg håber også, at dette bliver aktuelt i år. Og Moyes, kom nu igang med at lande Thiago!!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16202: 01 Jul 2013, 15:45 »

Ja, det var vel egentlig ventet, at Moyes ville tage sine gamle kollegaer fra tiden i Merseyside med sig. Selvom de fleste af os United-tilhængere begræder, at Meulensteen, Steele og Phelan gik ud af samme dør som Fergie, så må jeg sige, at jeg kun kan stille mig ganske tilfreds med Moyes' valg af afløsere på disse poster. De kender hinanden og har leveret et fantastisk stykke arbejde i Everton i en lang årrække. Derfor finder jeg disse valg rimelig fortrøstningsfulde.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Steele havde en afgørende betydning for den rivende udvikling, vi har set, De Gea tage i fjord. Derfor ligger der et tungt pres på Chris Wood, men jeg er sikker på, at han nok skal varetage opgaven på bedste manér. Meulensteen bliver også savnet, og jeg er overbevist om, at han havde meget at skulle have sagt på grønsværen til den daglige træning på Carrington. Der skal forresten også lyde et tillykke til ham, da han jo for nogle dage siden blev tildelt et job i Anzhi, og nu skal han agere assistent til den forhenværende Chelsea-manager, Guus Hiddink. Mike Phelan bliver altså nu afløst af Steve Round, som jo kan ses til venstre på det billede, NH har postet ovenfor. Phelan var Fergies højre hånd så at sige, og det virkede også til, at han var tæt på spillerne og kunne aflaste Fergie lidt.

Jeg er også meget spændt på hvilke transfers, Moyes har i sigte. Thiago ville være en fantastisk signing, og hans pris er helt uhørt god. Han besidder mange af de egenskaber, vi efterlyser. For nogle uger siden troede jeg ikke rigtig på det, da han jo har Barca-DNA og samtidig vel egentlig er udset til at blive Xavis arvtager, men med de seneste ugers rygter og historier, så åbner det da op for et skifte, og jeg kunne sagtens forestille mig, at han blev en af de første signinger i et forhåbentlig spændende og langt transfervindue.

Mht. Baines, så er jeg meget på lig fod med NH, da han jo ikke er helt ung længere. Jeg har været meget skuffet over Evra i de seneste 4 sæsoner, men man må virkelig kreditere hans flotte sæson i fjord, hvor han lidt overraskende kom på tavlen en del gange samt en bedre håndtering af hans defensive opgaver, som virkelig ellers er blevet forsømt i de seneste år. Offensivt er han vel en af de bedste backs i verden, men det kniber til tider med hans forsvarsmæssige indsats og koncentration. Der florerer en del historier rundt i øjeblikket om, at Evra er på hjem til sit moderland for at blive en del af det projekt, som Monaco prøver at sætte i sving med deres milliarder af kroner. Hvis det sker, så tror jeg, at Baines bliver ny United-spiller, og det kan vi selvfølgelig ikke beklage os over, da han har været en af de bedste backs i Premier League i de seneste år. Desuden har han jo et godt forhold til David Moyes, og derfor virker det rimelig oplagt. Navnligt til den pris, som der bliver diskuteret. Den synes jeg virkelig er god. Men jeg håber sgu ikke, at vi mister Pat. Han er en rigtig United-mand. Vi må jo heller ikke glemme vores første signing, som vel egentlig blev forhandlet af Fergie. Her snakker jeg naturligvis om uruguayanske Guillermo Varela, som spås en stor fremtid. Tilmed har vi jo også Büttner på holdkortet, som jeg personligt synes er en ganske habil back-up. Hans forcer ligger helt klart fremadrettet, og jeg synes også, han gjorde en ganske fin figur i fjord, når han fik chancen. Derfor er vi meget godt stillet på venstre-backen, vil jeg mene.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #16203: 02 Jul 2013, 11:43 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/moyes-taet-paa-foerste-indkoeb-i-united

- Det virker virkelig sandsynligt at vi får ham nu. Og hold kæft hvor håber jeg på det. Bliver liderlig over at tænke på ham i vores røde trøje.

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #16204: 02 Jul 2013, 13:53 »

Kilderne er Daily Star og Metro = bullshit. Historien stammer vidst fra Daily Star-journoen Ben Fairthorne, og han er en well-known bullshitter.

Det her har stået på i virkelig lang tid efterhånden, og for hver dag der går, mister jeg mere og mere håb om at se ham i en United-trøje. Meldingerne har længe været at vi HAR forhandlet kontrakten for længst, vi HAR mødt hans frikøbsklausul, men alligevel sker der ikke noget. Det virker som om Thiago helst ikke vil forlade klubben hvis han kan slippe for det, og med Guardiola inde i billedet også, begynder jeg efterhånden at føle, at vi blot er hans tredjevalg. Jeg håber selvfølgelig ikke det forholder sig således.

Batigol
Manager

« Svar #16205: 02 Jul 2013, 13:58 »

Problemet skulle angiveligt være, at Mazinho og Thiago skulle kræve den præcis samme klausul i United-kontrakten, som han har i sin nuværende kontrakt med Barcelona, altså klausulen der betyder at han kan købes fri for 18 millioner euro, hvis han spiller mindre end 60% af kampene. Thiago skulle angiveligt kræve garantier og dem skulle United være lidt tilbageholdende med at stille ham, alt i mens at Sandro Rosell vidst har indset at han ikke har råd til at miste Thiago, hvis han også vil være præsident i Barcelona om et halvt år. Så der har været stilstand i et stykke tid og det håber jeg virkelig er til vores fordel.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Newton Heath
Manager

« Svar #16206: 02 Jul 2013, 14:04 »

Det kan vel kun være til jeres fordel. Klausulen udløber jo også ved månedens slutning. Men ja, jeg læste godt noget omkring hans mange forsikringer, og det er jeg også selv lidt skeptisk overfor. Jeg vil meget gerne have ham til klubben, men ikke for en hver pris. Uanset hvad, så bliver det spændende at følge udviklingen. Lige nu hælder jeg mest til ThiagOFF.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16207: 04 Jul 2013, 12:01 »

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16208: 05 Jul 2013, 13:55 »

Bliver spændende at følge med i Moyes' første pressemøde.

http://oldtrafford.dk/nyheder/avis-rooney-bliver-i-klubben

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #16209: 05 Jul 2013, 13:57 »

Bliver spændende at følge med i Moyes' første pressemøde.

http://oldtrafford.dk/nyheder/avis-rooney-bliver-i-klubben
Præcis, Jeg sidder og venter med spænding på hvad der sker, om der sker noget Smiley

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16210: 05 Jul 2013, 14:00 »

Præcis, Jeg sidder og venter med spænding på hvad der sker, om der sker noget Smiley

Kan man se det live nogle steder?

♥ Manchester United ♥

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #16211: 05 Jul 2013, 14:13 »

Kan man se det live nogle steder?
Kunne forestille mig at det bliver sendt live på MUTV, men ellers ved jeg det faktisk ikke.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16212: 05 Jul 2013, 16:26 »

Har fundet et sted man kan se det live. Men tror det er imod sidens regler at poste det. Så PM mig hvis man ønsker link.

♥ Manchester United ♥

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #16213: 05 Jul 2013, 17:26 »

Citat af: David Moyes
Wayne is not for sale. He's a Manchester United player. I've had several meetings with him. He's training brilliantly well. As far as I'm concerned, the way he's working, I'm more than happy to work with him. We're trying everything we can to make sure he's up to the right level.

♥ Manchester United ♥

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #16214: 05 Jul 2013, 17:32 »

Fandt også et sted og se det, og man kan sige der blev ikke sagt mere end man forventede Smiley

Sider: 1 ... 1079 1080 [1081] 1082 1083 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010