home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1161 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1041 1042 [1043] 1044 1045 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414910 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15630: 27 Jan 2013, 20:08 »

Jeg tænker nu også lidt det samme. Zaha er da helt sikkert et stort talent, men han skulle være noget af en diva, være svingende i sine præstationer, og så samtidig være lige så meget en diva på fodboldbanen. Det minder rigtig meget om Nani, så jeg kan sagtens se sammenligningen. Om det er godt eller skidt at være den nye Nani må I vel selv vurdere Wink
Ja, så var jeg da ikke den eneste. Jeg har kun hørt præcis de samme ting.

Ikke en pæn modtagelse et faktisk ganske relevant spørgsmål fik.

verdenskrig
Manager

« Svar #15631: 27 Jan 2013, 20:09 »

Enig med Jakob og Hawk. Nu har jeg ikke set ham spille, men har hørt at han er fantastisk teknisk, og lidt halvarrogant og ser ofte sig selv mere end holdet.

Hans tal for mål og assists er jeg heller ikke vildt imponeret over, men kan jo være han bliver vild. Who knows Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newton Heath
Manager

« Svar #15632: 27 Jan 2013, 20:13 »

I weekenden drager vi til London, når vi skal indtage Craven Cottage. Det er et svært sted at spille, men Fulham har kun skrabet én sejr hjem i den seneste måneds tid, og med deres ligaplacering i år i mente, samt vores pointtab på White Hart Lane i sidste weekend, så skal kampen i weekenden give fuldt udbytte. Vi havde lige udbygget en solid føring ned til City, og den må bare ikke smadres nu. Jeg ville ikke kunne bære en City-overtidsscoring i sidste spillerunde igen. Sidst havde jeg allerede fundet reb og stol frem. Det 20. mesterskab skal hjem i år!

Dog skal du lige huske på, at vi allerede på onsdag spiller imod Southampton på Old Trafford, en kamp der selvfølgelig også skal give tre point.

Kampen mod Fulham næste weekend bliver som du nævner svær, men jeg er fortrøstningsfuld, idet Fulham har været elendige de sidste to måneder, og vi har været kolde og kyniske på langt de fleste udebaner i denne sæson. De næste to kampe skal simpelthen indiskutabelt give seks point, idet City også er kommet ind i en god stime, og næpper smider nogle point på Loftus Road eller hjemme mod Liverpool.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15633: 27 Jan 2013, 20:19 »

Dog skal du lige huske på, at vi allerede på onsdag spiller imod Southampton på Old Trafford, en kamp der selvfølgelig også skal give tre point.

Kampen mod Fulham næste weekend bliver som du nævner svær, men jeg er fortrøstningsfuld, idet Fulham har været elendige de sidste to måneder, og vi har været kolde og kyniske på langt de fleste udebaner i denne sæson. De næste to kampe skal simpelthen indiskutabelt give seks point, idet City også er kommet ind i en god stime, og næpper smider nogle point på Loftus Road eller hjemme mod Liverpool.
Selvfølgelig! Den kamp havde jeg helt glemt. Men ja, den skal selvfølgelig også give tre point på kontoen. Så må vi samtidig håbe på, at L'pool kan drille City på Etihad på søndag, da de nok næppe smider point til bundproppen i deres tirsdags-kamp, som du selv påpeger.

Vores kampprogam ser altså ikke særlig hektisk ud i den næste periode, så nu må vi bare fastholde grebet og dermed vores forspring.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #15634: 27 Jan 2013, 20:38 »

Hvis Zaha kan ramme noget af det niveau som Nani viste i går, så må han meget GERNE være den nye Nani.

:-)

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15635: 29 Jan 2013, 22:39 »

Efter City's 0-0 mod Reading, kan vi med en sejr imorgen over Southampton forøge forspringet til 7 point!
I følge; http://oldtrafford.dk/nyheder/optakt-manchester-united-southampton, har vi næsten ingen skader at gøre med længere!
"Ashley Young og Jonny Evans er begge klar igen, men kampen kommer sandsynligvis lidt for tidligt for dem.

Det er de eneste tvivlsomme fra Manchester United, hvis man ellers ser bort fra Darren Fletcher, som er ude resten af sæsonen."

Så der skal gives fuld gas imorgen!!

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #15636: 29 Jan 2013, 23:54 »

*QPR Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #15637: 29 Jan 2013, 23:57 »

City spillede altså 0-0 mod QPR.. Reading spiller først i morgen mod Chelsea.. Wink

Men maks gas i morgen på OT mod Southampton - gerne med mål fra både RvP & Rooney Thumbs Up

Er der nogen der ved om de sender den på 6'eren?

- Veni, vidi, vici -

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15638: 30 Jan 2013, 00:16 »

Ja, højst overraskende formåede vores rivaliserende titelaspiranter altså ikke at tage fuldt udbytte med hjem fra Loftus Road i aften. Det er fantastisk dejligt. Nu har vi igen muligheden for at øge vores forspring, og dermed isolere os solidt på 1. pladsen. Vi skal blot slå oprykkerholdet fra Southampton, når de gæster Old Trafford i morgen aften. Arsenal og L'pool reserverer vist 6'eren, og der er samtidig et stort opgør mellem de spanske giganter i morgen aften, og derfor bliver United ikke vist på dansk TV. Det er vist nok en svensk kanal, der viser den herhjemme, - den er i hvert fald på Viaplay! Vi skal simpelthen snuppe tre point, og det er jeg heller ikke i tvivl om, at vi gør.

Erzael
Manager

« Svar #15639: 30 Jan 2013, 20:12 »

De Gea, Jones, Smalling, Vidic, Evra, Carrick, Anderson, Welbeck, Rooney, Kagawa, RVP

Dejligt med Anderson, Welbeck og Kagawa i starteren. Umiddelbart burde dette jo være 'another day at the office', og en storsejr på Old Trafford burde kunne køres i hus. Dog har Southampton ikke tabt i de seneste 6 kampe, men med vores stime pt., så ser det kun lovende ud.

Hattrick fra RvP, og en enkelt fra Rooney og Carrick. 5-0, bare for spas.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15640: 30 Jan 2013, 20:16 »

Gad vide hvordan han stiller den op.
de Gea
Jones - Smalling - Vidic - Evra
Welbeck/Kagawa - Carrick - Anderson - Welbeck/Kagawa
Rooney - RVP
Eller
de Gea
Carrick - Anderson - Kagawa
Rooney - RVP - Welbeck
Eller
de Gea
Carrick - Anderson
Kagawa
Rooney - RVP - Welbeck..

/jeg ved det sgu ikke.
Men 3/4-0 sejr ville være dejligt i aften!

Newton Heath
Manager

« Svar #15641: 30 Jan 2013, 22:52 »

Tre point og videre. Hold kæft en forfærdelig kamp og anden halvleg i særdeleshed. Soton pressede os højt efter 2-1 målet og det fandt vi aldrig løsningen på, og ingen tvivl om at de faktisk fortjent et enkelt point mod slutningen.

Fulham venter ude i weekeden, traditionelt en svær kamp, men lad os håbe vi kan fortsætte takterne fra i lørdags, hvor vi kørte dem ud på røv og albuer.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15642: 05 Feb 2013, 23:46 »

http://www.redmancunian.com/2013/02/05/video-manchester-united-leaked-home-shirt-for-2013-2014/

Dette skulle være vores nye trøje til næste sæson. Personligt er jeg ret ligeglad hvordan de ser ud, bare så længe de ikke laver et eller andet åndssvagt nyt mht. farveændring eller hvad ved jeg. Hvis t-shirten's look er grunden til, at man ikke vil bære den, er man sku en nar.

Men den til næste sæson er da ganske nydelig!  Smiley

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15643: 05 Feb 2013, 23:51 »

Men var det ikke Chevrolet der blev nye trøjesponsor? - ellers en pæn trøje, uden alt for meget dingeldangel.  

edit: det var først fra 14/15 sæsonen.

Billeder:
Hjemmebane

Udebane

« Seneste Redigering: 06 Feb 2013, 00:00 af fresse94 » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15644: 05 Feb 2013, 23:52 »

Men var det ikke Chevrolet der blev nye trøjesponsor? 
Jo, men de træder vist først til efter næste sæson. AON har ihvertfald rettighederne til sponsorlogoet til og med næsten sæson.

Sider: 1 ... 1041 1042 [1043] 1044 1045 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010