home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1117 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1039 1040 [1041] 1042 1043 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1414948 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15600: 20 Jan 2013, 20:34 »

http://www.skysports.com/video/inline/0,,16460_8418120,00.html

Et stort interview med RvP, der helt klart kan anbefales.  Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #15601: 20 Jan 2013, 21:04 »

http://www.skysports.com/video/inline/0,,16460_8418120,00.html

Et stort interview med RvP, der helt klart kan anbefales.  Smiley

Pisse fedt! Tak

Manchester United

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15602: 21 Jan 2013, 21:02 »

Om 45 min. (21:45) på DR K, kommer der dokumentaren "Fly katastrofen i München"

Citat
Den 6. februar 1958 forulykkede et fly efter tre gange at have forsøgt at lette fra en snesjappet landingsbane i München. Ombord var fodboldholdet fra Manchester United, fans, journalister og almindelige passagerer. Mindre end halvdelen af de 44 passagerer overlevede. Den serbiske kvinde Vera Lukic var en af få heldige. Sammen med sin datter blev hun reddet ud af flyvraget af Manchester Uniteds målmand Harry Gregg. Her vender Harry Gregg tilbage til den begivenhed, der har præget ham for livet. Han dvæler ved ulykkesstedet, besøger hospitalet, hvor de sårede var indlagt, og opsøger også Vera Lukic i Beograd.

Den skulle være rigtig god - bliver selv første gang det bliver set her fra.

Newton Heath
Manager

« Svar #15603: 24 Jan 2013, 15:19 »

Ifølge både BBC og SkySport vil den 20-årige kantspiller Wilfried Zaha fra Crystal Palace gennemgå et lægetjek, for derefter at skifte til Manchester United inden for de næste 48 timer. Rygterne siger at han spiller sæsonen færdig hos Palace, for derefter at tilslutte sig holdet i sommerpausen, og angiveligt kommer vi til at betale £10 millioner for ham.

Man må sige at det er pålidelige kilder der bringer historien, så man kunne da godt forestille sig, at dette bliver en realitet. Selv kender jeg ham ikke rigtig, så skal ikke kunne udtale mig om, hvorvidt dette er en god tilføjelse til truppen. Så vidt jeg har forstået kan han både dækken kanten og angrebet, så det ville da være en fin spiller til at skabe mere bredde i offensiven, selvom det næppe er der vi er dårligst dækket ind.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21180202

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15604: 24 Jan 2013, 15:36 »

Han skulle være et ganske stort talent, og har spillet fast i Palace de sidste 3 år, hvilket er ret imponerende. Har kun set ham spille, da Crystal Palace med ham i hovedrollen slog os 2-1 på OT, og der var han sku imponerende. Han bliver nok lejet tilbage til dem for resten af sæsonen, som også er ganske fint. Der bliver også skrevet om en 5½ års kontrakt, der jo passer godt med, at han bliver i Palace resten af sæsonen.

Sikke da en stamme af unge engelske spillere vi er ved at have. Zaha, Jones, Smalling, Cleverley, Welbeck.

Et dejligt køb, såfremt handlen falder på plads. Vores kantspillere vil dermed tælle Valencia, Nani, Young og Zaha, mens Welbeck og Kagawa kan gøre et ganske nydeligt job derude. Fremragende.

Handlen er selvfølgelig ikke gået igennem endnu, men det er vel kun et spørgsmål om tid, når både BBC og Skysports skriver det.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #15605: 25 Jan 2013, 10:46 »

Så er det offiecelt at Zaha skifter, kender faktisk ikke så meget til ham andet end i FM bliver han udemærket spiller med sin store force i hurtighed og teknik, så han er rigtig spændende!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15606: 25 Jan 2013, 11:20 »

Jep, så er Zaha skiftet. Han bliver dog udlejet igen til Crystal Palace for at spille sæsonen færdig.
Ud fra de kampe jeg har set, så kan han dække både højre og venstre kant - så ganske fornuftigt.

Erzael
Manager

« Svar #15607: 25 Jan 2013, 11:29 »

Ser IMO meget lovende ud Wink

<a href="http://www.youtube.com/v/9YwHqagTKis?version=3&amp;amp;hl=en_US" target="_blank">http://www.youtube.com/v/9YwHqagTKis?version=3&amp;amp;hl=en_US</a>

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #15608: 25 Jan 2013, 11:56 »

Jeg kan godt lide hans hurtige fødder og hans bevægelsesmønster. Lækre flydende driblinger og virker til at være ret målrettet hvad angår scoringer. Det er helt klart en vigtig signing!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Erzael
Manager

« Svar #15609: 25 Jan 2013, 12:00 »

Jeg kan godt lide hans hurtige fødder og hans bevægelsesmønster. Lækre flydende driblinger og virker til at være ret målrettet hvad angår scoringer. Det er helt klart en vigtig signing!

Især 02.52 ser godt ud Wink

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15610: 25 Jan 2013, 12:19 »

Enig, og så ser det også ud til at han jagter lidt af hvert, selv om det ser sort ud. Heller intet tegn på skuespil, ved nogle af de taklinger der bliver sat ind på ham! Lovende!  Thumbs Up

Imperatore
Gæst

« Svar #15611: 25 Jan 2013, 12:33 »

Var det ikke ham, der blev udtaget til landsholdet på trods af, at han spillede i den næstbedste række? I så fald kan det da ikke være en helt ringe signing.
Han virker dog til at have lidt storhedsvanvid. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2231988/Wilfried-Zaha-Only-Ronaldo-Messi-better-me.html

Han bliver dog spændende at følge, og artiklen gør i hvert fald ikke noget for at nedsætte hypen om ham.

plutonium
Manager

« Svar #15612: 25 Jan 2013, 13:07 »

Ser IMO meget lovende ud Wink

<a href="http://www.youtube.com/v/9YwHqagTKis?version=3&amp;amp;hl=en_US" target="_blank">http://www.youtube.com/v/9YwHqagTKis?version=3&amp;amp;hl=en_US</a>

Det der var et highlight reel fra sidste sæson, ikke?

Hvis det var, så er jeg ikke imponeret må jeg indrømme. Det her er de samlede højdepunkter han har leveret over en hel sæson, og han virker som en type der ikke er glad for at slippe bolden. Han tager den direkte udfordring igen og igen, hvilket flere gange resulterer i at han laver et for langt træk lige i fødderne på en modstander. Han får tilkæmpet sig nogle frispark og straffespark (det ene var så på et meget tyndt grundlag imo), men som holdspiller dumper han i min bog, når vi snakker om at han skal til en klub af United-størrelse.

Han har uden tvivl en forrygende teknik og en fysik der matcher, men jeg tror ikke at han bliver noget særligt for os. Han bliver en Nani, der ganske vist har et enormt topniveau, men alt for ofte irriterer mig med hans solofis.

Jeg glæder mig selvfølgelig til at han skal gøre min kritik skamme, men jeg er ikke ovenud glad for det jeg så i den highlight video. Den er så også det eneste jeg kender til ham, så kan selvfølgelig være at den bare gav et forkert billede af virkeligheden.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JKJ
Gæst

« Svar #15613: 25 Jan 2013, 14:30 »

Jeg skal ikke udtale mig om hans kvaliteter på banen, det kender jeg ham simpelthen for lidt til.

Det der undre mig er bare at i henter endnu en offensiv spiller.

Er det ikke på tide i begynder at hente afløsere til spillere som Vidic, Rio, Evra, Scholes, Giggs og Carrick?
De er altså ved at være oppe i alderen eller løber ind i den ene skade efter den anden.
I har en nærmest skræmmende offensiv allerede og henter stadig offensivt ind.
Hvornår kommer de defensive spillere ind.

Imo prioritere klubben og Sir A helt forkert i øjeblikket.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15614: 25 Jan 2013, 14:36 »

Jeg er egentlig enig med pluto og JKJ her. I har i forvejen en skræmmende offensiv (noget nær den bedste i Europa) med Rooney, Van Persie, Kagawa, Nani, Valencia, Welbeck, Young, Hernandez og så henter man endnu en kantspiller (sikkert et stort talent) - der burde det vel være mere presserende at hente nogle mere defensivt orienterede spillere som kan supplere den centrale midtbane og forsvaret? Scholes vendte jo netop tilbage fordi at han kunne se at I manglede noget på midtbanen, og så er det vel der man skal sætte kræfterne ind?

Det kan jo også være at man har store planer for disse pladser - det ville dog IMO være det første sted United skulle forstærkes, hvis I endelig skulle købe ind..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 1039 1040 [1041] 1042 1043 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010