home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1008 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1037 1038 [1039] 1040 1041 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1415003 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15570: 27 Dec 2012, 20:24 »

Mener du seriøst at du foretrækker Nani fremfor Valencia? Selvfølgelig er Nani fremragende, når han rammer sit topniveau, men det sker alt, alt for sjældent, og Valencia er i mine øjne blandt vores absolut bedste spillere. Den mand er bare altid god!
Pt. er selv Young bedre end Valencia, så ja, det gør jeg. Valencia har været langt, langt fra nærheden af hans niveau fra sidste sæson, og bliver det ikke bedre, skal andre selvfølgelig spille. Lige nu spiller han vel kun i mangel på muligheder. Selvfølgelig, hvis han finder sit normale stabile tank-niveau fra sidste sæson, overfor Nani-den-ene-dag-superstjerne-den-næste-en-nar niveau, så foretrækker jeg da også every day Valencia.

Men da jeg satte Nani ind, var det ligeså meget den form for fodbold den opstilling vil give. Nani, Rooney, Shinji og RvP kan alle spille alles positioner mere eller mindre, og det vil give et godt flydende spil. Det kunne være spændende at se, omend det selvfølgelig ikke er det traditionale United-spil med faste kanter.

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #15571: 27 Dec 2012, 20:28 »

Jeg vil give jer ret i at han trækker tempoet ud af kampene i visse situationer, men det synes jeg også er hans medspilleres skyld. Vores centrale midtbanefolk er ikke særlig gode til at komme i feltet og så skal hans indlæg ramme RvP, Rooney eller Young og undskyld mig, men de er bare ikke supergode i hovedspillet. Derfor ser man også, at han meget ofte prøver med flade indlæg, når han kommer til baglinjen.

Og ja, Nani kan mere med en fodbold end Valencia, men om han er en bedre spiller, vil jeg tillade mig at være uenig i.
I mine øjne er Valencia vores klart bedste kantspiller.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15572: 27 Dec 2012, 20:36 »

Ja, sidste sæson lykkes det tit med at trykke på panikknappen når vi var presset, som var, at sende en umulig bold ud til Valencia, som derefter skulle lave rage ned af kanten. Det niveau har han bare langt fra haft i indeværende sæson, og kan han ikke oppe niveauet, skal han, som alle andre på holdkortet, selvfølgelig ikke være selvskreven starter. Det siger meget om hans nuværende niveau, når det er en udbredt mening, at Young har været bedre end ham.

Om man foretrækker Nani eller Valenica er hver sin smag ja. De er begge 2 i hver sin ende af hvad en kantspiller står for, og om man kan lide den ene eller den anden, er selvfølgelig op til en selv. Jeg kan ikke rigtig vælge mellem dem. Men det bliver helt sikkert godt, når Nani og Kagawa er tilbage, så der kan komme noget konkurrence på de pladser igen. 

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #15573: 27 Dec 2012, 20:41 »

Nu har jeg lige kigget lidt på EA Sports PPI (det, der sidste sæson hed ACTIM Index), og her er Valencia vores næstbedste midtbanespiller, kun overgået af den meget undervurderede Carrick med 268. Valencia har indtil videre en score på 177, mens Youngs hedder 145 og Nanis hedder 51.

Og så kan det godt være, at han ikke er lige så god som i foråret, men der var han også ekstrem.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15574: 27 Dec 2012, 20:47 »

Hehe ja, statistikker er altid en fremragende trumf at have i hånden. Nu har jeg selv lige været inde og kigge på den, og der er da også en del overraskelser for mig. En anden, der ligesom Valencia, langt fra har haft sidste sæsons niveau er Yaya, og der kan jeg se, at han ligger på 2. pladsen samlet set. Ved nu ikke hvor meget man skal ligge i det. Det ændrer ihvertfald ikke ved, at jeg forventer meget mere af Valencia.

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #15575: 27 Dec 2012, 20:50 »

Hehe ja, statistikker er altid en fremragende trumf at have i hånden. Nu har jeg selv lige været inde og kigge på den, og der er da også en del overraskelser for mig. En anden, der ligesom Valencia, langt fra har haft sidste sæsons niveau er Yaya, og der kan jeg se, at han ligger på 2. pladsen samlet set. Ved nu ikke hvor meget man skal ligge i det. Det ændrer ihvertfald ikke ved, at jeg forventer meget mere af Valencia.

Og det kan jeg godt forstå, for der er ingen tvivl om, at han var utrolig i foråret og at vi gerne vil se ham der igen.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15576: 27 Dec 2012, 20:53 »

At forvente det niveau er måske formeget forlangt, men en stærk forøgelse af nuværende niveau vil jeg gerne se, hvis han ikke skal miste pladsen, når Nani og Kagawa kommer tilbage.

SirToby
Manager

« Svar #15577: 29 Dec 2012, 18:02 »

Hvilken kamp af Vidic. Med ham i den form er vi uhyggelige. Kampens bedste spiller i dag.

Newton Heath
Manager

« Svar #15578: 01 Jan 2013, 15:23 »

Tømmermændsbold fra DW Stadium.

MUFC starting XI: De Gea, Rafael, Ferdinand, Evans, Evra, Young, Carrick, Cleverley, Giggs, Hernandez, Van Persie

Subs: Lindegaard, Smalling, Vidic, Scholes, Valencia, Kagawa, Welbeck

Længe siden vi har haft så stærk en bænk, hvilket er fantastisk at se. Vi skal vinde i dag og revanchere nederlaget der kostede os mesterskabet sidste år, og med den startellever burde vi også gøre dette. 1-3 tror jeg på.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15579: 01 Jan 2013, 15:43 »

Tror på 2-0 eller 3-0.
Og så gerne et mål af Giggs i dag, når han nu starter inde..

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15580: 01 Jan 2013, 16:53 »

2-0 til halvleg, hvor spillet egentlig ikke har været prangende endnu.

PhilipFlink
Manager

« Svar #15581: 01 Jan 2013, 16:59 »

2-0 til halvleg, hvor spillet egentlig ikke har været prangende endnu.

Nå for pokker, jeg troede United var foran  Cool

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15582: 01 Jan 2013, 17:06 »

Så 2-0 til United, da  Tunge
Så er det 3-0
« Seneste Redigering: 01 Jan 2013, 17:20 af fresse94 » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #15583: 01 Jan 2013, 17:52 »

En dag på kontoret, fremragende med en forholdsvis stor sejr mod et utroligt ringe Wigan-mandskab. Derudover fedt med endnu et clean sheet. Jonny Evans spillede igen en fremragende kamp og der er ingen tvivl om at han Fergies foretrukne mand for tiden.

Van Persie og Hernandez fungerer rigtig godt sammen, og det er dejligt at se, at vores lille ært har fået gang i målscoringen igen i denne sæson, mens RvP bare fortsætter med at vise hvor god en angriber han er. God kamp af Carrick også, og ikke mindst gode gamle Giggs, han hyggede sig virkelig i dag.

Dejlig sejr!

Newton Heath
Manager

« Svar #15584: 05 Jan 2013, 18:09 »

Svær udebanekamp i FA Cuppen mod West Ham. Dagens elleve:

MUFC XI: De Gea, Smalling, Vidic, Evans, Buttner, Rafael, Scholes, Cleverley, Welbeck, Kagawa, Hernandez

Subs: Lindegaard, Ferdinand, Valencia, Giggs, Young, Macheda, Van Persie

Evra, Carrick og RvP får en puster, hvilket er fint. Buttner var en katastrofe sidst han spillede, lad os håbe han er bedre i dag. Dejligt at se Shinji tilbage i startelleveren. Bliver spændende at se om Fergie spiller 3-5-2 med Smalling, Vidic og Evans i bagkæden, eller om det bliver med Rafael og Welbeck på kanterne i en 4-4-2. Lad os håbe at vi kan snige os videre eller om ikke andet tage en uafgjort, så vi kan afgøre det på OT. Jeg har lidt bange anelser for i dag.

Satser på at vi sniger en 1-2 sejr hjem. Chicha på tavlen igen.

Sider: 1 ... 1037 1038 [1039] 1040 1041 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010