home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1121 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1035 1036 [1037] 1038 1039 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1415012 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15540: 20 Dec 2012, 20:22 »

Legende er et ord, der kun skal bruges om få spillere. Ved ikke om jeg vil sætte det på Ronaldo, da jeg vægter andre ting mindst lige så højst som hans målscoring. Skal man sammenligne Ronaldo med spillere som Scholes og Giggs, når han dem, i min verden, ikke til sokkeholderne.
Men ja, han var selvfølgelig helt fantastisk. Han forlod også klubben på en "fin" måde, da alle jo viste, at han skulle til Madrid på et eller andet tidspunkt. Ligesiden har han også kun talt med stor respekt om United og især Fergie - senest i en video der blev vist, da Fergie's statue blev afsløret.

@Gazlgor
RvP lyttede jo bare til den lille dreng i ham, der begyndte at klage over, at en spiller af hans kvalitet ikke havde vundet mere.  Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15541: 20 Dec 2012, 20:28 »

Legende er et ord, der kun skal bruges om få spillere. Ved ikke om jeg vil sætte det på Ronaldo, da jeg vægter andre ting mindst lige så højst som hans målscoring. Skal man sammenligne Ronaldo med spillere som Scholes og Giggs, når han dem, i min verden, ikke til sokkeholderne.
Men ja, han var selvfølgelig helt fantastisk. Han forlod også klubben på en "fin" måde, da alle jo viste, at han skulle til Madrid på et eller andet tidspunkt. Ligesiden har han også kun talt med stor respekt om United og især Fergie - senest i en video der blev vist, da Fergie's statue blev afsløret.

@Gazlgor
RvP lyttede jo bare til den lille dreng i ham, der begyndte at klage over, at en spiller af hans kvalitet ikke havde vundet mere.  Wink

Enig det meste af vejen.

Mht, RvP, mener du ham her:

Hvis han nu ikke var skadet i 7 sæsoner, havde han måske vundet noget.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Swizz CataR
Manager

« Svar #15542: 20 Dec 2012, 20:39 »

Nu vi snakker de legender der fremgår af siden, så fuldstændig vanvittig statistik af Ruud van Nistelrooy Smiley

I min verden vil jeg heller ikke kalde Ronaldo en klublegende, men dog måske nok et ikon jeg vil identificere med United i mindst lige så høj grad som med Real Madrid, der jo blot har købt ham, efter at han for alvor blev god.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

SirToby
Manager

« Svar #15543: 21 Dec 2012, 01:10 »

Robin van Persie er i hvert fald en sand Manchester United-legende.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #15544: 21 Dec 2012, 01:13 »

Robin van Persie er i hvert fald en sand Manchester United-legende.
Målet der skaffer det 20. mesterskab, det må vel alligevel være nok.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15545: 21 Dec 2012, 01:15 »

<a href="http://www.youtube.com/v/4eh4a8XS1OI?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/4eh4a8XS1OI?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Han kæmper ihvertfald for legendestatus må man sige.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #15546: 21 Dec 2012, 01:34 »

<a href="http://www.youtube.com/v/4eh4a8XS1OI?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/4eh4a8XS1OI?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Han kæmper ihvertfald for legendestatus må man sige.
Han var lidt bedre til at synge YNWA, y'all should be worried.

El Jefe
Gæst

« Svar #15547: 21 Dec 2012, 01:52 »

Helt enig. Cantona, Bobby Charlton, George Best, Ryan Giggs, Howard Webb. Det er legender. Ronaldo er ikke i nærheden af det, han var bare en god spiller.

Se evt.: http://www.manutd.com/en/Players-And-Staff/Legends.aspx
I lol'd.

Til diskussionen om legender så synes jeg, at det er svært at definere andre klubbers legender. Jeg kan se både hvorfor og hvorfor ikke, at Ronaldo er en legende i United. Det må vel være op til den enkelte at bedømme. Det behøver vel ikke at være spillere, der har scoret tonsvis af mål eller spillet 500 kampe, okay det gør nok også en værdig til legendestatus, men det kan jo også 'blot' være en spiller, der virkelig har gjort noget specielt for klubben.
F.eks. ser jeg Zuma som en legende i FCK. Ikke blot fordi han var god og scorede mål, men fordi han scorede målét mod Brøndby. Fordi han gjorde noget, der var så specielt, betragter jeg ham som en legende.

Jeg synes dog, at det er liiiiige lovligt tidligt at kalde RVP en lengende. Tunge

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #15548: 21 Dec 2012, 02:02 »

Han var lidt bedre til at synge YNWA, y'all should be worried.
Hver sin smag.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15549: 21 Dec 2012, 08:03 »

Enig det meste af vejen.

Mht, RvP, mener du ham her:

[stort billede]

Hvis han nu ikke var skadet i 7 sæsoner, havde han måske vundet noget.

Kan lige supplere med den her:

Yes sir.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #15550: 21 Dec 2012, 11:09 »

Så er det blevet bekræftet at Angelo Henriquez skal udlejes til Wigan. http://oldtrafford.dk/nyheder/bekraeftet-henriquez-lejes-ud-til-wigan

Fernando
Gæst

« Svar #15551: 21 Dec 2012, 14:50 »

Til diskussionen om legender. I nogle United-fans øjne er Rvp sikkert en legende. Men en spiller behøver jo ikke få ''legende-status'' fordi vedkommende har scoret mange mål for holdet, det synes jeg er helt væk. En legende for mig er en der enten har gjort noget specielt for klubben og ikke mindst for fansene, en der har vundet titler med klubben, er loyal, han skal have karisma, og han skal ha været en drivkraft eller have gjort noget unikt og ikke mindst skal han have været i klubben i en del år.

Angående nuværende spillere som Beckham og Ronaldo, der er jeg ret sikker på, at vi først kan vurdere det engang når deres karriere rækker mod enden, for så har vi måske et helt andet indtryk af dem. Men lige nu ser jeg ikke hverken Ronaldo eller Rvp som legender.

Ryan Giggs for eksempel. Bare se på hans titler og hans tid i klubben, derudover har han jo været et forbillede for unge spillere. Han har kunnet holde begge ben på jorden og holdt fokus på fodbolden. Mange bruger det at han har spillet i en klub af United størrelse imod ham, når snakken falder på loyalitet mod klubben. Giggs har haft mange muligheder for at komme til andre klubber hvor det sportslige måske ikke er bedre end United, men derimod ville han kunne score kassen økonomisk, men alligvel har han været tro imod United, det viser jo bare at han ikke spiller for pengenes skyld.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #15552: 21 Dec 2012, 15:52 »

Jeg vil nok heller ikke kalde Ronaldo en legende, jeg synes mere han skal have prædikatet ikon. Hvor han ligger i bunken sammen med Beckham, Stam, RvN, VdS osv. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #15553: 21 Dec 2012, 16:03 »

Jeg vil nok heller ikke kalde Ronaldo en legende, jeg synes mere han skal have prædikatet ikon. Hvor han ligger i bunken sammen med Beckham, Stam, RvN, VdS osv. Smiley

Er helt enig i at hverken RvP eller Ronaldo er legender, det har de ikke været i klubben lang nok til.
Er  også enig i Stam, RvN og VdS er ikoner, men det er svært at sætte Beckham i samme liga som dem, da jeg synes han er et hak over og så må man ikke underkende vigtigheden af nationalitet. Hvor Beckham som englænder trods alt gør ham endnu nemmere at identificere ham og klubben med hinanden, samtidig med han også må betegnes som egen avl modsat de andre og derved er lidt mere speciel.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

bøvle
Manager

« Svar #15554: 21 Dec 2012, 16:13 »

Til diskussionen om legender. I nogle United-fans øjne er Rvp sikkert en legende. Men en spiller behøver jo ikke få ''legende-status'' fordi vedkommende har scoret mange mål for holdet, det synes jeg er helt væk. En legende for mig er en der enten har gjort noget specielt for klubben og ikke mindst for fansene, en der har vundet titler med klubben, er loyal, han skal have karisma, og han skal ha været en drivkraft eller have gjort noget unikt og ikke mindst skal han have været i klubben i en del år.

Angående nuværende spillere som Beckham og Ronaldo, der er jeg ret sikker på, at vi først kan vurdere det engang når deres karriere rækker mod enden, for så har vi måske et helt andet indtryk af dem. Men lige nu ser jeg ikke hverken Ronaldo eller Rvp som legender.

Ryan Giggs for eksempel. Bare se på hans titler og hans tid i klubben, derudover har han jo været et forbillede for unge spillere. Han har kunnet holde begge ben på jorden og holdt fokus på fodbolden. Mange bruger det at han har spillet i en klub af United størrelse imod ham, når snakken falder på loyalitet mod klubben. Giggs har haft mange muligheder for at komme til andre klubber hvor det sportslige måske ikke er bedre end United, men derimod ville han kunne score kassen økonomisk, men alligvel har han været tro imod United, det viser jo bare at han ikke spiller for pengenes skyld.

Den skal jeg lige ha igen ... ? Wink

Du får jo manden til at lyde som en god mand med en god moral og helt uden etiske svipsere i den størrelsesorden som han må siges at have været leveringsdygtig i Wink

Sider: 1 ... 1035 1036 [1037] 1038 1039 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010