home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 813 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1022 1023 [1024] 1025 1026 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1523886 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #15345: 30 Sep 2012, 02:56 »

Som for eksempel verdens bedste Frank Lampard?
Lampard er nu bedre på de fleste stastikker, men der var nu ingen, der inddragede ham.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15346: 30 Sep 2012, 14:35 »

Du kan ikke se noget specielt lys i Scholes? Fin i pasningsspillet? You're kidding, right...? Manden kan kontrollere spillet, som ingen andre på denne klode, har kunne gøre det. Han læser spillet bedre end nogen anden. Det er jo ikke for sjovt, at nogle af de største legender i historien, udtaler sig om ham, som de nu engang gør. Vi snakker altså, Zidane, Xavi, Ronaldinho, C. Ronaldo, Messi, Maradona, Mourinho, Lippi og jeg kunne blive ved. De ser ham som en af de største spillere i historien og skamroser ham til uendeligheder. Mandens personlighed er også helt, helt unik. Se lidt på nedenstående video. Jeg får personlighed kuldegysninger over hele kroppen, bare ved at læse det. Legende.

http://www.youtube.com/v/VZbL2h6pSTo

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #15347: 30 Sep 2012, 14:46 »

Scholes er så pishamrende overvurderet. Aldrig nogensinde har jeg set lyset i den mand. Han er fin i pasningsspillet, men så er det vist også det. Kan nævne en del jeg finder bedre end ham i Premier League regi.

Det er jo bare så direkte dumt skrevet.. Hold da op.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #15348: 30 Sep 2012, 15:10 »

Det er jo bare så direkte dumt skrevet.. Hold da op.

Men hvad kan man forvente af Jakob E?

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15349: 30 Sep 2012, 15:47 »

Ja, hvad kan man dog forvente fra årets debattør.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #15350: 30 Sep 2012, 16:01 »

Ja, hvad kan man dog forvente fra årets debattør.

Et virkelig lavt niveau. Især i det sidste lange stykke tid, desværre.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15351: 30 Sep 2012, 16:02 »

Et virkelig lavt niveau. Især i det sidste lange stykke tid, desværre.
Eller et andet syn på fodbold. Du valgte den nemme løsning.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #15352: 30 Sep 2012, 16:05 »

Det er jo en kæmpe joke, at du kan være blevet årets debattør - for dernæst at sige at du aldrig rigtig har set lyset i Paul Scholes(udover et par gode pasninger i ny og næ), endda inde i United tråden.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #15353: 30 Sep 2012, 16:09 »

Du gør det bare for at være på tværs jo Smiley. Det er tydeligt.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15354: 30 Sep 2012, 16:09 »

Det er jo en kæmpe joke, at du kan være blevet årets debattør - for dernæst at sige at du aldrig rigtig har set lyset i Paul Scholes(udover et par gode pasninger i ny og næ), endda inde i United tråden.
Det er da ikke en joke, hvis det er den mening, jeg har. Måske er det kontroversielt at skrive, da størstedelen af uenige, men det betyder ikke noget for mig.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #15355: 30 Sep 2012, 16:13 »

Det er da ikke en joke, hvis det er den mening, jeg har. Måske er det kontroversielt at skrive, da størstedelen af uenige, men det betyder ikke noget for mig.

Det er jo en mening, som egentlig går i mod hele fodboldverden og overhovedet ikke bliver underbygget med noget som helst. Hvis man kan vinde årets debattør på den måde, kan enhver idiot da vinde den pris, som så også er sket i dette tilfælde. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15356: 30 Sep 2012, 16:20 »

Det er jo en mening, som egentlig går i mod hele fodboldverden og overhovedet ikke bliver underbygget med noget som helst. Hvis man kan vinde årets debattør på den måde, kan enhver idiot da vinde den pris, som så også er sket i dette tilfælde. Smiley
Jeg er utrolig glad for, at du sætter pris på mit bidrag til siden. Stort af dig.

Ja, men så må det gå i mod hele fodboldverdenen. Jeg synes, Scholes har for mange mangler og altid har levet på speciale. Præcis som Beckham. Det gør ikke, at man fortjener den anerkendelse som Scholes får. Jeg siger på intet tidspunkt at Scholes er dårlig, bare jeg ikke har set lyset i ham som den spiller, han nu bliver gjort til.

Det er vel i bund og grund en fair holdning, og derfor er der ingen grund til alt det der pjat.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #15357: 30 Sep 2012, 16:28 »

Jeg er utrolig glad for, at du sætter pris på mit bidrag til siden. Stort af dig.

Ja, men så må det gå i mod hele fodboldverdenen. Jeg synes, Scholes har for mange mangler og altid har levet på speciale. Præcis som Beckham. Det gør ikke, at man fortjener den anerkendelse som Scholes får. Jeg siger på intet tidspunkt at Scholes er dårlig, bare jeg ikke har set lyset i ham som den spiller, han nu bliver gjort til.

Det er vel i bund og grund en fair holdning, og derfor er der ingen grund til alt det der pjat.

Det er bare en utrolig snæversynet holdning at sige Scholes kun kan aflevere (dog egentlig kun er fin til det). Så langt mere end snæversynet, men bliver jo nok nød til at modérer mit sprog, selvom det er meget svært overfor dig . Det er præcis det samme som at sige Lampard kun kan sparke. Og det er Beckham bedre til, derfor er Beckham en bedre fodboldspiller en Lampard. Hvis jeg kom med den udtalelse i Chelsea-tråden, tror jeg også du vil blive stødt.

Alt det pjat opstod da årets debattør slyngede en kritisk bemærkning ud om en klublegende, uden at understøtte det overhovedet. Hvis du ikke kan se at den bemærkning vil give opstød til al det pjat. Ja, så understøtter det jo bare min teori om at dit bidrag til siden er meget overflødig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15358: 30 Sep 2012, 16:40 »

Det er bare en utrolig snæversynet holdning at sige Scholes kun kan aflevere (dog egentlig kun er fin til det). Så langt mere end snæversynet, men bliver jo nok nød til at modérer mit sprog, selvom det er meget svært overfor dig . Det er præcis det samme som at sige Lampard kun kan sparke. Og det er Beckham bedre til, derfor er Beckham en bedre fodboldspiller en Lampard. Hvis jeg kom med den udtalelse i Chelsea-tråden, tror jeg også du vil blive stødt.

Alt det pjat opstod da årets debattør slyngede en kritisk bemærkning ud om en klublegende, uden at understøtte det overhovedet. Hvis du ikke kan se at den bemærkning vil give opstød til al det pjat. Ja, så understøtter det jo bare min teori om at dit bidrag til siden er meget overflødig.
Det er da ikke spor snæversynet, at mene at manden kun har et speciale. Han er vigtig for United, da han kan skabe noget ro, men jeg føler, at Scholes har været meget meget heldig med at havne i den perfekte klub på det perfekte tidspunkt. Jeg vil ikke blive stødt over, at nogen ikke synes, at Lampard er så god, som han går for at være. Det er en fair holdning, men jeg deler den ikke.

Scholes er langsom, temperamentsfuld, han kommer for sent i tacklingerne osv. Jeg synes, Scholes mangler en del kompetencer som hans pasningsspil ikke kan opveje. Men I har manglet en type som ham i United, og derfor får han stor kredit. Jeg forstår godt, at I elsker ham, men overvurderet det er han bestemt.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #15359: 30 Sep 2012, 17:07 »

Det er da ikke spor snæversynet, at mene at manden kun har et speciale. Han er vigtig for United, da han kan skabe noget ro, men jeg føler, at Scholes har været meget meget heldig med at havne i den perfekte klub på det perfekte tidspunkt. Jeg vil ikke blive stødt over, at nogen ikke synes, at Lampard er så god, som han går for at være. Det er en fair holdning, men jeg deler den ikke.

Scholes er langsom, temperamentsfuld, han kommer for sent i tacklingerne osv. Jeg synes, Scholes mangler en del kompetencer som hans pasningsspil ikke kan opveje. Men I har manglet en type som ham i United, og derfor får han stor kredit. Jeg forstår godt, at I elsker ham, men overvurderet det er han bestemt.

Det er da utrolig snæversynet at sige Scholes, som er blevet betegnet som den bedste spiller i hans generation, kun har et speciale med sine aflevering og at han skaber ro. Mht. til at han har været heldig at havne i heldig klub på et heldigt tidspunkt, for dernæst at sætte utallige rekorder i premier league over 20 år. Jeg kunne forstå dig hvis han har haft succes i fem år, og du så siger at det var et heldigt tidspunkt. Men for pokker da, han har haft succes i 20 år. Det er satme et heldigt tidspunkt han kom på da.

Det kan sagtens være at han trækker mange gule kort. Men at det gør ham til en overvurderet spiller. Det er så dybt latterlig. Men vi bliver aldrig enige, og kunne forstille mig at du har hørt den sætning før.

Sider: 1 ... 1022 1023 [1024] 1025 1026 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010