home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 989 990 [991] 992 993 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1524799 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14850: 21 Jul 2012, 00:03 »

Overhovedet ikke. Hvor mange indlæg ser du hvor der er en der skriver et indlæg blot for at svine andre klubber til? Det er jo ikke det der menes, men derimod at hvis man f.eks. skal møde Chelsea, må man gerne skrive Chelski og at de har oliepenge og Cashley Cunt og sådan noget. Det hører alt sammen med. Der er lang vej fra at bruge øgenavne og så til at man skriver et indlæg udelukkende for at svine en anden klub. Det ser man jo heller ikke på FmF, og hvis man gør det, så bliver det jo også stoppet.
Fuldstændig enig her. Jeg synes, at et lille kontrovers bliver blæst unødvendigt op.

Anfield Road
Manager

« Svar #14851: 21 Jul 2012, 00:05 »

Måske jeg blander mig lidt sent her, men jeg vil også lige have mit ord indført her.

Jeg synes egentlig at du gør problemet en lille smule større end det egentligt er Jakob. Nu blev Suarez kaldt for kegle og idiot eller noget i den retning, og jeg må sige at det synes jeg altså ikke er så slemt. Der er jo ikke nogen der ikke ved at mange United fans tænker sådan, så det er vel egentlig bare en bekræftelse af hvad vi(Liverpool fans) tror i tænker om os. Jeg vil sige at jeg generelt er tilhænger af at opretholde en respektfuld tone. Men der er er lidt pusteri en gang imellem, er da noget af det gode ved Fodbold  Smiley Det er en del af gamet.

Så længe det ikke går over gevind, har jeg ikke noget imod lidt smådrillerier. (I min bog går kegle under smådrillerier)  Smiley I ved godt selv hvad jeg mener med over gevind.

Desuden vil jeg gøre opmærksom på at der blev skrevet at Manchester United tråden er for United fans. Jeg er ikke enig. Denne tråd er til for at tale OM United. For alle på dette Forum. Medmindre retningslinjerne siger noget andet. Har ikke læst dem fra ende til anden  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14852: 21 Jul 2012, 00:07 »

Grænsen er åbenbart længere væk, end at man gerne må kalde Anelka en fransk arrogant klovn, der troede, han var noget, blot fordi han brændte et straffespark.

I'm out, og jeg deltager ikke i debatter, hvis denne tendens fortsætter. Nu har jeg gjort mit.
Okay, slap nu af.

Jeg lagde en video ud fra finalen i Moskva, og for at cementere min passion og glæde over sejren, skrev jeg sådan. Han spiller ikke engang i din klub, så hvorfor falder du ikke lidt ned?

Synes virkelig, at det ville være en skam, hvis du ikke deltog i de mange gode og saglige diskussioner længere på baggrund af dette, men samtidig synes jeg, at det er plat og det står for din egen regning. Hvis du ikke kan tåle sådan noget, så kan man jo heller ikke færdes på sådan en side.

Du har desuden heller ikke besvaret mit spørgsmål endnu.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14853: 21 Jul 2012, 00:12 »

Måske jeg blander mig lidt sent her, men jeg vil også lige have mit ord indført her.

Desuden vil jeg gøre opmærksom på at der blev skrevet at Manchester United tråden er for United fans. Jeg er ikke enig. Denne tråd er til for at tale OM United. For alle på dette Forum. Medmindre retningslinjerne siger noget andet. Har ikke læst dem fra ende til anden  Smiley

Godt indput! For lige at kommentere til det sidste, så menes der ikke at United tråden er for United fans, men derimod 'hovedsageligt' for United fans. Alle kan selvfølgelig diskutere United herinde, men man må også være klar over at det trods alt er en tråd der hovedsagligt henvender sig til United fans, og man derfor kan forvente flere 'drillerier' af andre rivaliserende klubber herinde. F.eks. kan du risikere at se et par svinere mod f.eks. Suarez herinde, som ikke ville være tilladte i Liverpool tråden, da de i den tråd blot ville være provokation for de fans der brugte tråden.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14854: 21 Jul 2012, 00:16 »

Okay, slap nu af.

Jeg lagde en video ud fra finalen i Moskva, og for at cementere min passion og glæde over sejren, skrev jeg sådan. Han spiller ikke engang i din klub, så hvorfor falder du ikke lidt ned?

Synes virkelig, at det ville være en skam, hvis du ikke deltog i de mange gode og saglige diskussioner længere på baggrund af dette, men samtidig synes jeg, at det er plat og det står for din egen regning. Hvis du ikke kan tåle sådan noget, så kan man jo heller ikke færdes på sådan en side.

Du har desuden heller ikke besvaret mit spørgsmål endnu.
Jeg er da ligeglad med, om Anelka spiller i Chelsea i dag. Han var en stor spiller i Chelsea. Fint, at du glæder dig over sejren, det må du gerne, men din beskrivelse af Anelka var unødvendig. Og jeg kan sagtens tåle det, men jeg gider ikke deltage, hvis denne tone er tilladt. Så finder jeg et andet sted at debattere fodbold.

For at besvare dit spørgsmål så skriver du jo ikke, at "idioten" på baggrund af det, at han har blander sig i sagen på trods af et forbud. Du har jo af alle dage synes, at Suaréz er en idiot. Lige siden sagen med Evra. Andet kan du ikke bilde mig ind.

Jeg har nu sagt, hvad jeg mener om at kalde modspillere disse ting, og så har jeg ikke mere at tilføje.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14855: 21 Jul 2012, 00:19 »

Case closed and dismissed! (eller hvad man nu siger)

Vi er vidst alle meget enige om niveauet, så skal vi ikke holde tråden til det den er oprettet for? og hvis nogle føler trang til at diskutere det mere, så kan der oprettes en ny tråd omkring dette emne!

United fans, sympatisører og folk der gerne vil diskutere United... back to topic Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14856: 21 Jul 2012, 00:28 »

Stop with the random, stupid pictures. They weren't funny with Bave, and certainly aren't with you.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #14857: 21 Jul 2012, 14:49 »

Hvad siger folk til en duo med Rooney og Van Persie? Jeg må ærligt sige, at jeg er imod det. Persie er simpelthen alt for meget skadet, og jeg stoler ikke nok på ham til at betale så mange penge for ham som Arsenal kræver. Chicharito og Welbeck er helt klart gode, og unge, nok til at vi også satser på dem de kommende år.

Berba er nok på vej ud af døren, og det ser ikke ud til at vi får de store penge for ham. Skal han erstattes med et nyt køb, eller er vi tilfredse med de nuværende angribere vi har? Ashley Young kan også spille positionen, dog vil jeg helst have ham nede på kanten.

En ny venstreback er også noget vi må have, da Evra ingen rigtig backup har. Dernæst bliver han også dårligere og dårligere for hver sæson, og jeg vil gerne have ham erstattet så hurtigt som muligt. Han har simpelthen for mange hjerneblødninger i forsvaret, og han blev udstillet alt for mange gange sidste sæson. Jeg har dog ingen spiller som jeg virkelig gerne vil have ind endnu på positionen.

19-18!

PhilipFlink
Manager

« Svar #14858: 21 Jul 2012, 15:26 »

Jeg har dog ingen spiller som jeg virkelig gerne vil have ind endnu på positionen.

L. Baines, som i også er blevet rygtet med, er da KLART et emne? Bedste venstreback i PL, kommende venstreback for det engelske landshold ..

PhilipFlink
Manager

« Svar #14859: 21 Jul 2012, 15:27 »

Manchester United have suffered a major injury blow after Chris Smalling was ruled out for up to 10 weeks with a broken metatarsal.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14860: 21 Jul 2012, 16:12 »

Hvad siger folk til en duo med Rooney og Van Persie? Jeg må ærligt sige, at jeg er imod det. Persie er simpelthen alt for meget skadet, og jeg stoler ikke nok på ham til at betale så mange penge for ham som Arsenal kræver. Chicharito og Welbeck er helt klart gode, og unge, nok til at vi også satser på dem de kommende år.

Berba er nok på vej ud af døren, og det ser ikke ud til at vi får de store penge for ham. Skal han erstattes med et nyt køb, eller er vi tilfredse med de nuværende angribere vi har? Ashley Young kan også spille positionen, dog vil jeg helst have ham nede på kanten.

En ny venstreback er også noget vi må have, da Evra ingen rigtig backup har. Dernæst bliver han også dårligere og dårligere for hver sæson, og jeg vil gerne have ham erstattet så hurtigt som muligt. Han har simpelthen for mange hjerneblødninger i forsvaret, og han blev udstillet alt for mange gange sidste sæson. Jeg har dog ingen spiller som jeg virkelig gerne vil have ind endnu på positionen.

Jeg har det på samme måde med RVP. Han er jo åbentlyst en klassespiller, hvis han holder niveauet fra sidste sæson, det kan ikke diskuteres. Men med vores ikke ligefrem olierige klub, hans løn og købspris samt hans skadeshistorie, ved jeg ikke. Dog vil jeg selvfølgelig ikke græde hvis vi får ham, det hele skal bare passe sammen økonomisk. Vi er jo ikke ligefrem Chelsea, City, PSG og hvad de ellers hedder på det økonomiske plan.
Derudover har jeg det altid underligt med at købe en anden rivaliserende klubs stjerne. Har altid synes det er lidt træls. Ser langt langt hellere at vi køber relative ukendte spillere, og former dem derefter, end bare at købe ind hos rivalerne. Det har vi nu heller aldrig rigtigt gjort, hvilket er super.

Angrebsituationen blev jo vendt helt på hovedet, da Will Kean ufattelig uheldigt blev langtidsskadet. Han var jo tiltænkt at få en plads i truppen, hvor han stod bag Rooney, Welbeck og Chicharito, hvilket ville betyde, at Macheda skulle prøve endnu et lejeophold eller sælges, samt Berba og Owen også skulle væk.
Vi kommer jo højst sandsynligt til at spille med én angriber med Kagawa bagved. Derfor også underligt hvis vi får RVP, hvilket vil betyde, at Kagawa, Young, Nani og Valencia skal kæmpe om kantpladserne. Det er ederhukme konkurrence der vil noget. Men jeg tvivler nu stadig på, at vi får ham, selvom det virker underligt at Fergie for første kan i 300 år offentliggøre, at han har budt på en spiller.

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #14861: 23 Jul 2012, 11:26 »

Der er rygter om at United har budt omkring 250 millioner for Lucas Moura, og samtidig har Chelsea budt nogenlunde det samme for Oscar. Sa er der nogen af jer der har set nogle kampe med de to? og hvem synes i er bedst af de to?  Smiley

manchester-mikkel
Ynglingespiller

« Svar #14862: 23 Jul 2012, 11:42 »

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14863: 24 Jul 2012, 18:09 »

Lucas Mouras agent har tilsyneladende afvist, at hans klient skifter. Vores bud var åbenbart ikke godt nok, og derfor har São Paulo altså afvist vores bud. Med Fergusons transferpolitik taget i betragtning, så ligner det ikke et skifte. Han er utvivlsomt et enormt talent og kan med den rigtige udvikling blive en verdensstjerne, men jeg synes samtidig at en kvart million er mange penge, og de skal jo så åbenbart have mere for deres teknisk begavede brasser.

Rygtebørsen koger rimelig meget i øjeblikket, og jeg har en fornemmelse af, at vi ikke er helt færdige på markedet endnu. Det bliver spændende at se, hvem der nu kommer ind.

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #14864: 24 Jul 2012, 18:40 »

Lucas Mouras agent har tilsyneladende afvist, at hans klient skifter. Vores bud var åbenbart ikke godt nok, og derfor har São Paulo altså afvist vores bud. Med Fergusons transferpolitik taget i betragtning, så ligner det ikke et skifte. Han er utvivlsomt et enormt talent og kan med den rigtige udvikling blive en verdensstjerne, men jeg synes samtidig at en kvart million er mange penge, og de skal jo så åbenbart have mere for deres teknisk begavede brasser.

Rygtebørsen koger rimelig meget i øjeblikket, og jeg har en fornemmelse af, at vi ikke er helt færdige på markedet endnu. Det bliver spændende at se, hvem der nu kommer ind.

For en kvart million havde det været et kongekøb  Wink Opstemt

Sider: 1 ... 989 990 [991] 992 993 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010