Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 652 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
988
989
[
990
]
991
992
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1524800 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #14835:
20 Jul 2012, 23:02 »
Nu er der også et punkt, der hedder "Vær med til at skabe et FM-site, der er fedt at være på". Der står blandt andet, at vi bruger også har et ansvar for at holde debatniveauet på et højt plan og skabe et fedt forum. Et fedt forum er ikke et forum, hvor man kalder andre klubbers spillere disse ting. Det er derimod lavt plan, hvor der går børnehave i den. Det gider jeg personligt ikke at være en del af, og hvis den tendens fortsætter, føler jeg ikke for at bidrage til siden. Derfor gør jeg nu mit for stoppe denne tendens. Netop fordi at jeg gerne vil deltage på FmFreaks.
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #14836:
20 Jul 2012, 23:20 »
Citat af: Jakob E 20 Jul 2012, 23:02
Nu er der også et punkt, der hedder "Vær med til at skabe et FM-site, der er fedt at være på". Der står blandt andet, at vi bruger også har et ansvar for at holde debatniveauet på et højt plan og skabe et fedt forum. Et fedt forum er ikke et forum, hvor man kalder andre klubbers spillere disse ting. Det er derimod lavt plan, hvor der går børnehave i den. Det gider jeg personligt ikke at være en del af, og hvis den tendens fortsætter, føler jeg ikke for at bidrage til siden. Derfor gør jeg nu mit for stoppe denne tendens. Netop fordi at jeg gerne vil deltage på FmFreaks.
Jeg kan kun være dybt dybt ENIG!
Det er kun en selv der får noget ud af at kalde spillere fra andre klubbet noget latterligt, det kunne være fedt, hvis man respekterede de enkelte spillere, som man ikke kender personligt og f.eks. ikke kan kalde arrogant, for du kender dem ikke. Så skriv dog at f.eks. Anelka virker arrogant! Det er en af mine kæpheste, så jeg kan som sagt kun være meget enig med JakobE -
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
verdenskrig
Manager
«
Svar #14837:
20 Jul 2012, 23:25 »
Jeg må sgu indrømme at jeg ikke er helt enig Jakob
Nu er jeg vel nok det som indenfor fodbold kan kaldes et " Tribune menneske" Hvilket vil sige at jeg er vandt til at svine spillerne til og kalde dem alt muligt på stadion. Det er altså fedt i min verden, og jeg elsker det spil som er mellem fans hvor man går lidt til hinanden..
Det er blandt andet noget af det fodbold handler om, og selvom hovedparten af indlæg på FMF skal være seriøse, så er lidt mudderkast nu også meget sjovt af og til
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14838:
20 Jul 2012, 23:31 »
Åh ja, jeg er, som altid, enig med VK. Jeg kan sagtens se pointen i at tale pænt og være 'åååh så respektfulde' over for modstanderne. Men det er sgu en del af spillet at man sviner de andre lidt til og har interne drillerier. Ellers bliver det da for kedeligt! Jeg elsker da også at debattere med modstanderfans og drille dem lidt, ligesom jeg også selv kan tage imod noget, bare det bliver holdt på et anstændigt niveau. Og der er det fint at man sviner modstanderne lidt, blot man ikke begynder med racisme og sådan noget. Det er jo en del af gamet. Jeg har da også vænnet mig til at N12 eller hvad JS nu hedder, kalder Arsenal for ARSE-anal i Tottenshit tråden, og det hører jo bare med til gamet
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #14839:
20 Jul 2012, 23:32 »
Citat af: Hcan 20 Jul 2012, 23:20
Jeg kan kun være dybt dybt ENIG!
Det er kun en selv der får noget ud af at kalde spillere fra andre klubbet noget latterligt, det kunne være fedt, hvis man respekterede de enkelte spillere, som man ikke kender personligt og f.eks. ikke kan kalde arrogant, for du kender dem ikke. Så skriv dog at f.eks. Anelka virker arrogant! Det er en af mine kæpheste, så jeg kan som sagt kun være meget enig med JakobE -
Nu ved jeg godt, at du taler bredt, men slap lige af. Hvorfor tager i eksemplet med mig? Jeg er da altid ekstremt seriøs, så hvis I synes at det er "børnehave-agtigt", fordi jeg taler mindre pænt om mine rivaliserene klubbers spillere, så synes jeg personligt, at I er for sarte.
Som VK fint skriver, så er der jo et spil mellem os fans, og det synes jeg også, skal kunne ses her på siden. Der skal selvfølgelig være en grænse, men den er der som sådan ingen der overtræder i min optik. Jeg synes, at I overdramatiserer det en smule.
verdenskrig
Manager
«
Svar #14840:
20 Jul 2012, 23:37 »
Citat af: Gazlgor 20 Jul 2012, 23:31
Åh ja, jeg er, som altid, enig med VK.
Citat af: Daniel Nordentoft 20 Jul 2012, 23:32
Som VK fint skriver
I er nu søde
Men selvfølgelig skal der være en grænse.. Den grænse er det op til crewet at håndtere.. Men noget af det fede ved fmf, og noget af det som gør siden federe end andre, er at man godt kan gradbøje reglerne så miljøet herinde bliver meget lig irl..
Altså jeg driller da også venner og bekendte med deres klubber ( Bliver dog oftest drillet og mobbet selv
) men kan man det irl, skal man i mine øjne også kunne det på sådan en side som denne
..
Gider ikke være på en side hvor vi alle klapper hinanden på skuldrene og giver hinanden virtuelle roser efter hver debat
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #14841:
20 Jul 2012, 23:37 »
Citat af: Daniel Nordentoft 20 Jul 2012, 23:32
Nu ved jeg godt, at du taler bredt, men slap lige af. Hvorfor tager i eksemplet med mig? Jeg er da altid ekstremt seriøs, så hvis I synes at det er "børnehave-agtigt", fordi jeg taler mindre pænt om mine rivaliserene klubbers spillere, så synes jeg personligt, at I er for sarte.
Som VK fint skriver, så er der jo et spil mellem os fans, og det synes jeg også, skal kunne ses her på siden. Der skal selvfølgelig være en grænse, men den er der som sådan ingen der overtræder i min optik. Jeg synes, at I overdramatiserer det en smule.
DN - Mit er bare et eksempel og overhovedet ikke ment som at det du har gjort er forkert! - Har intet på dig overhovedet, det var bare stadig et godt eksempel på min egen holdning! Og ikke sidens holdning generelt. Beklager hvis du føler dig stødt, var absolut ikke min hensigt.
Som jeg nævnte er der efter min opfattelse ikke nogen der har gået over grænsen!
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #14842:
20 Jul 2012, 23:43 »
Citat af: Hcan 20 Jul 2012, 23:37
DN - Mit er bare et eksempel og overhovedet ikke ment som at det du har gjort er forkert! - Har intet på dig overhovedet, det var bare stadig et godt eksempel på min egen holdning! Og ikke sidens holdning generelt. Beklager hvis du føler dig stødt, var absolut ikke min hensigt.
Som jeg nævnte er der efter min opfattelse ikke nogen der har gået over grænsen!
Jeg ved godt, at du talte bredt til folket, men jeg synes, at der bliver overdramatiseret. Jeg føler mig heller ikke stødt på nogen måde, men synes det var mærkeligt, at Jakob skulle citerer mig og skrive, at jeg ikke kan finde ud af at omtale andre spillere på en saglig måde.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #14843:
20 Jul 2012, 23:48 »
Citat af: Daniel Nordentoft 20 Jul 2012, 23:43
Jeg ved godt, at du talte bredt til folket, men jeg synes, at der bliver overdramatiseret. Jeg føler mig heller ikke stødt på nogen måde, men synes det var mærkeligt, at Jakob skulle citerer mig og skrive, at jeg ikke kan finde ud af at omtale andre spillere på en saglig måde.
Der er da ikke spor underligt, når jeg nu har set to eksempler fra din side. Jeg synes ikke, at det gavner en debat eller noget andet på siden. Det skal ikke tages som et angreb mod dig, men jeg bliver nødt til at skrive det, når jeg ser det. Netop for at have gjort mit for at skabe et forum, jeg selv gider at deltage i.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14844:
20 Jul 2012, 23:51 »
Citat af: Jakob E 20 Jul 2012, 23:48
Der er da ikke spor underligt, når jeg nu har set to eksempler fra din side. Jeg synes ikke, at det gavner en debat eller noget andet på siden. Det skal ikke tages som et angreb mod dig, men jeg bliver nødt til at skrive det, når jeg ser det. Netop for at have gjort mit for at skabe et forum, jeg selv gider at deltage i.
Beklager Jakob, men så synes jeg virkelig at du går i for små sko. Selvfølgelig skal der være plads til at man mobber og sviner andre folks fans og spillere lidt tid, så længe det foregår i egen klubtråd. Det hører fodboldkulturen til!
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #14845:
20 Jul 2012, 23:55 »
Citat af: Gazlgor 20 Jul 2012, 23:51
Beklager Jakob, men så synes jeg virkelig at du går i for små sko. Selvfølgelig skal der være plads til at man mobber og sviner andre folks fans og spillere lidt tid, så længe det foregår i egen klubtråd. Det hører fodboldkulturen til!
Også uden grund? Fint, jeg følger strømmen og går ind og skriver skældsord om Rooney uden grund. Det må man åbenbart gerne. Personligt gider jeg ikke deltage så, men det er jo så også fair nok, hvis resten gider.
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #14846:
20 Jul 2012, 23:55 »
Citat af: Jakob E 20 Jul 2012, 23:48
Jeg er enig med dig i at det ikke egner sig til en debat, men disse klubtråde er som sådan lige så meget til for at brugere med samme tilhørsforhold, kan få lov at diskutere deres klubber! Hvis du vil lave en debat omkring et emne, kan du jo til enhver tid oprette en ny tråd, hvor du opfordre til pæn debat. Jeg kan sagtens forstå du gerne vil bruge den enkelte klubs tråd til dette, hvis det handler om denne klub. Men der er bare en mere fri tone i klubtrådene for dem der sympatisere med den enkelte klub.
Som Gazlgor skriver, så er det bare kotume i fodboldkulturen, at man mobber og sviner andre klubbers fans og spillere i et venskabeligt ment toneleje!
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
verdenskrig
Manager
«
Svar #14847:
20 Jul 2012, 23:56 »
Nej Jakob læs hva der bliver skrevet
Selvfølgelig er der en grænse, og det skal have en sammenhæng. Men fordi man driller hinanden lidt i ny og næ, så kan det da ikke være så slemt.. Hovedparten af debatterne herinde er jo hamrende seriøse, og man kan da set fra vores synspunkt kun grine af et sted som bold hvis forum er totalt amatøragtigt i forhold til vores
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14848:
21 Jul 2012, 00:00 »
Citat af: Jakob E 20 Jul 2012, 23:55
Også uden grund? Fint, jeg følger strømmen og går ind og skriver skældsord om Rooney uden grund. Det må man åbenbart gerne. Personligt gider jeg ikke deltage så, men det er jo så også fair nok, hvis resten gider.
Overhovedet ikke. Hvor mange indlæg ser du hvor der er en der skriver et indlæg blot for at svine andre klubber til? Det er jo ikke det der menes, men derimod at hvis man f.eks. skal møde Chelsea, må man gerne skrive Chelski og at de har oliepenge og Cashley Cunt og sådan noget. Det hører alt sammen med. Der er lang vej fra at bruge øgenavne og så til at man skriver et indlæg udelukkende for at svine en anden klub. Det ser man jo heller ikke på FmF, og hvis man gør det, så bliver det jo også stoppet.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #14849:
21 Jul 2012, 00:03 »
Citat af: verdenskrig 20 Jul 2012, 23:56
Nej Jakob læs hva der bliver skrevet
Selvfølgelig er der en grænse, og det skal have en sammenhæng. Men fordi man driller hinanden lidt i ny og næ, så kan det da ikke være så slemt.. Hovedparten af debatterne herinde er jo hamrende seriøse, og man kan da set fra vores synspunkt kun grine af et sted som bold hvis forum er totalt amatøragtigt i forhold til vores
Grænsen er åbenbart længere væk, end at man gerne må kalde Anelka en fransk arrogant klovn, der troede, han var noget, blot fordi han brændte et straffespark.
I'm out, og jeg deltager ikke i debatter, hvis denne tendens fortsætter. Nu har jeg gjort mit.
Sider:
1
...
988
989
[
990
]
991
992
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »