home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 985 986 [987] 988 989 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1524891 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14790: 05 Jun 2012, 21:39 »

Jeg tror bare at Toby hentyder til at Chelsea kun lige akkurat kom med i næste sæsons CL, ved at vinde turneringen i år - Vel og mærke efter straffesparkskonkur rence.

Det gør han helt sikkert, men det ændrer vel ikke på at vi anser det for forkert at tro at United ville have større chance for at komme i CL næste sæson end Chelsea. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14791: 05 Jun 2012, 21:45 »

Er der et hold man altid kan regne med skulle slutte i top 3, så må det i hvert fald være United. De vinder måske ikke altid ligaen(eller okay det gør de næsten altid), men det er helt urealistisk at United skulle glide ud af top 3, der er de simpelthen for rutinerede. Så er der måske lidt knas med at komme videre fra gruppen hver gang en legende forlader holdet, men sådan er det jo.

verdenskrig
Manager

« Svar #14792: 05 Jun 2012, 21:48 »

Hvornår deltog Chelsea ikke i turneringen sidst da? Det er da virkelig dumt sagt.
Desuden vil han sikkert gerne videre fra gruppespillet...

I år var i ret langt fra det rent Ligamæssigt. Og held og mirakler falder ikke ud til samme hold to år i træk i CL.. Tror dog også i kommer i CL næste år Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14793: 05 Jun 2012, 22:06 »

Ja, det mener jeg bestemt? Hvis de kan forstætte som de sluttede sidste sæson af og man tager forstærkningerne i betragtning, mener jeg vi har en bedre trup end jer. Så ja, jeg synes chancerne for os, er mindst ligeså gode som for jer.

Ja, det kan være, men har i ikke altid lige siden Roman købte klubben haft spiller for spiller en bedre trup end os? Smiley Men vores hold som helhed har altid gjort det godt, og med Ferguson ved roret, ser jeg det ufattelig usandsynligt at vi ikke kvalificere os til Champions League. Det er godt nok ved at være noget tid siden ihvertfald.

Iøvrigt selvfølgelig fantastisk køb af Kagawa, ham ser jeg sku frem til at følge. Bliver spændende at se, hvordan vi får blandet kortene til næste sæson, med vores ret unge offensiv bestående af disse:  Rooney (26), Welbeck (21), Nani (25), Valencia (26), Young (26), Kagawa (23), Hernandez (24), Cleverley (22)

En offensiv der bliver opstillet således ser selvfølgelig meget farlig ud på papiret, men om det fungere som hold, er altid en anden sag:

Valencia - Kagawa - Nani
              Rooney

Men tager vi alle vores gæt, og finder det mest usandsynlige udfald i vores hoved, er det nok det vi skal regne med, når Fergie sætter holdet - sådan plejer det at være. Mit største ønske er dog fortsat relativt meget spilletid til Wellbeck, da han kan udvikle sig til noget rigtigt godt. Det er selvfølgelig også et stort plus, at han har været i United hele tiden. Det samme gælder iøvrigt også for Cleverley.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14794: 12 Jun 2012, 18:48 »

Så blev købet af Nick Powell officielt på en 4 årig kontrakt, spændende!

SirToby
Manager

« Svar #14795: 12 Jun 2012, 19:00 »

Så blev købet af Nick Powell officielt på en 4 årig kontrakt, spændende!

Spændende. Ved slet ikke, hvor god han er, og om Fergie har tænkt sig noget med ham allerede nu. Har kun set hans mål i playoff-finalen.

Det er dermed nummer to centrale midtbanespiller, Fergie henter, og jeg tvivler efterhånden på, at Modric er noget for Fergie. Modric var vidunderlig forleden imod Irland, og han ville være ekstremt spændende at have i klubben. Men mon ikke Chelsea bliver næste station for ham. Det er vel også okay, når vi har hentet Kagawa og Powell for formodentligt ingenting i sammenligning med, hvad man skal give for Modric.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #14796: 12 Jun 2012, 19:06 »

Fergie siger dette om ham:
"We have scouted Nick for months. He's an exceptional talent and has been schooled well at Crewe. I'm delighted he has chosen to come"

Men ved intet om ham, andet end han skulle været et ret stort talent. Det er da en fornøjelse vi får ham, og ikke Arsenal, der ellers er gode til at hapse de unge spillere.

Han har også twitter, og han lyder allerede som en god knægt ;-)

Nick Powell ‏@NPowell25
My choice my decision my reasons #myfuture

10 minutes after:

Nick Powell ‏@NPowell25
Oh wow, I wasn't even on about football ... I don't wanna sound like that hazard guy. #awkward

SirToby
Manager

« Svar #14797: 18 Jun 2012, 18:49 »

Jeg kan nu se frem til min 10. og 11. tur til Old Trafford, efter der netop er bestilt billetter til United - Spurs i september og United - City i april. EXCITING!

I øvrigt lader det til, at kamprogrammet er lidt lort, eftersom vi har meget svære opgaver efter næsten hver CL-kamp.

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #14798: 19 Jun 2012, 12:05 »

Jeg kan nu se frem til min 10. og 11. tur til Old Trafford, efter der netop er bestilt billetter til United - Spurs i september og United - City i april. EXCITING!

I øvrigt lader det til, at kamprogrammet er lidt lort, eftersom vi har meget svære opgaver efter næsten hver CL-kamp.

Du må have en rigtig god tur!  Wink

Så er der os som ikke engang har set stadionet udefra.  Sur

FC BLOD PÅ TRØJEN

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #14799: 19 Jun 2012, 15:11 »

God tur..
Men hvordan ved at kampprogrammet er lidt lort, efter hver CL-kamp? De er ikke bestemt endnu, og kan vel ligeså godt ramme nogle af de gode dage. Smiley

Derudover håber jeg virkelig at Modric er at finde i truppen efter sommertransfervindu et..

ptrN
Manager

« Svar #14800: 19 Jun 2012, 15:13 »

God tur..
Men hvordan ved at kampprogrammet er lidt lort, efter hver CL-kamp? De er ikke bestemt endnu, og kan vel ligeså godt ramme nogle af de gode dage. Smiley

Derudover håber jeg virkelig at Modric er at finde i truppen efter sommertransfervindu et..
Han mener formentlig at i, efter jeres CHL-gruppespilskampe, har hhv. 5 udebanekampe og en hjemmebane kamp.

welbz is dat guy

SirToby
Manager

« Svar #14801: 20 Jun 2012, 21:01 »

http://thefootballosopher.blogspot.co.uk/2012/03/we-need-to-talk-about-carrick.html

Fantastisk indlæg om vores undervurderede Carrick - læs det!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #14802: 22 Jun 2012, 19:52 »

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150917705987746&set=a.411767862745.195597.7724542745&type=1&theater

Så blev han bekræftet. Tror han bliver en fremragende spiller. Glæder mig rigtig meget til at se hvad han kan Smiley

Manchester United

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #14803: 24 Jun 2012, 16:30 »

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #14804: 03 Jul 2012, 20:10 »

Og nu har Antonio Valencia fået den. Fedt valg til det nr. Det skal nok blive en god sæson det her Smiley

Manchester United

Sider: 1 ... 985 986 [987] 988 989 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010