home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 872 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1520533 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14730: 16 Maj 2012, 17:32 »

edit: så er det selvfølgelig bare en gag-ting. SÅ dum er han alligevel ikke!
« Seneste Redigering: 16 Maj 2012, 17:50 af Szczesny » Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #14731: 17 Maj 2012, 11:35 »

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

SirToby
Manager

« Svar #14732: 17 Maj 2012, 11:38 »

Hæderlig spiller. Tak for målet imod City, jeg fik en trøje med Owen 96 bag på på grund af det. Held og lykke.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14733: 17 Maj 2012, 15:01 »

Held og lykke til Owen. En stor spiller, men klogt at skille sig af med ham. Han skal nok få succes en andet sted.

verdenskrig
Manager

« Svar #14734: 17 Maj 2012, 15:06 »

Hvis det kan gøre Tevez glad, så lad dog barnet.

Personligt synes jeg det er relativt harmløst, selvfølgelig er Tevez en money grabbing whore, men det havde han jo været skilt eller ej, og hvis han føler at det er nødvendigt for ham at komme med en stikpille til Fergie under mesterskabsfejringe n for at blive glad, så fred være med det.

Kan ikke helt forstå hvorfor der bliver gjort så meget ud af det, men nu har City selvfølgelig sagt undskyld, og vi har taget imod undskyldningen, så mon ikke den sag er ude af verden. Smiley 

Enig her Smiley I øvrigt synes jeg folk fejlfortolker det fuldkommen, når de siger at Tevez ønsker Ferguson død. Det er i mine øjne slet ikke det budskab der ligger bag, selvom der står RIP Fergie. Det er jo bare som modsvar på det Ferguson tidligere har udtalt med hensyn til Citys chance for et mesterskab.

Helt ærligt folk er sgu for pivet efterhånden. Man må jo snart ikke gøre noget hverken som fan eller spiller længere. Hvis man som spiller, træner, og fan ikke kan tage noget gas og hån så befinder man sig i mine øjne i den forkerte sportsgren.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14735: 17 Maj 2012, 15:09 »

Enig her Smiley I øvrigt synes jeg folk fejlfortolker det fuldkommen, når de siger at Tevez ønsker Ferguson død. Det er i mine øjne slet ikke det budskab der ligger bag, selvom der står RIP Fergie. Det er jo bare som modsvar på det Ferguson tidligere har udtalt med hensyn til Citys chance for et mesterskab.

Helt ærligt folk er sgu for pivet efterhånden. Man må jo snart ikke gøre noget hverken som fan eller spiller længere. Hvis man som spiller, træner, og fan ikke kan tage noget gas og hån så befinder man sig i mine øjne i den forkerte sportsgren.
Enig med dig her.

Det lyder måske lidt paradoksalt efter mit forrige indlæg, men som sagt er det grundet mit ubeskriveligt store had til argentineren. Kan slet ikke klare ham.

Budskabet er selvfølgelig ikke, at han ønsker Fergie død og det håber jeg heller ikke, der er nogle som tror.

Swizz CataR
Manager

« Svar #14736: 17 Maj 2012, 15:44 »

Nu har jeg siddet og kigget lidt videoer med Shinji Kagawa, og han ser nu altså god ud. Man skal naturligvis passe på med at bedømme for meget ud fra youtube, da man jo som regel kun ser de gode momenter. Værd at tage med er dog, at han scorer en del mål, laver mange assist, samt den måde han laver dem på. Han kan både stikke dybt, og komme sent ind i feltet. Spiller vi 4-5-1 som mod City, så har vi pludselig en fantastisk offensiv midt, der selv kan være farlig, og spiller vi istedet 4-4-2 som normalt er han utrolig dygtig til at komme sent med i feltet.

Derudover så kan han afslutte med begge ben, både tæt på og udefra. Han virker virkelig som en kompetent offensiv spiller, så jeg har egentlig kun to bekymringer, hvoraf den sidste er den største. Hvor meget kan han defensivt, og hvordan fungerer hans spillestil sammen med Rooneys?

Men for at opsummere. En fantastisk spiller, der kan bruge begge ben, har masser af speed, teknik, overblik og målnæse. Ville glæde mig at se ham i en United-trøje.

Her er de videoer jeg lige hurtig har set:

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #14737: 17 Maj 2012, 16:44 »

En mand som ham, der har været manglet i denne sæson Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

U-4-E
Manager

« Svar #14738: 19 Maj 2012, 23:46 »

I følge Daliy Mail har vi købt den 18-årige Nick Powell for fire milioner pund. Jeg er nok ikke den eneste der har hørt at han er et kæmpe talent, men har aldrig set ham spille.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2146845/Great-expectations-Fergie-puts-faith-youth-4m-Crewes-Powell.html

Forhåbentlig ikke vores eneste indkøb, og han er jo næppe en mand der skal spille fast med det samme.

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #14739: 20 Maj 2012, 22:50 »

Tillykke med Eden Hazard Smiley glad for at han ikke kom til City. Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #14740: 20 Maj 2012, 22:53 »

Nu har han jo intet sagt endnu, så rolig Smiley

U-4-E
Manager

« Svar #14741: 20 Maj 2012, 22:55 »

Der er intet officielt ude. Jeg tror desværre han spiller i blåt næste sæson.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14742: 20 Maj 2012, 22:58 »

Lige nu går han bare rundt om banen som om han er et TV-show alene og bliver fulgt af 20000000 fotografer og journalister Opstemt

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #14743: 20 Maj 2012, 23:06 »

så vidt jeg ved har han bare sagt han spiller i Manchester næste sæson, intet om klubvalg endnu.
men jeg håber han vælger historie frem for penge, er ikke i tvivl om at City kan & vil give ham utrolige mange penge for at spillet hos dem næste år, især hvis de kan få ham for næsten af os..

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #14744: 20 Maj 2012, 23:08 »

troet det var deres officiele hjemmeside det stod på, men det var bare en nyhedsside.  http://www.mufc-news.com/2012/05/eden-hazard-signs-for-man-united.html

Sider: 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010