home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1487148 gange)
Bovski
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #705: 31 Maj 2007, 18:08 »

det bliver meget spændende at se den nye offensiv.. og håber at der går over til at spille lidt mere barcelona agtigt i angrebet altså med 3 offensive og en spydspids som nok bliver nødt til at være rooney i starten dog ville jeg gerne se en rigtig spydspids komme til klubben..

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #706: 31 Maj 2007, 18:12 »

det bliver meget spændende at se den nye offensiv.. og håber at der går over til at spille lidt mere barcelona agtigt i angrebet altså med 3 offensive og en spydspids som nok bliver nødt til at være rooney i starten dog ville jeg gerne se en rigtig spydspids komme til klubben..

ved nu ikke, tror ikke det vil fungere optimalt i england, muligheden for 4-4-2 er der jo også stadig.
Neville-Vidic-Ferdinand-Evra
Ronaldo-Carrick-Hargreaves-Nani
Rooney-Saha/Smith/Anderson

Ronaldo og Nani som offensive kanter og Carrick og Hargreaves til det defensive.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #707: 31 Maj 2007, 18:14 »

Her er også et bud på en ny trøje:

Engetlig ret grim efter min menning.

Benja91
Gæst

« Svar #708: 31 Maj 2007, 18:15 »

ved nu ikke, tror ikke det vil fungere optimalt i england, muligheden for 4-4-2 er der jo også stadig.
Neville-Vidic-Ferdinand-Evra
Ronaldo-Carrick-Hargreaves-Nani
Rooney-Saha/Smith/Anderson

Ronaldo og Nani som offensive kanter og Carrick og Hargreaves til det defensive.

Scholes kommer til at spille på den centrale midtbane, jeg tror ikke han ryger af holdet. pga Hargreaves kommer .

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #709: 31 Maj 2007, 18:15 »

ja og den ligner en ren kopi af den vi har nu, bortset fra AIG logoet.

arsenalistic
Manager

« Svar #710: 31 Maj 2007, 18:16 »

Her er også et bud på en ny trøje:

Engetlig ret grim efter min menning.

Ja den er sgu ikke for pæn, ikke at jeres trøjer nogensinde har været det...

Go you Gunners!

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #711: 31 Maj 2007, 18:16 »

Scholes kommer til at spille på den centrale midtbane, jeg tror ikke han ryger af holdet. pga Hargreaves kommer .

Nej det er rigtig nok havde ikke lige ting på scholsey

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #712: 31 Maj 2007, 18:17 »

Ja den er sgu ikke for pæn, ikke at jeres trøjer nogensinde har været det...

Det kan der være noget om.

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #713: 31 Maj 2007, 18:18 »

http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=105&page=2

Tror mere på denne trøje, men det ligner nu mere end målmandstrøje. Tror dog ikke det bliver nogen af dem Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #714: 31 Maj 2007, 18:21 »

For silvan da, ham Anderson ser syg ud! Jeg er glad for at, jeg ikke spille over for ham Thumbs Up

http://www.youtube.com/v/lH7uQwOhKd4&mode=related&search=

PS. Glæder mig til at være United i FM 08 crazy

Mon ikke, der er en del, som skal være Man United en gang eller to i FM 08? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #715: 31 Maj 2007, 19:16 »

http://www.youtube.com/v/ufsXWP48Sck

Drengen er sku en lille blærerøv, det bliver fedt at se ham i aktion ;d

Practise makes Perfect!

Møller
Gæst

« Svar #716: 31 Maj 2007, 19:29 »

Enig, Jeg vil gerne oddse på at hans første jubelscene i United bliver den samme som i vidioen Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #717: 09 Jun 2007, 19:59 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69595

For helvede et hold Man United får, hvis han kommer til Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #718: 09 Jun 2007, 20:04 »

Vi bliver uovervindelige, hvis alle kommer igang!!!

SirToby
Manager

« Svar #719: 09 Jun 2007, 22:00 »

Det bliver yderst spændende at se, hvordan Nani og Anderson klarer sig i klubben. Fergie skal være forsigtig med at have for meget tillid til dem og bruge dem for meget - vi kan ikke have, at vi kommer til at ligne Chelsea og Arsenal. Men der skal heller ikke roteres for meget.

Vores hold fejler ikke noget i øjeblikket:

Edwin van der Sar (backup: Tomasz Kuszczak)
En fantastisk førstemålmand vi har i van der Sar, desværre holder han ikke længe, og det er tvivlsomt, om Kuszczak kan tage over. Jeg tror det ikke vurderet på han præstationer i denne sæson. Vi skal snart have fundet en værdig overtager.

Gary Neville (backup: Wes Brown)
Vi finder ikke en bedre back end Gaz, når vi snakker engelsk fodbold. Forhåbentlig holder han to-tre år i nu, ellers har vi en Brown til at vikariere.

Patrice Evra (backup: Gabriel Heinze)
Heller ikke her kan vi være mere tilfredse. Evra har den engelske aggressivitet og hans offensive evner fejler ikke noget. Heinze er til tider lige så god, men har på det seneste været mindre imponerende. I øvrigt er der sandsynlighed for, at han skifter, men så mener jeg, at Silvestre ville være en habil reserve.

Rio Ferdinand & Nemanja Vidic (backups: Mikaël Silvestre, Wes Brown, Gabriel Heinze)
Igen ser det fornuftigt ud. Ferdinand og Vidic gør hinanden bedre og har efterhånden opbygget et forrygende samarbejde op, hvilket er væsentligt. De kan fortsætte mange år frem.

Cristiano Ronaldo (backup: Nani)
På højrekanten råder vi over to af verdens bedste teknikkere. Ronaldo kan meget vel kaldes verdens bedste, så her skal vi ikke bekymre os. Specielt ikke fordi vi har anskaffet os et nyt ansigt i form af Nani som reserver, og han minder en del om Ronaldo.

Ryan Giggs (backup: Cristiano Ronaldo)
Giggsy har spillet endnu en fantastisk sæson, og vi vil i den grad savne ham, når han lægger støvlerne på hylden. Når han trænger til at samle kræfter eller er skadet, har vi Ronaldo, som vel er lige så god på venstrekanten som på højrekanten.

Michael Carrick & Paul Scholes (backups: Owen Hargreaves, Anderson)
Carrick har imponeret mig i den netop afsluttede sæson, og jeg vil mene at de 200 mio. kr. er givet godt ud. Lækkert med en ny englænder i klubben - forhåbentlig har han mange gode år i United foran sig. Scholes har haft en lige så god sæson som Carrick, måske bedre. Det samme gælder for ham som for Neville og Giggs: Vi kommer til at savne ham, når han forlader klubben.

Wayne Rooney & Louis Saha (backups: Giuseppe Rossi, Ole Gunnar Solskjaer, Alan Smith)
Hvis Wazza bliver i klubben 15 år ud i fremtiden vil jeg være lykkelig. Han er er fantastisk spiller, og ingen overgår ham som angriber i Manchester United. Saha var mægtig i starten af sæsonen, men en skade ødelagde den sidste halvdel af sæsonen. Jeg håber, han vender stærkt igen i den kommende sæson, men vi skal have en reserve. Rossi er for ung og uprøvet og Solskjaer er ved at være oppe i årene. Smudge er dog en ganske god forward med fantastisk engelsk attitude. Kan han finde stabilt flot spil frem, vil det ikke være ringe.

Hvad siger I til det nuværende hold?
« Seneste Redigering: 10 Jun 2007, 00:13 af SirToby » Logged

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010