home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1487587 gange)
njandersen
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #735: 10 Jun 2007, 11:13 »

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #736: 10 Jun 2007, 11:54 »

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #737: 10 Jun 2007, 12:32 »

Det bliver yderst spændende at se, hvordan Nani og Anderson klarer sig i klubben. Fergie skal være forsigtig med at have for meget tillid til dem og bruge dem for meget - vi kan ikke have, at vi kommer til at ligne Chelsea og Arsenal. Men der skal heller ikke roteres for meget.

Vores hold fejler ikke noget i øjeblikket:

Edwin van der Sar (backup: Tomasz Kuszczak)
En fantastisk førstemålmand vi har i van der Sar, desværre holder han ikke længe, og det er tvivlsomt, om Kuszczak kan tage over. Jeg tror det ikke vurderet på han præstationer i denne sæson. Vi skal snart have fundet en værdig overtager.

Gary Neville (backup: Wes Brown)
Vi finder ikke en bedre back end Gaz, når vi snakker engelsk fodbold. Forhåbentlig holder han to-tre år i nu, ellers har vi en Brown til at vikariere.

Patrice Evra (backup: Gabriel Heinze)
Heller ikke her kan vi være mere tilfredse. Evra har den engelske aggressivitet og hans offensive evner fejler ikke noget. Heinze er til tider lige så god, men har på det seneste været mindre imponerende. I øvrigt er der sandsynlighed for, at han skifter, men så mener jeg, at Silvestre ville være en habil reserve.

Rio Ferdinand & Nemanja Vidic (backups: Mikaël Silvestre, Wes Brown, Gabriel Heinze)
Igen ser det fornuftigt ud. Ferdinand og Vidic gør hinanden bedre og har efterhånden opbygget et forrygende samarbejde op, hvilket er væsentligt. De kan fortsætte mange år frem.

Cristiano Ronaldo (backup: Nani)
På højrekanten råder vi over to af verdens bedste teknikkere. Ronaldo kan meget vel kaldes verdens bedste, så her skal vi ikke bekymre os. Specielt ikke fordi vi har anskaffet os et nyt ansigt i form af Nani som reserver, og han minder en del om Ronaldo.

Ryan Giggs (backup: Cristiano Ronaldo)
Giggsy har spillet endnu en fantastisk sæson, og vi vil i den grad savne ham, når han lægger støvlerne på hylden. Når han trænger til at samle kræfter eller er skadet, har vi Ronaldo, som vel er lige så god på venstrekanten som på højrekanten.

Michael Carrick & Paul Scholes (backups: Owen Hargreaves, Anderson)
Carrick har imponeret mig i den netop afsluttede sæson, og jeg vil mene at de 200 mio. kr. er givet godt ud. Lækkert med en ny englænder i klubben - forhåbentlig har han mange gode år i United foran sig. Scholes har haft en lige så god sæson som Carrick, måske bedre. Det samme gælder for ham som for Neville og Giggs: Vi kommer til at savne ham, når han forlader klubben.

Wayne Rooney & Louis Saha (backups: Giuseppe Rossi, Ole Gunnar Solskjaer, Alan Smith)
Hvis Wazza bliver i klubben 15 år ud i fremtiden vil jeg være lykkelig. Han er er fantastisk spiller, og ingen overgår ham som angriber i Manchester United. Saha var mægtig i starten af sæsonen, men en skade ødelagde den sidste halvdel af sæsonen. Jeg håber, han vender stærkt igen i den kommende sæson, men vi skal have en reserve. Rossi er for ung og uprøvet og Solskjaer er ved at være oppe i årene. Smudge er dog en ganske god forward med fantastisk engelsk attitude. Kan han finde stabilt flot spil frem, vil det ikke være ringe.

Hvad siger I til det nuværende hold?

Helt sikkert et hold som kan forsvare titlen i næste sæson.
Synd at Ben Foster blev skadet. Havde håbet lidt på at han vil få chancen i næste sæson fra start af.

Jeg tror at Heinze siger farvel til united og noget kun tyde på at Alan Smith gør det samme. Håber det ikke for jeg kan rigtig godt lide hans fighter vilje, men man kommer ikke uden om at han mangler at vise at han kan score 15 mål på en sæson. Gjorde han jo ikke rigtig i Leeds.

Pique og Evans ser ud til at få chancen i næste sæson i forsvaret og det ser jeg meget frem til. Har læst at Brown er på vej til Newcastle på grund af manglene spille tid og ud sigt til samme i næste sæson. Ellers mener jeg at det måske snart var på tide at begynde at kigge efter en ny højreback da Neville ikke holder evigt. O´Shea måske en mulig aftager?

Midtbanen kan der ikke pilles ved efter det tre nye spiller som er købt. Verdens bedste!

Helt fremme mangler vi lige en spiller. Saha bliver skadet alt for tit og brænder alt for mange store chancer som bare skal i kassen. Tevez, Torres, Huntelaar, Owen, Barbatov og Etoo er alle spiller som er linket til United i den seneste tid. Og noget tyder på at United henter en angriber mere hvis man skal tror på det David Gill siger. Så sent som i dag forlyder det at United vil låne Tevez for en sæson. Ikke nogen dårlig ide. Så bruger vi ikke 200-250 mio mere i denne sæson plus at Tevez har fundet sig til rette i PL. En vigtig ting.

Nu får vi at se hvad der sker. En ting er sikkert. Jeg ser frem til næste sæson med store glæde og jeg kan ikke vente med at se Anderson og Nani i den røde trøje. Samt Owen Hargreaves selvfølgelig.

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #738: 10 Jun 2007, 12:50 »

Ellers mener jeg at det måske snart var på tide at begynde at kigge efter en ny højreback da Neville ikke holder evigt. O´Shea måske en mulig aftager?

Håber og tror ikke O'shea skal overtage højrebacken.
1. O'shea er ikke rigtig højre back
2. Er ikke ligeså offensiv som neville eller evra, som kende tegner vores backer.
3. Hans indlæg er bedre end Browns(men det skal der heller ikke meget til), men stadig ikke gode nok.

United-styrer
Gæst

« Svar #739: 10 Jun 2007, 13:36 »

Vi har vel efterhånden erstatterne for Gaz. Hargreaves er en dygtig højre back, og kan derfor dække den i den kommende sæson. På længere sigt har vi så Craig Cathcart og Pique.

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #740: 10 Jun 2007, 13:50 »

Vi har vel efterhånden erstatterne for Gaz. Hargreaves er en dygtig højre back, og kan derfor dække den i den kommende sæson. På længere sigt har vi så Craig Cathcart og Pique.

Hm måske, men igen hargreaves er ikke naturlig højre back, det samme med pique, ved ikke helt med cathcart, men de to andre er vert fald ikke naturlige back spillere, som neville og evra.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #741: 10 Jun 2007, 14:33 »

Håber og tror ikke O'shea skal overtage højrebacken.
1. O'shea er ikke rigtig højre back
2. Er ikke ligeså offensiv som neville eller evra, som kende tegner vores backer.
3. Hans indlæg er bedre end Browns(men det skal der heller ikke meget til), men stadig ikke gode nok.

Nej men han er forsvarsspiller. han kan dække alle pladserne i forsvaret samt de to centrale midtbane pladser. Han er ganske god med begge ben også har han mere teknik end Neville nogesinde har været i nærheden af. Plus han er United hele vejen igennem og han kæmper og i mine øjne levere han altid en sikker og stabil indsats.
Plus at han scorede ude mod Lfc også har man masser af kredit i min bog Thumbs Up

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #742: 12 Jun 2007, 14:08 »

Nej men han er forsvarsspiller. han kan dække alle pladserne i forsvaret samt de to centrale midtbane pladser. Han er ganske god med begge ben også har han mere teknik end Neville nogesinde har været i nærheden af. Plus han er United hele vejen igennem og han kæmper og i mine øjne levere han altid en sikker og stabil indsats.
Plus at han scorede ude mod Lfc også har man masser af kredit i min bog Thumbs Up

Det er rigtigt, synes heller ikke han er dårlig, men som du selv siger er han en meget alsidig spiller, det jeg mener vi vil få brug for på højrebacken er en ægte back spiller, som neville og evra.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #743: 12 Jun 2007, 17:58 »

Det er rigtigt, synes heller ikke han er dårlig, men som du selv siger er han en meget alsidig spiller, det jeg mener vi vil få brug for på højrebacken er en ægte back spiller, som neville og evra.

Ja det får vi helt sikkert brug for. Så det skal der kigges nærmmer ind på ganske snart.

Ellers ser det ud til at Zlatan måske kommer til United:

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=20646

Kunne nu være meget spænende hvis han kom Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #744: 12 Jun 2007, 18:04 »

Ellers ser det ud til at Zlatan måske kommer til United:

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=20646

Kunne nu være meget spænende hvis han kom Smiley

Hvad i alverden skal vi med en selvisk ballademager af en artist? For mig at se vil Zlatan være nyttig til én ting: At være destruerende for moralen i truppen. Han er ikke en bedre spiller end de angribere, som allerede er at finde i truppen. Måske teknisk, men holdet som helhed vil uden tvivl svækkes, hvis en type som ham kommer til klubben. Så hellere danne en frontduo med Rooney/Rossi, Rooney/Saha eller Rooney/Smith.

Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at selv hvis Zlatan kunne anskaffes transferfrit, så ville jeg ikke se ham i United. Og jeg er også overbevist om, at skiftet ikke bliver en realitet.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #745: 12 Jun 2007, 18:32 »

Hvad i alverden skal vi med en selvisk ballademager af en artist? For mig at se vil Zlatan være nyttig til én ting: At være destruerende for moralen i truppen. Han er ikke en bedre spiller end de angribere, som allerede er at finde i truppen. Måske teknisk, men holdet som helhed vil uden tvivl svækkes, hvis en type som ham kommer til klubben. Så hellere danne en frontduo med Rooney/Rossi, Rooney/Saha eller Rooney/Smith.

Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at selv hvis Zlatan kunne anskaffes transferfrit, så ville jeg ikke se ham i United. Og jeg er også overbevist om, at skiftet ikke bliver en realitet.

Og er der en som kan få det optimale ud af Zlatan er det Sir Alex.

Jeg ser heller Zlatan i klubben en Saha.
Saha er bare ikke god nok også er sku skadet hele tiden. dur ikke!

United-styrer
Gæst

« Svar #746: 12 Jun 2007, 18:39 »

Og er der en som kan få det optimale ud af Zlatan er det Sir Alex.

Zlatan er en primadonna. Sådan én er demotiverende for andre spillere og bidrager kun til at spolere stemningen i truppen, som umiddelbart er utrolig høj hos United for tiden. Der er en spinkel chance for, at Fergie rent faktisk kan gøre ham til en fodboldspiller snarere end en boldkunstner, men jeg kan ikke se nogen grund til at løbe risikoen, når der er så mange andre angribere at tage af på markedet, og vi i forvejen er godt dækket ind.

Jeg ser heller Zlatan i klubben en Saha.
Saha er bare ikke god nok også er sku skadet hele tiden. dur ikke!

Du er meget efter Saha, og jeg forstår der ærligt talt ikke. Det er korrekt, at han er (for) meget skadet, men når han er på toppen, så er han i mine øjne en bedre spiller end Zlatan, fordi han tænker på andre end sig selv. Jeg ville hellere have, at vi købte Morten 'Duncan' Rasmussen end Zlatan, for jeg tror, at Zlatan vil gøre mere skade end gavn, hvis han hentes.

Men hvad med Rossi og Smith? Hvorfor ikke bruge dem?

Hvis vi endelig skal ud og finde en ny angriber (hvilket jeg absolut ikke ser som et krav), så er der så mange andre spillere, som ikke har nær så mange negative facetter som Zlatan. Bent og Huntelaar er to glimrende eksempler.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #747: 12 Jun 2007, 18:42 »

hehe. Jeg synes nu du unvervurdere Zlatan lidt. Jeg tror han ville gøre lidt mere gavn du udtrykker Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #748: 12 Jun 2007, 18:43 »

hehe. Jeg synes nu du unvervurdere Zlatan lidt. Jeg tror han ville gøre lidt mere gavn du udtrykker Wink

Zlatan kan mere med en fodbold end de fleste, men jeg ville hade at se en sådan type i United.

Zone 43
Manager

« Svar #749: 12 Jun 2007, 18:44 »

Hvis vi endelig skal ud og finde en ny angriber (hvilket jeg absolut ikke ser som et krav), så er der så mange andre spillere, som ikke har nær så mange negative facetter som Zlatan. Bent og Huntelaar er to glimrende eksempler.

Måske en Torres istedet? Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010