home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1486262 gange)
Møller
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #690: 31 Maj 2007, 17:54 »

Jeg sagde faktisk ikke lige netop den bedste, jeg sagde en af de bedste i foråret !

njandersen
Gæst

« Svar #691: 31 Maj 2007, 17:55 »

hvad?

Møller
Gæst

« Svar #692: 31 Maj 2007, 17:55 »

Det er jeg så bestemt ikke enig i. Anderson vil aldrig kunne spille central midtbane i Premier League. Til det er han simpelthen for offensiv og svag fysisk.

Ellers trykker jeg på enig-knappen til resten af indlægget. Jeg mener dog ikke, at vi har brug for en angriber, men det skyldes mest, at jeg ser de tre nye køb som et tegn på et forestående systemskifte.

U-S Vil ikke gøre mig klog på Andersons evner, jeg har ikke rigtig set ham spille. Men efter hvad jeg hører er han Offensiv Midtbanespiller. Men kan selvfølgelig tage fejl.

Møller
Gæst

« Svar #693: 31 Maj 2007, 17:57 »

NJANDERSEN -> Carrick har været en af Uniteds bedste i Foråret. Han har gjort det rigtig godt i hans første sæson. Derfor synes jeg ikke vi skal være så kritisk overfor ham. Han har været en rigtig god erstatning for Keane!

United-styrer
Gæst

« Svar #694: 31 Maj 2007, 17:58 »

U-S Vil ikke gøre mig klog på Andersons evner, jeg har ikke rigtig set ham spille. Men efter hvad jeg hører er han Offensiv Midtbanespiller. Men kan selvfølgelig tage fejl.

Han er offensiv midtbanespiller/hængende angriber, ja (kan dog også spille venstre fløj), men han er en spiller, der er ekstremt fremadrettet og kræver meget frihed. Han ville aldrig kunne fungere som den ene af to spillere på en Premier League-midtbane. Der ville være alt for stor belastning på hans makker.

Hargo og Carrick kommer i fremtiden til at lægge centralt. De får ret defensive roller, for at der kan blive plads til de mange offensive kræfter, som til gengæld får stor kreativ frihed, for nu af bruge et FM'sk udtryk. Det er mit bud :-)

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #695: 31 Maj 2007, 17:59 »

Carrick er da absolut ikke en de bedste spiller lige pt uniteds hold!

Ser du ikke Uniteds kampe han sikrer flot vores defensiv og laver flotte afleveringer frem, mener at han har stor ære i vore sæson!

njandersen
Gæst

« Svar #696: 31 Maj 2007, 18:01 »

har set alle uniteds kampe i år.. Han spillede rigtig flot sidst på sæsonen, men synes godt nok ikke meget om ham i den første halvdel..

Men hver sin smag.. 

Møller
Gæst

« Svar #697: 31 Maj 2007, 18:01 »

1. Hvem er Hargo? - Måske er det bare mig der er dum.
2. Så ville det jo være ideelt om nogle år at have et angrebspar med Anderson og Rooney, også Nani og Ronaldo som offensive kanter.
3. Dejligt med din viden Opstemt

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #698: 31 Maj 2007, 18:01 »

Tror Hargo=Hargreaves.

Møller
Gæst

« Svar #699: 31 Maj 2007, 18:02 »

njandersen -> Forstår ikke du mener at Carrick har spillet så dårligt. Alle har det svært i en ny klub, det samme har Carrick vel haft. Dermed skulle han tydeligvis bare have nogle kampe før han igen kunne lægge et højt niveau som på det engelske landshold og i Tottenham.

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #700: 31 Maj 2007, 18:03 »

Hargo og Carrick kommer i fremtiden til at lægge centralt. De får ret defensive roller, for at der kan blive plads til de mange offensive kræfter, som til gengæld får stor kreativ frihed, for nu af bruge et FM'sk udtryk. Det er mit bud :-)

Tror du har ret, nani ronaldo og anderson kommer til at være de offensive og så må hargreaves og carrick sikrer det defensive. Tror måske vi kommer til at mangle en nistelroy type altså en der er meget i feltet, Rooney er jo en meget bevægelig angriber og trækker jo også ned i banen for at modtage bolden. Men nu må vi se

Møller
Gæst

« Svar #701: 31 Maj 2007, 18:04 »

AlexSN -> Kan godt se nu. Smiley hehe, det bliver et gudepar med Anderson, Rooney i front og Ronaldo og Nani på kanterne!

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #702: 31 Maj 2007, 18:05 »

har set alle uniteds kampe i år.. Han spillede rigtig flot sidst på sæsonen, men synes godt nok ikke meget om ham i den første halvdel..

Måske skulle du give ham en chance de fleste spillere skal jo have tid til at vende sig til nye omgivelser og medspillere.

njandersen
Gæst

« Svar #703: 31 Maj 2007, 18:06 »

Jaja self.. men han har jo stadig ikke spillet godt i starten efter min mening.. jeg har ikke sagt at han ikke var ny..

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #704: 31 Maj 2007, 18:07 »

her er et bud på den nye united trøje:
http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=105&page=2

Synes ikke trøjen er speciel pæn og tror heller ikke det er den vi skal spille i. Læs mere i forumet på oldtrafford.dk

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010