home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 685 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1485612 gange)
Gaylord
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #660: 30 Maj 2007, 22:26 »

Puha de opruster... Anderson og Nani... to af verdens største talenter for tiden... tvivler dog på at de vil passe ind i engelsk fodbold...

søgaard
Gæst

« Svar #661: 30 Maj 2007, 22:26 »

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #662: 30 Maj 2007, 22:30 »

Det er fandme en fremtids investering der vi noget, klasse af United Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #663: 30 Maj 2007, 22:38 »

Hvor er det ondt! Rooney, C. Ronaldo, Nani og Anderson.... de bliver farlige!

Jeg undrer mig over om Anderson kan få arbejdstilladelse?

Chelidze90
Gæst

« Svar #664: 30 Maj 2007, 22:42 »

Puha de opruster... Anderson og Nani... to af verdens største talenter for tiden... tvivler dog på at de vil passe ind i engelsk fodbold...

Går med samme tanke, dog kun omkring Anderson. Havde forventet ham i spansk fodbold, han vil jo blive mejet ned i engelsk

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #665: 30 Maj 2007, 22:44 »

Går med samme tanke, dog kun omkring Anderson. Havde forventet ham i spansk fodbold, han vil jo blive mejet ned i engelsk

Det samme bliver W@nkeren. Han spiller jo helt OK Wink

Jeg tror godt, de kan blive gode, hvis de får fodfæste, men hvor mange spillere kan Quieroz vær far for på én gang?

United-styrer
Gæst

« Svar #666: 30 Maj 2007, 22:45 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA!!!!

For helvede hvor er det stort! Nu skal kontrakterne lige underskrives og priserne offentliggøres, men det er jo lige før, at vi har råd til at miste Cristiano Ronaldo nu. Fantastisk, at man på trods af en fantastisk sæson går ud og sender sådan et signal til konkurrenterne. United skal være verdens bedste igen, og vi er godt på vej nu.

Nani
Det forventede køb. Rygterne har været mange, og United har i den grad haft en fordel, fordi han spiller i Sporting Lissabon. Derfor var det et spørgsmål om formaliteter, før han blev United-spiller, og det er så sket nu. Han er en kæmpe forstærkning, og jeg er helt tryg ved, at det er ham, der skal overtage efter Giggs. Forhåbentlig kan han falde hurtigere til end C. Ronaldo, fordi vi nu har erfaring med at oplære portugisere, og ikke mindst fordi Ronaldo kan rådgive sin landsmand. Et verdensklassekøb og et kæmpestort talent.

Anderson
Jeg havde egentlig regnet med, at Anderson kun var backup-planen, hvis Nani-handlen mod forventning røg i vasken. Nu har vi begge, og det kan ikke beskrives, hvor fedt det er. Brasilianeren skal ud på kanten. Den offensive midtbane, der har 100 procent frihed, eksisterer ikke i England. Der er ikke plads til ham i opstillingen, medmindre Rooney spiller alene fremme, og det er han for flagrende til. Derfor skal Anderson ned og spille enten den ene eller den anden fløj, medmindre han kan omskoles til at blive decideret angriber ved siden af Rooney.

Spørgsmålet er, om disse to handler antyder et salg af C. Ronaldo? Jeg håber det ikke, for han har selvsagt overstrålet alt og alle i denne sæson, men jeg har aldrig brudt mig om ham, og hvis Nani kan blive lige så god (eller bedre), har jeg det fint med tanken om et salg af Ronaldo. Det skal dog ikke ske i dette transfervindue.

Efter alt at dømme er Hargreaves, Nani og Anderson altså hentet nu. Så mangler vi bare Huntelaar, og truppen er komplet. Jeg havde gerne set Heinze udskiftet med Bale, men nu røg han desværre til Spurs. Derfor skal der helst ikke sælges. Et salg af Heinze virker uheldigvis uundgåeligt, så i stedet må Pique hives hjem fra Spanien.

Man kan måske spørge, om ikke de to nye minder for meget om hinanden, men jeg har ærligt talt ikke tid til at være utilfreds med, at United har hentet to af de største europæisk baserede talenter.

B-E-A-utiful!

EDIT: Arsenals "young guns" kan da godt gå hjem og vugge nu. Sikke en offensiv kraft: Nani, Anderson, Ronaldo, Rooney og Rossi. Dertil kan Huntelaar forhåbentlig snart tilføjes.

PS. Glæder mig til at være United i FM 08 crazy
« Seneste Redigering: 31 Maj 2007, 09:44 af United-styrer » Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #667: 31 Maj 2007, 01:07 »

Det er rigtig fedt for jer...
Og det er vel forskellen i øjeblikket på Man U og Liverpools transferindkøb.
-Vi køber to ungarske såkaldte "talenter".
-I køber to mere åbenlyse talenter i Anderson og Nani.

Selvfølgelig hvis en af de ungarske knægte blir til noget er det en fantastisk deal, men efterhånden er der købt mange talenter til Liverpool som ikke er blevet til noget..

Nani og Anderson blir meget spændende at følge... Må de floppe fælt

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Bademesteren
Manager

« Svar #668: 31 Maj 2007, 06:54 »

Det bliver sgu' spændende at følge de to nye drenge på Old Trafford.

Mon de kan leve op til deres FM-standard, for så er det virkelig succesindkøb, må man sige...

Metsu1
Manager

« Svar #669: 31 Maj 2007, 08:43 »

Det bliver sgu' spændende at følge de to nye drenge på Old Trafford.

Mon de kan leve op til deres FM-standard, for så er det virkelig succesindkøb, må man sige...

Desværre er FM ikke lige med virkeligheden  Opstemt

Jeg er bange for, at Anderson ikke bliver så stor en succes (han passer bedre til Spanien), men lad os nu se, hvis de holder FM standarden og vi kan holde på Ronaldo og Rooney, så kan offensiven, da vist ikke blive meget bedre  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #670: 31 Maj 2007, 09:35 »

Ja der måtte man sku lige tage en lille jubel omgang i stuen hjemme ved de gamle da man kunne læse nyheden om de to nye United spiller. Det er jo helt fantastisk. Det giver en stor bredde helt fremme en bredde som kan blive vigtig. Nu behøver Ronaldo ikke at spille alle kampe fra start.

Det ligner dog slet ikke United at handle så hurtigt og kompromiløst (stave) Det plejer mere at ligne det vi ser nu med Owen H. At handlen stort set er i hus også afligevel ikke. Så dejligt at se at klubben kan handle hurtigt.
Men mon ikke Owen H. skriver under i næste uge efter landskampene også er der pressemøde hvor alle de nye bliver vist frem.

Tror ikke at United henter flere spiller ind nu selvom en boks angriber vil gøre godt, så tror jeg ikke det kommer flere nye.

U-S@ Tror godt at du kan være rolig. Hvorfor skulle United sælge Ronaldo? Det er der ingen grund til og jeg ser det ikke ske nu her til sommer. Måske sommeren om 2-3 år når han vil videre. Jeg ser IKKE Ronaldo sige farvel til England denne sommer.

STAND UP FOR THE CHAMPIONS
« Seneste Redigering: 31 Maj 2007, 09:47 af donthomas » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #671: 31 Maj 2007, 09:40 »

da man kunne læse nyheden om de ti nye United spiller.

Vildt nok, alligevel Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #672: 31 Maj 2007, 09:47 »

Vildt nok, alligevel Wink

De to er lige så gode som ti nye spiller eller noget Ubeslutsom

er rettet nu.. min fejl Forlegen

njandersen
Gæst

« Svar #673: 31 Maj 2007, 10:45 »

Så mangler vi bare en forsvarsspiller..!

United-styrer
Gæst

« Svar #674: 31 Maj 2007, 10:46 »

Så mangler vi bare en forsvarsspiller..!

Ahvafornoget? Neville - Vidic - Rio - Evra <-- vi har en af de absolut stærkeste firebackkæder i verden.

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010