home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  2 Brugere, 723 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1484976 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #630: 18 Maj 2007, 18:53 »

Opdateret transfer spekulationer: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BC2572DA3%2D8A1C%2D457F%2D9926%2D899EA5639CB4%7D&newsid=425915

Mark Viduka kunne i mine øjne være ret spændende på en fri transfer. 12 millioner pund for Huntelaar ville ikke være dårligt. Og så ser det ud til, at Berbatov ikke går nogle vejne.

En af ovennævnte angribere ville ihf. være en god tilføjelse til truppen.

Gosser
Manager

« Svar #631: 18 Maj 2007, 18:56 »

Mark Viduka? Lol

SirToby
Manager

« Svar #632: 18 Maj 2007, 18:59 »

Mark Viduka? Lol

Sagde du vel sikkert også, da de købte van der Sar, og hvem er det, der er en af verdens bedste keepere nu? Og du ser vel vist heller ikke fodbold, hvis du griner af Viduka.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #633: 18 Maj 2007, 19:11 »

Sagde du vel sikkert også, da de købte van der Sar, og hvem er det, der er en af verdens bedste keepere nu? Og du ser vel vist heller ikke fodbold, hvis du griner af Viduka.

Lige præcis, Viduka har lavet 14 mål for et midterhold, hvordan mon han så ville bombe når han får bolde fra Giggs, Ronaldo, Scholes og Carrick Smiley

Lohse
Juniorspiller
**

« Svar #634: 18 Maj 2007, 19:20 »

United for ik Viduka, for Newcastle køber ham før dem.... HAHAHA... ta den fucking red devils

Newcastle United Supporter 4Ever Smiley

SirToby
Manager

« Svar #635: 18 Maj 2007, 19:22 »

United for ik Viduka, for Newcastle køber ham før dem.... HAHAHA... ta den fucking red devils

Det er vel efterhånden også det eneste, I har råd til. Ta' den fucking Magpies.

Gosser
Manager

« Svar #636: 18 Maj 2007, 19:34 »

Det er vel efterhånden også det eneste, I har råd til. Ta' den fucking Magpies.

Dobbeltmoral længe leve!

Men nej, det sagde jeg ikke da de købte Van der Sar. Han har altid været en klasse keeper! Så, kom igen.

Viduka er bare ikke god nok til United - de skal ikke have flere lave, småtykke spillere i angrebet, men et tårn der kan score.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #637: 19 Maj 2007, 12:57 »

Jeg vil sige nej tak til dem begge.

Vi skal have en ny venstrekant - ingen tvivl om det - men jeg ser helt klart hellere en spiller som Nani (som desværre lige har forlænget) frem for Robben. Jeg vil helst undgå spillere, der har været i Chelsea, hos United. Samtidig står vi jo først i køen, hvis Nani skal sælges.

Jeg tror ikke på, at Eto'o kunne tilpasse sig stilen i Premier League, og med Eto'o og Rooney i front ville vi have en duo, som begge gerne vil ned i banen. Og hvem skal så stå oppe foran?

Nej, Nani og Huntelaar til de to pladser, mens Hargreaves skal hentes til midtbanerummet, og så skal Gareth Bale retfærdiggøre et salg af Heinze.

du har nok helt ret, men har nu ikke noget imod at få en tidligere chelsea spiller til united især ikke hvis han kommer til at gøre det godt, så kan man jo altid fryde sig...

men ja nani har lige forlænget og han kan se ud til at blive meget dyr nu, og mener at vi skal forstærkes på kanten inden næste sæson...
dog mener jeg ikke vi skal gå af med heinze han er i mine øjne den bedste reserve vi har til samtlige pladser i forsvaret og hvis vi kunne holde på ham ville det være helt perfekt..

hargreaves ville jeg også gerne se i united kender ham desværre ikke så meget og hvis united kunne få fat på en spiller som Deco som erstatning for scholes så jeg meget gerne det, selvom scholes har spillet en udemærket sæson..

SirToby
Manager

« Svar #638: 19 Maj 2007, 21:49 »

Så tabte vi FA Cup-finalen igen på uheldig vis - ligesom i 2005 imod Arsenal. Chancerne havde vi, Chelsea lavede to grove frispark imod vores ingen, de filmede to gange, hvilket vi ikke gjorde.

Jeg undlader at bruge utallige grimme ord om Chelsea, selvom fristelsen er enorm.

Jeg er skuffet nu, fordi vi burde have stået med den anden FA Cup-titel på tre år nu. Eller tre på fire år for den sags skyld.

Emillionaire
Gæst

« Svar #639: 19 Maj 2007, 21:51 »

Nr. 1 vinder klart Wink

njandersen
Gæst

« Svar #640: 20 Maj 2007, 14:06 »

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #641: 20 Maj 2007, 14:15 »

Bestemt et fremragende køb for United. De har haft, og har vel stadig, problemer med at få den defensive midt udfyldt efter Keane forlod dem. Han har stadig sine gode år foran sig, og tror han vil brillere i den røde trøje. Mht. Viduka tror jeg, ligesom Gosser, ikke at han vil blive et godt køb. Han er forbi sin bedste tid, desværre.

SirToby
Manager

« Svar #642: 20 Maj 2007, 14:18 »

Glimrende! Så burde midtbanen være pakket ind, hvis Carrick kan gå over til at spille lidt mere som Scholes. Hans afleveringer er ihf. på et fremragende niveau.

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #643: 20 Maj 2007, 14:18 »

Det lyder godt Smiley Tror han vil tilføje meget .

Practise makes Perfect!

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #644: 20 Maj 2007, 14:20 »

Tror heller ikke Viduka har klassen til Manchesters spil længere, Huntelaar håber jeg til gengæld rigtig meget på Smiley

Practise makes Perfect!

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010