home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  1 Bruger, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1484968 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #615: 10 Maj 2007, 17:50 »

Kun 440 mio.? Det er da langt over, hvad man kunne forlange, hvis man tager gælden i betragtning.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #616: 11 Maj 2007, 21:24 »

Tja, men det er vel bare endnu et lån han har taget i banken, som skal betales af engang Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #617: 11 Maj 2007, 21:32 »

Tja, men det er vel bare endnu et lån han har taget i banken, som skal betales af engang Wink

Naturligvis, men man er jo også nødt til at fortsætte den sportslige fremgang, hvis der skal penge i kassen. Hvis navnene er store nok, tjener de vel også sig selv ind.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #618: 15 Maj 2007, 15:44 »

Eto'o til Man U.. Tror i der er nogle hold i de rygter??

SirToby
Manager

« Svar #619: 15 Maj 2007, 20:28 »

Champions!

. . .

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #620: 15 Maj 2007, 20:32 »

Nej, for dyr Wink

SirToby
Manager

« Svar #621: 15 Maj 2007, 20:34 »

Champions!

Nej, tror jeg sgu ikke, bliver til noget. Tror ikke Barcelona vil sælge Eto'o (ville være meget dumt), så skulle det da være, hvis Henry kom til dem, hvilket som sædvanlig ikke bliver til noget.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #622: 15 Maj 2007, 20:46 »

Champions!

Nej, tror jeg sgu ikke, bliver til noget. Tror ikke Barcelona vil sælge Eto'o (ville være meget dumt), så skulle det da være, hvis Henry kom til dem, hvilket som sædvanlig ikke bliver til noget.

Han er jo ikke glad for at spille der. Jeg krydser fingre.!

Møller
Gæst

« Svar #623: 15 Maj 2007, 20:46 »

Desuden er jeg heller ikke tilhænger af Eto'o i Manchester United. Han er lavet til spansk fodbold, ikke engelsk. Vi skal have nogle med krop: Rooney typen.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #624: 15 Maj 2007, 20:51 »

Desuden er jeg heller ikke tilhænger af Eto'o i Manchester United. Han er lavet til spansk fodbold, ikke engelsk. Vi skal have nogle med krop: Rooney typen.

Det vil jeg ikke give dig ret i. Du kan se at Ronaldo er blevet årets spiller og fået en masse kåringer. Han er jo heller ikke lige frem verdens fysiske spiller, men hvis man har så god teknik og hurtighed, Eksempelvis eto'o og Ronaldo, kan man sagtens klare sig i engelsk fodbold

Møller
Gæst

« Svar #625: 15 Maj 2007, 20:54 »

Ronaldo er ikke angriber, Ronaldo skal bruge sin hurtighed og teknik på en Højre Kant. Mens man som Eto'o ofte skal kæmpe mod store forsvarsspillere i engelsk fodbold, og der vil jeg mene han får problemer. Men lad os se om jeg tager fejl, hvis Alex henter ham Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #626: 15 Maj 2007, 21:05 »

Ronaldo er ikke angriber, Ronaldo skal bruge sin hurtighed og teknik på en Højre Kant. Mens man som Eto'o ofte skal kæmpe mod store forsvarsspillere i engelsk fodbold, og der vil jeg mene han får problemer. Men lad os se om jeg tager fejl, hvis Alex henter ham Smiley

En kantspiller kan også komme til at spille overfor fysiske stærke spillere, da langt de fleste der spiller i England er store.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #627: 18 Maj 2007, 18:29 »

Syns united burde investere i en mand som robben til venstrekanten, når han er oppe at toppe er han klart en af de bedste spillere i premier league, desværre har han jo været en del skadet så det taler imod investeringen..

hvad syns i?? burde de købe en mand som robben?

Syns personligt at eto'o kunne være et rigtigt spændende køb han er meget hurtig og god teknisk en perfekt makker til wayne rooney i mine øjne..

SirToby
Manager

« Svar #628: 18 Maj 2007, 18:48 »

Nej, ikke en tro kopi af Robben. Jeg kunne ellers godt lide ham, inden han kom til Chelsea. Men nu kan jeg ikke fordrage ham.

Kan ikke rigtig få øje på nogle ordentlige venstre wings i øjeblikket, men mon ikke Fergie kan det. Hvis ikke, skal Richardson sætte i gang i en rivende udvikling.

Huntelaar ville supplere Saha og Rooney fantastisk. Ind i klubben med ham!

United-styrer
Gæst

« Svar #629: 18 Maj 2007, 18:48 »

Syns united burde investere i en mand som robben til venstrekanten, når han er oppe at toppe er han klart en af de bedste spillere i premier league, desværre har han jo været en del skadet så det taler imod investeringen..

hvad syns i?? burde de købe en mand som robben?

Syns personligt at eto'o kunne være et rigtigt spændende køb han er meget hurtig og god teknisk en perfekt makker til wayne rooney i mine øjne..

Jeg vil sige nej tak til dem begge.

Vi skal have en ny venstrekant - ingen tvivl om det - men jeg ser helt klart hellere en spiller som Nani (som desværre lige har forlænget) frem for Robben. Jeg vil helst undgå spillere, der har været i Chelsea, hos United. Samtidig står vi jo først i køen, hvis Nani skal sælges.

Jeg tror ikke på, at Eto'o kunne tilpasse sig stilen i Premier League, og med Eto'o og Rooney i front ville vi have en duo, som begge gerne vil ned i banen. Og hvem skal så stå oppe foran?

Nej, Nani og Huntelaar til de to pladser, mens Hargreaves skal hentes til midtbanerummet, og så skal Gareth Bale retfærdiggøre et salg af Heinze.

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010