home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 222 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1153 1154 [1155] 1156 1157 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1337354 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17310: 23 Jan 2016, 20:33 »

Ja men magter man en om tiki-taka?? Jeg gør ikke..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17311: 23 Jan 2016, 21:18 »

Jeg vil også sige Giggs skal have sin chance, det kan næppe blive mere kedeligt end i dag. Jo så skal det da være i næste weekend.
Så godt Giggs fik chancen med SAF i en slags tutor rolle for ham
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17312: 23 Jan 2016, 22:10 »

For ikke at nævne Guardiola og Mourinho som kommende afløser for Van Gaal, hvis han skulle gå hen og blive fyret. Har jeg et par alternativer som jeg synes ville passer endnu bedre ind i United. Noget t jeg tror vil være en god grobund for en succes i mange år frem.

Laurent Blanc - Tidligere United spiller som har udviklet sig til en verdensklasse træner i mine øjne. Vinder gang på gang med PSG, selv om det er mod lette modstander. Er begyndt at præstere flot i Champions League, slog blandt andet Chelsea ud med en udvist Zlatan. Spillede forrygende i foråret mod Real Madrid. Har en stor evne til at få alle stjerne til at passe sammen som hold. Selv Cavani har været ude og undskylde hans beskyldninger om at blive brugt på en forkert plads. Blanc er en forholdsvis ung træner men med meget erfaring som top træner 3 år i Bordeaux med et mesterskab, en pokalturnering og en liga cup, 2 år på det franske landshold uden den større succes og nu masser af succes i PSG både nationalt og til dels internationalt.

Diego Simone - For mig et mere spændende trænernavn end Guardiola og Mourinho har tidligere vist han kan slå dem begge to med en trup på lavere niveau. Spiller med en god disciplin i defensiven, men omstillingerne og offensiv laver rimeligt med mål. Desuden har Simone en hel hær af assistenter der har meget specifikke ansvarsområder, det virker på mig som det er en træner med en meget strukturer tilgang til spillet. Har også vist sig som en særdeles god manager angående spiller indkøb. 

Thomas Tuchel - Vel egentlig mest hans offensiv spil jeg ønsker at se på et dødsygt United hold, Tuchel lever og ånder for offensiv fodbold hvilket også ses på de defensive tal. En træner som Tuchel kunne være spændende i United der har mange hurtige og kreative spiller i deres offensiv. Ligeledes er Tuchel meget anderledes en de nuværende træner i Premier League. Hvilket måske er et stort sats, men samtidig tror jeg at hans ekstremme offensiv vil komme bag på mange i PL. Hvilket kunne gøre United til en særdels seværdigt hold at følge med.


Maurizio Sarri
- For et 1 år siden var Sarri et ubeskrevet blad, men i løbet af hans første 6. måneder i Napoli har han vist hvordan den italienske liga skal skæres. Men et snit på 2,05 mål pr. kamp virker hans offensiv tilgang til spillet ekstra spændende med tanke på at vi snakker om italiensk fodbold. Sarri er kendt for at kører en vanvittig offensiv på hjemmebane og en meget kontrolleret tilgang på udebane. Hvor han oftest spiller efter en et-måls sejr. I denne sæson har Napoli ikke tabt point i de sidste 15 minutter af kampen. Hvilket er en stor modsætning til det nuværende United hold. Sarri er nok det mest realitiske bud på en ny træner for Untied, men hvis han ender som italiensk mester vil jeg klart tage ham med i overvejelserne. Til trods for han omdømme ikke er på niveau med Mourinho, Ancelotti osv.

Hvad synes I om disse fire navne?
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17313: 23 Jan 2016, 23:36 »

Enig omkring Blanc og Simone og foruden Guardiola og Mourinho kan jeg stort ikke se hvem der ellers skulle være med inde omkring valget af Manchester United manager, så skulle det fra Pochettino fra Tottenham måske.

Sarri og tildels Tuchel ser jeg ikke som United materiale lige pt.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17314: 24 Jan 2016, 00:51 »

Ja men magter man en om tiki-taka?? Jeg gør ikke..
Må indrømme at når jeg ser Bayern spille(Når det virkelig kører), så bliver jeg sgu misundelig.. Det er ikke set i United siden SAF var på toppen, med et virkelig verdensklasse hold, og det er vel snart 5-6 år siden?

Men ellers er jeg enig, som der bliver nævnt med Blanc. Det kunne uden tvivl være spændende, jeg tror ikke Simone ville passe så godt ind i United.
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17315: 25 Feb 2016, 22:43 »



Der bliver alt andet lige købt nogle trøjer af ham har i løbet af de næste par dage!  Djævel Djævel Djævel
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17316: 25 Feb 2016, 22:46 »

Depay for MvP
Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17317: 25 Feb 2016, 22:59 »

Du mener Memphis? What a player.
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17318: 25 Feb 2016, 23:08 »

Depay eller Memphis, det kan vel være det samme?
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17319: 25 Feb 2016, 23:14 »

Hvis man er United fan, ved man at han ikke kaldes Depay.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17320: 25 Feb 2016, 23:20 »

Memphis var jo helt sindssyg i dag.. Bedste enkeltmandspræstati on jeg har set i flere år for United.. Vi skal vel tilbage til tiden med CR7 for at finde så vild en kamp for en enkel spiller.. Jovist var det på et tyndt grundlag, da FCM var håbløse men det var også United's fortjeneste og ikke mindst Memphis.. Nu falder han sikkert total igennem i næste kamp når modstanderen kan noget mere.. Han er lidt en lottokupon Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17321: 25 Feb 2016, 23:35 »

Om ikke andet så så man at han stadigvæk kan et eller andet. Smiley Spændende at se opstilling til på søndag mod Arsenal, hvor man godt kan frygte kampen lidt med alle de unge spillere. Og hvad gør VG hvis Martial er ude i mere end uge? Satser på Rashford eller henter han mod Wilson hjem?
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17322: 26 Feb 2016, 13:30 »

Hvis man er United fan, ved man at han ikke kaldes Depay.

Du ved jo godt hvad han mener. Jeg er united fan og kalder ham også for memphis, men om folk kalder ham Memphis eller Depay, kan tage mig en skid. Det handler bare om man gider bruge tid på flueknepperi.
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17323: 26 Feb 2016, 13:31 »

Også bliver det forresten nogle spændende kampe mod Liverpool!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17324: 28 Feb 2016, 16:25 »



Der bliver alt andet lige købt nogle trøjer af ham har i løbet af de næste par dage!  Djævel Djævel Djævel
Logged


Sider: 1 ... 1153 1154 [1155] 1156 1157 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010