home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1151 1152 [1153] 1154 1155 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1341941 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17280: 09 Jan 2015, 19:02 »


åhhh kære gud i himmelen så håber jeg 3-5-2 formationen ryger en tur.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17281: 11 Jan 2015, 19:09 »

Ualmindeligt skuffende nederlag til et Southampton-hold der var mere end tilfredse med ét point.

3 ting der undrer mig:

1. Hvordan Mata ikke formår at score idag.
2. Hvorfor Falcao ikke var med i truppen idag.
3. Tyler Blackett. Det bliver en lang måned under Young's skadepause hvis Shaw kun kan holde til 60 minutter!

Men værst af alt: Van Gaal's kærlighed til 3-5-2.


EDIT: Som en facebook-bruger skrev:

"Hvis det er måden vi fremover skal spille på, så skal jeg vidst ikke se fodbold de næste par år. LVG stilen tiltaler mig godt nok ikke! Godt nok uinspirerende. Smart at købe Di Maria og så spille som Norge"
« Seneste Redigering: 11 Jan 2015, 19:18 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17282: 15 Jan 2015, 17:15 »

POGBA: I STILL LOVE UNITED

Juventus star Paul Pogba has explained why he chose to leave Manchester United but has admitted he still loves the club.

“I'm impatient,” Pogba said in the latest FourFourTwo magazine about leaving United. "It was the feeling I had. The coach (Sir Alex Ferguson) had faith in me but didn't put me on.

“He said that I was too young. He said "your time will come" but it never did. It didn't come. But it does not mean I will speak ill of Manchester United. I love the club.”
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17283: 30 Jan 2015, 14:36 »

LvG har udtalt på dagens pressemøde at der ikke bliver købt nogen inden transfervinduet lukker.
Og Carrick er ude i 4 uger med en muskelskade.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17284: 30 Jan 2015, 14:43 »

Det er ret ubegribeligt, at man ikke får erhvervet sig nogle midterforsvarer.
Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17285: 30 Jan 2015, 15:44 »

Man må næsten antage, at Hummels er ønskespilleren til midterforsvaret. Hummels ønsker ikke at forlade Dortmund under nuværende omstændigheder, men situationen er anderledes til sommer, hvor United vil gå helhjertet efter ham. Det giver god mening at vente, og dermed ikke bare hente en anden. Ja, det ser ikke godt ud, men det bør være nok til en top 4 placering.
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17286: 02 Feb 2015, 18:33 »

Undre mig lidt over Wilfred Saha kun har fået 28 minutter for United og nu er solgt tilbage til Palace for 3.5 millioner pund.
Der er jo ingen tvivl om hans talent, han er er allerede nu en dygtig spiller og har potentiale til at blive virkelig god.

Personligt forstår jeg ikke salget, tror han ville kunne bidrage med meget til United fremadrettet.

Kunne godt tænke mig at hører fra jer der følger United uge efter uge, hvad i mener om salget af Saha?
Men også om i tror det grundet krisen sidste år, at så der lige nu ikke "råd" til at satse på de unge talenter?
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17287: 02 Feb 2015, 20:49 »

Undre mig lidt over Wilfred Saha kun har fået 28 minutter for United og nu er solgt tilbage til Palace for 3.5 millioner pund.
Der er jo ingen tvivl om hans talent, han er er allerede nu en dygtig spiller og har potentiale til at blive virkelig god.

Personligt forstår jeg ikke salget, tror han ville kunne bidrage med meget til United fremadrettet.

Kunne godt tænke mig at hører fra jer der følger United uge efter uge, hvad i mener om salget af Saha?
Men også om i tror det grundet krisen sidste år, at så der lige nu ikke "råd" til at satse på de unge talenter?

Han må betegnes som et flopkøb, når man tænker på, at han blev hentet for mere end 100 millioner kroner. Både David Moyes og Louis van Gaal har tydeligvis vejet ham for let. Han er hurtig og driblestærk, men jeg tror, at han taber på sin manglende disciplin og manglende styrke i defensiven. Han har ikke været god nok. Så ville Moyes og van Gaal have spillet ham mere. Og at de nu også sælger ham, taler vel sit tydelige sprog. De ser ingen fremtid i ham.
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17288: 23 Mar 2015, 08:22 »

Vi skal da have gang i denne her tråd igen!

Ovenpå kampen i går, er der så noget vi kan tillade os, at være utilfredse med?

Den første halve time, indtil at Liverpool begyndte, at sidde tættere på i deres presspil var en ren fornøjelse, og med afstand de mest afslappende minutter, jeg tror, som jeg har oplevet på Anfield. Carrick, Herrera & Mata, wow det er gode boldspillere!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17289: 23 Mar 2015, 08:33 »

Planen var at holde i bolden og dominerer boldbesiddelsen, og det må man sige, at vi gjorde. Det var fantastisk at se, for vi plejer at have det svært på Anfield. Selv i de sidste minutter formåede spillerne at spille bolden stille og roligt rundt, og det var godt at se. Men nu havde Liverpool jo også kun 10 spillere på banen. Tidligere har hold som Everton og West Ham presset os fuldstændig ned i kampens sidste ti minutter. Det virker, som om spillerne er ved at vænne sig til van Gaals filosofi.

Di Maria har en fantasisk aktion, men derudover er han utroligt sløset. Jeg ved ikke, hvad der er galt med ham. I situationen hvor han lunter ud af Liverpools felt på et tidspunkt, hvor vi har presset dem ned og spiller bolden rundt på deres banehalvdel, var meget frustrerende at se. Han så ikke interesseret ud og meldte sig vel ud af kampen i 30 sekunder.

Fantastisk sejr, fantastisk dag. Alt sammen takket være Steven Gerrard. Og Juan Mata.
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17290: 23 Mar 2015, 08:43 »

Di Maria har en fantasisk aktion, men derudover er han utroligt sløset. Jeg ved ikke, hvad der er galt med ham. I situationen hvor han lunter ud af Liverpools felt på et tidspunkt, hvor vi har presset dem ned og spiller bolden rundt på deres banehalvdel, var meget frustrerende at se. Han så ikke interesseret ud og meldte sig vel ud af kampen i 30 sekunder.

Lige netop den situation, som du nævner der kan jeg godt huske. Jeg sad med nogenlunde samme følelse, da det tvang Blind til at spille den tilbage, eller bare hælde den modsat.

To andre situationer, som meget godt opsummerer Di Maria for tiden, er indlægget som ender bagved Rooney, og episoden hvor han griber bolden inde på banen. Håbløst og ukoncentreret.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17291: 23 Mar 2015, 14:45 »

Og så kan man være utilfreds med Rooney ikke havde selvforståelse nok til at overlade straffesparket til Mata.
Rooney var total ude af synk med resten af holdet, intet han foretog sig lykkedes. Så i det han havde en skidt dag og Mata havde en super dag, burde han have overladt straffesparket til Mata. Men han ville jo så gerne scorer mod Liverpool Smiley

Og så bliver jeg mere og mere frustreret over Valencia. Han laver bare mærkelige ting når han har bolden. Danser for meget i stedet for bare at lave afleveringen. Og han nægter at lave indlæg inden modstanderen står lige foran ham. Og så løber han så tæt på sin medspiller som muligt inden han laver afleveringen ind i banen. Han virker bare så ubeslutsom, arghhh!
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17292: 23 Mar 2015, 18:28 »

Di Maria skal vel efterhånden kæmpe om pladsen med Young end Mata? Mata og Herrera gør det skide godt i højre siden, og hvis så at Valencia så ville være lidt mere aktiv i det offensive(endnu bedre hvis Rafael var inde i varmen), ville det være helt kanon. De 2 (Mata og Herrera) har et vanvittigt samspil, samtidig med at de sjældent mister bolden, i forhold til Di Maria f.eks. Så kan det godt ske han udfordrer manden lidt oftere end de 2 andre, men Liverpools store chancer kommer næsten også kun deraf.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17293: 15 Aug 2015, 18:43 »

20% rabat på United hos Sportmaster, inkl. de nye trøjer.

Dvs authentic kan du få for 800,- og replica kan du få til 520,-

http://sportmaster.dk/manchester-united

Tilbud gælder til i morgen søndag kl. 24.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17294: 27 Aug 2015, 08:47 »

Dejlig kamp mod Brügge og fedt at være tilbage i CHL. Rooney kom igang dog på et lidt tyndt grundlag, Brügge havde ikke meget at byde på. Netop det faktum, at Brügge intet havde at byde på, sætter endnu mere fokus på at vi virkelig mangler en angriber med kvalitet. Hvad fanden gør vi hvis Rooney bliver skadet? For kampen vidste med alt tydelighed at Lille ærten ikke er manden. Jo vel er hans selvtillid ikke i top men han ligner altså ikke en mand til start 11eren, hvis det skulle blive nødvendigt. og vi kan vel ikke sætte vores lid til unge Wilson.

Jeg håber, at nu hvor CHL pladsen er på sikret at markedet åbner sig op for top angriber. Jeg så gerne en type som Kane..

Hvem håber og tror I på? eller er truppen fin nok? er Fellaini den nye mand på toppen når Rooney ikke er klar?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 1151 1152 [1153] 1154 1155 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010