home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1152 1153 [1154] 1155 1156 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1337519 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17295: 27 Aug 2015, 09:38 »

Fin kamp i går, men ja, Club Brügge gjorde det godt nok ikke svært for os. Specielt ikke i anden halvleg. Efter 2-0-målet gav de fuldstændig op, og vi burde have vundet 10-0. Havde regnet med mere modstand. De var elendige i begge opgør.

Jeg synes ikke, vi bør hente flere spillere. Hvis vi henter Kane, hvad så? Så skal han sidde på bænken. Jeg tror, at det er fint med Fellaini og Hernandez som backups, og så har van Gaal også snakket om at bruge Memphis i angrebet i nødstilfælde. I Fellaini og Hernandez har vi to helt forskellige typer, hvilket også er en fordel.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17296: 27 Aug 2015, 09:47 »

Jeg mener bare ikke Januzaj er klar til at spille den 10er fast. Jeg så gerne Rooney som 10er og så en klassisk 9er i truppen som har topklasse. Jeg så hellere Januzaj på kanten, hvor han får noget mere plads som også var Memphis problem i de første kampe. De mangler noget endnu før de kan magte det tætte rum inde centralt. En 9er og så Rooney ned som 10er..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17297: 27 Aug 2015, 11:50 »

Jeg mener bare ikke Januzaj er klar til at spille den 10er fast. Jeg så gerne Rooney som 10er og så en klassisk 9er i truppen som har topklasse. Jeg så hellere Januzaj på kanten, hvor han får noget mere plads som også var Memphis problem i de første kampe. De mangler noget endnu før de kan magte det tætte rum inde centralt. En 9er og så Rooney ned som 10er..
Helt enig med Januzaj. Jeg er godt nok heller ikke helt imponeret over ham. Jovist han er et bundsolidt talent, men skal man vise sig som en af de førende hold i Europa, så er han altså ikke god nok - han har dog bestemt tiden på sin side til at blive det.

Helt optimalt set ville det være bedst med en ny stjerneangriber. Det ville virkelig klæde holdet, men jeg har svært ved at se, hvem det skulle blive med bare få dage tilbage af transfervinduet.
Kane er jeg bestemt modstander af, og for de penge man skal punge ud for ham tror jeg slet ikke han bliver det værd. Det ville naturligvis klæde holdet med flere englændere, men der bliver snakket 400-500M for Kane. Der tror jeg bestemt der er bedre alternativer.

Får man ikke hentet angribere til, så skal Rooney naturligvis spille den enlige angriber, hvor Fellaini bliver rotationspilleren til dagene, hvor de ikke fungere, men hvor man så kan bringe ham ind for at skabe et nyt element til angrebet.

Mata gad jeg godt se noget mere centralt, men man mangler så derfra en klassespiller til højrekanten. Man kunne dog godt unde Young et par kampe her efter hans fine indsats i sidste sæson. I længden er dog ikke holdbart.

Ellers som alternativ for Januzaj på OMC pladsen, så kunne jeg også godt tænke mig at se Herrera få flere kampe. Man ligger inde både man Schneiderlin, Carrick, Schweinsteiger og Herrera til de to CM pladser. Fire spillere som i min optik alle er klasse. Herrera kunne man sagtens give mere spilletid på OMC pladsen og se hvordan det ville forløbe sig. Jeg tror det kunne blive rigtig nydeligt med ham centralt. Memphis og Mata på kanterne, imens man har Rooney på toppen.
« Seneste Redigering: 27 Aug 2015, 11:52 af Le Sygnok » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17298: 27 Aug 2015, 11:53 »

Herrera var rigtig god som 10er, da han blev skubbet frem. Jeg ser ham bare mere som 8er. Mata ville jeg også gerne se centralt og måske prøve Januzaj på kanten, for at give ham mere plads og tid. Mata gør det bare så skide godt som AMR, at det er svært at fjerne ham derfra..

Jeg er og bliver aldrig fan af Young.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17299: 27 Aug 2015, 12:11 »

Herrera var rigtig god som 10er, da han blev skubbet frem. Jeg ser ham bare mere som 8er. Mata ville jeg også gerne se centralt og måske prøve Januzaj på kanten, for at give ham mere plads og tid. Mata gør det bare så skide godt som AMR, at det er svært at fjerne ham derfra..

Jeg er og bliver aldrig fan af Young.

Herrera var skidt i første halvleg og blev først god længere fremme. Januzaj er ikke moden nok endnu til at spille 10'eren - måske på sigt med mere erfaring fra en anden klub (leje) eller kanten. Mata er genial fra højrekant, men som der bliver sagt har jeg også lidt ondt af Young. Jeg er heller ikke begejstret for ham, men han var en af de få der spillede op til et fornuftigt niveau hele sidste sæson.

Jeg ser gerne at man køber en midterforsvarer, da jeg ikke synes at Blind er en langsigtet løsning, og desværre er Phil Jones for meget skadet.

Jeg er dog en af dem der ser et lys i Fellaini som mulig topangriber, da han jo virkelig har fysikken med sig, og scorer mål når han får chancen i boksen. Det er bare et spørgsmål om LvG vil spille med en kæmpe på toppen, hvilket jeg godt kan have mine tvivl omkring.

Og så synes jeg måske også det er på tide at løse situationen på målmandsposten, da det bestemt ikke er holdbart med Di Gea på vej til Real Madrid, Valdes på vej til Tyrkiet, Lindegaard får ingen chancer, sprællemanden Romero som en hovsaløsning (i min optik), samt Sam Johnstone som hverken er helt eller halvt klar til at stå i PL.

Enig i at alle de millioner de vil smide for Kane er for meget og kan bruges bedre. Men jeg synes det er svært at finde alternativer hvis det er den slags spiller man søger.

Jeg glæder mig til at se hvad der kommer til at ske den næste uge ihvertfald! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17300: 27 Aug 2015, 18:18 »

Alt er ved det gamle, når man trækker PSV fra 1. seedningslag.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17301: 28 Aug 2015, 10:07 »

Jeg er og bliver aldrig fan af Young.

Det forstår jeg ikke. Han var vores bedste markspiller i sidste sæson. Fantastisk udfordrende.

Dermed har vi Young, Mata (han var klasse imod Newcastle), Herrera, Depay og Januzaj til de tre offensive midtbanepladser. Hverken for lidt eller for meget. Til nød har vi Rooney og Pereira.

Men jeg er helt enig i, at Januzaj ikke har set godt ud, men jeg kan godt lide, at van Gaal viser den tillid til ham.

Vores bedste hold lige nu er:

Romero
Darmian - Smalling - Blind - Shaw
Carrick - Schneiderlin
Mata - Herrera - Depay
Rooney

Og ja, utroligt hvordan vores "held" i CL-lodtrækningen er i forhold til f.eks. Citys. Jeg havde dog gerne set os trække Barcelona - det havde ikke gjort mig noget, og det ville blive to meget spændende kampe med United-briller på.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2015, 10:14 af SirToby » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17302: 18 Jan 2016, 23:08 »

Denne tråd har godt nok stået stille længe.

Hvad siger I til kampen i går?

En af vores dygtige skribenter på Sambabold.dk har lavet en meget spændende kampanalyse, hvis jeg selv skal sige det.

http://www.sambabold.dk/blogs-analyser/taktisk-analyse-liverpool-manchester-united-01/

Kunne være meget sjovt at få nogle andre øjne på sagen også ift. de taktiske tendenser i kampen. Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17303: 23 Jan 2016, 17:33 »

Uniteds spil er fandme så sløvt at selv en rotte/mus kommer ind på banen og flytter sig hurtigere end spillerne gør.........
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17304: 23 Jan 2016, 17:43 »

Van Gaab
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17305: 23 Jan 2016, 18:02 »

well, det er bare ikke bedre for tiden.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17306: 23 Jan 2016, 18:55 »

Hver gang jeg ser United tænker jeg: Nu kan det umuligt bive mere kedeligt. Kampen efter lykkes det alligevel.

Det er hårde tider pt. og det bliver ikke bedre med den manager og de spillere vi råder over lige nu.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17307: 23 Jan 2016, 19:19 »

Enig Wester, det er efterhånden ved at være en kedelig tendens. Var det 12 kampe uden United mål i første halvleg på HJEMMEBANE?! Man må sige han har gjort Old Trafford til et fort, dog i begge ender.


Hvem håber i skulle overtage, hvis Van Gaal skulle blive fyret?
Igangværernde sæson:
Giggs resten af sæsonen?
Mourinho og fortsætte med ham?

Efter sæsonen?
Pep?
Mou?
« Seneste Redigering: 23 Jan 2016, 19:21 af Fresse94 » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17308: 23 Jan 2016, 20:08 »

Giggs og forsætte med ham.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17309: 23 Jan 2016, 20:27 »

Hjertet siger Giggs, men hjernen håber på Pep.
Logged


Sider: 1 ... 1152 1153 [1154] 1155 1156 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010