home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23481
  1 Bruger, 487 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CristiH
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 920 921 [922] 923 924 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1438685 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13815: 28 Jan 2012, 15:48 »

Det ændrer ikke på, at vi ikke skaber noget.

Nej, men nu spiller vi på Anfield mod Liverpool, og har virkelig mange skader. Synes det var en ganske fin kamp, og 1-1 havde været fortjent.

Manchester United

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #13816: 28 Jan 2012, 15:50 »

En udemærket kamp når man tænker på den opstilling vi stiller med idag... Vi sidder på klart det meste af spillet og kører den godt rundt, dog går det ofte lidt langsomt og det er tydeligt at flere af vores offensive kræfter sidder ude...

Liverpool presser vel reelt set først på til sidst... Derudover er jeg lidt skuffet over wellbeck idag, synes han kommer i nogle gode situationer hvor hans afslutninger simpelthen ikke har høj nok standard blandt andet friløberen burde han have fået mere ud af...

Nu så jeg ikke det sidste mål pga. min stream valgte at skifte til eurosport 2, 3min før tid men Inden da synes jeg især de 3 unge i defensiven havde imponeret mig og synes at Rafael måske er kampens bedste spiller idag..

Derudover ville jeg godt nok have ønsket at Fergie havde skiftet en giggs før i kampen og givet en af de unge som Pogba chancen for at spille en 20-30 min og se om han kunne sætte sit præg på kampen..

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #13817: 28 Jan 2012, 15:53 »

Det ændrer ikke på, at vi ikke skaber noget.

Virkede umiddelbart heller ikke til at være taktikken idag, når man ser på hvordan vi spiller virkede det til at vi skulle stå solidt defensivt og holde en masse på bolden med henblik på at skabe de der 2-3 gode chancer og så afgøre det på dem... og det lykkedes vel mere eller mindre...

Vi har trodsalt 63% af spillet på Anfield og holder dem i det meste af kampen fra deciderede målchancer?

JimmyGP
Manager

« Svar #13818: 29 Jan 2012, 09:32 »

Lad os glemme kampen i går (jeg så den ikke, da jeg var på arbejde så har kun resultatet at forholde mig til) og lad os i stedet kigge fremad.. For satan et program.. det er jo storkamp efter storkamp, så jeg håber altså snart det lysner på skadesfronten.. Jeg håber bl.a. Cleverly kan biddrage med et eller andet når han vender tilbage.. Jeg håber en trodsreaktion mod et stærkspillede Stoke hold så vi er klar til fire finaler i træk.. Thumbs Up

Taget fra hjemmesiden:

31 Jan  Barclays Premier League  Stoke City  H  20:00 

February 2012 
05 Feb  Barclays Premier League  Chelsea  A  16:00   
11 Feb  Barclays Premier League  Liverpool  H  12:45   
16 Feb  UEFA Europa League  Ajax  A  18:00   
23 Feb  UEFA Europa League  Ajax  H  20:05   
26 Feb  Barclays Premier League  Norwich City  A  13:30   

March 2012 
04 Mar  Barclays Premier League  Tottenham Hotspur  A  16:10 

- Veni, vidi, vici -

JKJ
Gæst

« Svar #13819: 29 Jan 2012, 20:41 »

Synes nu ikke i havde det vilde, ja bolden var langt mest på jeres fødder men det virkede ikke som i kunne noget offensivt.
Liverpool virkede dog slet ikke til de ville noget som helst ihf ikke i første halvleg.

Jeg synes det var en enormt skuffende kamp jeg kunne dog til forskel fra jer glæde mig over resultatet.

Men nu nævnte i lige jers skadesliste og det kom til at undre mig over noget.
Har i slet ikke en rigtig desideret højreback? Smalling og Jones har spillet derude men imo er de nu bedre centralt i forsvaret, jeg ser dem ihf ikke som en "rigtig" back.
Og Rafael er bare slet ikke god nok, endnu ihf.

Det kan da ikke passe at en klub som jeres ikke har en rigtig klasse back, eller?

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13820: 29 Jan 2012, 20:56 »

Det har vi ikke haft siden Neville stoppede. Siden han stoppede har vi benyttet os af Brown, O'shea, Rafael, Fabio, Valencia, og nu Smalling og Jones og sågar Fletcher har været sendt derned. Det er underligt, at det er så lang tid siden vi har haft en rigtig klassisk højreback. Rafael har vel hele tiden været håbet, men han har været utrolig meget skadesplaget. Han har bestemt talentet til at være fast mand der, men han har bare nogen idiotiske udfald i snart hver kamp, enten ved en oversatset tackling eller hovedløs aflevering. Jeg kan nu godt lide ham, da han er et fantastisk energibundt, men nogen gange koger det over for ham. Men talentet, det har han bestemt, han har bare ikke være heldig med skaderne. Det gælder i øvrigt også Fabio, der er meget skadet også.
Ellers har Jones imponeret mig rigtig meget når han er dernede, da han har nogle rigtig gode løb op igennem banen. Men igen, han er også normal central forsvarsspiller, hvor disse løb også er meget prisværdigt. Iøvrigt det samme som Agger er god til også ved jer, og derfor ved i vel også, hvor vigtig det nogle gange er, at have en stopper der kan gøre det med fuld kontrol.

Men underligt nok er det aldrig rigtig noget der er blevet diskuteret, da vi har/haft så mange spillere, der kan vikariere derude. Jeg håber selv, at vi satser videre på Rafael og håber han ikke bliver bremset af skader, og ellers måske prøve Jones noget mere derude, men ellers er det da rigtigt, det er ikke iorden ikke at have en normal højreback. Men det er nu gået meget godt. ;-)

JKJ
Gæst

« Svar #13821: 29 Jan 2012, 21:05 »

Så var jeg ikke helt forkert på den Wink

Jones kunne jeg sagtens se overtage Carricks plads på den centrale midt, han er jo fremragende som defensiv og kan tage de her ryk fremad banen som kan splitte det hel af.
Ham må jeg indrømme jeg er misundelig over i fik.

Back er han ihf ikke, ikke som en permanent løsning.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #13822: 29 Jan 2012, 21:19 »

Det er jo en position hvor vi hentede især Rafael, men vel også Fabio, til klubben et par sæsoner før Neville stoppede, men skader har desværre ødelagt en del for dem.

Jeg ville være rigtig ked af at se Phil Jones placeret permanent på den position. Faktisk synes jeg bedre om ham som den defensive centrale midtbane. Hans energi er fabelagtig, og noget vi virkeligt mangler på den del af banen. Han skal forbedre sit pasningsspil, men det er jo ikke elendigt nu, så hvorfor ikke? Han vil kunne tilføre os noget på den position, som jeg synes vi mangler, specielt mod City, Chelsea og Liverpool, nemlig fysisk tilstedeværelser...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13823: 30 Jan 2012, 10:01 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=88318&fb_comment_id=fbc_10150505861931630_20276288_10150506018826630#fd03e847b5c74a

Det her må være en joke...?

At sætte Evra på holdet er jo direkte komisk!

Manden har ikke præsteret i en årrække, og i år er ingen undtagelse. Hans bundniveau er skræmmende ringe, og hans placeringsevne giver bagslag, når vi får omstillingspillet vendt i mod os. Han er uorganiseret, og har nogle dumme indgreb til tider. Potentielt er han verdens bedste venstre back, men hans niveau er faldet drastisk efter vi vandt i Moskva for snart fire år siden.

Dernæst savner jeg at se Carrick og Jones på det hold, for hold kæft, hvor har de to været bundsolide, og klart vores bedste spiller i denne sæson so far. Men det er jo blot ufagligt, dansk fodboldjournalistik, så man skal nok tage det med et gran salt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13824: 30 Jan 2012, 10:23 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=88318&fb_comment_id=fbc_10150505861931630_20276288_10150506018826630#fd03e847b5c74a

Det her må være en joke...?

At sætte Evra på holdet er jo direkte komisk!

Manden har ikke præsteret i en årrække, og i år er ingen undtagelse. Hans bundniveau er skræmmende ringe, og hans placeringsevne giver bagslag, når vi får omstillingspillet vendt i mod os. Han er uorganiseret, og har nogle dumme indgreb til tider. Potentielt er han verdens bedste venstre back, men hans niveau er faldet drastisk efter vi vandt i Moskva for snart fire år siden.

Dernæst savner jeg at se Carrick og Jones på det hold, for hold kæft, hvor har de to været bundsolide, og klart vores bedste spiller i denne sæson so far. Men det er jo blot ufagligt, dansk fodboldjournalistik, så man skal nok tage det med et gran salt.
Carrick har skam heller ikke noget at gøre på det hold. Dertil er der for mange, der har været bedre. Men ellers er det jo bare et lol-hold, hvor det gælder om at finde stjerner, der bare har præsteret okay. Hvor er Vorm og Daniel Sturridge f.eks?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13825: 30 Jan 2012, 10:32 »

Carrick har skam heller ikke noget at gøre på det hold. Dertil er der for mange, der har været bedre. Men ellers er det jo bare et lol-hold, hvor det gælder om at finde stjerner, der bare har præsteret okay. Hvor er Vorm og Daniel Sturridge f.eks?
Carrick kunne sagtens indgå på det hold! Manden er ekstremt undervurderet, og han er en fantastisk balancespiller.

Vorm har gjort rigtig godt væsen af sig i nyoprykkede Swansea, men synes ikke at de har ramt helt ved siden af med hensyn til keeperpositionen.

Sturridge er en glimrende spiller, men der er bedre offensivspillere end ham, så hvis ikke Carrick eller Jones skal være at finde på det hold, så skal Daniel sgu heller ikke.

verdenskrig
Manager

« Svar #13826: 30 Jan 2012, 10:32 »

Selvfølgelig skal Vorm da ikke på holdet til fordel for Hart, og Sturridge skal naturligvis heller ikke på holdet frem for Bale. Ej heller Silva.

Synes personligt de har ramt det meget godt.. De 11 spillere vi ser der har i hvert fald vist et skræmmende højt bundniveau i denne sæson, og topniveauet har ofte været ramt.

Daniel@

Du kan virkelig ikke mene seriæst at Jones eller Carrick skal være at finde centralt frem for de to som er valgt? De to som er valgt centralt er i mine øjne de to bedste centrale midtbanespillere i Premier League. Begge to er komplette, kan arbejde begge veje ( Okay defensiven er ikke Modrics største styrke men det er blevet bedre af hva jeg har set) har en fantastisk teknik, samt kan score mål.
Der kan da aldrig herske to sekunders tvivl om at Jones og Carrick ikke bør se skyggen af det hold frem for de to som er valgt.. Det er i hvert fald min mening Opstemt
« Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 10:35 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13827: 30 Jan 2012, 10:34 »

Selvfølgelig skal Vorm da ikke på holdet til fordel for Hart, og Sturridge skal naturligvis heller ikke på holdet frem for Bale. Ej heller Silva.

Synes personligt de har ramt det meget godt.. De 11 spillere vi ser der har i hvert fald vist et skræmmende højt bundniveau i denne sæson, og topniveauet har ofte været ramt.
Enig, med undtagelse til Evra, hvis han også indgår i din påstand om højt bundniveau?

verdenskrig
Manager

« Svar #13828: 30 Jan 2012, 10:37 »

Synes egentlig Evra har spillet fint i denne sæson. Jeg har svært ved at se hvem man ellers skulle have valgt. Jose Enrique havde fortjent den på baggrund af de første 12-13 kampe, men efterfølgende har han været helt ude i hampen. Stresser, kan ikke slå indlæg, og koster mål.

Synes ikke der har været en venstre back i år hvor man siger WOW. Dog synes jeg, selvom jeg ikke kan fodrdage ham at Evra generelt set har levert et godt stykke arbejde.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13829: 30 Jan 2012, 10:39 »

Carrick kunne sagtens indgå på det hold! Manden er ekstremt undervurderet, og han er en fantastisk balancespiller.

Vorm har gjort rigtig godt væsen af sig i nyoprykkede Swansea, men synes ikke at de har ramt helt ved siden af med hensyn til keeperpositionen.

Sturridge er en glimrende spiller, men der er bedre offensivspillere end ham, så hvis ikke Carrick eller Jones skal være at finde på det hold, så skal Daniel sgu heller ikke.
For mig er der ingen tvivl om, at Vorm fortjener det. Han har været den helt store overraskelse i denne sæson, og har kun lukket 27 mål ind på et hold der spiller meget meget risikobetonet. Det er en joke, han ikke er med, og jeg kan generelt ikke tage det hold seriøst.

Carrick har været fin, men fortjener ikke en plads. Jeg synes, at Yaya Toure er den rette mand, mens Modric kan diskuteres. Men Carrick har jo hverken været bedre end Modric, Ramires, Dempsey osv.

Holdet er besat af stjerner, og det er forfærdeligt, at man ikke har set lidt længere ned. Holdet skal vel bestå af folk der har imponeret og præsteret i forhold til klubbens andre spillere og klubbens ambitioner. Derfor Vorm fremfor Hart, for ellers ville årets hold jo ikke være svært at sætte.

Daniel@

Du kan virkelig ikke mene seriæst at Jones eller Carrick skal være at finde centralt frem for de to som er valgt? De to som er valgt centralt er i mine øjne de to bedste centrale midtbanespillere i Premier League. Begge to er komplette, kan arbejde begge veje ( Okay defensiven er ikke Modrics største styrke men det er blevet bedre af hva jeg har set) har en fantastisk teknik, samt kan score mål.
Der kan da aldrig herske to sekunders tvivl om at Jones og Carrick ikke bør se skyggen af det hold frem for de to som er valgt.. Det er i hvert fald min mening Opstemt
Og ja, enig med Jones og Carrick, men ellers er vi uenige. Argumentation er ovenover. :-)
« Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 10:42 af Jakob E » Logged

Sider: 1 ... 920 921 [922] 923 924 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010