home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:31:47 Broen13 Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 09:52:43 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23482
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 918 919 [920] 921 922 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1439113 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13785: 22 Jan 2012, 20:54 »

Vi har skaffet 10 point i 4 kampe i 2012, så helt skidt er det skam ikke.

Du mener vel 7 point i tre kampe? Wolves, Sunderland og Norwich har i mødt. 7 i fire hvis man er lidt flabet og tager kampen fra den sidste dag i 2011 hvor i tabte til Villa? Tunge

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #13786: 22 Jan 2012, 20:55 »

Ja manden har trænet med reserveholdet og har kunne se problemstillingen. Derfor har han stillet sig selv til rådighed. Netop fordi hans evner med en fodbold ikke var helt rustne. Arsenal kunne sagtens have lavet et par kasser mere i 2. halvleg, og jeg synes en pointdeling havde været mest fair.

Og jeg har ikke ondt over noget som helst. Hvis du mener at intet fungerer for Chelsea, så burde du måske se os spille. Vi har skaffet 10 point i 4 kampe i 2012, så helt skidt er det skam ikke.

Vi bliver aldrig enige kan jeg se.

Det er jo bare super at det kører for Chelsea. Godt for dig. Men du kan vel stadig ikke være helt tilfreds med en 4. plads - eller er du det?

Derudover så kan man jo aldrig vide hvorfor Scholes er tilbage. Jeg har da også troet at det var Ferguson der har kaldt ham tilbage, men Scholes selv, var jo ude og fortælle at han savnede suset og alt dét der hører med til en fodboldkamp.
Så må man jo selv om, om man vil tro på ham.

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13787: 22 Jan 2012, 20:55 »

Du mener vel 7 point i tre kampe? Wolves, Sunderland og Norwich har i mødt. 7 i fire hvis man er lidt flabet og tager kampen fra den sidste dag i 2011 hvor i tabte til Villa? Tunge
Ja og så har vi slået Portsmouth 4-0 i FA Cuppen. Så 10 point i 4 kampe. Wink

Newton Heath
Manager

« Svar #13788: 22 Jan 2012, 20:57 »

Ja og så har vi slået Portsmouth 4-0 i FA Cuppen. Så 10 point i 4 kampe. Wink

I fik altså ingen point for kampen mod Portsmouth Tunge

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13789: 22 Jan 2012, 20:58 »

Vi bliver aldrig enige kan jeg se.

Det er jo bare super at det kører for Chelsea. Godt for dig. Men du kan vel stadig ikke være helt tilfreds med en 4. plads - eller er du det?

Derudover så kan man jo aldrig vide hvorfor Scholes er tilbage. Jeg har da også troet at det var Ferguson der har kaldt ham tilbage, men Scholes selv, var jo ude og fortælle at han savnede suset og alt dét der hører med til en fodboldkamp.
Så må man jo selv om, om man vil tro på ham.
Selvfølgelig er jeg ikke tilfreds med en 4. plads. Jeg synes vores spillermateriale er til mere. Men at sige intet fungerer, er langt langt fra sandt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13790: 22 Jan 2012, 20:59 »

I fik altså ingen point for kampen mod Portsmouth Tunge
Nej, vi fik videre avancement. Wink

Hvis jeg tæller det hele med, har vi 10 point i 4 kampe. Det var lige så meget for at statuere, at det hele nu ikke var så forfærdeligt igen. Tunge

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #13791: 23 Jan 2012, 17:44 »

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #13792: 23 Jan 2012, 17:55 »

Oh my god.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #13793: 23 Jan 2012, 18:20 »

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13794: 23 Jan 2012, 20:43 »

Det er da selvfølgelig flot, men jeg synes nu ikke, det viser så meget alligevel. En redning helt oppe i hjørnet eller en opsamling på en triller fra modstanderen, vil jo i dette tilfælde give det samme. Desuden spiller ens klub også en rolle. Michel Vorm i Swansea-målet vil nok komme mere under pres end Lindegaard f.eks. Ligeledes tæller det højst sandsynligt også til Lindegaards fordel, at han ikke har stået alle kampe i Premier League, som mange af de andre keepere har.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13795: 26 Jan 2012, 21:54 »

Problemer på skadefronten bliver ved med at hobe sig op, så snart vi får en tilbage fra en skade, kommer der 2 nye.. rygterne går på at Nani kan være ude i op til 2 måneder, Phil jones skulle muligvis kunne nå at blive klar til weekends FA brag. Og cleverlyg og young er så småt begyndte at løbe, men har stadig et par uger til kampform.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13796: 26 Jan 2012, 22:07 »

Skadeslisten pt. skulle se sådan her ud: Luis Nani, Phil Jones, Rio Ferdinand, Oliveira Anderson, Ashley Young, Darren Fletcher, Nemanja Vidic, Michael Owen, Tom Cleverley.

Håbet er jo så, som du siger, at Jones og Ferdinand kan nå at blive klar til Anfield lørdag. Cleverley har til aften sagt, at han næsten træner fuldt med igen, mens Nani's skade er noget mystisk. Intet er kommet fra klubben, men han blev dog set gå ombord på toget fra London med en form for beskyttelsesting om foden.
Men med Fergie ved roret, kan han lige så godt starte inde på Lørdag. Men tvivler sku den her gang, det så ikke godt ud.
Ellers er det mest positive da, at alle forsvarsspillerer er ved at være klar igen.

Vores reserver vandt forresten 6-0 her til aften over Newcastles ditto, hvor Pogba spillede en flot første halveg og blev taget ud i pausen. Meget tyder derfor på, at han er med på bænken lørdag. Ellers imponerede Kean, Cole og til dels Lingard endnu en gang. Petrucci scorede også et på et rigtig flot langskud. 

Derudover har Rooney døjet med skavanker efter kampen mod Arsenal, men forventes at være klar. Også vores bedste spiller igennem sæsonen, Carrick, har døjet med lidt skavanker, men forventes ligeledes klar.

EDIT: Det var selvfølgelig 6-0 vi vandt i dag.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 26 Jan 2012, 22:18 af SeRuX » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13797: 26 Jan 2012, 22:23 »

Skadeslisten pt. skulle se sådan her ud: Luis Nani, Phil Jones, Rio Ferdinand, Oliveira Anderson, Ashley Young, Darren Fletcher, Nemanja Vidic, Michael Owen, Tom Cleverley.

Håbet er jo så, som du siger, at Jones og Ferdinand kan nå at blive klar til Anfield lørdag. Cleverley har til aften sagt, at han næsten træner fuldt med igen, mens Nani's skade er noget mystisk. Intet er kommet fra klubben, men han blev dog set gå ombord på toget fra London med en form for beskyttelsesting om foden.
Men med Fergie ved roret, kan han lige så godt starte inde på Lørdag. Men tvivler sku den her gang, det så ikke godt ud.
Ellers er det mest positive da, at alle forsvarsspillerer er ved at være klar igen.

Vores reserver vandt forresten 5-0 her til aften over Newcastles ditto, hvor Pogba spillede en flot første halveg og blev taget ud i pausen. Meget tyder derfor på, at han er med på bænken lørdag. Ellers imponerede Kean, Cole og til dels Lingard endnu en gang. Petrucci scorede også et på et rigtig flot langskud. 

Derudover har Rooney døjet med skavanker efter kampen mod Arsenal, men forventes at være klar. Også vores bedste spiller igennem sæsonen, Carrick, har døjet med lidt skavanker, men forventes ligeledes klar.
Ja, nu må skadeshelvede hos os snart have sunget sidste vers - forhåbentlig!

Jeg glæder mig virkelig til Cleverley's comeback, og så håber jeg ikke at Nani's skade er alvorlig, selvom det kunne tyde på det. Vi er efterhånden også tyndt besat ude på de kanter, og vores defensiv ser også skrøbelig ud. Vi må håbe, at vi har nok klasse på lørdag, og gå ind og få noget selvtillid i form af, at banke L'pool!

United!

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #13798: 27 Jan 2012, 00:20 »

Nu hvor vi alligevel snakker om bl.a. Cleverley, så synes jeg lige I skulle se hvad jeg modtog i dag.

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13799: 28 Jan 2012, 13:03 »

De Gea

Rafael-Smalling-Evans-Evra

Valencia-Giggs-Scholes-Carrick-Park

Welbeck

Håber virkelig på en sejr i dag - elsker at vinde over at Liverpool, da mange af mine gode venner er Liverpool fans. Tror også at det kan lade sig gøre i dag. Fedt at De Gea spiller kampen, tror han er opsat på at spille en god kamp Smiley

Manchester United

Sider: 1 ... 918 919 [920] 921 922 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010