home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 813 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 854 855 [856] 857 858 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1443304 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12825: 05 Sep 2011, 16:21 »

Luis Suarez er en fremragende spiller og jeg er stor fan af ham, men at kalde ham bedre end Wayne Rooney er, smagssag eller ej, forkert. Rooney har så mange flere aspekter i sit spil og flere visioner og personligt synes jeg at han er en af de bedste. Suarez er god, men Rooney er bedre.

Derudover er det kun en blind der burde kunne finde på at sætte Kuyt på niveau med Nani og at kalde Liverpools midterakse lige så god som Uniteds. Derudover mener jeg ikke at Kelly er lige så god som Smalling/Rafael, men denne gang kan det selvfølgelig godt være fordi jeg har set mere til førstnævnte end til Kelly. Desuden har han jo også spillere som Carrick, Rafael og Giggs med i sammenligningerne, spillere der stort set ikke har været på græs endnu.

Men jeg synes heller ikke man kan stille det så firkantet op, der er jo så mange andre ting der spiller ind omkring holdets indbyrdes forståelse, sammenspil, systemer osv. :-)

JKJ
Gæst

« Svar #12826: 05 Sep 2011, 16:27 »

Luis Suarez er en fremragende spiller og jeg er stor fan af ham, men at kalde ham bedre end Wayne Rooney er, smagssag eller ej, forkert. Rooney har så mange flere aspekter i sit spil og flere visioner og personligt synes jeg at han er en af de bedste. Suarez er god, men Rooney er bedre.

Derudover er det kun en blind der burde kunne finde på at sætte Kuyt på niveau med Nani og at kalde Liverpools midterakse lige så god som Uniteds. Derudover mener jeg ikke at Kelly er lige så god som Smalling/Rafael, men denne gang kan det selvfølgelig godt være fordi jeg har set mere til førstnævnte end til Kelly. Desuden har han jo også spillere som Carrick, Rafael og Giggs med i sammenligningerne, spillere der stort set ikke har været på græs endnu.

Men jeg synes heller ikke man kan stille det så firkantet op, der er jo så mange andre ting der spiller ind omkring holdets indbyrdes forståelse osv. :-)

Igen, det er en smagssag. Jeg mener ikke du eller andre kan sige hvad der er rigtig og forkert her for der findes ikke en facitliste  Wink

Jeg mener ikke det er muligt at sammenligne dem da det er vidt forskellige spillere og systemmer de spiller i deres respektive klubber.

Jeg er slet ikke uenig i at WR er en klasse spiller fra højeste niveau. Men det er jo ikke sikkert han havde kunnet fungere i Liverpool og omvendt er det heller ikke sikkert Suarez kunne spille som han gør i Man U.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12827: 05 Sep 2011, 16:50 »

Nu er det en Liverpool relataret artikkel. Hvad havde i forventet, at han havde savet Liverpool ned fremfor jer?
Så vil jeg da kalde jer lidt små naive  Peace
Arsenal-fans laver da ikke andet end at have ondt af sig selv og give Wenger hele skylden.

Iøvrigt forstår jeg slet ikke tvivlen omkring Rooney vs. Suarez. I min lille United-verden er Rooney verdens tredje bedste fodboldspiller, når han er på toppen. Messi og Ronaldo kan INGEN røre, men Rooney er jo også et bæst uden lige.
« Seneste Redigering: 05 Sep 2011, 16:53 af DavidMadsen » Logged

Weezy
Lilleputspiller
*

« Svar #12828: 05 Sep 2011, 17:00 »

Igen, det er en smagssag. Jeg mener ikke du eller andre kan sige hvad der er rigtig og forkert her for der findes ikke en facitliste  Wink

Jeg mener ikke det er muligt at sammenligne dem da det er vidt forskellige spillere og systemmer de spiller i deres respektive klubber.

Jeg er slet ikke uenig i at WR er en klasse spiller fra højeste niveau. Men det er jo ikke sikkert han havde kunnet fungere i Liverpool og omvendt er det heller ikke sikkert Suarez kunne spille som han gør i Man U.

Hvordan er det ikk muligt og samligne Suarez med Rooney? De er begge to angriber, maalscorer og de begge skaber maalchancer...Deres talent kan da nemt samlignes..no matter hvordan deres respektive hold spiller

Jeg er hverken Liverpool eller Man U fan og jeg synes begge to er Worldclass players, men Rooney overall er bedre en Suarez...

JKJ
Gæst

« Svar #12829: 05 Sep 2011, 17:07 »

Arsenal-fans laver da ikke andet end at have ondt af sig selv og give Wenger hele skylden.

Iøvrigt forstår jeg slet ikke tvivlen omkring Rooney vs. Suarez. I min lille United-verden er Rooney verdens tredje bedste fodboldspiller, når han er på toppen. Messi og Ronaldo kan INGEN røre, men Rooney er jo også et bæst uden lige.

Ja og det skal du også sige, jeg var altså blevet mere end pænt overrasket hvis du havde sagt at det feks var Suarez  Peace

Suarez er ikke helt i verdenstoppen endnu, enig, men han er bestemt heller ikke langt fra når man ser hans præstationer hos både Liverpool og landsholdsplan.
WR er i min verden ihf i top 10 og  nok også i top 5 hvis jeg skal være ærlig Wink

JKJ
Gæst

« Svar #12830: 05 Sep 2011, 17:09 »

Hvordan er det ikk muligt og samligne Suarez med Rooney? De er begge to angriber, maalscorer og de begge skaber maalchancer...Deres talent kan da nemt samlignes..no matter hvordan deres respektive hold spiller

Jeg er hverken Liverpool eller Man U fan og jeg synes begge to er Worldclass players, men Rooney overall er bedre en Suarez...

WR er en meget mere fysisk spillende spiller end Suarez er. Ikke et ondt ord om det. Men hvor mange tacklinger og hovedstøds dueller ville Suarez vinde i en direkte kamp mod WR? Ikke mange.
Men jeg vil så påstå at Suarez ville gøre WR totalt rundtosset hvis der skulle dribles i en tlfboks. Der er WR altså et stykke efter.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12831: 05 Sep 2011, 17:10 »

Rooney er en bedre fodboldspiller end Suaréz, i min optik. Han er dybt imponerende, og en moderne og helt fantastisk angriber. Han har målnæse, hurtighed, fysik, fantastisk blik for spillet og jeg kunne blive ved. Han er ikke en type, som står i boksen og prikker bolden i mål efter et velfungerende opbygningsspil. Nej, han sætter andre og sig selv i scene, via. enkelte og effektive træk og færdigheder, og slår helt fantastiske afleveringer til sine medspillere. Han kan sagtens fungere som den hængende angriber, hvilket han også agere ofte for United. Han er jo dybt fascinerende at se på! Jeg har måske en tendens til at overvurdere ham, fordi jeg er United-fan, men jeg forsøger mig på bedste vis, at forholde mig relativt objektivt til dette emne.

Suaréz er også en eminent fodboldspiller, som allerede fascinerede mig, da han præsenterede Ajax og sit landshold. Tekniske færdigheder af ekstrem høj klasse, og et fantastisk overblik, og kan - lige som Rooney - iscenesætte sig selv og andre via. sine store kompetencer. Nu har han jo kun været i Liverpool i et halv års tid, og derfor skal man måske vente med at vurdere ham som fodboldspiller i verdens bedste liga. Jeg husker også tydeligt, da vi drog til Anfield og blev massakreret! Her var Suaréz omdrejningspunktet nok engang, så vidt jeg husker rigtigt.

Alt i alt, så synes jeg ikke at Rooney er dimensioner bedre end Liverpools stjerneangriber, men alligevel synes jeg at Rooney er bedre overall. Hans klasse er helt fantastisk, og der er ingen der minder om ham. Han har en meget karaktisk spillestil, og hans rolle og betydning i United kan slet ikke beskrives, for den er enorm!

verdenskrig
Manager

« Svar #12832: 05 Sep 2011, 17:11 »

Jeg synes selv Rooney er bedst af de to, men det er godt nok ikke særlig meget.. Suarez er en fantastisk spiller, som er utrolig klog, har en fantastisk teknik, og et godt blik for sine medspillere..

Hans papegøje ind til Downing mod Bolton, er blot en af mange perleaktioner fra ham i Liverpool trøjen.. Men Rooneys fordel er at han har vundet noget med United, og vist at han kan være den altafgørende forskel når tingene spidser til.. Det mangler Suarez stadig at bevise, men har har fuld tiltro til at Suarez kan føre os til titler og storhed.. For hvis vi ser bort fra hans tendenser til at smide sig og brokke sig til dommeren, synes jeg ikke han har nogen svagheder som fodboldspiller Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12833: 05 Sep 2011, 17:11 »

WR er en meget mere fysisk spillende spiller end Suarez er. Ikke et ondt ord om det. Men hvor mange tacklinger og hovedstøds dueller ville Suarez vinde i en direkte kamp mod WR? Ikke mange.
Men jeg vil så påstå at Suarez ville gøre WR totalt rundtosset hvis der skulle dribles i en tlfboks. Der er WR altså et stykke efter.
Er enig med dig.

Dog mener jeg ikke, at Rooney behøver denne kompetence i så høj grad, da han afdribler og kreere via andre metoder.

Korzika
Gæst

« Svar #12834: 05 Sep 2011, 17:27 »

Er enig med dig.

Dog mener jeg ikke, at Rooney behøver denne kompetence i så høj grad, da han afdribler og kreere via andre metoder.

Øhh? Hvordan kan man afdrible uden rent faktisk at drible? (<< eller ved hjælp af andre metoder)

Anyways, jeg er ikke i tvivl om, hvem der er bedst af de to spillere. Det er Rooney. Suarez er måske en smule bedre teknisk, og besidder i højere grad end Rooney evnen til at gøre det uventede. Ellers er Rooney ham overlegen på alle andre punkter.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12835: 05 Sep 2011, 17:35 »

Øhh? Hvordan kan man afdrible uden rent faktisk at drible? (<< eller ved hjælp af andre metoder)

Anyways, jeg er ikke i tvivl om, hvem der er bedst af de to spillere. Det er Rooney. Suarez er måske en smule bedre teknisk, og besidder i højere grad end Rooney evnen til at gøre det uventede. Ellers er Rooney ham overlegen på alle andre punkter.
Hvor har jeg skrevet det?

Jeg skærer det ud i pap, så du også kan følge med.

- Han behøver ikke denne kompetence i så høj grad, altså han behøver ikke at drible i Messi/Ronaldo-style, da han benytter sig af de enkelte og effektive træk. Han iscenesætter sig selv og andre uden nødvendigvis at danse om bolden.

Korzika
Gæst

« Svar #12836: 05 Sep 2011, 17:51 »

Hvor har jeg skrevet det?

Her

Jeg skærer det ud i pap, så du også kan følge med.

- Han behøver ikke denne kompetence i så høj grad, altså han behøver ikke at drible i Messi/Ronaldo-style, da han benytter sig af de enkelte og effektive træk. Han iscenesætter sig selv og andre uden nødvendigvis at danse om bolden.
At drible behøves nødvendigvis ikke at være det store showboat. At tage enkelte og effektive træk indebærer også at drible.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12837: 05 Sep 2011, 22:51 »

Her
At drible behøves nødvendigvis ikke at være det store showboat. At tage enkelte og effektive træk indebærer også at drible.
Det er sgu da også det jeg skriver!?

Han behøver ikke de store tekniske kompetencer, da hans enkelte og effektive træk/driblinger kompensere for det på netop dette punkt.

Jeg kan altså ikke skærer det mere enkelt ud for dig, sorry to say...

DavidMadsen
Manager

« Svar #12838: 06 Sep 2011, 16:52 »

Én af Suarez' helt store spidskompetencer skulle jo forestille at være dødbolde. Men dér er Rooney IMO også bedre. Dertil er Rooney en bedre spilfordeler, der oftest fordeler boldene over hele banen, mens Suarez ofte helst vil løbe med den selv. Defensivt og arbejdsmæssigt er Rooney også klasser bedre end Suarez, og hans defensive raids hjælper utroligt meget ift. at bryde spillet. En sidste og afgørende ting er så, at Rooney imo også er bedre end Suarez som målscorer. Når han ligger som spidsangriber, hvilket han dog gør meget sjældent for tiden, så er han utrolig giftig.

Alt i alt så er Suarez da mere teknisk, ja. Men Rooney er bare meget mere komplet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12839: 08 Sep 2011, 14:44 »

Med hensyn til Rooney vs Suarez, så synes jeg sgu ikke, at der er den store forskel på dem, alt i alt. Vi er da enige om at Rooney er bedre defensivt, og med en større arbejdsrate osv, men Suarez har også sine fordele. Suarez ser jeg som en bedre afslutter, med en bedre teknik og en hurtigere spiller end Rooney med bolden. Suarez har et fantastisk touch med bolden, og der er han klart bedre end Rooney. Rooney er alt i alt nok mere komplet og lidt bedre, men der er ikke meget forskel, hvis man spørger mig.

Desuden synes jeg vurderingen af Kuyt og Nani er korrekt. Nani er ikke spor bedre end Kuyt, og det mener jeg dybt seriøst.

Sider: 1 ... 854 855 [856] 857 858 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010