home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 833 834 [835] 836 837 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444617 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12510: 07 Aug 2011, 17:47 »

Vores ungdomshold kan også bide fra sig. Lækkert! Thumbs Up

19-18!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #12511: 07 Aug 2011, 17:56 »

Super god kamp med masser af intensitet, fight og flot spil! Og ikke mindst dejligt med et rigtig flot comeback! Smiley

Synes at der er mange positive ting at tage med fra kampen. Først og fremmest resultatet og det flotte comeback, men så sandelig også præstationerne fra mange af de unge spillere:
Welbeck gør det rigtig godt oppe foran. Går fint med i spillet og tager nogle fine dybdeløb og kommer til et par afslutninger. Desuden husker jeg er par rigtig fine tilbageløb hvor han får stoppet City i kontraspillet. Specielt et tilbageløb i 83. minut var kanon.
Smalling gør det udmærket på højre back. Fint mål og et par gode raids op af højresiden. Og hold kæft han tørrer Shitty-backen til sidst, da han lige tager det træk bag om støttebenet Opstemt
Cleverley med et rigtig godt indhop. Går godt med i kombinationerne og har også en andel i Nanis smukke scoring. I det hele taget masser af positive takter fra ham. Kanon!
Evans kommer også ind og spiller en god kamp sammen med Jones, som også kom ind og gjorde en god figur.
Ashley Young er meget med i spillet, men jeg har set ham spille bedre kampe. Ikke at denne var skidt. Godt slået frispark ved Smallings mål.

De Gea ser skidt ud ved Dzekos mål. Bolden kommer selvfølgelig hårdt og sjutter i det våde græs, men han reagerer for sent og er ikke helt godt placeret. Det første mål synes jeg dog ikke man kan tvære af i ham. Frisparket er godt slået af Silva og ligger vel for lavt til at De Gea kan nå ud til den. I resten af kampen synes jeg egentlig han gør det fint og jeg er sikker på at han nok med tiden skal udvikle sig til en fremragende målmand for os. Han skal bare have lidt tid, han er stadig ung.

En glimrende fight og en god start på sæsonen. Glory glory  Djævel

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #12512: 07 Aug 2011, 18:17 »

Hold da fast en kamp! Synes helt klart det var en fortjent sejr set over hele kampen, hvor jeg synes vi havde klart mest spil. Sidder sgu stadig og griner over Citys fail ved Nani's sidste mål. Den kan jeg blive ved med at se igen og igen. Lidt ligesom John Terrys straffespark i 2008 Opstemt

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #12513: 07 Aug 2011, 18:31 »

Ved slutningen af kampen var gennemsnitsalderen på holdet 22.7 år. På det tidspunkt var Berbatov enda skiftet ind for 5 minutter siden istedet for Welbeck Tunge

19-18!

Jilech
Gæst

« Svar #12514: 07 Aug 2011, 18:31 »

Citat
Nani told Sky Sports 1: "This is United, we all believe until the last minute and the attitude of the lads in the second half was that everyone believed we could score.

"The manager said, 'we just need to score the first goal and then after the game will be more easy for us' and then we did well."

He added: "It is good to play against Man City and win like that. I think our fans today will be so proud of us, it is a beautiful day to enjoy."

Asked about his winner, the Portugal winger said: "I was trying to chip but the keeper stayed on his feet, so at the last second I changed my mind."

It is! And we are!  Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #12515: 07 Aug 2011, 19:55 »

Fuck en fed kamp.. Jeg synes vi har godt styr på dem indtil de scorer til 1-0 og 2-0, hvor De Gea ser lidt skidt ud.. Stort cadeau til Ferguson for at smide Evans, Rafael, Cleverly og Jones ind.. De gjorde det superflot og det synes jeg faktisk var over hele linjen..

Welbeck har virkelig udviklet sig i Sunderland og han er en spiller jeg forventer mig rigtig meget af i år.. han ser spændende ud..

Sidst men ikke mindst; LUIS NANI.. Superkamp.. minimal diver, flot aktioner, gode forsøg, gode aflevering og lækre kasser.. Tak for sæsonens første trofæ.. LOVELY Thumbs Up Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12516: 07 Aug 2011, 20:45 »

Jeg er ovenud lykkelig nu! Det så noget sort ud da City kommer foran 2-0, men hvor er det flot kæmpet tilbage af gutterne! Det er især imponerende at SAF tager Vidic, Ferdinand og Carrick ud og sætter tre unge spillere ind, og de stadig formår at vende kampen! Vores dybde i truppen virker meget lovende!

Vores mål til 2-2 var fuldstændigt vanvittig flot spillet sammen. 7 afleveringer der næsten alle sammen faldt som førstegangsafleveri nger! Smukt! Opstemt

Official member of Manchester United Football Club

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #12517: 07 Aug 2011, 22:58 »

Synes godt nok at vores unge spillere gør det godt. Synes især Welbeck og Cleverly gjorde det godt. Hvis Cleverly kan fortsætte sådan synes jeg ikke vi behøver at købe en erstatning for Paul Scholes. Nani spillede også helt fantastisk! Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #12518: 07 Aug 2011, 23:10 »

RT @grahamruthven: Rafael da Silva has now captained Manchester United to more trophies than Cesc Fabregas has at Arsenal.

Lål.
Cleverley vil jeg se mere til, før jeg vil have at man satser fuldt ud på ham i denne sæson. Joda, han har været god i preseason og i dag, men jeg vil se lidt flere gode præstationer i kampe der tæller.

19-18!

DavidMadsen
Manager

« Svar #12519: 08 Aug 2011, 00:16 »

Vi rykkede City over med 3-0 og sindssygt spil i anden halveg. Endda med en gennemsnitsalder på under 23 år. Hvor er det dog F**KING lovende! Fergie - you've done it again.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12520: 08 Aug 2011, 01:28 »

Som tidligere skrevet, så skulle jeg til nonefirmation, og kunne desværre kun snukigge med på resultat.dk, og det er så super ærgerligt! Skal finde en måde at se den på! Var helt nede, da jeg så den stod 2-0 til Sh*tty ved pausen, men så vendte skuden, og det gamle postulat, "2-0 er den farligste føring" fik endnu en gang ret. Dejligt med lidt analyse for jer brugere, så man har et indblik i, hvordan kampen forløb sig, og ikke kun et statistisk belæg at gå ud fra. Nani skulle være fantastisk, og et stort omdrejningspunkt i dag. Jeg elsker ham virkelig, han er så klasse når han topper niveauet! De Gea skulle, efter jeres opfattelse være se lidt skidt ud i dag. Hørte at han lavede et drop ved 2-0 målet, men hvordan gjorde han det ellers?

Første trofæ hjemme, vigtigt! Jeg håber at vi kan skabe en sensationel sæson, da det godt kunne tyde på det.

UNITED! <3 Djævel

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12521: 08 Aug 2011, 01:36 »

Bortset fra hans hjerneblødning ved 2-0 målet, så gjorder han det han skulle, og hev da også et par flotte redninger op. Ellers var det begrænset, hvad han havde af arbejde. Nogle siger, at 1-0 målet også kan skrives på hans kappe. Men jeg er nu af den mening, at det var Ferdinand der sov i timen, og at det kun er haters, der kalder det en fejl af De Gea.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12522: 08 Aug 2011, 02:00 »

Bortset fra hans hjerneblødning ved 2-0 målet, så gjorder han det han skulle, og hev da også et par flotte redninger op. Ellers var det begrænset, hvad han havde af arbejde. Nogle siger, at 1-0 målet også kan skrives på hans kappe. Men jeg er nu af den mening, at det var Ferdinand der sov i timen, og at det kun er haters, der kalder det en fejl af De Gea.
Dejligt og høre at vores lille spanske målvogter gjorde det udmærket, trods delte meninger. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #12523: 08 Aug 2011, 06:56 »

Ja det er jeg så helt helt enig i... Han skal nok blive god for os.. Thumbs Up

Hjerneblødning og hjerneblødning.. Han bakker og bliver fanget, da Dzeko banker til den.. Han bør stoppe skuddet, men ellers en fornuftig kamp fra debutanten Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12524: 08 Aug 2011, 07:58 »

Ja det er jeg så helt helt enig i... Han skal nok blive god for os.. Thumbs Up

Hjerneblødning og hjerneblødning.. Han bakker og bliver fanget, da Dzeko banker til den.. Han bør stoppe skuddet, men ellers en fornuftig kamp fra debutanten Thumbs Up

Første mål synes jeg ikke at man kan klandre nogen for. Bolden ligger perfekt og Lescott er rigtig svær at hamle op med i luftspillet - selv for Vidic og Ferdinand.

Andet mål så De Gea tilgengæld meget passiv ud. Han har frit udsyn til bolden der kommer lige ved siden af ham, og han reagerer meget langsomt. Det er en bold som han under alle omstændigheder skal redde - Selvom den er hård. OptaJoe skrev i løbet af kampen: "11 - David De Gea conceded more goals from outside the box than any other goalkeeper last season in La LigaBBVA. Debut." - Så det er måske en lille svaghed hos ham som skal forbedres. Heldigvis er han jo stadig ung og kan sagtens blive bedre Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 833 834 [835] 836 837 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010