home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 835 836 [837] 838 839 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444537 gange)
Frandsen
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12540: 10 Aug 2011, 17:36 »

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #12541: 10 Aug 2011, 17:47 »

Håber satme der er hold i rygterne om at Sneijder er United spiller inden for 48 timer. Kunne være så klasse! :-)

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12542: 11 Aug 2011, 17:05 »

http://www.youtube.com/v/8Tf6mrA0-tA

Fantastisk video af Roy Keane!

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12543: 11 Aug 2011, 18:51 »

Den video viser sgu da kun hvor syg i hovedet manden egentlig var på en fodboldbane. Så er jeg ligeglad med at han måske var en fighter, for en god leder vil jeg ikke engang kalde ham. Så dummer man sig sgu ikke sådan. Han var måske en klubmand, men den video der, viser kun hvor gal i skallen, manden var. Det var simpelthen svineri af en anden verden det han rendte rundt og lavede.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2011, 19:02 af Jakob E » Logged

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12544: 11 Aug 2011, 19:01 »

Jeg er ganske enig.

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #12545: 11 Aug 2011, 19:08 »

Den video viser sgu da kun hvor syg i hovedet manden egentlig var på en fodboldbane. Så er jeg ligeglad med at han måske var en fighter, for en god leder vil jeg ikke engang kalde ham. Så dummer man sig sgu ikke sådan. Han var måske en klubmand, men den video der, viser kun hvor gal i skallen, manden var. Det var simpelthen svineri af en anden verden det han rendte rundt og lavede.

Tør øjnene Chelsea, og kig indad.

JimmyGP
Manager

« Svar #12546: 11 Aug 2011, 19:15 »

Roy Keane var en fighter af Guds nåde og en fantastisk spiller at have på holdkortet.. Ja han spillede hårdt, men en vaskeægte rød djævel der gik altid forrest.. Captain Keane <3

- Veni, vidi, vici -

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #12547: 11 Aug 2011, 19:18 »

Fuldstændig enig! At være kaptajn kræver at man kan holde hovedet koldt i afgørende situationer. Javel, han kunne da garanteret indpiske gejst og moral ind i sine medspillere, men når man så tit laver svineri på banen (hvis altså han ikke var vist ud) som det han lavede, så synes jeg "Captain Fantastic" er et direkte misvisende udtryk om Roy Keane.

Roy Keane var en fighter af Guds nåde og en fantastisk spiller at have på holdkortet.. Ja han spillede hårdt, men en vaskeægte rød djævel der gik altid forrest.. Captain Keane <3
Der er jævnt stor forskel på hårdt og svinsk.

Vuelve la ilusión

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12548: 11 Aug 2011, 19:20 »

Fuldstændig enig! At være kaptajn kræver at man kan holde hovedet koldt i afgørende situationer. Javel, han kunne da garanteret indpiske gejst og moral ind i sine medspillere, men når man så tit laver svineri på banen (hvis altså han ikke var vist ud) som det han lavede, så synes jeg "Captain Fantastic" er et direkte misvisende udtryk om Roy Keane.
Der er jævnt stor forskel på hårdt og svinsk.

Steven Gerrard er blevet udvist for svinestreger, Patrick Vieira er, John Terry er. Og der er sikkert mange flere kaptajner, som ikke altid kan holde hovedet koldt.

Manchester United

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12549: 11 Aug 2011, 19:30 »

Tør øjnene Chelsea, og kig indad.

Hvad med du kommer med noget brugbart? Du kan jo modbevise det han siger i første omgang?

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12550: 11 Aug 2011, 19:31 »

Steven Gerrard er blevet udvist for svinestreger, Patrick Vieira er, John Terry er. Og der er sikkert mange flere kaptajner, som ikke altid kan holde hovedet koldt.

Og du mener altså det er det samme som i din video? Du er godt nok naiv hvis du mener det.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12551: 11 Aug 2011, 19:34 »

Og du mener altså det er det samme som i din video? Du er godt nok naiv hvis du mener det.

Nej jeg mener ikke at det er det samme. Svarede bare på Knudsens indlæg, om at alle kaptajner skal holde hovedet koldt, og at det er langtfra alle kaptajner der kan det.

Manchester United

Philips
Gæst

« Svar #12552: 11 Aug 2011, 19:35 »

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #12553: 11 Aug 2011, 19:36 »

For det første nævnte jeg jo ikke noget om at jeg synes de var fantastiske kaptajner? For det andet er det da lige præcis det der gør jeg til tider mister respekt for fx. Gerrard og Terry, som jeg ellers synes er fantastiske.

Uden at dette skal blive til en diskussion om hvad en god anfører er, så mener jeg at en anfører's vigtigste egenskaber er at holde hovedet koldt, gejle sine holdkammerater op når det er nødvendigt, at vise høj moral og - vigtigste af alt - være et forbillede for sine medspillere. Og især sidstnævnt er svært at udføre hvis man bliver sendt i bad, eller laver svinske tacklinger.
Af højere rangerende klubber kan jeg (med stor fare for at blive kaldt farvet) umiddelbart kun komme i tanke om en anfører der besidder disse kvaliteter: Raúl. Han var en perfekt anfører.

Vuelve la ilusión

Newton Heath
Manager

« Svar #12554: 11 Aug 2011, 19:40 »

Roy Keane var unægteligt et svin på en fodboldbane indimellem, det erkender jeg og forhåbentligt også mange andre United-fans, men han var ikke desto mindre tilmed en fantastisk fodboldspiller. Han var guld værd for holdet, og selvom hans hjerneblødninger stadig står skrevet ind som en skamplet på ham som spiller, så vil og burde han altid blive husket for sine fodboldmæssige evner. Han var en leder af type, og selvom han tabte hovedet indimellem, var han uden tvivl en kløgtig fodboldspiller med høj aggressivitet i sit spil. De andre spillede frygtede ham, og det gav ham fordelen i langt de fleste opgør på midten. Derudover var han også en forholdsvis dygtig målscorer i forhold til sin rolle på holdet.

Man kan mene og sige meget om Roy Keane, men hans evner på en fodboldbane står ikke til diskussion. Han er en af de dygtigste midtbanespillere der har indtaget Premier League og det er selvfølgelig klart at jer United-haters primært kun vil huske ham for de svinetacklinger han også har stået bag. Men jeg håber i den grad også at i ved hvor dygtig en spiller han er, for ellers må i være forblændet af had. Personligt mener jeg klart at han er i toppen af listen over bedste centrele midtbanespillere i Premier Leagues æra, men det er selvfølgelig bare min mening.

Sider: 1 ... 835 836 [837] 838 839 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010