home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23493
  1 Bruger, 828 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hazelmartin
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 832 833 [834] 835 836 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444677 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12495: 07 Aug 2011, 06:19 »

Ja Premier League frem for alt..  Thumbs Up

Nøøj hvor jeg begyndt at vær espændt.. glæder mig helt vildt til i eftermiddag Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #12496: 07 Aug 2011, 11:05 »

Så er det i dag. Jeg kan næsten lugte starten på engelsk fodbold igen Wink

Men mest af alt, så kan jeg mærke at Uniteds sæson, snart starter for alvor.

[center]CITY IS SHIT! AND THAT'S A FACT![center]

Kæft, jeg er satme tændt!  Djævel

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12497: 07 Aug 2011, 11:15 »

Engelsk fodbold startede nu igår/fredags ;-)

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #12498: 07 Aug 2011, 11:27 »

Hvornår begynder kampen i dag?

JimmyGP
Manager

« Svar #12499: 07 Aug 2011, 11:29 »

Jo jo.. Men det er jo ikke det ypperste.. Premier League.. Men det er selvf. heller ikke i dag, men vi nærmer os da.. hehe..  Thumbs Up

2 ½ time til at jeg har fri.. FUCK JEG GLÆDER MIG TIL KAMPEN Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #12500: 07 Aug 2011, 11:32 »

Jeg mener selvfølgelig som Jimmy skriver, det ypperste. Premier League og holdene fra den bedste engelske række Wink

Men kan godt lide din kommentar Wink

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12501: 07 Aug 2011, 11:41 »

Jo jo.. Men det er jo ikke det ypperste.. Premier League.. Men det er selvf. heller ikke i dag, men vi nærmer os da.. hehe..  Thumbs Up

2 ½ time til at jeg har fri.. FUCK JEG GLÆDER MIG TIL KAMPEN Thumbs Up

Nej det er sandt det er ikke det ypperste, men det er derimod meget mere Engelsk end PL. Også er det også mere spændene i det hele taget.

Man har 2 pladser som 3-4 hold spiller om, mens man har 4 PO pladser som 4-8 hold kommer til at kæmpe om.

JimmyGP
Manager

« Svar #12502: 07 Aug 2011, 13:18 »

Nej det er sandt det er ikke det ypperste, men det er derimod meget mere Engelsk end PL. Også er det også mere spændene i det hele taget.

Man har 2 pladser som 3-4 hold spiller om, mens man har 4 PO pladser som 4-8 hold kommer til at kæmpe om.

Jeg er mest til PL selv, men jeg synes at the Championship er en af de mest spændende ligaer overhovedet.. og jeg elsker også tætheden, som man kan følge både i CC, league One, League Two osv..

Men hvordan kan du mene at det er mere engelsk?? Premier League er da engelsk.. de har godt nok Swansea med fra Wales, men Cardiff er da også med i den næstbedste række.. og de er da fra Wales begge to.. Wrexham er vist også walisisk  Peace

- Veni, vidi, vici -

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12503: 07 Aug 2011, 13:47 »

Jeg er mest til PL selv, men jeg synes at the Championship er en af de mest spændende ligaer overhovedet.. og jeg elsker også tætheden, som man kan følge både i CC, league One, League Two osv..

Men hvordan kan du mene at det er mere engelsk?? Premier League er da engelsk.. de har godt nok Swansea med fra Wales, men Cardiff er da også med i den næstbedste række.. og de er da fra Wales begge to.. Wrexham er vist også walisisk  Peace

Fordi spillet og stemningen er meget mere hen af den gamle Engelske stil i Championship, der er så mange store gamle hold i den liga.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12504: 07 Aug 2011, 16:27 »

Hvor er det da bare forbanded træls. Vi spiller dem tyndt de første 35 min. men på 2 åndssvage fejl føre de nu 2-0, det er sku surt.
Alt andet har sådan set været positiv. Vi har været en del bedre end dem, og spillet har kørt glimrende. Welbeck har gjort det kanont endnu engang ligesom i de andre Pre-season kampe, og bliver yderst spændene at følge i den kommende sæson.

Erzael
Manager

« Svar #12505: 07 Aug 2011, 16:27 »

Hold da op hvor har De Gea da skuffet mig. Det er første gang jeg ser ham i den røde trøje, og så starter han op med et drop. Jeg er godt nok ikke fortrøstningsfuld hvad angår målmandsposten i den kommende sæson. Det skal nu blive spændende om det bliver danskeren eller den unge spanier som kommer til at bære nummer 1 i løbet af sæsonen.

Angående første halvleg, så spillede vi fantastisk flot fodbold i den første halve times tid, hvor vi har et par chancer som sagtens kunne have endt med et mål. Deriblandt to frispark, hvor især Nani er tæt på, at sparke det ene ind. Men efter Lescott får de høje tindinger på bolden, så den stryger i mål, får City så småt overtaget. Og efter droppet til 2-0, ja, så synes jeg, at det ser sort ud op til anden halvleg. Men lad os nu se Smiley Alt i alt er det da i hvert fald dejligt, at der endelig er engelsk bold på skærmen igen Wink

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #12506: 07 Aug 2011, 16:51 »

Er du da sindsyg en basse!! Opstemt

Thore
Manager

« Svar #12507: 07 Aug 2011, 17:29 »

Simply the best  Kys

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12508: 07 Aug 2011, 17:34 »

Vildt hvordan de unge viser fantastisk spil efter pausen! Smiley

SirToby
Manager

« Svar #12509: 07 Aug 2011, 17:36 »

Hold da fucking fest for en fantastisk anden halvleg. City lignede ren lort, fordi vi var så gode. To af vores vigtigste kort, Vidic og Ferdinand, blev taget ud i pausen, men hold da op hvor kom det ikke til at betyde noget som helst. City var overhovedet ikke farlige, men det var vi til gengæld. Vi var konstant farlige, og anden halvlegs startende 11 var alle imponerende. Jeg var specielt glad for Smalling, Cleverley, Nani og Jones. Welbeck var også rigtig god, men jeg synes, at han blev lidt uskarp til sidst.

Det ser unægteligt vanvittigt lyst ud for Manchester United. Hamrende fortjent sejr.

Sider: 1 ... 832 833 [834] 835 836 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010