home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Jan 2025, 20:21 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23498
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shopcryptominer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 713 714 [715] 716 717 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1448311 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10710: 02 Mar 2011, 21:34 »

Enig, det er nok mere en ny Scholes i mangler. Typer som Anderson, Carrick og Fletcher er ikke just playmaker-typer. De scorer heller ikke ret mange mål. Så Hamsik ville være et bedre køb (formentlig til samme penge) - men håber nu hellere han kommer til Chelsea Wink
Hvis Carrick ikke er en playmaker-type, ved jeg snart ikke hvem der så er.  Smiley Dog ikke på niveau med Scholes, som er helt outstanding i playmaker rollen.
Synd at Carrick har tabt lidt i niveau de sidste par sæsoner, han var eller fremragende i starten. Dermed ikke sagt, at han ikke kan bruges nu. Når han rammer dagen, som han gjorder tit for sæsoner tilbage, kan han virkelig slå nogle gode bolde.

verdenskrig
Manager

« Svar #10711: 02 Mar 2011, 21:35 »

Torres er en verdensklasse angriber, er stadig ung og har langt bedre fodboldmæssige kvaliteter end Andy Carroll. Torres synes jeg allerede viste at han er begyndt at tilpasse sig spillestilen mod United og FCK.

Du kan jo slet ikke vurdere dem ud fra det perspektiv.. Det er to vidt forskellige fodboldspillere, og bedømt ud fra deres seneste halve år hver i sær er jeg ikke i tvivl om hvem jeg vil have!

Det at Torres mister alt hva der hedder gejst, energi og vilje når tingene går ham i mod er nok for mig når jeg skal vælge Smiley

edit: Uanset hvad viser det bare en svag spiller, når han nærmest nægter at gøre sit bedste fordi holdet er i problemer.. Hva så når CHelsea får deres næste krise? Som i havde i efteråret..

De forhold Carroll har scoret 11 mål under, har skam heller ikke været de bedste.. Alligevel har han udført sit job!
« Seneste Redigering: 02 Mar 2011, 21:37 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #10712: 02 Mar 2011, 21:40 »

Du kan jo slet ikke vurdere dem ud fra det perspektiv.. Det er to vidt forskellige fodboldspillere, og bedømt ud fra deres seneste halve år hver i sær er jeg ikke i tvivl om hvem jeg vil have!

Det at Torres mister alt hva der hedder gejst, energi og vilje når tingene går ham i mod er nok for mig når jeg skal vælge Smiley

edit: Uanset hvad viser det bare en svag spiller, når han nærmest nægter at gøre sit bedste fordi holdet er i problemer.. Hva så når CHelsea får deres næste krise? Som i havde i efteråret..
Alt er også meget overdrevet - men det må nok skyldes din frustration over i ikke kunne omsætte en af verdens bedste angribere til flere trofæer.

Han scorede 18 mål i 22 kampe i sidste sæson, selvom han spillede mindre godt. Det er sgu da en præstation i sig selv. I år har han selvfølgelig været i dårlig form og det skyldes jo mange ting. Men mangel på CL har sikkert haft en stor betydning, samt et skuffende VM. Man skal jo have motivation for at kunne spille godt. Det kan godt være ubevidst, for han siger han altid gør sit bedste.

verdenskrig
Manager

« Svar #10713: 02 Mar 2011, 21:45 »

Alt er også meget overdrevet - men det må nok skyldes din frustration over i ikke kunne omsætte en af verdens bedste angribere til flere trofæer.

Han scorede 18 mål i 22 kampe i sidste sæson, selvom han spillede mindre godt. Det er sgu da en præstation i sig selv. I år har han selvfølgelig været i dårlig form og det skyldes jo mange ting. Men mangel på CL har sikkert haft en stor betydning, samt et skuffende VM. Man skal jo have motivation for at kunne spille godt. Det kan godt være ubevidst, for han siger han altid gør sit bedste.

Men hva så hvis i helt hypotetisk set ikke når CL.. Der er mange om buddet i år og det kan ske? Det jeg bare prøvet at påpege er at jeg med Carroll ved at vi får en spiller som ikke lader sig slå ud af modgang som Torres gør.. Jeg ved ikke om det er fordi Torres gennem sit liv har fået alt hva han peger på..

I øvrigt var vi ikke så ringe sidste år som i år.. Vi var trods alt længe med i kampen om top 4..

Og ved at skifte Torres for Carrol har vi fået en spiller der har været langt bedre i år, som har større udviklingspotientia le, er sjældent skadet og som virker til at have en stærkere psyke når tingene ikke fungerer..

Og Torres start i Chelsea har mildest talt ikke være imponerende! Jeg ønsker ham i øvrigt også alt uheld og for min skyld må han sgu gerne glide i en bananskrald næste kamp Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10714: 02 Mar 2011, 21:46 »

Jeg mener tværtimod at jeg har læst at Ferguson sagde at der ikke var noget i episoden og Rooney ikke burde blive straffet for det..

Det udtalte han lige efter kampen ja, men han kom åbenbart på bedre og mere realistiske tanker http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/ferguson-rooney-var-heldig

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10715: 02 Mar 2011, 21:47 »

Mener nu det var om Liverpool, men er dog ikke helt sikkert  Peace

Hvis der er hold i de efterhånden mange rygter om Neuer så har Lindagaard jo heller de bedste fremtidsudsigter hos jer, så en dansk trio nede bagved har lange udsigter tror jeg Wink

Edit: Og nu står verden da ikke længere, der bliver diskuteret Liverpool i en Man U tråd  Huh
Det havde jeg ikke troet Wink

Jeps, Kjær er Liverpool fan Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10716: 02 Mar 2011, 21:48 »

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10717: 03 Mar 2011, 10:33 »

Torres er en verdensklasse angriber, er stadig ung (det er Carroll selvfølgelig også) og har langt bedre fodboldmæssige kvaliteter end Andy Carroll. Torres synes jeg allerede viste at han er begyndt at tilpasse sig spillestilen mod United og FCK.

Der er nok også en grund til at Torres har været ugidelig. Hvilke omstændigheder har han ikke levet under? Gerrard er skadet og præsterer dårligt. Og på fløjene får han bolde fra blandt andet Dirk Kuyt.

Ja Torres er en verdens klasse angriber, men han skal snart se at komme igang. Han har ikke spillet noget der ligner hans gamle form i over et år?

Og hvis man er til flot fodbold er Torres bedre ja, men nu er der også andet i fodbold, dit eget hold Chelsea spiller utrolig fysisk fodbold, derfor undre det mig du ikke kan se de gode ting i netop en type som Carroll.

Og Torres får boldene fra Kuyt på fløjen? Er Torres styrke netop ikke bolde i dybden og ikke hovedetspillet? Det var jo netop derfor Liverpool var tæt på at vinde PL pga Gerrard lå bag ham og stak en masse bolde i dybden.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #10718: 03 Mar 2011, 20:10 »

Så har Carrick underskrevet en ny kontrakt med os:
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Mar/Carrick-signs-new-deal.aspx

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes. Han har spillet ret dårligt her på det seneste men Fergie må vel stole på ham Smiley

Official member of Manchester United Football Club

JKJ
Gæst

« Svar #10719: 03 Mar 2011, 20:35 »

Så har Carrick underskrevet en ny kontrakt med os:
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Mar/Carrick-signs-new-deal.aspx

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes. Han har spillet ret dårligt her på det seneste men Fergie må vel stole på ham Smiley

Rygterne har ellers længe sendt ham væk og færdig i klubben.

Jeg må indrømme at jeg er lidt overrasket over at i så ender med at forlænge med ham, den havde jeg nok ikke helt set  Huh

Whitetiger
Juniorspiller
**

« Svar #10720: 04 Mar 2011, 12:01 »

Her er lige et link fra Anders Boocks blog, omkring dommerpræstationen imod Chelsea og generelt.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12895

JKJ
Gæst

« Svar #10721: 04 Mar 2011, 12:44 »

Her er lige et link fra Anders Boocks blog, omkring dommerpræstationen imod Chelsea og generelt.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12895

Undskylder jeg siger det, men synes der er lidt tuderi i den blog.

Ja de store får nok lidt mere hjælp af dommerne end de bør få, desværre.

Nu har i for en gang skyld dommeren imod jer, og ja i blev snydt da Luiz ikke fik rødt som han burde have gjort, og straks er en ude og sige for at sige at i altså ikek altid har dommeren med jer.

Men jeg synes helt ærlig ikke i kan undsige jer at i og også de andre store hold rigtig mange gange får de tvivlsomme kendelser med sig.

Hvis det feks havde været en Wigan spiller der havde knaldet en Man U spiller i hovedet med en albue tror jeg ikke han var sluppet med et frispark mod sig, min påstand som jeg selvfølgelig ikke kan dokumentere på nogemn som helst måde, men det er jeg simpelthen overbevist om Wink

Ja i har dommeren med jer i mange tilfælde, men det har Chelsea, Arsenal, Liverpool etc etc altså også mens Stoke, Wigan, WBA etc etc vel har det stik modsat.

Derfor jeg synes bloggen er lidt af et tuderi, eller en undskyldning for at sige at alle er imod jer Wink

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #10722: 04 Mar 2011, 18:18 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1513328.ece

Er der hold i de rygter? I så fald, hvem ser i gerne hentet?

Yessir
Manager

« Svar #10723: 04 Mar 2011, 18:21 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1513328.ece

Er der hold i de rygter? I så fald, hvem ser i gerne hentet?

Har du læst artiklen?
Det er en mands holdning at det må være det Ferguson tænker. Ikke meget rygter over det som jeg ser det...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10724: 04 Mar 2011, 18:25 »

Nej, det er ikke just rygter, bare en meget subjektiv mening. Jeg tvivler stærkt på at Ferguson sælger Rooney - Han virker som hans yndling, og ham holder han nok fast på.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 713 714 [715] 716 717 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010