home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Jan 2025, 20:21 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23498
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shopcryptominer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 712 713 [714] 715 716 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1448315 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10695: 02 Mar 2011, 19:10 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-bejler-til-drogba
Nej tak.

http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/avis-real-og-united-vil-snyde-barca-for-hamsik
Ja tak.

http://onside.dk/nyheder/premier-league/rygte-man-u-klar-med-300-mio-for-la-liga-stjerne
Nej tak.

http://onside.dk/nyheder/premier-league/marseille-spiller-drommer-om-united
Umiddelbart nej tak.

http://onside.dk/nyheder/serie-a-italiensk/frederik-s-her-er-min-drommeklub
Snakkede Kjær ikke også om United? Ville være sjovt med en dansk trio nede bagerst (Lindegaard, Sørensen og Kjær), men har ikke set Sørensen spille, ligesom jeg heller ikke har set Kjær i lang tid efterhånden. Det er ikke videre realistisk, og jeg ville da også foretrække andre alternativer... Det ville dog være lidt spøjst.

Newton Heath
Manager

« Svar #10696: 02 Mar 2011, 19:20 »

Jeg synes altid det er United fans det whiner. Det må vær "sir" Alex der smitter jer. Tror det er fordi i simpelthen er for arrogante. No harm meant.

Gider du ikke holde kæft? United-fans har i årevis måttet lægge øre til endeløse tuderier fra andre fans hver gang en enkelt dommerkendelse får vores vej, og så nu, hvor vi med rette kan føle os snydt for et mål, en udvisning til Chelsea og et mildest talt tyndt straffespark, så mener du at det er os der altid whiner? Nøj hvor er det irriterende skrevet.

Med hensyn til rygterne, så vil jeg for alt i verden ikke have Drogba. Og det er ikke fordi han ikke er en dygtig spiller, for det er han helt bestemt, men jeg kan simpelthen ikke holde den med ud. Han har altid været min hadespiller, så det worst case scenario at han kommer til klubben. Jeg giver det dog også maks 5% chance for at ske. 300.000.000 for Llorente ville minde om Liverpools køb af Carroll, og det var flintrende sindssygt. Så behøver jeg vist ikke sige mere.

Marek Hamsik er en klassespiller som jeg, afhængigt af prisen, gerne ser i klubben. Jeg tror helt bestemt han ville kunne bringe noget af den manglende kreativitet ind på vores centrale midtbane. Hvis det passer med de 187.000.000 som linket siger, så synes jeg klart vi skal slå til. Det ser jeg dog som noget urealistisk, da jeg regner med at Napoli vil forlange noget mere for en spiller af hans kaliber. Stephane M'Bia kender jeg ikke meget til, mens jeg hverken ser Frederik Sørensen eller Simon Kjær i United. Jeg tror bare ikke de er dygtige nok.

Desuden har vi idag hentet hvad der kaldes "den nye Beckham" i det belgiske stortalent Adnan Januzaj i Anderlecht. Kender ikke meget til ham og der kommer vel nok også til at gå nogle år inden vi eventuelt stifter bekendtskab med ham, men et velkommen til klubben skal han i hvert fald have. :-)

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #10697: 02 Mar 2011, 19:27 »

Drogbas eneste mulige klubber for fremtiden er Chelsea eller Marseilles. Og det virker som idioti, hvis I vil købe en snart 33-årig angriber, der skal have en kæmpe hyre og samtidig spille hver gang, for at være tilfreds.

Llorente ville derimod være et fint indkøb. Han passer godt til PL (tror jeg da). Om 300 mio. er for meget er svært at sige, men han har i hvert fald slået mere igennem end fx Andy Carroll

PhilipFlink
Manager

« Svar #10698: 02 Mar 2011, 19:30 »

300.000.000 for Llorente ville minde om Liverpools køb af Carroll, og det var flintrende sindssygt. Så behøver jeg vist ikke sige mere.

Carroll starter måske inde mod jer i weekenden har jeg læst.. Efter den kommentar, håber jeg han viser at han er de 300 mio værd.. Håber han starter med at vise det i weekenden Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #10699: 02 Mar 2011, 19:32 »

Drogbas eneste mulige klubber for fremtiden er Chelsea eller Marseilles. Og det virker som idioti, hvis I vil købe en snart 33-årig angriber, der skal have en kæmpe hyre og samtidig spille hver gang, for at være tilfreds.

Llorente ville derimod være et fint indkøb. Han passer godt til PL (tror jeg da). Om 300 mio. er for meget er svært at sige, men han har i hvert fald slået mere igennem end fx Andy Carroll

Vi henter ikke Drogba. For det første så regner jeg med at Chelsea får fingeren ud og får smidt en af verdens bedste angribere tilbage i startopstillingen og for det andet, så ville det være selvmord af Abramovic(som ikke just står og mangler penge) at sende ham til jeres værste konkurrenter om titlen. Hvis ikke han bliver i Chelsea, hvilket jeg stærkt regner med at han gør, rejser han hjem til Marseille eller tager til Madrid.

Med hensyn til Fernando Llorente så er han da en dygtig spiller, men no fucking way at jeg vil se os bruge 300 millioner for en angriber når vi allerede har Rooney, Berbatov, Hernandez blandt verdenseliten, og så en Welbeck der har vist spændende takter igen til sommer. Så hellere bruge dem på en kreativ midtbanegenerel i Marek Hamsik eller en giftig kantspiller i Alexis Sanchez eller Ashley Young.

Carroll starter måske inde mod jer i weekenden har jeg læst.. Efter den kommentar, håber jeg han viser at han er de 300 mio værd.. Håber han starter med at vise det i weekenden Smiley

Han skal være velkommen til at vise mig at jeg tager fejl - bare han ikke starter i weekenden.

Skal gerne æde mine ord i mig, hvis han bomber basser på stribe og leverer store præstationer i de næste par år, hvilket man vel forventer af en spiller der koster 300 millioner.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10700: 02 Mar 2011, 19:34 »

Er ret sikker på at Real Madrid er interreseret i Drogba også Smiley. Så det skulle bestemt være en mulighed.

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10701: 02 Mar 2011, 19:35 »

I burde ikke købe Drogba, og jeg er enig med Davids vurdering af tingene.

Med hensyn til Carroll, så synes jeg han er overvurderet. Han har scoret 11 gange i denne sæson, men ellers har han aldrig præsteret andet. End at få en voldsdom selvfølgelig. Jeg synes, ikke han virker som en specielt god fodboldspiller, og hvis det ikke var fordi Bobby Zamora havde brækket benet, var han måske røget til en storklub i England. Han er imo en langt mere kompelt og bedre spiller end Carroll, som mest af alt bare virker som et stort skur der er god med hovedet. :-)

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10702: 02 Mar 2011, 19:37 »

Med hensyn til Fernando Llorente så er han da en dygtig spiller, men no fucking way at jeg vil se os bruge 300 millioner for en angriber når vi allerede har Rooney, Berbatov, Hernandez blandt verdenseliten, og så en Welbeck der har vist spændende takter igen til sommer. Så hellere bruge dem på en kreativ midtbanegenerel i Marek Hamsik eller en giftig kantspiller i
Hvis man ser på Llorente som spiller, så burde han ikke blive solgt for mindre ind 250-300 mio. Kan godt se dit synspunkt, i og med i allerede har massere at klasse angribere.

Liverpool F.C

Newton Heath
Manager

« Svar #10703: 02 Mar 2011, 19:42 »

I burde ikke købe Drogba, og jeg er enig med Davids vurdering af tingene.

Med hensyn til Carroll, så synes jeg han er overvurderet. Han har scoret 11 gange i denne sæson, men ellers har han aldrig præsteret andet. End at få en voldsdom selvfølgelig. Jeg synes, ikke han virker som en specielt god fodboldspiller, og hvis det ikke var fordi Bobby Zamora havde brækket benet, var han måske røget til en storklub i England. Han er imo en langt mere kompelt og bedre spiller end Carroll, som mest af alt bare virker som et stort skur der er god med hovedet. :-)

Hvornår får FmF en "like-button"?

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10704: 02 Mar 2011, 20:15 »

Hehe..

Manden har scoret 11 gange, og det er nu også et minus. Mon ikke man lige skulle tænke sig om før man skrev det?

Zamora har på INTET tidspunkt vist samme næse for mål, og det var nu det Liverpool manglede, at Carroll så kan blive et flop kan godt være, men det kan Torres jo også.

JKJ
Gæst

« Svar #10705: 02 Mar 2011, 20:42 »

http://onside.dk/nyheder/serie-a-italiensk/frederik-s-her-er-min-drommeklub
Snakkede Kjær ikke også om United? Ville være sjovt med en dansk trio nede bagerst (Lindegaard, Sørensen og Kjær), men har ikke set Sørensen spille, ligesom jeg heller ikke har set Kjær i lang tid efterhånden. Det er ikke videre realistisk, og jeg ville da også foretrække andre alternativer... Det ville dog være lidt spøjst.

Mener nu det var om Liverpool, men er dog ikke helt sikkert  Peace

Hvis der er hold i de efterhånden mange rygter om Neuer så har Lindagaard jo heller de bedste fremtidsudsigter hos jer, så en dansk trio nede bagved har lange udsigter tror jeg Wink

Edit: Og nu står verden da ikke længere, der bliver diskuteret Liverpool i en Man U tråd  Huh
Det havde jeg ikke troet Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10706: 02 Mar 2011, 20:53 »

Hehe..

Manden har scoret 11 gange, og det er nu også et minus. Mon ikke man lige skulle tænke sig om før man skrev det?

Zamora har på INTET tidspunkt vist samme næse for mål, og det var nu det Liverpool manglede, at Carroll så kan blive et flop kan godt være, men det kan Torres jo også.
Selvfølgelig kan Torres det.

Men Zamora spillede sidste år på et Fulham-hold der spillede afventede og på kontra. Der spillede man den op til Zamora, som var intet mindre end fremragende til at holde på det. Zamora har vist over flere sæsoner han er en fremragende angriber, det synes jeg ikke Carroll har. Han er efter min mening en lottokupon. Hvis man alligevel vil have denne type spiller, synes jeg heller man skulle have taget Zamora. Jeg ved godt det ikke var muligt, men jeg synes det siger noget om, at Carroll er overvurderet.

Jeg havde skam tænkt mig om.

verdenskrig
Manager

« Svar #10707: 02 Mar 2011, 21:15 »

Selvfølgelig kan Torres det.

Men Zamora spillede sidste år på et Fulham-hold der spillede afventede og på kontra. Der spillede man den op til Zamora, som var intet mindre end fremragende til at holde på det.

For det gjorde Newcastle ikke med Carroll ? Grin

I øvrigt er jeg ikke i tvivl om hvem der er den største lottokupon af ham og den evigt skadede og underpræsterende, samt ugidelige Torres Smiley.. Her og nu er Carroll det bedste køb, og det er han også med henblik på fremtiden..

Så må vi jo se om han kan indfrie det store potentiale han har som boksspiller.. Får han indfriet det har Liverpool og England en bomber i de næste 10+ år!

I øvrigt er der intet at det du skriver som underbygger at han skulle være overvurderet?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #10708: 02 Mar 2011, 21:26 »

Vi henter ikke Drogba. For det første så regner jeg med at Chelsea får fingeren ud og får smidt en af verdens bedste angribere tilbage i startopstillingen og for det andet, så ville det være selvmord af Abramovic(som ikke just står og mangler penge) at sende ham til jeres værste konkurrenter om titlen. Hvis ikke han bliver i Chelsea, hvilket jeg stærkt regner med at han gør, rejser han hjem til Marseille eller tager til Madrid.

Med hensyn til Fernando Llorente så er han da en dygtig spiller, men no fucking way at jeg vil se os bruge 300 millioner for en angriber når vi allerede har Rooney, Berbatov, Hernandez blandt verdenseliten, og så en Welbeck der har vist spændende takter igen til sommer. Så hellere bruge dem på en kreativ midtbanegenerel i Marek Hamsik eller en giftig kantspiller i Alexis Sanchez eller Ashley Young.

Han skal være velkommen til at vise mig at jeg tager fejl - bare han ikke starter i weekenden.

Skal gerne æde mine ord i mig, hvis han bomber basser på stribe og leverer store præstationer i de næste par år, hvilket man vel forventer af en spiller der koster 300 millioner.
Enig, det er nok mere en ny Scholes i mangler. Typer som Anderson, Carrick og Fletcher er ikke just playmaker-typer. De scorer heller ikke ret mange mål. Så Hamsik ville være et bedre køb (formentlig til samme penge) - men håber nu hellere han kommer til Chelsea Wink

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #10709: 02 Mar 2011, 21:28 »

Hehe..

Torres er en verdensklasse angriber, er stadig ung (det er Carroll selvfølgelig også) og har langt bedre fodboldmæssige kvaliteter end Andy Carroll. Torres synes jeg allerede viste at han er begyndt at tilpasse sig spillestilen mod United og FCK.

Der er nok også en grund til at Torres har været ugidelig. Hvilke omstændigheder har han ikke levet under? Gerrard er skadet og præsterer dårligt. Og på fløjene får han bolde fra blandt andet Dirk Kuyt.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2011, 21:32 af matnic_92 » Logged

Sider: 1 ... 712 713 [714] 715 716 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010