home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 966039 gange)
kanok
Reserveholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8835: 25 Jan 2012, 23:58 »

Det kaldes ærlighed, du skulle prøve det Smiley

Så forstod jeg den bedre. Det undrer mig så ikke at du skal komme med spydige kommentarer i nederlagets stund, men du må vel også indrømme at Real Madrid var klasser bedre i dag med den offensive indstilling end sidste gangs defensive indstilling og at din elskede kæledægge og hans legevenner fik god modstand?

Dommeren vil jeg ikke kommentere på da det ikke skal være en undskyldning. Higuain kunne have puttet den første i nettet, Özil kunne have været en smule heldigere eller Ramos kunne have holdt hånden helt fra Alves i stedet for.

Første gang jeg er stolt over at være Madrid-fan efter et Clasico siden pokalfinalen.
« Seneste Redigering: 26 Jan 2012, 00:00 af kanok » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8836: 26 Jan 2012, 00:12 »

Jeg er vanvittig glad og vanvittig skuffet lige nu. Svært at beskrive følelserne efter denne kamp, for på den ene side er vi ude af Copa del Rey, hvilket er super skuffende, men vi spillede for første gang i lang tid bedre end Barca. Vi sad fuldstændig på det her opgør og var det ikke for 5 forfærdelige minutter, så havde vi været videre. Vi brænder store chancer, og vi kan mest af alt takke os selv for vi ikke vandt. Men det her opgør viste, at vi er ligeså stærke som Barca, når vi tør spille vores eget spil!

Vi er ikke røget ud på grund af aftenens opgør, men i stedet den første kamp, og derfor mener jeg også det er fortjent Barca går videre over to kampe. Men denne her kamp viser vi kan vinde CL og La Liga, og dem vil jeg langt hellere vinde end Copa del Rey!

Hala Madrid!

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8837: 26 Jan 2012, 00:27 »

Tænk hvis man havde haft en træner der turde spille Reals eget spil fra starten af. Tanke eksperiment. I klager nok ikke - i har jo verdens bedste træner!

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8838: 26 Jan 2012, 00:30 »

Tænk hvis man havde haft en træner der turde spille Reals eget spil fra starten af. Tanke eksperiment. I klager nok ikke - i har jo verdens bedste træner!

Tænk vi har en træner, som har fået samlet et hold til at spille op med verdens bedste hold. Nogle kalder det verdens bedste hold gennem tiderne. Ja, vi har verdens bedste træner. Vi fører La Liga, vi scorer mål som aldrig før, og i dag har vi spilet bedre end Barca. Sjældent har jeg set Barca være så presset på egen bane!

Hala Madrid!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8839: 26 Jan 2012, 00:48 »

Prøver du at være seriøs, eller ironisk?

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8840: 26 Jan 2012, 10:08 »

Lige meget hvor dårligt Barcelona spiller, så kan vi bare ikke slå dem..  Græder

Det er ligesom når vi spiller mod Athletic Bilbao og alle de andre.. Græder Græder

Man kan i hvert fald sige at du ikke havde ret med dine forudsigelser.

Hala Madrid!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8841: 26 Jan 2012, 10:54 »

Lige meget hvor dårligt Barcelona spiller, så kan vi bare ikke slå dem..  Græder

Det er ligesom når vi spiller mod Athletic Bilbao og alle de andre.. Græder Græder
Tag dig sammen.

Hala Madrid!

Szczesny
Manager

« Svar #8842: 26 Jan 2012, 11:30 »

Vi har forstået at du har lavet en joke-profil. Du må godt slette den igen

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #8843: 26 Jan 2012, 12:55 »

Må indrømme at jeg har ondt af Real på baggrund af i går.. Så kun 1. halvleg, og jeg har da sjældent set Barcelona blive blæst baglæns ud af banen som det var tilfældet der, og det var enda lige fra første sekund nærmest..
Real brændte jo spandevis af chancer, og brager den tilmed på overliggeren fra distancen(Sikke et spark). Havde der været retfærdighed til stede havde Real naturligvis vundet gårsdagens kamp, og jeg håber den kamp bliver en inspiration for Mourinho til fremtidige opgør mod Barca..

For charmen ved det kampe er sgu ikke at det ene hold parkerer bussen.. Charmen er at begge hold angriber, og Real viste i går til fulde at det kan lade sig gøre.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8844: 26 Jan 2012, 14:34 »

Jeg håber godt nok også det er blevet slået godt og grundigt fast, at vi sagtens kan være med - ja langt bedre - når vi spiller vores eget spil, med små taktiske modifikationer. Det var jo genialt at mandsopdække Barcas backs med målspark så de var tvunget til at sparke den op. Det havde en stor del af Barcas frustration ved spiller som jeg så det.

Det er bare så pisse ærgerligt at vi ikke vinder den kamp i går. Det var jo ren dejavu fra den første SuperCup-kamp i madrid, hvor vi ligeledes blæste Barca ud af banen, men ud af ingenting fik de også scoret to mål så slutstillingen blev 2-2.
Nu så jeg kun anden halvleg, men det jeg, der bemærkede jeg da hurtigt at kritikken af Özil godt snart må slutte, og at Abidal var nomineret til Ballon d'Or var en kæmpe joke.

Jeg er nogenlunde tilfreds. Vi vinder ikke, men vi var klart bedst, og det var uheld vi ikke gik videre. Jeg er meget fortrøstningsfuld, og jeg er helt sikker på vi vinder ligaen og jeg tror helt klart på vi kan vinde Champions League. Lige nu er vi bedre end Barcelona - ja faktisk 5 point...

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager

« Svar #8845: 26 Jan 2012, 16:01 »

Jeg synes godt nok det er en overdrivelse af dimensioner at kalde det for en genialitet at mandsopdække backkæden på målsparkene. For det første er Madrid altså langt fra det første hold der forsøger sig med det. For det andet er det altså ikke noget der kræver nogen synderligt stor fodboldtaktisk indsigt, at regne ud at det skaber problemer for Barcelona, hvis man lige pludselig ikke får lov til at spille den op helt nede fra eget målfelt, men i stedet bliver nødt til at serve en lang og høj bold op i banen.

Dernæst stiller jeg mig komplet uforstående overfor din kommentar om Abidal. Ja, han var ringe i går. Men hvem fra Barcelona's backkæde var egentlig ikke det? Piqué var i hvert fald lysår fra at være god. Puyol virkede også fraværende i flere situationer, og udover målet var det vel begrænset hvor meget væsen Dani Alves gjorde af sig. Så lad nu være med at bedømme ham på gårsdagens kamp. Det er grænsende til det stupide, for i så fald vil jeg også kunne pege på Cristiano Ronaldo i mange El Clásicos og sige; 'Se! Han er slet ikke så god som man gør ham til! Så du ikke selv kampen på Bernabéu? Så du ikke hvor fantastisk Abidal spillede der? Har du set de 28 andre kampe Abidal har optrådt i?

Udover det er jeg skam enig langt hen ad vejen, bortset fra at det nok er lige lovligt tidligt at sælge ligaen og sige at den er sikker; sælg nu ikke skindet før bjørnen er skudt.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8846: 26 Jan 2012, 16:11 »

Jeg synes godt nok det er en overdrivelse af dimensioner at kalde det for en genialitet at mandsopdække backkæden på målsparkene. For det første er Madrid altså langt fra det første hold der forsøger sig med det. For det andet er det altså ikke noget der kræver nogen synderligt stor fodboldtaktisk indsigt, at regne ud at det skaber problemer for Barcelona, hvis man lige pludselig ikke får lov til at spille den op helt nede fra eget målfelt, men i stedet bliver nødt til at serve en lang og høj bold op i banen.

Dernæst stiller jeg mig komplet uforstående overfor din kommentar om Abidal. Ja, han var ringe i går. Men hvem fra Barcelona's backkæde var egentlig ikke det? Piqué var i hvert fald lysår fra at være god. Puyol virkede også fraværende i flere situationer, og udover målet var det vel begrænset hvor meget væsen Dani Alves gjorde af sig. Så lad nu være med at bedømme ham på gårsdagens kamp. Det er grænsende til det stupide, for i så fald vil jeg også kunne pege på Cristiano Ronaldo i mange El Clásicos og sige; 'Se! Han er slet ikke så god som man gør ham til! Så du ikke selv kampen på Bernabéu? Så du ikke hvor fantastisk Abidal spillede der? Har du set de 28 andre kampe Abidal har optrådt i?

Udover det er jeg skam enig langt hen ad vejen, bortset fra at det nok er lige lovligt tidligt at sælge ligaen og sige at den er sikker; sælg nu ikke skindet før bjørnen er skudt.

Altså det viste sig jo, at være virkelig genialt at gå op og presse målmanden. Ved godt mange hold har gjort det før, og endda med stor succes, så det er ikke fordi vi skal tilskrive os æren af det, men det hjalp jo tydeligvis, så på den måde var det jo stadig genialt. Det utrolige ligger i, at vi ikke har gjort det så meget før, for når vi har gjort det, har vi altid fået presset Barca ved at få dem til at skyde lange bolde.

Abidal er helt sikkert en fantastisk forsvarsspiller, det er jeg helt enig i. Men det er så stort set også altid ham vi overspiller, når vi får scoret meget få mål mod jer de seneste år. Men jeg er enig i, at han er en af verdens bedste venstrebacks. I går spillede han elendigt, men jeg mener så også bare han mødte en fantastisk spiller, Mesut Ozil, som spillede en stor kamp igår.

Desuden forstår jeg ikke hvorfor Guardiola gider bruge Pinto. Jeg synes næsten det er lidt mangel på respekt for kampen, når han vælger at bruge en så elendig målmand i forhold til Valdes. Hvad siger i Barca fans til det. Jeg forstår godt han bruger ham mod de små hold i Copa del Rey, men synes det er lidt meget at sætte ham på kassen i el Clasico, og havde vi fået udnyttet bare nogle af de mange chancer som han var med til at skabe, jamen så havde han kostet jer Copa del Rey?

Hala Madrid!

Batigol
Manager

« Svar #8847: 26 Jan 2012, 16:27 »

Altså det viste sig jo, at være virkelig genialt at gå op og presse målmanden. Ved godt mange hold har gjort det før, og endda med stor succes, så det er ikke fordi vi skal tilskrive os æren af det, men det hjalp jo tydeligvis, så på den måde var det jo stadig genialt. Det utrolige ligger i, at vi ikke har gjort det så meget før, for når vi har gjort det, har vi altid fået presset Barca ved at få dem til at skyde lange bolde.

Abidal er helt sikkert en fantastisk forsvarsspiller, det er jeg helt enig i. Men det er så stort set også altid ham vi overspiller, når vi får scoret meget få mål mod jer de seneste år. Men jeg er enig i, at han er en af verdens bedste venstrebacks. I går spillede han elendigt, men jeg mener så også bare han mødte en fantastisk spiller, Mesut Ozil, som spillede en stor kamp igår.

Desuden forstår jeg ikke hvorfor Guardiola gider bruge Pinto. Jeg synes næsten det er lidt mangel på respekt for kampen, når han vælger at bruge en så elendig målmand i forhold til Valdes. Hvad siger i Barca fans til det. Jeg forstår godt han bruger ham mod de små hold i Copa del Rey, men synes det er lidt meget at sætte ham på kassen i el Clasico, og havde vi fået udnyttet bare nogle af de mange chancer som han var med til at skabe, jamen så havde han kostet jer Copa del Rey?

Genialt er blot et meget stort ord at bruge. Havde det nu været noget som ingen af os havde forventet, men som alligevel havde haft kæmpe indflydelse på kampen, var det mere passende. Men spørgsmålet er vel snarere hvorfor Mourinho ikke har benyttet sig af det høje pres ved målspark noget tidligere, som du selv påpeger. Enhver der ser bare et minimum af Barcelonas kampe, ved hvordan målsparkene altid bliver tager kort. Og så er det vel i øvrigt heller ikke nogen genialitet eller noget taktisk mesterværk at lægge pres på Pinto. Igen må de fleste vel efterhånden have ret godt styr på hvad han kan og hvad han ikke kan; og hvad han ikke kan er at behandle bolden med fødderne.

Jeg er meget uenig i at det altid er ham der bliver overspillet. I går så han skidt ud ved reduceringen. Ellers har jeg svært ved lige at komme i tanker om nogle mål hvor han har været impliceret. Ved Özil's scoring i det første Super Cup opgør havde han ikke meget at gøre overfor Benzema; det var godt angrebsspil, den måde han zig-zaggede sig frem for konstant at tvinge Abidal til at ændre retning.

Jeg synes skam ikke det er mangel på respekt over for kampen. Hvis han valgte ikke at bruge Pinto var det derimod decideret mangel på respekt overfor Pinto og et klart signal om at Pep overhovedet ikke tror på ham. Guardiola er en ekstremt principfast mand, der under ingen omstændigheder vil gå på kompromis med sin principper, så når han først har sagt at Pinto er målmanden i Copa del Rey regi, så er Pinto altså målmanden i Copa del Rey regi, uanset om man møder L'Hospitalet eller Real Madrid. For Pep er modstanderens navn underordnet; for ham handler det om at bevare hele truppens tillid og vise at han er mand man frem for alt kan stole på.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Mærtin
Lilleputspiller
*

« Svar #8848: 26 Jan 2012, 16:37 »

Som barca fan må jeg sige at Pinto er en fornærmelse at have rendende rundt. Det er tydeligt at han sætter en usikkerhed i forsvaret, men igen er det også udemærket at pep giver ham pokal kampene, respekt for det, men jeg synes de skal finde en ung målmand med perspektiv. Jeg ved godt at Pinto bliver udstillet som limen der holder sammen på den gode stemning i truppen, men så ansæt ham som træner eller fløjteklovn i kulissen.

Med hensyn til om det er genialt at mandsopdække barcas forsvar er vel en smagssag. Hvad kan real gøre? de skal jo presse for at gå videre, og det lykkedes jo meget godt.

Men jeg glæder mig til at få en spiller som er 25 og spiller som puyol og abidal, gad godt de var yngre.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8849: 26 Jan 2012, 16:45 »

Nu skal der vist heller ikke lægges for meget i mine ordvalg i mit indlæg...

Jeg synes skam bare det var en fiks lille detalje (bedre?) at mandsopdække backsene, og jeg tillod mig at kalde det en genialitet fordi jeg ikke har set det før. Jeg havde ikke forventet det og jeg mener det havde stor indflydelse på kampen - må jeg så ikke bruge ordet "genialt"?

Med hensyn til Abidal. Læg ikke for meget i mine ordvalg. Jeg synes det var en joke han var nomineret, og som Marcelo spillede i 2011 synes jeg generelt han ville have været et bedre valg til en nominering end Abidal, hvis de nu absolut skulle i gang med at nominere venstrebacks - han blev da også sat på et verdensholdet af en eller anden slags.
I går var Abidal bare utroligt ringe, så jeg lige ville påpege at jeg synes det var en joke. Eksemplificeret ved kampen i går - så ringe har han dog ikke været tidligere.

Om Pep er principfast er jeg egentlig ligeglad med. Pinto er en utroligt ringe målmand, og hvis nu det var en god stabil andenmålmand så fortjente han også Pep's respekt så Barca kan beholde ham glad som andenmålmand. Men når nu manden er så utroligt ringe, så fortjener han sgu ikke at være trofast andenmålmand. Barca kan jo sagtens finde en der er bedre som er tilfreds med at være andenvalg - om ikke andet så på det verdensberømte La Masia Wink Jeg ville i hvert fald skide i bukserne af frygt for at Valdes skulle få en skade.

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010