home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 586 587 [588] 589 590 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 966152 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8805: 22 Jan 2012, 23:03 »

Ja for tråden må helst ikke være fyldt med Madridkampe relaterede indlæg fra en Barca fan, når den årlige "pænest tråd" skal kåres af den hårde jury? Den slags svineri ødelægger den i forvejen meget fine tråd!

Vi skal nok diskutere Ronaldos straffespark i Barca tråden, når det bliver relevant. Nøjagtig som da han brændte mod os i CL-semien.

Jamen det er da bare super ligegyldigt? At Benzema lige når at løbe ind i feltet, det betyder jo intet.

Hala Madrid!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8806: 22 Jan 2012, 23:09 »

Jamen det er da bare super ligegyldigt? At Benzema lige når at løbe ind i feltet, det betyder jo intet.
Arg, nu strammer du den altså.

Det er en del af fodboldreglementet, og derfor må man anse det objektivt som værende betydeligt, selvom jeg ikke tror at Ronaldo ville have brændt, hvis Benzema ikke var løbet ind.

Men en regel, er jo en regel, om man vil det eller ej.

Desuden synes jeg godt, at Ibraa må have lov til at udtale sig, da det er et offentligt forum, så pak venligst den der attitude væk.

Ikke for at leje moderator eller politimand, som jeg er blevet beskyldt for tidligere.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8807: 22 Jan 2012, 23:14 »

Arg, nu strammer du den altså.

Det er en del af fodboldreglementet, og derfor må man anse det objektivt som værende betydeligt, selvom jeg ikke tror at Ronaldo ville have brændt, hvis Benzema ikke var løbet ind.

Men en regel, er jo en regel, om man vil det eller ej.

Desuden synes jeg godt, at Ibraa må have lov til at udtale sig, da det er et offentligt forum, så pak venligst den der attitude væk.

Ikke for at leje moderator eller politimand, som jeg er blevet beskyldt for tidligere.

Der bliver bare snakket meget om, hvem der får dommerhjælp osv i Spanien. Så går Ibraa så ind her, og lægger op til vi får hjælp af dommeren, eller at Bilbao i hvert fald blev snydt. Og ja der er vel en regel, om at man ikke må løbe ind i feltet, men synes bare det er så latterlig ligemeget, da Ronaldo havde scoret ligemeget hvad. Så skal de snakke om dommerhjælp osv, så bare gør det i Barca tråden i stedet, i hvert fald når vi snakker om bagateller som dette.

Hala Madrid!

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8808: 22 Jan 2012, 23:17 »

Sådan som jeg så det, var det bare meget tydeligt at der stod 3-4 spillere 1m inde i feltet inden Ronaldo var nået til bolden, og når noget er så tydeligt, synes jeg det skal tages om - selvom det ikke betyder noget for skytten.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8809: 22 Jan 2012, 23:18 »

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8810: 22 Jan 2012, 23:19 »

Sådan som jeg så det, var det bare meget tydeligt at der stod 3-4 spillere 1m inde i feltet inden Ronaldo var nået til bolden, og når noget er så tydeligt, synes jeg det skal tages om - selvom det ikke betyder noget for skytten.

Fair nok. Så kun Benzema. Men ja, det er vel rigtigt at det skulle være sparket om.  Smiley

Hala Madrid!

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #8811: 22 Jan 2012, 23:23 »

Den kan faktisk godt dømmes til omspark

Tidligere: Baloo38

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #8812: 22 Jan 2012, 23:26 »

Tak Madrid igen går mine odds hjem på jeres spil ! Nu hvor i vandt i dag så vær søde at tabe på Onsdag haha, ej tillykke med sejren til jer RM fans Wink !

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

HansenLFC
Gæst

« Svar #8813: 22 Jan 2012, 23:26 »

Den kan faktisk godt dømmes til omspark

Kan? Den burde da være blevet sparket om.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8814: 22 Jan 2012, 23:44 »

Kan? Den burde da være blevet sparket om.
Dommeren står godt placeret, så undrede mig om reglerne var lavet om.

HansenLFC
Gæst

« Svar #8815: 22 Jan 2012, 23:49 »

Dommeren står godt placeret, så undrede mig om reglerne var lavet om.

Hvis reglen var lavet om, tror du så ikke de havde placeret 10 mere på stregen?  Wink

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8816: 23 Jan 2012, 00:07 »

Hvis reglen var lavet om, tror du så ikke de havde placeret 10 mere på stregen?  Wink
Kunne være Ronaldo og målmanden havde en aftale med deres spillere som gjorde at de ikke udnyttede det Peace

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8817: 23 Jan 2012, 00:55 »

Så tror jeg vist vi har fundet grænsen af minimalistiske bagateller der er blevet diskuteret i den her tråd.

Ja, der skulle have været dømt omspark - ligesom alle Reals andre straffespark, alle Barca's straffespark og alle straffespark i hele verden. Der er jo altid mindst 2 spillere inde i feltet inden der bliver sparket.

Vuelve la ilusión

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8818: 23 Jan 2012, 01:53 »

Så tror jeg vist vi har fundet grænsen af minimalistiske bagateller der er blevet diskuteret i den her tråd.

Ja, der skulle have været dømt omspark - ligesom alle Reals andre straffespark, alle Barca's straffespark og alle straffespark i hele verden. Der er jo altid mindst 2 spillere inde i feltet inden der bliver sparket.

Ja målmanden og skytten, men lad nu være med at sige at den er minimalistisk. Tror ikke jeg havde lagt mærke til den hvis den var. Desuden er der ingen der snakker om at det afgører kampen, da i jo som altid vinder uanset hvor dårlige i spiller (når modstanderen ikke er FC Barcelona), men derfor er den da stadig stor.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8819: 23 Jan 2012, 10:52 »

Kunne ikke være mere enig!

God sejr igår, selvom spillet på ingen måde var fantastisk. Det vigtigste var dog bare sejren, da vi i det hele taget ikke spiller godt i øjeblikket. Nu skal vi ud og satse hele butikken i Barcelona. Ingen grund til en masse taktiske spekulationer, men i stedet bare spille vores eget spil, og satse hele butikken.

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 586 587 [588] 589 590 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010