home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 585 586 [587] 588 589 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 966103 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8790: 19 Jan 2012, 16:12 »

Synes da det er i orden, når det er Shrek der skriver sådan noget. Han er fandme ikke hellig, tværimod. Laver fandme også mange svinestreger, nok ikke i samme grad, men se fx hævnaktionen mod Montenegro, hvor han jo direkte sparker manden ned.

Til grin.
Han kan nøjes med at sige at Rooney ikke er bedre selv, men at forsvare Pepe er helt forkert.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #8791: 19 Jan 2012, 16:16 »

Det kunne han godt .. Det gjorde han nu ikke ..

Pepé<3

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #8792: 19 Jan 2012, 16:21 »

Vores spiller med flest assist denne sæson var ikke med. Men det tæller du ikke som en svækkelse eller hvad?

Undskyld. Havde selvfølgelig glemt Di Maria. Det er skam en svækkelse ikke at have ham med, min fejl Smiley

Men hentyede nu mere til den defensive del af Real Madrids hold, hvor det indlæg jeg kommenterede mente, at forsvarskæden ikke var optimalt Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #8793: 19 Jan 2012, 16:32 »

Di Maria havde sgu ikke hjulpet, en mand kan ikke gøre det hele selv Wink

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Zone 43
Manager

« Svar #8794: 19 Jan 2012, 16:41 »

En spiller udgør ikke et hold, det er korrekt. Men jeg er ikke i tvivl om, at han ville have været en forskel i omstillingsspillet fremfor Benzema, man ikke så meget til i kampen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #8795: 19 Jan 2012, 16:57 »

Grunden til at man ikke så meget til Benzema var jo at han ofte fik bolden omgivet af 3 modstandere uden at have nogle medspillere til rådighed Smiley. Så er det altså svært at være angriber.. Med de forhold han blev budt fra sit eget hold, synes jeg Benzema spillede en hæderlig kamp. Har svært ved at se at Di Maria skulle kunne have gjort ret meget anderledes.

Det virkede generelt som om hele Reals hold var bange for at spille fodbold, og det er en skam når man har så mange verdensstjernespill ere med et fantastisk teknisk niveau til sin rådighed Smiley. Man gør det i hvert fald svært for sig selv når man hele tiden vælger at smide guldbolden efter fire afleveringer, for så at få den lige i hovedet igen..

Med lidt større selvsikkerhed, og lidt mindre risici i pasningsspillet tror jeg faktisk sagtens Real kunne have fået noget ud af den kamp. Savnede lidt at Real efter 1-0 scoringen prøvede at trække tempoet ud som Barca jo selv er så eminent gode til. Efter 1-0 blev det meget indianerfodbold hvor det gik frem og tilbage hele tiden, og det er som jeg ser det en større fordel for Barca.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8796: 19 Jan 2012, 18:31 »

Jeg håber efterhånden at Mourinho har indset at den defensive indstilling ikke er vejen frem. De har tabt ved at spille defensivt og ved at spille offensivt, og så vil jeg til hver en tid hellere så et Madrid hold spille offensivt, selvom de taber! Den defensive indstilling er bestemt ikke Real Madrid værdige, og specielt ikke på Bernabeu! Er rigtig skuffet over Mourinhos tilgang til kampen.
Derudover skal det vel siges at selvom d har tabt eller spillet uafgjort i kampe med offensiv indstilling, så har de altså formået at presse Barcelona bedre, og spille en kamp der ligger tættere op af Madrids værdier.
Håber og tror på at Mourinho efterhånden også har indset dette!

Læste at Madrid overvejer at åbne en sag mod Pepe, og hvor jeg dog håber at det sker! Med den opførsel har han ingen ting at gøre i klubben, uanset hvor god han er. Man kan næsten se på billederne hvordan han ser ned på Messi og efterfølgende træder ham over hånden. At han er tændt og gerne vil vinde kampen er helt fint, men sådan en svinestreg hører ingen steder hjemme. Håber han for et par kampe uden for truppen (gerne helt væk fra klubben hvis det stod til mig) og så giv Varane noget spilletid. Han har ikke andet end imponeret i de kampe han har fået. Han kan blive så vigtig i fremtiden, så lad ham få noget spilletid.

Tænkte at en mulig taktik i fremtiden mod Barcelona evt. kunne være en 4-3-2-1. Altså med to offensive midtbanespillere, og uden decideret wings. Real har enorme problemer med at stoppe Barcas opbyggende spil, så hvorfor ikke holde en tre mandsmidtbane til at stoppe deres spil der, samtidig med at de med to offensive midtbane spillere (Ronaldo, Øzil eller Di Maria??) kan ligge press i de område hvor Busquets og Xavi opererer. Det er ikke over kanterne Barcelona er farlige. Det er på midten af banen, så smid en masse spillere ind der hvor det gør ondt på dem. Derudover tror jeg også det ville være nemmere at få noget spil kørende med sådan en taktik. Med en tre mands midtbane bestående af Alonso, Khedira, Lass/Sahin kombineret med en Ronaldo/Øzil eller Ronaldo/Di Maria sammentsætning på den offensive midtbane, tror jeg det ville være nemmere at holde på bolden, og få kørt den rundt om Barcelonas spillere... Bare nogle tanker jeg gjorde mig igår Wink

Generelt er jeg dog best fan af at de holder fast i det spil de spiller mod alle andre end Barcelona, for det er fodbold efter min smag Wink

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #8797: 19 Jan 2012, 18:50 »

Jeg er skuffet over at vi ikke spiller mod Barcelona, som vi normalt spiller mod andre hold. Vi har vores spillestil, som vi nu har prøvet at følge i halvanden sæson, udover i Barca kampene. Spillerne ville da også kun kunne gøre det bedre end tilfældet var igår, hvis de spiller, som de plejer, det er jeg ret sikker på.

Så, Mou, jeg håber virkelig at du starter med vores 4-2-3-1 opstilling på Camp Nou, og for guds skyld, vi har intet at tabe. Med intet, menes der, virkelig intet!

Zone 43
Manager

« Svar #8798: 19 Jan 2012, 18:52 »

Du har ret VK. Jeg tror dog alligevel, at Di Maria kunne have haft gjort lidt på Barcelona via sin hurtighed og teknik, noget jeg har svært ved at Benzema gøre. Men det er rent hypotetisk snak, og den kommer man ikke langt med i dag, i en allerede afviklet kamp. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8799: 19 Jan 2012, 19:02 »

Di Maria havde sgu ikke hjulpet, en mand kan ikke gøre det hele selv Wink

Hvis Messi havde manglet, og Barca havde tabt kampen, så ville du nok også mene i manglede ham. Og det er netop to spillere der mangler og ikke en!

Grunden til at man ikke så meget til Benzema var jo at han ofte fik bolden omgivet af 3 modstandere uden at have nogle medspillere til rådighed Smiley. Så er det altså svært at være angriber.. Med de forhold han blev budt fra sit eget hold, synes jeg Benzema spillede en hæderlig kamp. Har svært ved at se at Di Maria skulle kunne have gjort ret meget anderledes.

Det virkede generelt som om hele Reals hold var bange for at spille fodbold, og det er en skam når man har så mange verdensstjernespill ere med et fantastisk teknisk niveau til sin rådighed Smiley. Man gør det i hvert fald svært for sig selv når man hele tiden vælger at smide guldbolden efter fire afleveringer, for så at få den lige i hovedet igen..

Med lidt større selvsikkerhed, og lidt mindre risici i pasningsspillet tror jeg faktisk sagtens Real kunne have fået noget ud af den kamp. Savnede lidt at Real efter 1-0 scoringen prøvede at trække tempoet ud som Barca jo selv er så eminent gode til. Efter 1-0 blev det meget indianerfodbold hvor det gik frem og tilbage hele tiden, og det er som jeg ser det en større fordel for Barca.

er helt enig. Real tør ikke spille mod Barca. Vi tror ikke nok på os selv, fordi Barca er så fantastiske. Det værste er bare, at det er vi også! Mourinho prøver med den ene og den anden taktik for at stoppe Messi, men vi fokuserer ikke på, hvordan vi selv kan ramme Barca's ikke specielt fantastiske forsvar med de fantastiske angribere vi har i Ronaldo, Higuain, Benzema, Ozil og Di Maria. Det skyldes helt sikkert, at nederlaget sidste år på 5-0 har skræmt Mourinho så meget, at han ikke tør at bruge den normale taktik. Det ærgrer mig, men jeg håber, at vi netop tør spille vores eget spil på onsdag. Taber vi så 5-0, jamen så er vi bare ikke bedre, men gik det for helvede chancen. Det ville jeg langt hellere end at tabe kampe, hvor vi slet ikke tør vise noget.

Hala Madrid!

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8800: 22 Jan 2012, 21:51 »

http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/avis-real-spillere-har-mistet-tillid-til-mourinho

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=16238

Hvad siger i til dette?

I følge artiklen skulle flere af spillerne have mistet tilliden til Mourinho. Ud fra hvad jeg har læst rundt omkring virker det som om at nogle af spillerne er træt af hans arrogance internt i omklædningsrummet, hans defensive tilgang i Barcelona kampene, samt at han brugte Carvalho frem for Varane eller Albiol i kampen da Carvalho havde siddet ude i 4 måneder.

Hvis historien er sand kunne jeg godt forestille mig at Mourinho ikke længere er træner efter sommerferien. Splid mellem spillere og træner resulterer sjældent i noget godt, og det bliver spændene at se hvad der kommer ud af situationen, hvis historien som sagt er sand. Hvad siger i til historien?

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8801: 22 Jan 2012, 22:36 »

Er det noget nyt at man må stå inde i feltet, når man ikke er straffeskytten, ved et straffe?

Lavezzi
Gæst

« Svar #8802: 22 Jan 2012, 22:41 »

Er det noget nyt at man må stå inde i feltet, når man ikke er straffeskytten, ved et straffe?
Ja. Følg med.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8803: 22 Jan 2012, 22:46 »

Aner det ikke, men tag diskussionen i Barca tråden i stedet. Ronaldo havde scoret på 10 ud af 10 straffespark, hvis han skulle have taget det, så er det ikke fuldstændig ligegyldigt?

Hala Madrid!

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8804: 22 Jan 2012, 23:00 »

Aner det ikke, men tag diskussionen i Barca tråden i stedet. Ronaldo havde scoret på 10 ud af 10 straffespark, hvis han skulle have taget det, så er det ikke fuldstændig ligegyldigt?

Ja for tråden må helst ikke være fyldt med Madridkampe relaterede indlæg fra en Barca fan, når den årlige "pænest tråd" skal kåres af den hårde jury? Den slags svineri ødelægger den i forvejen meget fine tråd!

Vi skal nok diskutere Ronaldos straffespark i Barca tråden, når det bliver relevant. Nøjagtig som da han brændte mod os i CL-semien.

Sider: 1 ... 585 586 [587] 588 589 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010