home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  2 Brugere, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 967902 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8565: 25 Aug 2011, 10:06 »

http://www.bold.dk/nyt/Staerkt-felt-afventer-ChL-lodtraekning
Der kan meget vel vente nogle meget stygge kampe i CL. Overvej lige en gang en gruppe mod Milan, City og Dortmund. Av, av, av..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8566: 25 Aug 2011, 15:04 »

Der kan muligvis vente os en modbydelig gruppe, men jeg vil også vende den om og sige at vi nu også godt kan få en meget overkommelig gruppe.

Overvej en gruppe med Real, Marseille, Basel og Otelul eller Plizen. Det lugter lidt mere af 15 point Wink

Vuelve la ilusión

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8567: 25 Aug 2011, 15:26 »

Skræklodtrækningen:

Real Madrid
AC Milan
Manchester City
BVB Dortmund

Drømmelodtrækningen:

Real Madrid
Marseille
BATE Borisov
Otelul

Er lidt i tvivl om jeg skal vælge Marseille eller Benfica, men på baggrund af vores seneste præstationer mod dem, er de foretrukket herfra Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #8568: 25 Aug 2011, 18:41 »

Lyon, Ajax og Zagreb.. Hverken en ønske- eller skræklodtrækning. Lyon og Ajax kender vi fint til fra de senere år, mens Zagreb ikke ligefrem er en ønske destination, men et hold vi bør kunne slå hjemme som ude.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8569: 25 Aug 2011, 18:42 »

Vi trak Lyon, Ajax og Dinamo Zagreb... Umiddelbart en ret hård lodtrækning, men vi bør gå videre som 1'er. Der skal dog fuld koncentration på, vi kan sagtens komme i problemer Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8570: 25 Aug 2011, 18:43 »

En ret middel lodtrækning synes jeg, Zagreb kunne jeg godt have været foruden, men mod ikke de to kampe lugter lidt af 6 point (;

Vuelve la ilusión

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8571: 25 Aug 2011, 20:03 »

Synes hverken det er en svær eller nem lodtrækning. Lyon har vi tidligere haft vores kvaler med, men med sidste års resultat in mente samtidig med at vi i år ser et meget stærkere Real hold, gør at jeg tror på minimum 1 sejr over dem. Kunne godt frygte en uafgjort på udebane, tror dog ikke vi taber. Ajax var vi også i gruppe med sidste år, og selvom de er et godt hold så tror jeg ikke at de bliver en så stor trussel. Ajax skal mest af alt fokusere på at slå Lyon for at få 2. pladsen. De kan dog sagtens overraske, og håber da også selv på at se en storspilende Christian Eriksen i Champions League Wink Zagreb kender jeg intet til men alt andet end 6 point ville være en kæmpe skuffelse i min optik.

DeBuur
Manager

« Svar #8572: 25 Aug 2011, 20:39 »

Så længe Mourinho er i klubben gider jeg ikke beskæftige mig ret meget med Real Madrid... men derfor behøver man jo ikke holde med Barcelona  Peace

Real Madrid har det altid svært mod Lyon, men i år virker Lyon kke så godt kørende og jeg tror at Real vinder gruppen let.

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #8573: 28 Aug 2011, 22:30 »

Jeg har ikke set dagens kamp, da jeg ikke har Canal 9, men resultat siger nok også alt om kampen. 0-6, hattrick af Ronaldo og en enkelt af Marcelo, Xabi og Kaká. Fantatisk start!
http://www.youtube.com/v/90WHmky4M3E

Edit:
http://www.thejakartaglobe.com/thepitch/why-madrids-galacticos-policy-is-a-success/462299
« Seneste Redigering: 29 Aug 2011, 10:40 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Yessir
Manager

« Svar #8574: 29 Aug 2011, 19:45 »

"The following is the list of trophies that Madrid won during the five Galacticos years: One Champions League trophy, one La Liga title and one Intercontinental Cup. What’s the verdict? Sort of not bad, right?"

Not sure if serious?  Huh

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8575: 29 Aug 2011, 20:54 »

Ved godt vi stort set siger det hvert år, men hold kæft hvor ser vi stærke ud. Jeg vil mene jeg aldrig har set et stærkere i min tid som Real fan (2000). Vi har et vanvittigt genpres, og hver gang man fanger bolden på egen banehalvdel, stormer 5-6 spillere frem og derfor bliver vi farlige på kontra. Altså når det andet hold har hjørne, så sidder man næsten med en følelse, af at vi har større chance for at score på kontramuligheden.

Vi er oppe mod verdens bedste hold, men jeg tror virkelig at vi kan vælte dem af pinden i år. I hvert fald også en dejlig start med 6-0, som sagtens kunne have endt 10-0

Hala Madrid!

Weezy
Lilleputspiller
*

« Svar #8576: 30 Aug 2011, 15:59 »

Ved godt vi stort set siger det hvert år, men hold kæft hvor ser vi stærke ud. Jeg vil mene jeg aldrig har set et stærkere i min tid som Real fan (2000). Vi har et vanvittigt genpres, og hver gang man fanger bolden på egen banehalvdel, stormer 5-6 spillere frem og derfor bliver vi farlige på kontra. Altså når det andet hold har hjørne, så sidder man næsten med en følelse, af at vi har større chance for at score på kontramuligheden.

Vi er oppe mod verdens bedste hold, men jeg tror virkelig at vi kan vælte dem af pinden i år. I hvert fald også en dejlig start med 6-0, som sagtens kunne have endt 10-0

Helt enige...Deres fitness level ser ogsaa vildt ud i forhold til tidligere, og det kun man virklig se imod Barcalona hvor de aldrig stod stille.. Boldbesiddelsen er ogsaa meget mere "composed", dejligt og se... Jeg haaber virklig Mourinho kan rotere rundt saa han holder alle sammen glad..Jeg lugte  Guld i aar Peace !!

« Seneste Redigering: 12 Sep 2011, 17:06 af Weezy » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #8577: 30 Aug 2011, 19:22 »

Jeg havde ikke set den komme, og den er heller ikke (endnu) bekræftet på Real's hjemmeside, men udlejningen af Gago til Roma er ganske glad for. Det kan forhåbenlig åbne op for en permanent aftale.
http://www.managingmadrid.com/2011/8/30/2393546/fernando-gago-roma-real-madrid-transfer

- Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8578: 30 Aug 2011, 19:53 »

Det tog så sandeligt også sin tid med at komme af med ham. Han har sgu aldrig helt slået til, så han må gerne blive væk.

Jeg synes efterhånden altid det ender med at Real Madrid har vildt travlt til sidst på transfervinduet med at komme af med spillere. Gago er væk nu, men vi mangler stadig Drenthe og Leon som et minimum, og egentlig også Lassana Diarra, men ham ser jeg nu som brugbar i truppen - endnu.

Med salg af disse 4 overskudsspillere har vi en trup på 22 mand foruden Morata og Alex som jeg ser en stor fremtid i. Perfekt størrelse efter min mening.

Vuelve la ilusión

Zone 43
Manager

« Svar #8579: 31 Aug 2011, 13:35 »

Pedro Leon udlejet til Getafe for denne sæson, de har fået en forkøbsret på ham. Gago er stadig røget endnu, og Palermo skulle også være efter ham nu..

Edit: Gago udlejet til Roma, den er officiel nu. Drenthe rygtes til Everton på en fri..

Edit x2: Ifl. Tipsbladet er Drenthe på plads i Everton. Fantatisk.
« Seneste Redigering: 31 Aug 2011, 22:36 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010