home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 688 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 568 569 [570] 571 572 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 967934 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8535: 15 Aug 2011, 11:40 »

Det glæder mig at høre. For jeg var ellers ved at tro at det bare var mig der ikke kunne se andet end den hvide trøje han har på.
Men det viser sig altså så at min lille mistanke om det bare er Barca-fans der tuder, fordi han faktisk kan stoppe dem på helt fair vis, ikke er en mistanke uden grund.

Og angående tacklingen Pepe lavede på Alves. Den var vist ikke værre end den Sanchez lavede på Alonso i første halvleg.

Vuelve la ilusión

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8536: 15 Aug 2011, 12:28 »

Som kommentatorene også nævnte, så har Dani Alves og mange flere ikke spillet længe, det kunne især ses på Mascherano..

Barca er bare bedst..

Jeg ved ikk hvor gammel du er, men sådan en kommentar til sidst er da for latterlig og fuldstændig uden argumentation. Real Madrid har lige udspillet Barca, hvor man kun kan sige at Barca var meget mere end bare heldige. Den kunne ligeså godt have endt 5-1 til Real. Om det så er fordi Barcas spillere ikke er i perfekt form, skal jeg være usagt, men ikke engang deres spil fungerede, og det kan ikk have specielt meget med formen at gøre. At de blev trætte den sidste halve time, det gjorde Reals spillere også de sidste minutter.
At Barca så har manglet mange spillere i opstartsfasen og derfor ikke har spillet sammen længe, køber jeg heller ikke. Det her hold har stort set spillet sammen i tre år nu, men små indskiftninger, så de burde stadig være bedre sammenspillet end Real.

Om Barca er bedst, kan ingen svare på endnu, men en ting er helt sikkert; Real har flere klasser over Barca igår og det bliver de forhåbentlig også på onsdag.  Smiley

Hala Madrid!

blomvikings
Manager

« Svar #8537: 15 Aug 2011, 12:43 »

Jeg ved ikk hvor gammel du er, men sådan en kommentar til sidst er da for latterlig og fuldstændig uden argumentation. Real Madrid har lige udspillet Barca, hvor man kun kan sige at Barca var meget mere end bare heldige. Den kunne ligeså godt have endt 5-1 til Real. Om det så er fordi Barcas spillere ikke er i perfekt form, skal jeg være usagt, men ikke engang deres spil fungerede, og det kan ikk have specielt meget med formen at gøre. At de blev trætte den sidste halve time, det gjorde Reals spillere også de sidste minutter.
At Barca så har manglet mange spillere i opstartsfasen og derfor ikke har spillet sammen længe, køber jeg heller ikke. Det her hold har stort set spillet sammen i tre år nu, men små indskiftninger, så de burde stadig være bedre sammenspillet end Real.

Om Barca er bedst, kan ingen svare på endnu, men en ting er helt sikkert; Real har flere klasser over Barca igår og det bliver de forhåbentlig også på onsdag.  Smiley

Haha hvor er du vild...

Jeg er 21 år hvis du vil vide det...

Jeg siger det lige så meget for at pisse jer af, fordi i ikke vandt selvom i var total spilstyrende, men overreager bare lille du,....

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #8538: 15 Aug 2011, 12:48 »

Når det kun er for at provokere bedes du holde dig langt væk fra tråden.

henssel
Gæst

« Svar #8539: 15 Aug 2011, 12:58 »

Ingen tvivl om at Real Madrid var bedste igår og resultat kunne sagtens have været 3-2 eller 4-2 men tror mig Barca er langt fra topform. Hvis man kigger på Barces startopstilling fra sidste sæson så er der 5-6 spiller som mangler, samtidig med så er Barces sydamerikansk spiller først kommet tilbage til truppen for 1 uge siden. Og så kan du så spøger dig selv hvor god en form du er i efter en uges træning  Wink

Når begge hold er i topform så er den 50-50 efter min mening   Opstemt 

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8540: 15 Aug 2011, 13:05 »

Haha hvor er du vild...

Jeg siger det lige så meget for at pisse jer af, fordi i ikke vandt selvom i var total spilstyrende, men overreager bare lille du,....

Hvad laver du så i denne tråd? 21 år eller ej, det er da for barnligt ikke at kunne anerkende at Barcelona blev udspillet og i stedet prøve at provokere os real fans i denne tråd.
Barcelona blev udspillet i går. FACT. Som der er blevet nævnt har Barcelona levet af deres sammenhold i disse år, hvis deres sammen hold er så godt så må de også kunne klare at der kan opstå skader på holdet, ellers er de simpelthen ikke gode nok. Det er fint at have en vanvittig startopstilling men hvis reserverne ikke dur hjælper det ikke noget. Hvad vil de så gøre hvis Xavi, Iniesta eller Messi bliver skadet i løbet af sæsonen? Alle hold for skader og det gælder om at have en hvis bredde. Manglen på bredde er Barcelonas svageste side hvilket også tydeligt blev vist i går, hvorimod bredden er Reals stærkeste. De har klasse spillere på alle positioner.
Barcelona har derudover haft lige så lang tid til at forberede sig som Madrid har, så det ser jeg heller ikke som nogen god undskyldning. Nu har jeg set en del af både Barcelonas og Real Madrids træningskampe og kunne allerede der konstatere at Madrid så stærkere ud end Barcelona. Som regel kan man ikke bruge venskabskampe til så meget, men synes at noget af den usikkerhed der har været i Barcelonas spil i de par kampe jeg har set med dem gik igen, igen i går.

Faktum er at Real Madrid har haft lige så lang tid til at forberede sig som Barcelona så der er ingen forskel der. Hvis der bliver påstået at Barca bliver bedre i løbet af sæsonen, så gør Madrid med stor sandsynlighed også. Barcelona blev udspillet i går, og de skal være UTROLIGT glade for at de slap væk med 2-2.

Men gider egentlig ikke diskutere det mere, og i stedet glæde mig over at det var en fantastisk kamp at se i går. Høj intensitet og spænding. Alt det der skal til for at skabe et godt rivalopgør. Campen på Camp Nou ser jeg stadig som åben. Uanset Barcelonas udebane mål skal Madrid bare score flere mål end modstanderen, og det er jo nu engang det fodbold går ud på  Thumbs Up

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8541: 15 Aug 2011, 13:29 »

Vi skal jo lige huske at Real Madrid ikke har nogen sydamerikanske spillere i truppen overhovedet. Samtidigt har vi ikke haft nogen skader overhovedet i løbet af sommeren, så vi har haft hele truppen til rådighed i præsæsonen i de sidste 1-2 måneder.

Ironi kan være benyttet.

Spøg til side.

Jeg er ikke i tvivl om at det Barcelona-hold vi så i går langt fra er det samme som vi kommer til at se når ligaen går i gang, eller bare på onsdag. Hvorfor de åbenbart ikke er længere i deres sæsonforberedelse eller hvorfor man startede med nøglespillere på bænken skal jeg lade være usagt.

Vuelve la ilusión

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8542: 15 Aug 2011, 13:53 »

Haha hvor er du vild...

Haha hvor er du latterlig at høre på! Du skriver du selv gør det for at pisse os af. Så gør det dog i hvert fald i Barca tråden. Det er i orden du skriver i Real tråden, men så diskuter da i hvert fald. Jeg ved da godt Barca kan være meget bedre, og de er måske stadig bedre end Real, men bare at skrive "Barca er bare bedst" det er sgu for latterligt, om du så er 21 eller 5 år som egentlig ville være mit gæt inden!

Ingen tvivl om at Real Madrid var bedste igår og resultat kunne sagtens have været 3-2 eller 4-2 men tror mig Barca er langt fra topform. Hvis man kigger på Barces startopstilling fra sidste sæson så er der 5-6 spiller som mangler, samtidig med så er Barces sydamerikansk spiller først kommet tilbage til truppen for 1 uge siden. Og så kan du så spøger dig selv hvor god en form du er i efter en uges træning  Wink

Når begge hold er i topform så er den 50-50 efter min mening   Opstemt 

Det kan jeg sagtens give dig ret i. Barca mangler selvfølgelig stadig meget endnu. Jeg synes dog ikke bare de kan sætte alt op på undskyldninger. Real er blevet bedre, måske ikke bedre end Barca. Det får vi først svar på når sæsonen er rigtig igang. Men altså der er en uge til sæsonstart? De må satme planlægge deres sæsonstart dårligt i Barca. De må håbe stærkt på strejken i Spanien, for ellers taber de da points til nyrige Malaga.  Wink
« Seneste Redigering: 15 Aug 2011, 13:56 af michaelk » Logged

Hala Madrid!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #8543: 15 Aug 2011, 14:00 »

-RVM-: Det er også vigtigt at tage i betragtning, at mange af spillerne slet ikke har været samlet og det er første gang, de reelt har spillet sammen i år. Pique, Puyol, Bosquets og Xavi var derudover ikke i start 11'eren og man havde været nødt til at rykke en hhv. venstre back og en defensiv midtbanespiller ned i centerforsvaret i forhold til Real, som foruden at have hjemmebanefordelen som unægtelig, ja, det siger sig selv, er en fordel, også var i stærkeste opstilling i mine øjne.

Barcelona har ikke den bredeste bænk, men med Adriano, Mascherano, Fabregas, Sanchez og Thiago er det unægteligt en bænk, som er i verdensklasse, når man ikke skal udover de 17-18 bedste spillere i truppen.

Edit: Desuden mener jeg stadig, at Mourinho skulle have hentet en verdensklasse, central midtbane. Dem har Barcelona 4-5 af, hvor i mod Real Madrid kun har én. Det tror jeg, bliver et stort problem for dem og er et sted, hvor de kan tabe mesterskabet.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2011, 14:02 af Riis » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #8544: 15 Aug 2011, 14:03 »

Hold da op i går amok over det, slap dog af nørder. Jeg skal nok lade jeres tråd være....

hygge

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8545: 15 Aug 2011, 14:16 »

Hold da op i går amok over det, slap dog af nørder. Jeg skal nok lade jeres tråd være....

hygge

Det er i orden, seje.

Hala Madrid!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8546: 15 Aug 2011, 14:17 »

Amen blomvikings, dit diskussionniveau, kan ingen af os bruge til noget. Du siger selv, at det kun er for provokations skyld. Hvor vil du hen med dette? Real Madrid var klart bedst i går og fortjente sejren. Jeg tror også de vinder på Camp Nou på onsdag, men det er en anden sag.

Desuden er jeg enig med jer, der synes Pepe er klasse. Han er satme god. Nøj, hvor kan han bare lukke den midtbane/Messi ned. Det har vi set flere gange nu. Jeg synes at en spiller som Pepe, får for lidt anderkendelse, men det hænder desværre ofte med defensive midtbanespillere, selv om de tit har uhyggelig betydning.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8547: 15 Aug 2011, 14:19 »

-RVM-: Det er også vigtigt at tage i betragtning, at mange af spillerne slet ikke har været samlet og det er første gang, de reelt har spillet sammen i år. Pique, Puyol, Bosquets og Xavi var derudover ikke i start 11'eren og man havde været nødt til at rykke en hhv. venstre back og en defensiv midtbanespiller ned i centerforsvaret i forhold til Real, som foruden at have hjemmebanefordelen som unægtelig, ja, det siger sig selv, er en fordel, også var i stærkeste opstilling i mine øjne.

Barcelona har ikke den bredeste bænk, men med Adriano, Mascherano, Fabregas, Sanchez og Thiago er det unægteligt en bænk, som er i verdensklasse, når man ikke skal udover de 17-18 bedste spillere i truppen.

Edit: Desuden mener jeg stadig, at Mourinho skulle have hentet en verdensklasse, central midtbane. Dem har Barcelona 4-5 af, hvor i mod Real Madrid kun har én. Det tror jeg, bliver et stort problem for dem og er et sted, hvor de kan tabe mesterskabet.

Det er jo ikke kun Barcelona der har haft spillere til Copa America. Det har Madrid også. Xavi osv. var så vidt jeg hørte fra kommentatorerne igår sat på bænken da de var trætte efter landskampene. Madrid havde også spillere der spillede landskampe og de var klar. I mine øjne ligner det mest af alt dårlig planlægning af sæsonopstarten fra Barcelonas side af. Men det er selvfølgelig svært at vurdere det ud fra en kamp og vi må vente med at se til på onsdag. Dog synes jeg ikke at en dårlig planlagt opstartsfase skal bruges som en undskyldning. Det er helt og aldeles Barcelonas egen fejl, og ikke noget Madrid skal klandres for. Madrid var bedst i går og det er et fact.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8548: 15 Aug 2011, 14:25 »

Kunne ikke have sagt det bedre Jakob E. Pepe er helt fantastisk, dejlig aggressiv i sin spillestil, hurtig, stærk og bundsolid. Alt det en god oprydder skal besidde. Ham og Carvalho er en god combo at have nede bag i. Det virker til at Pepe er blevet syndebukken for alle Barcelona fans. Det er altid ham der skal kritiseres og synes egentlig han er vanvittig god. Dog skal jeg nok selv ikke være for hellig da jeg også har tendens til at slå ned på Busquets Thumbs Up

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8549: 15 Aug 2011, 14:29 »

Jeg synes efterhånden jeg gentager mig selv.
Er der en speciel grund til Barca-spillerne først lige har mødt hinanden? Mig bekendt har de hverken haft flere skader eller haft flere spillere væk til landskampe end Real, så jeg kan umiddelbart ikke se forskellen der.
Som jeg allerede har skrevet så ville et Barcelona-hold i stærkeste opstilling kunne have ydet mere modstand end i går, men fra at de blev decideret udspillet i meget tæt på 90 minutter til en lige forestilling tror jeg simpelthen ikke på. Om end, det er et postulat.

Men når man kigger på hvordan vi får knapt et år siden blev spillet rundt og ydmyget på Camp Nou med 5-0, så kunne aftenens forestilling sagtens være endt med omvendte score. Og det er jo sådan set aller mest det vi Real-fans trøster os ved. Det er årevis siden at Barcelona overhovedet er blevet spillet så tynde, og så er det jo sådan set lige gyldigt om de var småskadede, trætte, usammenspillet eller hva undskyldningerne nu er. For et år siden ville samme startopstillinger have resulteret i en sikker Barca-sejr. Og hvis ikke det er et billede på hvor langt Real har rykket sig, så ved jeg ikke hvad det er.

Barcas bænk er blevet betydeligt stærkere, og jeg synes de har købt fantastisk godt ind, selvom man har tendens til at kalde dem en købeklub (;
Købet af Sanchez passer perfekt til bredden i angrebet, og købet af Cesc gør ikke bare midtbanen uhyre stærk, men også forsvaret stærkere, idet de så med mere ro i sindet kan benytte Mascherano og Busquets som forsvarsreserver, hvilket vi så i sidste sæson de sagtens kan finde ud af.
Barcelona er gået fra at have en verdensklasse startopstilling til en verdensklasse startopstilling og bænk.

Angående en verdensklasse midtbanespiller, så får du simpelthen ikke en Mourinho at se der går ud og køber den slags. Mit drømmekøb til Real har i mange, mange sæsoner med Michel Essien, men jeg er desværre bange for at jeg aldrig kommer til at få den drøm realiseret.
Han har hele tiden gået efter unge upcoming spillere, heraf kan Özil og Di Maria med nemhed nævnes som nogen man ikke helt vidste hvad kunne men er blevet verdensklasse under Mourinho. Marcelo kan egentlig også nævnes, selvom han allerede var i truppen.
Hvis han nu får Nuri Sahin udviklet i samme grad som Mesut Özil, så har man altså en verdensklassemidtba ne næste år. En midtbanespiller man vel at mærke kun har betalt knap 100 mio for, i stedet for de 3-400 mio en etableret verdensstjerne vil koste.

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 568 569 [570] 571 572 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010