home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 632 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 560 561 [562] 563 564 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 968715 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8415: 04 Maj 2011, 21:18 »

Jeg kan det der Wink

Omend jeg ikke synes der skal bruges penge på en angriber. Og slet ikke så mange som Rooney eller Cavani vil koste, bare for at han eller Higuain kan komme ned som andetvalg. Vi har to rigtig gode angribere i truppen, Ronaldo der sagtens kan spille der i nød og med Morata der gerne skal op på førsteholdet næste år. det vil sige to hele og to halve angribere når vi spiller med en på toppen. Alt rigeligt Wink

Vuelve la ilusión

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8416: 04 Maj 2011, 22:56 »

Nu er det nok også mere fordi jeg synes godt om Rooney IRL og lige nu har et spil i FM med Cavani hvor han gør det godt. At et FM-spil åbenbart er grund nok siger nok mere om at jeg ikke anede hvem jeg lige skulle skrive på udover Rooney. Smiley Selvfølgelig er de dyre og også alt for dyre til at skulle dele pladsen med to andre klasseangribere.

Higuain i topform er blandt de bedste angribere i kategorien under Messi og Ronaldo. Benzema er på vej deropad, men mangler stadig kontinuitet i sine præstationer.

Men der mangler altså et tredjevalg, som Adebayor har været. Han er bare ikke løsningen, men var det bedste man kunne få stort set gratis i vinters.
Morata tror jeg faktisk kommer til at falde meget i baggrunden næste år. Skuffet Jeg så ham faktisk allerhelst lejet ud eller solgt med en tilbagekøbsklausul på samme beløb som man det man sælger ham for, som man har set med f.eks. Canales. Jeg tror simpelthen ikke på han vil få andet end 5 min i de kampe vi fører 3-0. Så ser jeg ham hellere sendt til f.eks. Getafe, der før har vist at de kan tage vare på Madrid-talenter. Smiley

Men hvad nu hvis enten Higuain eller Benzema brækker benet 3. september? Så vil jeg hellere have et tredjevalg der måske ikke ville få så mange kampe hvis de begge er skadesfrie hele sæsonen. Hvem det så lige skulle være har jeg ikke et seriøst bud på. Et frækt bud kunne være at få Raul tilbage. Jeg ville elske at se ham i en Real-trøje igen. Han er altid garant for en stor arbejdsindsats og har målnæsen. Bare se hvordan Schalkes fans allerede elsker ham. Om det så er muligt at få ham ved jeg ikke noget om. Smiley
« Seneste Redigering: 04 Maj 2011, 22:58 af kanok » Logged

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #8417: 04 Maj 2011, 23:06 »

Citat
Men hvad nu hvis enten Higuain eller Benzema brækker benet 3. september? Så vil jeg hellere have et tredjevalg der måske ikke ville få så mange kampe hvis de begge er skadesfrie hele sæsonen. Hvem det så lige skulle være har jeg ikke et seriøst bud på. Et frækt bud kunne være at få Raul tilbage. Jeg ville elske at se ham i en Real-trøje igen. Han er altid garant for en stor arbejdsindsats og har målnæsen. Bare se hvordan Schalkes fans allerede elsker ham. Om det så er muligt at få ham ved jeg ikke noget om. Smiley

Lidt useriøs hypotese.. Hvad hvis Casillas brækker anklen, skulle vi så have Neuer siddende på bænken? Eller hvis nu Özil og Di Maria løber sammen til træning og begge får kraniebrud? Så skulle vi have Mata og Silva siddende parat til at sætte ind.. Så længe vi kun spiller med en angriber er det for mig nok med 2 næsten verdensklasse og Ronaldo og så talenterne..

EDIT: okay når jeg sidder og læser min post igen kommer jeg måske til at lyde lidt aggressiv.. Det var ikke meningen, sorry..

Hala Madrid!

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8418: 04 Maj 2011, 23:14 »

Nej selvfølgelig er det ikke noget jeg hverken tror eller håber vil ske, men hvad nu hvis? Jeg ville da være svært irriteret hvis jeg var Mourinho i den situation, for jeg tror ikke Morata får særlig meget tillid og spilletid pga. hans erfaring og alder. Smiley

Vi så det jo i slutningen af efteråret og januar-måned. Higuain og Kaka var væk, Ronaldo røg i scoringskrise, måske pga. træthed, og vi tabte point. Allesammen ting man måske kunne forhindre ske ved at have en ekstra angriber i truppen. Smiley

Egentlig er det jeg prøver at sige, at jeg syntes det var en kæmpe fejl at lade Raul gå i sommers. Han var den mand Mourinho ville have haft tillid til, elsket af fansene og klar til at tage en tørn på bænken. Smiley

Man må jo bare sige at Barca (endnu et eksempel med dem) ikke får skader selvom deres trup er smal. Messi, Villa, Pedro, Xavi og Iniesta har jo ikke haft en 2-3 måneders skade denne sæson.
« Seneste Redigering: 04 Maj 2011, 23:19 af kanok » Logged

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #8419: 05 Maj 2011, 14:42 »

Jeg er enig i at det var dumt at lade Raul gå, sende ham væk eller hvad det nu var der skete, ikke mindst fodi han fortjente at blive i Real til han stoppede.. Men ud fra Rauls synspunkt kan jeg måske godt forstå at han ville prøve noget nyt, når han nu formentlig kun ville komme i spil hvis både Higuain og Benzema ikke spillede op til det de kan.

Jeg prøvede også bare at sige at man ikke kan gardere sig imod skader til mange på samme tid. Det nytter ikke noget at have dobbeltdækning med verdensklasse på alle pladser. Det ville bare skabe uro i truppen hos dem der ikke spiller.

Ikke at jeg er specielt imponeret over United, men hvis man ser på deres hold er der mange marginal spillere som sagtens kan klare opgaven uge efter uge, her tænker jeg f.eks. på Park, O'shea, tvillingerne osv. som måske ikke vil være gode nok mod top 4 holdene, men sagtens kan begå sig mod resten.. Det kunne f.eks. være Granero, Sarabia, Morata, om ikke andet for at se om de har talentet. Og hvis de så har det, kan Ronaldo, Di maria etc få en formentlig yderst tiltrængt pause.

Mht en ekstra angriber så synes jeg at Benzema inden han blev skadet var begyndt at vise at han sagtens kunne begå sig i det tempo der bliver spillet i, og det var jo en ren fornøjelse at se ham, Ronaldo, Özil og Di Maria når de foldede sig ud. Og det samme i Valencia kampen med Kaka og Higuain. Indkøb - nej tak..

Hala Madrid!

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8420: 05 Maj 2011, 15:17 »

Jeg kan sagtens se hvad du mener. Selvfølgelig kan man ikke have dobbeltdækning på alle pladser, men man er nød til at have reserver man har tillid til. For mig at se består truppen efter sommer uden indkøb af de 11 bedste + Arbeloa, Albiol, Lass, Kaka og Benzema. Der mangler lige en ekstra oppe foran.
Jeg ved godt at Gago, Granero, Canales og Pedro Leon også er der, men jeg synes ikke Mourinho har vist dem den tillid som jeg havde håbet på. Forstå mig ret, det er ikke spillerne der er noget galt med, men kommer vi til at se en offensiv med f.eks. P. Leon, Granero, Özil - Benzema mod et bundhold? Jeg tror det ikke. Smiley
Dog synes jeg heller ikke man behøves at investere flere hundrede millioner kroner i en rotationsspiller. Wink

Zone 43
Manager

« Svar #8421: 05 Maj 2011, 15:51 »

For mig at se vil det være, at købe for at købe, hvis der investerer i en ny angriber til sommer, eftersom vi har Higuain på vej mod kampformen, en Benzema der endelig viser sig frem og så Ronaldo og Morata i tilfælde af skader, karantæne e.l. Jeg kan forstå det, hvis enten Higuain eller Benzema bliver solgt eller langtidsskadet, at det kan komme på tale som i vinters med Higuains skade og lejeaftale med Adebayor.

For mig at se er der heller ingen grund til at ofrer mange millioner til sommer, da vi har et ungt hold, som har gjort det godt i denne sæson, og som bliver bedre med tiden. Bredden tror jeg bliver ændret lidt, navnligt på midtbanen, hvor Garay (jajaja, ved godt han er forsvarsspiller), Lass og Gago vel nok ryger, muligvis også Leon og Caneles. Mateos vender tilbage fra Athen, Sahin skulle så godt som være ny mand til sommer har jeg læst, og henter man vel en Parejo tilbage til Getafe. Jeg tror, som udgangspunkt, og håber, at det vil være det man gør til sommer.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8422: 05 Maj 2011, 16:14 »

Helt enig Zone.

Af etablerede verdensklassespille re er der faktisk kun en jeg sådan synes ville være de 300+ mio værd for holdet. Michael Essien. Fantastisk defensive kvaliteter, en fysik og hurtighed uden lige og så er han ikke helt ringe med bolden (selvom jeg stadig hellere vil have Alonso til at føre bolden frem, og så har han nogle dejlige langskud. Køber vi ikke ham, skal vi ikke købe nogen til den pris. Hva vi så køber af breddespillere som erstatning for dem der ryger ud, er jeg egentlig lidt ligeglad med.

Vuelve la ilusión

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8423: 05 Maj 2011, 17:02 »

Men problemet er vel også mere, at hvis en af dem (di Maria, Ronaldo, Özil, Kaka, Higuain og Benzema) bliver skadet har man faktisk ikke en reel reserve, man har tillid til? Jeg tvivler stadig på både Morata, Granero, Canales og Pedro Leons niveau og derfor mener jeg der mangler en ekstra spiller til de forreste 4 pladser. 6 spillere er for lidt. Smiley

Dog behøves det hverken være 150, 200 eller 300 mio. der skal spenderes på sådan en spiller. Sahin er, så vidt jeg ved, mere en spiller til den centrale midt ved siden af Xabi Alonso, og der har vi i forvejen Khedira og Lass så den position vil være godt dækket. Kunne dog godt forestille mig at enten Lass eller Khedira ryger, så der kan blive plads til en spiller der er lidt mere offensivt orienteret. Smiley

En offensivspiller (offensiv midt eller angriber), Sahin og en til offensivt orienteret central midtbane ind, ud med enten Khedira eller Lass og Pedro Leon samt Canales afsted på lån. Morata får en sæson mere på Castilla og Granero bliver som yderste backup. Smiley

EDIT:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3563505/Real-set-sights-on-35m-Cesc.html

Skal vi ikke bare sige at han ville passe fint ind som den anden offensivt orienterede midtbanespiller? Jeg ville ikke være utilfreds. Smiley
« Seneste Redigering: 05 Maj 2011, 17:10 af kanok » Logged

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #8424: 05 Maj 2011, 17:26 »

Tjah efter at Cesc en del gange efterhånden har udtalt at Barca er hans hjerteklub osv ville jeg have lidt problemer med om hans vilje til at spille for Real ikke blot ville være økonomisk motiveret.. Jeg ved godt at loyalitet og klubfølelse er en forsvindende lille del af moderne fodbold men lige på det her punkt ville jeg sgu nok sige nej tak - ikke mindst set i forhold til hvad han vil koste og hans skadesproblemer de sidste par år..

Men altså vi bliver nok aldrig enige om det her, jeg mener at 6 spillere der allesammen er gode nok til at starte inde hver gang er nok til 4 pladser. Derudover kommer så reservespillere som Granero, Leon og talenterne. Jeg mener btw at Granero er dybt undervurderet, han er måske ikke god nok mod Barca men han er en fin reserve.. Jeg har det lidt ambivalent med at skulle af med Lass, jeg synes han har vist at han som minimum er god nok til at være første reserve, og hvis vi skal ud og hente en med hans kvalitet skal der formentlig store cash på bordet, men måske er Sahin den mand? Jeg kender ikke så meget til ham. Gago skal skifte og få gang i karrieren igen, Canales lejes ud..

Det ville godt nok være meget nemmere hvis vi bare sad på magten så gode vi er til at planlægge transfers hvad?

Hala Madrid!

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8425: 05 Maj 2011, 17:39 »

Jeg tror egentlig at Cesc er glad for de spanske klubber i det hele taget, men lidt ekstra Barca fordi han har spillet der i sin ungdom. Tror som nok han ville kunne levere en god indsats alligevel, og hans kvaliteter kender alle jo. Hvis han virkelig kun vil spille for Barca tror jeg ikke at han skifter til Real selvom Arsenal accepterer et bud. Wink

Faktisk synes jeg at 6 til 4 pladser er for lidt, men som du også skriver bliver vi nok ikke enige. Wink Granero er undervurderet, men altså stadig ikke bedre end en gennemsnits ligaspiller, og det er sådan en vi skal have bare en lille smule bedre. Wink

Omvendt kan vi sige at vi må af med enten Lass eller Khedira hvis man vil bruge Sahin/Cesc og Alonso som startere. Her ville Cesc jo så passe perfekt sammen med Alonso og Sahin med Khedira imo. Vi kan så også sige at vi ikke aner om vi får disse spillere endnu, men interessante er de. Smiley

Tja, det tror jeg nu ikke vi ville være gode til, men det er nu alligevel en meget god debat at starte. Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #8426: 08 Maj 2011, 15:20 »

http://www.bold.dk/nyt/Kicker-Sahin-skifte-paa-plads

Jeg har svært ved at se hvem han skal smide af. Khedira-Alonso er fantastiske. Tror kun at han vil være 3. valg så. Og det må betyde et farvel til Lass.

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8427: 08 Maj 2011, 21:00 »

http://www.bold.dk/nyt/Kicker-Sahin-skifte-paa-plads

Jeg har svært ved at se hvem han skal smide af. Khedira-Alonso er fantastiske. Tror kun at han vil være 3. valg så. Og det må betyde et farvel til Lass.

Han passer da perfekt ind ved siden af Alonso. Minder meget om Fabregas i spillestil og ham har Mou kaldt den perfekte midtbane sammen med netop Alonso. Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #8428: 08 Maj 2011, 21:05 »

Alonso og Sahin er for mig at se en smule for offensivt anlagt. Men det er der jo nok også brug for i de mindre kampe, men i de store kampe bliver han henvist til bænken, det tror jeg ihf Smiley

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8429: 08 Maj 2011, 21:23 »

Tja, Alonso ligger jo ofte langt tilbage på midtbanen og distribuerer bolden rundt med hurtige afleveringer. Sahin kommer jo så bare til at tage Khediras plads lidt længere fremme på midtbanen, der også falder ham mere naturligt end Khedira. Smiley

Men i de store kampe er jeg næsten sikker på Khedira er på plads. Wink

Sider: 1 ... 560 561 [562] 563 564 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010