home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 968764 gange)
N17
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8400: 03 Maj 2011, 22:45 »

I spiller en bedre kamp i dag, det er jeg enig i, men I spiller jo ikke op med dem. I har ikke andre afslutninger end den i scorer på - og så kunne Higuains mål selvfølgelig have ændret kampen. Men Barca har jo en hel del afslutninger - og var det ikke for Casillas, så kunne det jo godt have resulteret i et par scoringer mere. Så at sige I spiller lige op er måske at stramme den lidt?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

coKey
Ynglingespiller

« Svar #8401: 03 Maj 2011, 22:49 »

Ja i bliver snydt for et mål og et par frispark ingen tvivl om det, dog vil jeg mene at I idag er en tand heldige med at ende med 10 mand, Carvalho og Lass lænte sig noget op ad et 2. gult kort, og Adebayor hører bare ikke til på en fodboldbane.

Når det er sagt var det (selvom jeg er barca fan) rart at se Real udnytte deres trup til det de er bygget til.... offensiv fodbold.

/tak for kampen

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8402: 03 Maj 2011, 22:52 »

I spiller en bedre kamp i dag, det er jeg enig i, men I spiller jo ikke op med dem. I har ikke andre afslutninger end den i scorer på - og så kunne Higuains mål selvfølgelig have ændret kampen. Men Barca har jo en hel del afslutninger - og var det ikke for Casillas, så kunne det jo godt have resulteret i et par scoringer mere. Så at sige I spiller lige op er måske at stramme den lidt?

Det mener jeg så vi gør. Barca har flest chancer, men de pressede jo på ingen måde andet end de 10 minutter i første halveg, hvor vi bliver presset og de får 5 gode afslutninger eller sådan noget. Resten af kampen er jo fuldstændig åben, dog med klart overvægt i bolbesiddelse til Barca. Men det at i har bolden så meget er bare dødsygt. I spiller jo bolden frem og tilbage hundrede gange. Ovelegrent, men dødkedeligt at se på.

Hala Madrid!

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #8403: 03 Maj 2011, 22:53 »

Ja i bliver snydt for et mål og et par frispark ingen tvivl om det, dog vil jeg mene at I idag er en tand heldige med at ende med 10 mand, Carvalho og Lass lænte sig noget op ad et 2. gult kort, og Adebayor hører bare ikke til på en fodboldbane.

Når det er sagt var det (selvom jeg er barca fan) rart at se Real udnytte deres trup til det de er bygget til.... offensiv fodbold.

/tak for kampen
Synes du ikke også Barcelona er heldige mht. Pedro burde være blevet vist ud?
Enig i Adebayor er en fodboldspiller der ikke kan styre sine lemmer, og hele tiden læner sig op af rødt kort.

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #8404: 03 Maj 2011, 22:53 »

/tak for kampen

Tjah, Pedro skulle vel også have været ude hvis vi skal diskuterer hvem der ikke burde være på banen.. Men ellers er jeg enig, mindre Adebayor og mere flot fodbold og mere Benzema..

Hala Madrid!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8405: 03 Maj 2011, 22:54 »

Jeg nød at se Lass idag. Han var suværæn!

HALA MADRID!

Hala Madrid!

Erzael
Manager

« Svar #8406: 03 Maj 2011, 22:54 »

Er ikke fan af nogle af holdene, så en objektiv mening er der vel også plads til Smiley
Ja, Barcelona er da klart et bedre hold. Selvfølgelig. Den måde de kører bolden rundt på, og leger med Madrid mandskabet fuldstændigt er jo outstanding, og ingen i hele verden kan gøre det efter. DOG syntes jeg virkelig, at det er synd, at de skal begynde på alt det Hollywood gøjl. Ja, respekt til Barca-spillerne for spillet, men alt det filmeri de laver i dag, og i sidste kamp for den sags skyld, så ryger respekten altså utroligt meget.

Så at mudderkaste efter hinanden om hvem der filmer mest, det kan i lige så godt droppe. Barca har et par spillere som er vitterligt gode til det, og Madrid har Ronaldo og Maria. De er begge lige dårlige til det, Barca får bare frisparkene.

N17
Manager

« Svar #8407: 03 Maj 2011, 22:56 »

Det mener jeg så vi gør. Barca har flest chancer, men de pressede jo på ingen måde andet end de 10 minutter i første halveg, hvor vi bliver presset og de får 5 gode afslutninger eller sådan noget. Resten af kampen er jo fuldstændig åben, dog med klart overvægt i bolbesiddelse til Barca. Men det at i har bolden så meget er bare dødsygt. I spiller jo bolden frem og tilbage hundrede gange. Ovelegrent, men dødkedeligt at se på.

Vil gerne lige pointerer, at jeg IKKE er Barca fan Smiley
Holder med Deportivo, hvis jeg skal vælge et spansk hold. Jeg synes også generelt, at Barcas spil er for kedeligt - og for lidt målsøgende, selvom de jo alligevel scorer en del mål!

Men at kombinere og spille hurtigt, det må man give dem at de kan Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #8408: 03 Maj 2011, 22:58 »

Real er normalt så meget mere underholdende at se på. De får bolden og søger med det samme chancen! Direkte, direkte, direkte...

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8409: 03 Maj 2011, 22:59 »

Vil gerne lige pointerer, at jeg IKKE er Barca fan Smiley
Holder med Deportivo, hvis jeg skal vælge et spansk hold. Jeg synes også generelt, at Barcas spil er for kedeligt - og for lidt målsøgende, selvom de jo alligevel scorer en del mål!

Men at kombinere og spille hurtigt, det må man give dem at de kan Smiley

Ja de er irriterende fantastiske.  Wink

Hala Madrid!

AFC
Manager

« Svar #8410: 03 Maj 2011, 23:00 »

Fortjent at Barcelona går videre set hen over de to kampe.

Desværre piver Barcelona spillerne bare som en i helvede - hvilket ødelægger kampene. Desværre.

Samtidig med det, så er der to dommere ved navn Wolfgang Starck og Frank de Bleeckere som også ødelægger en fodboldkamp fuldstændig for især Real Madrid. Skuffende, men desværre sandt. Godt nok ringe dommerstandard der er fra UEFA's side.

Nu skal jeg desværre bare vænne mig til, at de to hold jeg hader mest i verden er i en Champions League finale nok en gang.

Når det så er sagt - Good luck Barcelona. Fortjent finaleplads.

Over and out. Vi kommer tilbage næste sæson!

3.v evaB
Gæst

« Svar #8411: 03 Maj 2011, 23:02 »

Samtidig med det, så er der to dommere ved navn Wolfgang Starck og Frank de Bleeckere som også ødelægger en fodboldkamp fuldstændig for især Real Madrid.
Heldigvis så har Mourinho 20 i forudseenhed så:
http://www.youtube.com/v/nbybQhU0Kdo

coKey
Ynglingespiller

« Svar #8412: 03 Maj 2011, 23:09 »

Mine barca øjne havde lige glemt Pedro´s dumhed.. men jo i har ret den burde han have fået sit 2. gule for da han går i vejen for casillas

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8413: 03 Maj 2011, 23:21 »

Forhelved, jeg er sgu lidt stolt af drengene i den her kamp. Vi kommer uden tvivl lidt lettere til vores presspil fordi Barca har det udgangspunkt de nu engang har, men det ændrer ikke på de gjorde det godt. Selvom jeg egentlig ikke er i mod den taktik Mourinho havde lagt ud med i første kamp (for det så jo faktisk ud til at virke indtil Pepe's udvisning), så synes jeg sgu det var skønt at se at vi kunne spille nogenlunde lige op med Barcelona uden vores to bedste og hurtigste forsvarsspillere. Med dem i kampen tror jeg klart vi havde haft en større chance, men sådan er der så meget.

Dommeren dømmer egentlig en god kamp lige på trods af nogle enkelte svipsere. Hvordan Barcelona får frispark ved Higuains annullerede mål er mig en astronomisk gåde. Der er klar frispark på Ronaldo, hvor Pique skupper ham ind i Mascherano, så hvad enten Mascherano filmer eller ej, kan det da umuligt komme Barcelona til gode at Ronaldo bliver skubbet ind i Mascherano. Der melder jeg sgu pas, fisk, hus forbi...
Så synes jeg også Real blev snydt for en 3-4 frispark oppe tæt på Barca's felt, og med Ronaldo på holdet ville de helt klart have været farlige. Og mon ikke Pedro var umådeligt heldig med ikke at få sit andet gule kort. Hvordan han egentlig kan undgå det er da også en gåde. Egentlig synes jeg det er forfærdeligt ærgerligt at semifinalen skulle blive afgjort fordi dommeren i kampene havde nogle svipsere der viste sig at få en kæmpe betydning. Jeg tror nu nok Barcelona var gået videre alligevel, men de fortjente sgu at vise det på fair vis. De er bare bedre lige pt..
Nitten at Champions League-finalen bliver med de to hold jeg hader aller aller mest for anden gang på kort tid. Dnård!

Så vil jeg da lige runde Lassana Diarra. Efter min mening spillede han en af sine bedste kampe nogensinde. Han var overalt, og lavede nogle fantastiske og vigtige erobringer - især i første halvleg. Flot kamp.
Så kan jeg da lige runde Adebayor også. Større avatar-lignende idiot skal man godt nok lede længe efter. Han er simpelthen ikke værdig til at spille i Real Madrid, og hvis de ender med at hente ham permanent køber jeg fandme trøjen bare for at brænde den! Smut du bare tilbage til de andre idioter i Man City!

Der var engang jeg synes Mascherano var en af de sejeste fodboldspillere. Det var da han spillede i Liverpool. Han har sikkert gjort det, men jeg har aldrig set ham kaste sig og filme som om hans ben var brækket i Liverpool, men af en eller anden grund gør han det på niveau med Busquets (hvis det kan lade sig gøre) i Barcelona. Jeg kan ikke udstå ham.

Vi reddede klart æren i anden kamp, og hvis kampene var blevet dømt lige (ja, måske endda med en tvivlsom kendelse til os) og med en smule held kunne vi have slået Barca ud. Jeg er stolt over vores første sæson i Champions League i lang tid, og vi har vist at vi er kommet til semifinalerne for at blive. Vi har altid spillet truppen som om det var næste år den skal toppe, og jeg synes vi har fået en fremragende grundlag til det.

iHala Madrid!
« Seneste Redigering: 03 Maj 2011, 23:34 af knudsen_0 » Logged

Vuelve la ilusión

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8414: 04 Maj 2011, 20:58 »

Thumbs Up knudsen_0!

Anden gang du rammer mine tanker 100 % efter et Clasico. Barca er et lille nøk foran på nuværende tidspunkt (uden dommerhjælp), men næste sæson tror jeg sagtens det kan ende anderledes. I mine øjne kan jeg ikke se et andet hold end Real Madrid, der skulle have evnerne til at sende Barca ud næste år. Manchester United måske, men lad os nu se finalen først.

Kampen igår var klart den pæneste, men vil dog blive skæmmet af det annulerede mål. Den er så tvivlsom som noget kan være. Jeg vil sige at jeg havde dømt frispark til Real hvis Mascherano ikke filmer, men hvis han gør havde han fået et gult samt målet imod dem. Imo. er tv-billederne meget tvivlsomme, men jeg vil ikke dømme situationen, udover at Barca på ingen måde kunne have fået det frispark.
Lass spillede for en gangs skyld godt. Bevares han har været god før, men det har altid været med dårligere modstandere. Han har virkelig forbedret sig siden 5-0'eren, hvor han farede rundt som en forvirret udviklingshæmmet.
Adebayor kan sagtens sendes til City. Så hellere smide penge efter Cavani eller Rooney. Især Rooney har jeg fået et godt øje til med hans pasningsspil.

Mourinho skal under ingen omstændigheder fyres! Så hellere smide Valdano ud, hvis de ikke kan enes. Det er vigtigt at skabe noget kontinuitet på trænerbænken. Så kan man sige at Pellegrini blev fyret selvom han satte pointrekord i ligaen, men han sagde at Barca var bedre i pressen, hans hold blev smidt ud i 1/8-delsfinalen (eller kvartfinalen, don't remember) og så lige pokalturneringen. Den har jeg hørt for lige indtil pokalen kom til Bernabeu i år.
Mourinho har vundet pokalen, ender nr. 2 i ligaen og når semifinalen i CL. I enhver ikke-spansk klub (Chelsea og Abramovich måske undtaget) ville bestyrelsesformand, sportsdirektør, sponsorer osv. stå og klappe. For mig at se er dette ikke en fiasko. Jeg er skam fint tilfreds.
Mht. pindsvine-taktikken, som pressen kalder den, mod Barca i første CL-kamp synes jeg lige man skal se denne: http://www.youtube.com/v/nbybQhU0Kdo.  Mourinho forklarer hvorfor han gjorde som han gjorde, og før den første kamp overvejede jeg faktisk Carvalho på midtbanen. At det så blev Pepe gjorde ikke nogen forskel. Det var måden at besejre Barca på, hvis der var nogen måde. Mourinho skal ikke have hug for at undgå en ny 5-0'er, som jeg forøvrigt også hørte på lige indtil pokalfinalen.
Med Arbeloa på banen i ligakampen i stedet for Albiol er jeg i tvivl om Barca havde fået uafgjort. Det er den eneste fejl jeg synes Mourinho har lavet i "serien".

Jeg er nød til lige at smide denne artikel op: http://www.sporten.dk/diverse/barcelona-skuespil-irriterer-topdommer.
Claus Bo Larsen har jeg ellers haft en noget negativ mening om, da han har udtalt sig meget negativt om Real Madrid i det hele taget, Mourinho og hans taktik, men denne gang synes jeg han rammer plet. Hans udtalelser har før bæret præg af at han ikke har set slow-billederne, men denne gang er han ikke farvet.
Ronaldo og hans Mascherano-udtalelser vil jeg gerne støtte op om. Den slags lavede han altså ikke i Liverpool.
Omvendt vil jeg lige nævne Martin Laursen (http://www.sporten.dk/fodbold/laursen-lavt-af-mourinho) og Morten Olsen. Har aldrig været fan af dem, og  især Morten Olsen kan sgu skride hjem til Belgien, Holland eller hvor han nu bor med sine "Fodbolden vandt" osv. udtalelser! Jeg bliver vred bare af at tænke på den mand, og jeg ser ikke en landskamp før han ikke er landstræner mere. Smiley

Glæder mig allerede til næste års kampe mod Barca. De skal nok blive jævnbyrdige, og med et forhåbentligt mere sammenspillet og offensivt indstillet Madrid-hold! Thumbs Up

Sider: 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010